אלו המחירים שניתן להשיג לטלויזיה של הוט אונליין

התקופה האחרונה לימדה את כולנו עד כמה הטלוויזיה היא דבר חשוב. מצד אחד היא מקור המידע המרכזי שלנו, ומנגד היא המקום שאליו אנחנו הולכים כאשר אנחנו רוצים לברוח קצת מהמציאות שעוטפת אותנו. חברת הוט היא אחת מספקיות התקשורת המובילות בישראל, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על המחיר שתשלמו עבור שירות הטלוויזיה אותו החברה מספקת.

 

טלוויזיה הוט אונליין

הוט טלוויזיה הוא שירות הטלוויזיה של חברת הוט. פרטים מלאים אודות השירות והמחירים תוכלו לקבל באתר החברה או אצל נציגי השירות שלה, אבל עד אז, יש כמה דברים שחשוב לדעת. השירות יאפשר לכם להנות משלל ערוצים באיכות גבוהה, לרבות חבילה שמתאימה גם למכשיר הנייד שלכם. כדי שתדעו קצת יותר על מה אנחנו מדברים, הנה כמה חבילות שחברת הוט מציעה לכם.

טלוויזיה הוט אונליין

טלוויזיה בלבד

האופציה הראשונה שעומדת לפניכם כוללת שירות של טלוויזיה בלבד. הוט אמנם יכולה להציע לכם עוד הרבה מאוד דברים, אולם יש מי שזקוקים לטלוויזיה בלבד. החבילה הזו תעלה לכם החל מ54 ₪ בחודש בלבד, ומלבד העובדה שכל הערוצים יהיו פתוחים בפניכם למעט הערוצים החיצוניים, תקבלו בעזרה גם ממיר מגי’ק HD וממיר HD נוסף. פרטים נוספים על החבילה תוכלו לקבל באתר החברה.

 

חבילת הטריפל של הוט

בעולם שבו אנחנו חיים כולם מבינים שחבילת טלוויזיה בלבד זה ממש לא מספיק. במקום לפנות לספק תקשורת אחר ולקבל דרכו קו טלפון וחיבור לאינטרנט, אנחנו בחברת הוט מאפשרים לכם לקבל את כל הדברים הללו ביחד. זו בדיוק הסיבה שהבאנו לכם את חבילת הטריפל של הוט, אחד ממוצרי הדגל של החברה.

בחבילה הזו אם קודם כל מקבלים טלוויזיה שפתוחה לכל הערוצים למעט הערוצים החיצוניים, אבל זה רק ההתחלה של מה שתקבלו. שיחות טלפון ללא הגבלה, לטלפונים ניידים ונייחים בארץ יחד עם חבילת אינטרנט הכוללת הגלישה במהירות של 1000 מגה. חבילת הטריפל היא אחת החבילות הכי משתלמות שאתם יכולים לקבל והמחיר שלה הוא החל מ69 ₪ בלבד.

חבילת הטריפל של הוט

חבילה גלישה עם טלוויזיה

החבילה האחרונה שעליה נדבר היא אמנם חבילה שמיועדת לטלפון הנייד שלכם, אולם בתוכה יש גם אפשרות להנות מטלוויזיה. מדובר על חבילה שכוללת גלישה בנייד של 750 GB אולם יחד עם זה מגיעה לכם גם הזכות לצפייה בתכנים של חברת הוט באמצעות אפליקציית NEXT. כל זה עולה החל מ54.9 ₪ בלבד.

 

לסיכום

טלוויזיה של הוט אונליין היא אחת המבוקשות ביותר בארץ, לאור מספר הערוצים הרב אותו היא מעניקה ללקוחותיה. כדי שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם עובדים מול מספר ספקי תקשורת, חברת הוט מאפשרת לכם להנות מחבילת הטריפל הכוללת את כל מה שאתם צריכים כדי להנות מחבילת תקשורת כוללת. מי שלא מעוניין בחבילה הזו יוכל להנות משירות הכולל טלוויזיה בלבד.

אלו המחירים שניתן להשיג לטלויזיה של הוט אונליין

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן