שלב שלב – ככה בונים אתר!

בנייה של אתרים הפכה לחלק בלתי נפרד מפרסום עסקים. כיום כל בעלי העסקים מבינים שאתר לעסק הוא לא משהו שהם יכולים לוותר עליו, מה שגורם לכך שיותר ויותר אתרים נבנים. בנייה של אתר היא לא דבר מאוד מסובך, כל עוד האיכות של האתר לא מהווה פרמטר חשוב בעיניכם. כדי לבנות אתר שבאמת יהיה איכותי, יש כמה שלבים שחשוב להקפיד עליהם. 

 

בחירת פלטפורמה

עוד לפני שאנחנו מתחילים בתהליך של בניית אתר, חשוב להחליט מהי הפלטפורמה שעל גביה נבנה את האתר שלנו. כיום ישנן מספר פלטפורמות מרכזיות שבהן בונים אתרים, כאשר חלק מהן מציעות לכם את השירות הזה בחינם. לכל אחת מהן יש את היתרונות שלה, ועליכם להחליט מראש באיזו מהן תבחרו כדי לבנות את האתר שלכם.

בחירת פלטפורמה

סינון תכנים

לכל אתר יש מטרה מוצהרת. אם מדובר על אתר לעסק המטרה שלו היא לתת שירות ללקוחות, ואם מדובר על אתר חדשות, המטרה שלו היא לספק אינפורמציה. המשימה השנייה שלכם אחרי שבחרתם את הפלטפורמה שבה תבנו את האתר, עליכם לסנן את התכנים שאתם רוצים להכניס אליו. נסו לחשוב לא רק מה התכנים שיהיו באתר אלא גם על מה אתם מוותרים כדי למנוע עומס.

 

שירות לאחסון אתרים

התכנים שאותם תעלו לאתר צריכים להיות מאוחסנים במקום מסוים כדי שלגולשים באתר תהיה גישה אליהם. האפשרות הראשונה היא לאחסן את המידע באתר עצמו, אולם ברגע שכמויות המידע יגדלו הגלישה באתר תהפוך להיות איטית ולא נעימה. כדי למנוע את המצב הזה כדאי לעשות שימוש בשירות של אחסון אתרים שבו המידע שלכם נשמר בענן אחסון חיצוני וכך מהירות הגלישה לא תרד.

 

חפשו איש מקצוע שייתן לכם שירות

על אף שיש לא מעט פלטפורמות לבנייה עצמאית של אתר, כאלו שגם אם אין לכם ניסיון בתחום אתם יכולים לבנות בעזרתן אתר, ההמלצה שלנו היא כן לבחור איש מקצוע שיעזור לכם לבנות את האתר. אנשי מקצוע יודעים בדיוק איך לבנות את האתר כך שהוא ימשוך כמה שיותר גולשים, ולא רק יציג בצורה יבשה את החומרים שאתם רוצים.

 

עדכון ושדרוג

השלב האחרון הוא זה שבו האתר שלכם כבר בנוי. עליכם להבין שהעובדה שהאתר בנוי לא אומרת שהעבודה שלכם נגמרה. כל הזמן עליכם לחשוב כיצד לשדרג את האתר, לבדוק מה חסר בו או אלו תכנים נוספים כדי להטמיע בו כדי שהאתר יממש את הייעוד שלו בצורה טובה יותר. השלב הזה אף פעם לא נגמר, ולמעשה הוא המפתח להצלחה של האתר שלכם.

 

לסיכום

בנייה של אתר יכולה להיעשות בצורה עצמאית, אולם התוצר הסופי יהיה הרבה פחות טוב מזה של איש מקצוע מהתחום. אחרי שבחרתם איש מקצוע ופלטפורמה שבה תבנו את האתר, חשבו מה התכנים שיהיו מוצגים באתר ואיפה תאחסנו אותם.

אתר אינטרנט

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן