האם קיימת השפעה של אחסון אתרים על קידום האתר

בעולם אתרי האינטרנט שני התחומים המשמעותיים ביותר בשנים האחרונות הם אחסון אתרים וקידום אתרים. בעוד שאחסון אתרים נוגע יותר לצד של תפעול האתר, בקידום אתרים המיקוד שלנו הוא בלהביא את האתר למסך של כמה שיותר אנשים. אם יש לכם אתר אינטרנט, אולי תופתעו לשמוע שבין שני התחומים הללו יש קשר הדוק, וכאן נספר לכם על הקשר הזה. 

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים הוא מצב שבו אנחנו לוקחים את הנתונים שעליהם יושב האתר ומאחסנים אותם בשרת חיצוני. הגולשים באתר לא ירגשו בדבר, אבל למעשה מאחורי הקלעים הפעולות יתנהלו בתוך שרת. יש כמה סיבות שבגינן כדאי לנהל את האתר שלכם בצורה הזו, וחברת CLOUDWAYS אחסון אתרים תוכל להעניק לכם שירות בתחום. אחת הסיבות המרכזיות שבגינה יותר ויותר בעלי אתרים בוחרים בשירות של אחסון אתרים נוגעת לעובדה שהוא יכול לשפר בצורה משמעותית את היכולת שלכם לקדם את האתר.

אחסון אתרים

קידום אתרים

לא משנה מה התחום שבו האתר שלכם עוסק, סביר להניח שיש עוד הרבה מאוד אתרים שעוסקים באותו תחום. המטרה שלכם היא לגרום למי שמחפש שירות או מוצר שיכול להיות באתר שלכם להיכנס דווקא אליו ולא לאתרים של המתחרים. הדרך המרכזית לעשות את זה היא לדאוג שהאתר שלכם יהיה זה שמופיע במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל.

דירוג התוצאות איננו אקראי ולחברת גוגל יש אלגוריתם ברור שדרכו היא מדרגת את האתרים. המשימה שלנו בקידום אתרים היא לגרום לאתר שלנו לקבל דירוג גבוה בכל אחד מהקריטריונים שאותם האלגוריתם בוחן וכך להגיע לדירוג גבוה יותר. שני קריטריונים חשובים הם כאלו שאותם אפשר לשפר בעזרת אחסון אתרים.

 

מהירות גלישה

הנתון הראשון הוא מהירות הגלישה שממנה ניתן להנות באתר. ככל שמהירות הגלישה גבוהה יותר האתר מקבל דירוג גבוה יותר, וכפי שהסקתם להבין, מהירות גלישה גבוהה היא משהו שאחסון אתרים משפר בצורה משמעותית. לחברת גוגל לא באמת משנה כיצד הצלחתם להגיע למצב שבו האתר שלכם עובד מהר, אלא רק שזה יהיה המצב.

 

אבטחת מידע

נתון נוסף שמשפיע על דירוג האתר הוא רמת אבטחת המידע שיש בו. חברת גוגל לא ניתן דירוג גבוה לאתר שניתן לפרוץ אליו בקלות, או כזה שהמידע בו לא שמור בצורה מאובטחת היטב. כפי שהבנתם, אחסון של מידע בשרתים הוא כנראה הדרך הכי טובה לשמור עליו, כך שגם הנתון הזה ישתפר משמעותית בעת שימוש באחסון אתרים.

 

לסיכום

הקשר בין אחסון אתרים לבין הקידום שלהם מעולם לא היה כל כך הדוק. כדי לקדם את האתר אנחנו צריכים לדאוג שהוא יקבל דירוג גבוה במספר קריטריונים, כאשר שניים מהחשובים שבהם זה מהירות הגלישה שלו ורמת האבטחה של האתר. אחסון של האתר בשרת לאחסון אתרים ישפר את שני הדברים הללו בצורה משמעותית.

אתר אינטרנט

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן