3 שאלות שחשוב לשאול יועץ קידום אתרים

בניתם אתר מהמם, העליתם אותו לאוויר, אבל שום דבר לא קורה. כל כל, תרגעו, זה קורה ללא מעט בעלי אתרים, בטח בתחילת הדרך. בניית אתר הוא הצעד הראשון בדרך לקדם את העסק שלכם, אבל גם אתר צריך קידום בעצמו. לכן, חשוב לשלב יועץ קידום אתרים בכל התהליך. מה זה יועץ קידום אתרים ובמה הוא תורם? כל המ שצריך לדעת במאמר הבא.

 

מה זה יועץ קידום אתרים?

תפקידו של יועץ קידום אתרים זה לדאוג שהאתר שלכם יופיע בכל החיפושים הרלוונטים לעסק שלכם בגוגל. אז נכון, זה לא באמת ריאלי שתופיעו בכ-ל החיפושים כ-ל הזמן, אבל יועץ קידום אתרים צריך לזהות את ה-Blind spots של קידום האתר ולמצוא בדיוק את מילות המפתח שעוד לא עמוסות במתחרים.

כבעלי עסק, מי כמוכם יודעים שאי אפשר לעשות הכל לבד, בטח לא משהו כמו קידום אתרים. קידום אתרים דורש ידע מקצועי וטכני ולכן, יותר ממומלץ לקחת את שירותיו של יועץ קידום אתרים המומחה בתחום ויוכל לשפוך אור על תהליכי השיווק שלכם (בהקשר של SEO כמובן).

3 שאלות שחשוב לשאול יועץ קידום אתרים

3 שאלות שכדאי לשאול

אז אחרי התלבטויות רבות, החלטתם להשקיע ביועץ קידום אתרים והאמת? בצדק. יש נטייה לבעלי עסקים לחסוך דווקא בשיווק וזה לא צעד כל כך חכם, בסופו של דבר שיווק, הוא אחד ממנועי הצמיחה של העסק, אם תעצרו את השיווק תעצרו את זרימת הלקוחות. אז מה שואלים יועץ קידום אתרים?

 

1 | מי קהל היעד שלי?

לפעמים אנחנו מניחים הנחות, אבל בפועל המציאות שונה לחלוטין. באמצעות אנליזה ומחקר שוק כללי, יועץ קידום אתרים יוכל להגיד לכם מי קהל היעד שלכם ויכול להיות שאפילו תופתעו.

 

2 | מי המתחרים שלי?

אם אתם סוכני ביטוח בתחילת דרכם, התחרות שלכם זה לא הסוכנויות הגדולות. לבעלי עסקים יש נטייה לחשוב ש”כולם” התחרות שלהם ו”כולם” קהלי היעד שלהם, אבל אי אפשר לנצח ללא מיקוד. יועץ לקידום אתרים ימקד אתכם בדיוק על המתחרים הרלוונטים.

 

3 | מה עובד יותר ומה עובד פחות?

אחד היתרונות בשיווק דיגיטלי באופן כללי, זה היכולת להבין בדיוק מה קורה בשטח. מאיפה מגיעים הגולשים, מה עובד טוב יותר מה פחות וכל הזמן לייעל ולשפר את התהליכים. אם בעבר להעלות פרסומים היה דבר לא מדיד ופעילות השיווק הייתה נמדדת אחת לשנה בסקר שוק (אם בכלל), אז הכלים הדיגיטליים נותנים לנו אפשרות להבין מה קורה בזמן אמת ולשנות במידת הצורך.

 

לסיכום

במאמר הצגנו את תפקידו של יועת קידום אתרים וגם ציינו כמה הוא חשוב להצלחתו של האתר. בנוסף לכך, במידה והחלטתם להתחיל ולעבוד עם יועץ קידום אתרים, מומלץ מאוד לבדוק את שלושת השאלות שציינו כאן: מי קהל היעד? מי המתחרים? ומה עובד?

3 שאלות שחשוב לשאול יועץ קידום אתרים

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן