בעל עסק? למד מהם מרכיבי המפתח לקידום האתר שלך בגוגל

קידום אתרים בגוגל זו הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד של כל עסק באשר הוא. מדובר בעובדה ידועה, אך לא כולם מכירים במרכיבים שלה מקרוב. לכן, החלטנו להעלות מדריך שירכז את מרכיבי המפתח הבסיסיים שחייבים לבוא לידי ביטוי, כדי שהקידום יהיה איכותי. הישארו אתנו ותקבלו את המידע הדרוש לכם בנושא.

 

הרכיב ה – 1: תוכן איכותי

סביר להניח ששמעתם שהתוכן נחשב לרכיב החשוב ביותר מבין כל מרכיבי המפתח. יש מי שאפילו הגדירו אותו כ”מלך” בתחום. זו הסיבה שבחרנו להציג אותו כרכיב הראשון והחשוב ביותר. נסביר שיצירה של תוכן איכותי ורלוונטי לתחום שלכם, תוביל לדירוג גבוה בגוגל. חשוב לציין ששני פרמטרים אלו אינם מספיקים לבדם. שכן, התוכן צריך לענות גם על הפרמטרים הבאים:

  • מקורי: אל תחשבו להעתיק תוכן מאתר אחר – הדבר עשוי לפגוע באופן קשה בקידום האתר
  • תואם למילות המפתח: עליכם להזין את מילות המפתח בתוך הטקסט, מבלי שהקוראים ישימו לב לכך

תוכן איכותי

הרכיב ה – 2: מהירות הגלישה באתר

אי אפשר לעסוק ברכיבי המפתח, מבלי לציין את מהירות הגלישה של האתר שלכם. אתם הרי רוצים שהגולשים ייכנסו לאתר וישהו בו זמן רב ככל הניתן, עד לביצוע הרכישה. תוכלו להגיע לתוצאה זו בין היתר, באמצעות טעינה מהירה של עמודי האתר. נוסיף שגוגל שמה דגש על מהירות הדף ועניין זה נחשב לקריטריון חשוב בדירוג שלה. אופטימיזציה של האתר תוך הסתייעות בחברת SFB פרסום בגוגל תביא ל – 2 יתרונות חשובים:

  • שיפור הנראות של האתר בתוצאות החיפוש
  • הפחתת אחוזי הנטישה באתר

 

הרכיב ה – 3: חוויית משתמש

עליכם לספק חוויית משתמש טובה לגולשים באתר. זו באה לידי ביטוי לא רק בגלישה מהירה בין העמודים, אלא גם בעיצוב הכולל ובניווט שצריך להתבצע בקלות תוך הובלה נוחה לפעולה. עליכם לשים דגש על תתי הרכיבים הללו שיאפשרו לקהל היעד להישאר באתר, לבצע רכישה ואף לחזור אליו בהמשך.

 

הרכיב ה – 4: נוכחות ברשתות החברתיות

מביני עניין בתחום קידום האתרים יודעים שעליהם להיות נוכחים ברשתות החברתיות (פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם וכו’) ולהביא לתנועה מפלטפורמות אלה. שכן, גוגל בודקת את התנועה שמגיעה מכיוון זה. כך שככל שיש יותר תנועה מרשתות אלה, כך הדירוג בגוגל צפוי לעלות. נציין בהזדמנות זו שתוכלו ליישם את הרכיב הזה באופן עצמאי, אך ההמלצה היא להסתייע במומחים שיציגו בפניכם את האפשרויות הטובות ביותר שיובילו לתנועה ערה.

 

השורה התחתונה – אפשר להתחיל בקידום העסק

עד כאן המדריך שריכז את מרכיבי המפתח שיקדמו את העסק שלכם בגוגל על הצד הטוב ביותר. כעת אתם מכירים בדגשים, כך שתצטרכו רק לפנות לחברה לקידום אתרים שתיישם אותם במקצועיות ותאפשר לאתר שלכם להגיע למקום הראשון בגוגל תוך זמן קצר.

אתר בגוגל

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן