כתיבה שיווקית – פנו לרגש הציעו פתרון

אנשים חדי עין בעלי חוש עסקי יזהו מיד כתיבה שיווקית מוצלחת.

כתיבה שיווקית היא למעשה העברת מסר באמצעות מילים שמטרתו לשכנע את קהל היעד לרכוש מוצר או שירות שהעסק שלכם מציע.

בעידן הטכנולוגי כשכל עסק מציע את שירותיו באינטרנט הרצון להיות מוביל גובר כמעט על כל שיקול מסחרי אחר.

במדינת ישראל הידועה כמדינה קטנה בעלת תחרות גבוהה ביחס למדינות מפותחות אחרות מי שלא יוביל משמע לא קיים!.

למעבר לרכישת המוצר

אם בעבר אדם שהיה מעוניין לרכוש מוצר היה מגיע למקום העסק ובוחן את איכות המוצר וטיבו במו עיניו הרי שכיום רוב המוחלט של העסקאות מתבצעות אונליין.

בגדים, תכשיטים, כלי בית, טיפולים פסיכולוגים ואפילו חלקי חילוף לכלי רכב נמכרים היום באינטרנט.

בשונה מכתיבת תוכן לאתר הרי שבראש ובראשונה מטרת כתיבה שיווקית היא להניע את הקורא לפעולה,

כתיבה שיווקית אפקטיבית תפשט את טיב המוצר אשר אתם רוצים למכור ותפנה לרגש.

כתיבה שיווקית היא כתיבה קלילה, לא עמוסה בפרטים ומנוסחת בצורה פשוטה וברורה ובשפה קולחת.

חברת חותם המילה מספקת כתיבת תוכן שיווקי איכותית בעלות של 0.30 אגורות למילה.

באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של תוכן שיווקי איכותי עבור העסק שלכם  ולהתרשם מתוכן שאנו מציעים לכלל לקוחותינו הנהנים משירות איכותי המכניס להם עשרות לקוחות מרוצים.

ובכן שאלת השאלות היא כיצד ניתן לשכנע לקוח פוטנציאלי לקנות את השירות שאנו מציעים כאשר מעולם לא ראינו אותו,

 

כיצד ניתן ליצוק תוכן שיווקי משכנע בכתיבה שתניע את הלקוח לקנות דווקא באתר שלכם.

במאמר זה תקבלו מעט כלים המסבירים על כתיבה שיווקית וכיצד היא עובדת, חשוב לשים לב כי לכל נושא ונושא יש להתאים את הכתיבה בהתאם לדרישות ומשכך התוכן עלול להשתנות.

תוכן הכתיבה הוא הסוכרייה והכותרת היא הדובדבן שבקצפת

 

אין ספק שלתוכן השיווקי ישנה משמעות רבה בהנעת הלקוח לקנות מכם את המוצר או השירות אשר אתם רוצים לספק לו.

יחד עם זאת, בטרם יצלול הקונה לתוכן השיווקי באתר שלכם הוא יתקל בכותרת הראשית של המאמר ויבין אם בכלל שווה לו לקרוא את התוכן.

כותרת ראשית היא השער לתוכן השיווקי המסופק על ידכם ואמורה לפתות את הקורא להיכנס לתוכו,

 

להבין שאתם הבנתם את הבעיה שלו ובסופו של דבר לרכוש ממכם את המוצר שלכם.

כותרת ראשית למאמר היא הדובדבן שבקצפת ואמורה לגרום לקורא לרצות להיכנס לנבכי התוכן השיווקי וליהנות מ- תוכן איכותי, קליל ומושך אשר על סגנונו נתאר בפסקה הבאה.

איתור “הכפתור האדום” הוא השער להצלחה

כתיבת תוכן שיווקי כללית ולא ממוקדת לא רק שלא תגרום לך למכור את השירות או המוצר שלכם אלא אף תרחיק את הקורא מאתר האינטרנט שלכם לצמיתות.

כתיבת התוכן חייבת להיות כתיבה ממוקדת המכוונת לכפתור האדום של הקורא ותיגע לו בדיוק במקום הרגיש שיניע אותו בסוף הקריאה לרכוש את המוצר שלכם.

כתיבה טובה תגרום לקורא להזדהות עם התוכן שקרא ולהבין כי מצא את הפתרון לבעיה שלו.

לדוגמה “הכפתור האדום” בקורא שמחפש שירות משפטי עבור קייס של נהיגה בשכרות הוא העונש שיוטל עליו בסופו של יום,

 

קורא זה יחפש לרוב תוכן שיבין ויזדהה עם המצוקה שלו כגון כמה קשה להסתדר ללא רישיון נהיגה ומאידך ימצא לו פתרון לסוגיה המשפטית.

“הכפתור האדום” של הקורא לאו דווקא נמצא בסוגיה הבוערת הדורשת פתרון אלא לעיתים נמצאת דווקא בחיבור לרגש של הקורא בהתאם לשירות שהוא מחפש.

כך למשל אם נרצה אדם להניע לרכוש  מוצר או שירות הקשור לספורט אנו נעצים בכתיבה את התחושות של חיטוב הגוף,

 

שמירה על בריאות וכו’. נגיעה בכפתור האדום של הקורא תעלה את הסיכוי בעשרות אחוזים להניע אותו לפעולה.

תנו פתרון ברור לבעיה

גולש אשר יכנס לתוך האתר שלכם, יחפש פתרון לבעיה שנתקל בה או תשובה לשאלה.

 

בעלי עסקים רבים סבורים כי אילו יציעו פתרונות ללקוחותיהם יחשפו בכך את סודות העסק ויגרמו ללקוח לעשות את הפעולה בעצמו.

גישה זו הינה גישה מוטעית שכן ללקוח שלכם אין זמן להתעסק בשיווק העסק שלו ואולי אף אין לו את היכולות לכך,

הלקוח סומך עליכם כי לכם כבעלי מקצוע יש את האפשרות לשווק את העסק שלו ולהביאו למקומות הראשונים במנועי חיפוש כגון גוגל.

הבנת הבעיות המטרידות את הלקוח והצעת פתרון ברור ומהותי לבעיה של הקורא יניעו אותו אף לקנות מכם בסופו של דבר את המוצר או השירות ויגרום לו להבין כי הבנתם את מצוקתו.

השאירו טעם של עוד

ללא ספק אתם רוצים להשאיר טעם טוב אצל קורא המאמר אשר יפיץ הלאה את התוכן שלכם וימליץ ללקוחות פוטנציאלים הבאים עליו.

כתיבה שיווקית טובה היא כתיבה שמעודדת הבעת דעות שונות ושיתוף הקורא בלבטים. שיתוף הקורא לא רק שיגרום לקריאה להיות מעניינת יותר אלא אף תעזור לכם להפיץ הלאה את התוכן שלכם.

גם כאשר אתם מציעים פתרון לבעיה של הקורא חשוב לעשות זאת בדרך שתגרום לקורא להגיב ולשתף את דעתו על המאמר.

שיתוף הקורא ופידבק חיובי מצדו יכול לחולל פלאים בנוגע לנושא קידום אתרים, אתר שיש לו תגובות חיוביות ברשתות החברתיות (סגנלים חברתיים) ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש השונים.

כתבו קצר וקולע

זכרו, לקורא אין זמן מיותר לבזבז על קריאה ארוכה ולא מעניינת, הקורא מחפש למצוא את הפתרון לבעיה שלו במהירות האפשרית ולשם הוא חותר.

טעות נפוצה הרווחת בקרב בעלי עסקים היא לכתוב אודות העסק שלהם ורק בסוף לעלות את הפתרון לבעיה של הלקוח. את הלקוח לא מעניין בשלב הראשוני מי אתם אלא הוא ממוקד מטרה בפתרון הבעיה,

לכן אל תפחדו כבר בהתחלת הכתיבה להכניס את הפתרון שלכם ובכך תניעו את הלקוח להמשיך לקרוא את המאמר ואף בסוף לקנות.

לכתיבה שיווקית אפקטיבית כתיבת התוכן צריכה להיות קצרה, קולחת, פשוטה וממוקדת מטרה. תארו בקצרה מהי הבעיה שהביא את הגולש לחפש מידע והציעו את הפתרון אפקטיבי שיניע את הקורא לרכוש ממכם.

שימו דגש על המרות

כתיבה שיווקית טובה אמורה בסופו של דבר להניע את הלקוח לעבור לשלב הבא ולרכוש מכם את המוצר או השירות. לעיתים המרה יכולה להיות לאו דווקא ברכישת המוצר הספציפי שחיפש אלא חיפוש מוצר נוסף הקיים באתרכם אליו הגיע דרך אותו תוכן שיווקי מעניין שקרא.

כאשר אתם עורכים כתיבה שיווקית שימו דגש על הפעלת לחץ להמרה כך שהקורא ינוע לפעולה.

הפעלת לחץ זו יכולה להיות סמויה או גלויה, חזקה יותר או פחות אך היא חייבת להיות! זכרו כי בסופו של דבר מטרתכם היא להביא כמות נכבדה של לידיים שיביאו למכירה.

סיכום

הגעתם למסקנה כי אתם צריכים כתיבה שיווקית על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלכם. באתר שלכם אתם רוצים שתופיע כתיבה איכותית שתעזור לכם לקדם הרבה יותר את המכירות באופן מקוון.

ובכן זהו צעד משמעותי בהבנת המצב  וכעת נותר לבחור גורם מקצועי אשר יערוך עבורכם את התוכן השיווקי באופן המקצועי ביותר והמשכנע ביותר.

כותב תוכן שיווקי הוא לרוב אדם שביצע קורס כתיבה ורכש מיומנות בקידום אתרים ובפיתוחם, ככל שהכותב בעל ניסיון עשיר יותר בכתיבת התוכן הרלוונטית לקידום העסק שלכם כך אתם מגדילים את סיכוייכם לקבל כתיבה איכותית ומשכנעת.

איתור הכפתור האדום של הלקוח ופניה לרגש שלו הם מילות מפתח להצלחה.

כתבו קצר וקולע תוך התמקדות בפתרון הבעיה של הקורא ובכך תביאו הרבה יותר המרות לעסק שלכם שיבואו לידי ביטוי במכירות.

חברת חותם המילה הינה חברה מהמובילות בתחום הכתיבה אשר חרטה על דגלה לספק ללקוחותיה שירותי כתיבת תוכן ותוכן שיווקי באיכות גבוהה ללא פשרות. בחברתנו נמצאים כותבי תוכן שיווקי מהמובילים בתחום ובעלי ניסיון עשיר בכתיבת תוכן.

אצלנו תוכלו לקבל את המעטפת המלאה לקידום העסק שלכם במהירות, ביעילות ובמקצועיות. היתרון הקיים בחברתנו הוא ההתאמה לכל לקוח תוך התמקדות בנושא הפרטי שלו וזאת תודות לניסיוננו וניסיונם העשיר של אנשי מקצוע, שהם הכותבים הקיימים בחברתנו.

 

רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק...

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF. איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל? בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף. אם נסתכל על הדוגמה נראה: לוגו, תפריט, כפתורי הנעה...

פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

אנו נשאלים הרבה, כספקי תוכן. מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? התשובה, היא זה מעולה אבל לא מספיק. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים, היא שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו ייקשרו אלינו. אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובלים.     אז בסיטואציה כזו, גם...

כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.     כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים...

שירות כתיבת תוכן לאפליקציות

כתיבת תוכן לאפליקציות אנדרואיד וכן אפליקציות של אפל, היא שונה לגמרי מכתיבה לאתר רגיל. מדובר בתוכן, שהוא קצר יותר וממוקד יותר מאתרי אינטרנט. גם שיטת העבודה, היא שונה מאתרי אינטרנט, היות ואפליקציה היא פחות דינאמית, לכן כותב התוכן יקבל מהמפתח את האפיון של האפליקציה, שם מופיעים כל המסמכים של האפליקציה מראש, כך שכותב התוכן יוכל...

כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”     ואיך זה מתקשר אלינו? גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT...

כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

הרבה דובר על מערכות כתיבת תוכן אוטומטי, או במילים אחרות מערכת AI (בינה מלאכותית)     כבר בראשית דברי אומר, כי בארץ לא נתקלנו במערכת איכותית, שבאמת עושה את העבודה, אולם בחו”ל ניתן למצוא כמה חברות שבהחלט, מתקדמות בכיוון הנכון כגון, Jarvis שלפי ההצהרות שלה, סרק 10% מהאינטרנט ועוד כמה בודדות.   האם כדאי ש-...

כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T: מומחיות – Expertise סמכותיות – Authoritativeness אמינות – Trustworthiness בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים בכסף כמו כתיבת תוכן פיננסי וברפואה, שאינם...

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן