איך בוחרים שרת לאחסון אתרים?

בחירת שרת לאחסון אתרים יכולה להיות משימה לא פשוטה. ישנם מספר גורמים מרכזיים שעליך לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה. בטקסט שלפניך תוכלי לקרוא איך בוחרים שרת לאחסון אתרים, מה חשוב לחפש בחברת השרתים ועוד המון מידע חשוב ומעניין בנושא.

 

סוג האחסון

ישנם סוגים שונים של אחסון אתרים. יש, למשל, אחסון משותף – שמתאים יותר לעסקים קטנים עם טראפיק נמוך באתר. ישנם גם אחסון ייעודי, אחסון VPS (Virtual Private Server) ואחסון בענן. בחרי את סוג האחסון המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלך. אם את לא יודעת מה הוא סוג האחסון המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלך – מומלץ לפנות לייעוץ אצל מספר חברות המתמחות בתחום.

אחסון אתרים

זמן פעילות

חפשי ספק אחסון עם אחריות גבוהה לזמן הפעילות. באופן אידיאלי, האתר שלך צריך להיות זמין 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.

ישנן חברות המציעות אחסון אתרים מוזל, אך הן מורידות את השרת בזמנים מסוימים באופן יזום. הפעלה של שרת היא דבר יקר, וכך הן חוסכות לא מעט כסף. יחד עם העובדה שזמן פעילות מוגבל יהיה זול יותר, ישנה גם העובדה שהאתר שלך לא תמיד זמין.

 

מהירות טעינה

המהירות שבה האתר שלך נטען יכולה להשפיע על חווית המשתמש של הגולשים. בנוסף, מהירות הטעינה של האתר – משפיעה באופן ישיר על הדירוג שלו במנועי החיפוש השונים. כלומר, אתר שעולה לאט – יגיע למיקום נמוך יותר בתוצאות החיפוש. לכן חשוב לחפש חברת אחסון אתרים המציעה מהירויות שרת גבוהות.

 

אבטחה

כל כמה זמן אנחנו נחשפים לאירוע בו שרת או מאגר מידע של חברה נפרץ על ידי האקרים, בדרישה לתשלום. כדי שלך זה לא יקרה, חשוב לוודא שספק האחסון מציע אמצעי אבטחה חזקים, כגון חומות אש ותעודות SSL. כדאי להגן על האתר שלך ועל נתוני המשתמשים לא רק בגלל הנזק הכלכלי העצום שיכול להיגרם, אלא גם בגלל הנזק התדמיתי.

אחסון אתרים

תמיכה טכנית

חפשי חברה לאחסון אתרים שיש לה צוות תמיכה רספונסיבי, נגיש ובעל ידע. כדי לבדוק את הדברים האלה מראש, ולא רק כשתרצי לקבל עזרה במהירות אם משהו ישתבש. כדי לברר את הנקודה הזו, מומלץ לדבר עם לקוחות אחרים של החברה, ולשמוע מהם על החוויה שלהם.

 

מחיר

המחיר הוא תמיד שיקול. יחד עם זאת, לא כדאי לבחור ספק אחסון רק על סמך המחיר שהוא מציע לך. זכרי שמחיר נמוך מדי הוא מעורר חשד – אבל מחיר גבוה לא מבטיח שירות מושלם. בדקי את כל התכונות ואת היקף התמיכה שתקבלי עבור הכסף שלך בכל חברה.

 

סיכום

לסיכום, על ידי התחשבות בגורמים כמו מחיר, רמת אבטחה וסוג האחסון – תוכלי להגיע לחברה הנכונה ביותר עבורך. זכרי שעלייך לבחור שרת אחסון אתרים העונה על הצרכים שלך, שבסופו של דבר יעזור לאתר שלך להצליח.

אחסון אתרים

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן