מארגן אירוע ובא לך להשקיע במיתוג? יש לנו פתרון

הפקה של אירוע זה לא עניין פשוט. מדובר בהליך שמצריך יישום של כמה שלבים חיוניים. מי שקראו את המדריכים הקודמים שהעלינו בנושא זה, יודעים כבר מה הם ארבעת השלבים הראשונים. במדריך זה נציג את השלב ה – 5 והאחרון שיאפשר לכם להכיר בדרך הטובה ביותר למיתוג האירוע שלכם.

 

מיתוג האירוע – הגדרה

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי ללא היכרות מוקדמת עם הפקה של אירועים, עליכם לדעת מה הכוונה במיתוג של האירוע. נציין בקצרה כי מדובר בהליך שמצריך מחשבה רבה.

שכן, אתם צריכים בעצם לבחור במוצרים מסוימים שיהיו שימושיים לבאי המקום ועליהם יהיה מודפס הלוגו של החברה או הארגון שאחראיים על ההפקה. מי שרוצים להשקיע במיתוג של האירוע שלהם צריכים להכיר ב – 3 הדרכים הטובות ביותר שיוצגו בפסקאות הבאות.

מיתוג האירוע – הגדרה

הדרך ה – 1 שתאפשר לכם להפיק אירוע ממותג: תחלקו כובעים ממותגים

מסירת פריטים ממותגים אינה עניין שמתבצע באופן אקראי. עליכם לחשוב מראש על הדברים הבאים:

  • הזמן שבו האירוע מתקיים (שעות היום או שעות הלילה)
  • האוכלוסייה שמוזמנת אליו (ילדים, צעירים או מבוגרים)
  • סוג האירוע (כנס, הופעה וכו’)

אנחנו בחרנו למשל להתמקד באירוע שמתקיים בשעות היום. במצב שכזה, אנו ממליצם לחלק לכל אורח כובע ממותג. שכן, כך האורחים יוכלו ליהנות מהצללה לפנים ואתם תוכלו להציג בפני כולם את הלוגו שלכם.

דעו שיש מגוון עצום של כובעים ממותגים, לפרטים נוספים היכנסו לחנות מקוונת שעוסקת בתחום ותגלו מה הם.

הדרך ה – 1 שתאפשר לכם להפיק אירוע ממותג תחלקו כובעים ממותגים 

הדרך ה – 2 שתאפשר לכם להפיק אירוע ממותג: תחלקו קאפקייקס מעוצבים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק במיתוג של אירועים מבלי להציג את אפשרות המיתוג על גבי אוכל. מדובר באופציה שהפכה להיות נפוצה בשנים האחרונות. שכן, כולם יודעים שמאכלים מתוקים אהובים על כולם.

ההצעה שלנו היא בעצם להדפיס את הלוגו על גבי קאפקייקס מעוצבים, כדי שהאורחים שלכם ייהנו מקינוח קליל שיגרום להם להרגיש שייכים לארגון.

 

הדרך ה – 3 שתאפשר לכם להפיק אירוע ממותג: תחלקו מניפות

החלטתם לקיים אירוע במקום פתוח בימי הקיץ החמים? אם כך, כדאי שתחלקו לאורחים שלכם מניפות. כדאי שתדעו כי המלצה זו לא באה במקום מיזוג אוויר או הצבה של מאווררים, אלא בנוסף. דעו שהאורחים שלכם צפויים לקחת עמם את המניפות הממותגות (וגם את הכובעים שהוצעו לעיל).

כך שהם ישתמשו בהם גם מחוץ לגבולות האירוע. מדובר בעובדה חיונית שתאפשר לכם לשווק את העסק ללא מאמץ.

 

לסיום

מי שרוצים לארגן אירוע עם מיתוג מושקע, צריכים להכיר ב – 3 האפשרויות החיוניות שצוינו לעיל. עכשיו, כשאתם מכירים במידע החשוב הזה, נותר לכם רק ליישם אותו ולהסתכל על האורחים בעת האירוע עצמו. שכן, אתם צפויים לגלות שהם ייהנו מהמתנות הקטנות והממותגות שיחולקו להם.

מארגן אירוע ובא לך להשקיע במיתוג יש לנו פתרון

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן