כתיבה שיווקית – פנו לרגש הציעו פתרון

אנשים חדי עין בעלי חוש עסקי יזהו מיד כתיבה שיווקית מוצלחת.

כתיבה שיווקית היא למעשה העברת מסר באמצעות מילים שמטרתו לשכנע את קהל היעד לרכוש מוצר או שירות שהעסק שלכם מציע.

בעידן הטכנולוגי כשכל עסק מציע את שירותיו באינטרנט הרצון להיות מוביל גובר כמעט על כל שיקול מסחרי אחר.

במדינת ישראל הידועה כמדינה קטנה בעלת תחרות גבוהה ביחס למדינות מפותחות אחרות מי שלא יוביל משמע לא קיים!.

למעבר לרכישת המוצר

אם בעבר אדם שהיה מעוניין לרכוש מוצר היה מגיע למקום העסק ובוחן את איכות המוצר וטיבו במו עיניו הרי שכיום רוב המוחלט של העסקאות מתבצעות אונליין.

בגדים, תכשיטים, כלי בית, טיפולים פסיכולוגים ואפילו חלקי חילוף לכלי רכב נמכרים היום באינטרנט.

בשונה מכתיבת תוכן לאתר הרי שבראש ובראשונה מטרת כתיבה שיווקית היא להניע את הקורא לפעולה,

כתיבה שיווקית אפקטיבית תפשט את טיב המוצר אשר אתם רוצים למכור ותפנה לרגש.

כתיבה שיווקית היא כתיבה קלילה, לא עמוסה בפרטים ומנוסחת בצורה פשוטה וברורה ובשפה קולחת.

חברת חותם המילה מספקת כתיבת תוכן שיווקי איכותית בעלות של 0.30 אגורות למילה.

באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של תוכן שיווקי איכותי עבור העסק שלכם  ולהתרשם מתוכן שאנו מציעים לכלל לקוחותינו הנהנים משירות איכותי המכניס להם עשרות לקוחות מרוצים.

ובכן שאלת השאלות היא כיצד ניתן לשכנע לקוח פוטנציאלי לקנות את השירות שאנו מציעים כאשר מעולם לא ראינו אותו,

 

כיצד ניתן ליצוק תוכן שיווקי משכנע בכתיבה שתניע את הלקוח לקנות דווקא באתר שלכם.

במאמר זה תקבלו מעט כלים המסבירים על כתיבה שיווקית וכיצד היא עובדת, חשוב לשים לב כי לכל נושא ונושא יש להתאים את הכתיבה בהתאם לדרישות ומשכך התוכן עלול להשתנות.

תוכן הכתיבה הוא הסוכרייה והכותרת היא הדובדבן שבקצפת

 

אין ספק שלתוכן השיווקי ישנה משמעות רבה בהנעת הלקוח לקנות מכם את המוצר או השירות אשר אתם רוצים לספק לו.

יחד עם זאת, בטרם יצלול הקונה לתוכן השיווקי באתר שלכם הוא יתקל בכותרת הראשית של המאמר ויבין אם בכלל שווה לו לקרוא את התוכן.

כותרת ראשית היא השער לתוכן השיווקי המסופק על ידכם ואמורה לפתות את הקורא להיכנס לתוכו,

 

להבין שאתם הבנתם את הבעיה שלו ובסופו של דבר לרכוש ממכם את המוצר שלכם.

כותרת ראשית למאמר היא הדובדבן שבקצפת ואמורה לגרום לקורא לרצות להיכנס לנבכי התוכן השיווקי וליהנות מ- תוכן איכותי, קליל ומושך אשר על סגנונו נתאר בפסקה הבאה.

איתור “הכפתור האדום” הוא השער להצלחה

כתיבת תוכן שיווקי כללית ולא ממוקדת לא רק שלא תגרום לך למכור את השירות או המוצר שלכם אלא אף תרחיק את הקורא מאתר האינטרנט שלכם לצמיתות.

כתיבת התוכן חייבת להיות כתיבה ממוקדת המכוונת לכפתור האדום של הקורא ותיגע לו בדיוק במקום הרגיש שיניע אותו בסוף הקריאה לרכוש את המוצר שלכם.

כתיבה טובה תגרום לקורא להזדהות עם התוכן שקרא ולהבין כי מצא את הפתרון לבעיה שלו.

לדוגמה “הכפתור האדום” בקורא שמחפש שירות משפטי עבור קייס של נהיגה בשכרות הוא העונש שיוטל עליו בסופו של יום,

 

קורא זה יחפש לרוב תוכן שיבין ויזדהה עם המצוקה שלו כגון כמה קשה להסתדר ללא רישיון נהיגה ומאידך ימצא לו פתרון לסוגיה המשפטית.

“הכפתור האדום” של הקורא לאו דווקא נמצא בסוגיה הבוערת הדורשת פתרון אלא לעיתים נמצאת דווקא בחיבור לרגש של הקורא בהתאם לשירות שהוא מחפש.

כך למשל אם נרצה אדם להניע לרכוש  מוצר או שירות הקשור לספורט אנו נעצים בכתיבה את התחושות של חיטוב הגוף,

 

שמירה על בריאות וכו’. נגיעה בכפתור האדום של הקורא תעלה את הסיכוי בעשרות אחוזים להניע אותו לפעולה.

תנו פתרון ברור לבעיה

גולש אשר יכנס לתוך האתר שלכם, יחפש פתרון לבעיה שנתקל בה או תשובה לשאלה.

 

בעלי עסקים רבים סבורים כי אילו יציעו פתרונות ללקוחותיהם יחשפו בכך את סודות העסק ויגרמו ללקוח לעשות את הפעולה בעצמו.

גישה זו הינה גישה מוטעית שכן ללקוח שלכם אין זמן להתעסק בשיווק העסק שלו ואולי אף אין לו את היכולות לכך,

הלקוח סומך עליכם כי לכם כבעלי מקצוע יש את האפשרות לשווק את העסק שלו ולהביאו למקומות הראשונים במנועי חיפוש כגון גוגל.

הבנת הבעיות המטרידות את הלקוח והצעת פתרון ברור ומהותי לבעיה של הקורא יניעו אותו אף לקנות מכם בסופו של דבר את המוצר או השירות ויגרום לו להבין כי הבנתם את מצוקתו.

השאירו טעם של עוד

ללא ספק אתם רוצים להשאיר טעם טוב אצל קורא המאמר אשר יפיץ הלאה את התוכן שלכם וימליץ ללקוחות פוטנציאלים הבאים עליו.

כתיבה שיווקית טובה היא כתיבה שמעודדת הבעת דעות שונות ושיתוף הקורא בלבטים. שיתוף הקורא לא רק שיגרום לקריאה להיות מעניינת יותר אלא אף תעזור לכם להפיץ הלאה את התוכן שלכם.

גם כאשר אתם מציעים פתרון לבעיה של הקורא חשוב לעשות זאת בדרך שתגרום לקורא להגיב ולשתף את דעתו על המאמר.

שיתוף הקורא ופידבק חיובי מצדו יכול לחולל פלאים בנוגע לנושא קידום אתרים, אתר שיש לו תגובות חיוביות ידורג גבוה יותר ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש השונים.

כתבו קצר וקולע

זכרו, לקורא אין זמן מיותר לבזבז על קריאה ארוכה ולא מעניינת, הקורא מחפש למצוא את הפתרון לבעיה שלו במהירות האפשרית ולשם הוא חותר.

טעות נפוצה הרווחת בקרב בעלי עסקים היא לכתוב אודות העסק שלהם ורק בסוף לעלות את הפתרון לבעיה של הלקוח. את הלקוח לא מעניין בשלב הראשוני מי אתם אלא הוא ממוקד מטרה בפתרון הבעיה,

לכן אל תפחדו כבר בהתחלת הכתיבה להכניס את הפתרון שלכם ובכך תניעו את הלקוח להמשיך לקרוא את המאמר ואף בסוף לקנות.

לכתיבה שיווקית אפקטיבית כתיבת התוכן צריכה להיות קצרה, קולחת, פשוטה וממוקדת מטרה. תארו בקצרה מהי הבעיה שהביא את הגולש לחפש מידע והציעו את הפתרון אפקטיבי שיניע את הקורא לרכוש ממכם.

שימו דגש על המרות

כתיבה שיווקית טובה אמורה בסופו של דבר להניע את הלקוח לעבור לשלב הבא ולרכוש מכם את המוצר או השירות. לעיתים המרה יכולה להיות לאו דווקא ברכישת המוצר הספציפי שחיפש אלא חיפוש מוצר נוסף הקיים באתרכם אליו הגיע דרך אותו תוכן שיווקי מעניין שקרא.

כאשר אתם עורכים כתיבה שיווקית שימו דגש על הפעלת לחץ להמרה כך שהקורא ינוע לפעולה.

הפעלת לחץ זו יכולה להיות סמויה או גלויה, חזקה יותר או פחות אך היא חייבת להיות! זכרו כי בסופו של דבר מטרתכם היא להביא כמות נכבדה של לידיים שיביאו למכירה.

סיכום

הגעתם למסקנה כי אתם צריכים כתיבה שיווקית על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלכם. באתר שלכם אתם רוצים שתופיע כתיבה איכותית שתעזור לכם לקדם הרבה יותר את המכירות באופן מקוון.

ובכן זהו צעד משמעותי בהבנת המצב  וכעת נותר לבחור גורם מקצועי אשר יערוך עבורכם את התוכן השיווקי באופן המקצועי ביותר והמשכנע ביותר.

כותב תוכן שיווקי הוא לרוב אדם שביצע קורס כתיבה ורכש מיומנות בקידום אתרים ובפיתוחם, ככל שהכותב בעל ניסיון עשיר יותר בכתיבת התוכן הרלוונטית לקידום העסק שלכם כך אתם מגדילים את סיכוייכם לקבל כתיבה איכותית ומשכנעת.

איתור הכפתור האדום של הלקוח ופניה לרגש שלו הם מילות מפתח להצלחה.

כתבו קצר וקולע תוך התמקדות בפתרון הבעיה של הקורא ובכך תביאו הרבה יותר המרות לעסק שלכם שיבואו לידי ביטוי במכירות.

חברת חותם המילה הינה חברה מהמובילות בתחום הכתיבה אשר חרטה על דגלה לספק ללקוחותיה שירותי כתיבת תוכן ותוכן שיווקי באיכות גבוהה ללא פשרות. בחברתנו נמצאים כותבי תוכן שיווקי מהמובילים בתחום ובעלי ניסיון עשיר בכתיבת תוכן.

אצלנו תוכלו לקבל את המעטפת המלאה לקידום העסק שלכם במהירות, ביעילות ובמקצועיות. היתרון הקיים בחברתנו הוא ההתאמה לכל לקוח תוך התמקדות בנושא הפרטי שלו וזאת תודות לניסיוננו וניסיונם העשיר של אנשי מקצוע, שהם הכותבים הקיימים בחברתנו.

 

כתיבת עמוד אודות לאתר אינטרנט

בפגישה בין שני אנשים או יותר נהוג כי כל אחד מהצדדים מציג את עצמו בשמו, השכלתו, מקום מגוריו ושאר פרטים רלוונטיים הקשורים לנושא השיחה.   באתר אינטרנטי ובטח בחנות אינטרנטית עמוד אודות הוא למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק המציג אותו  בפני הגולש ומנדב לו מידע חיוני אודותיו.   הצגה נכונה של העסק היא הרושם...

מחירון כתיבת תוכן

אתה צריך להזמין מאמרים לאתר! איזה מאמרים אני צריך?   מאמרים שיווקיים ב- 0.30 אגורות למילה ? או בעצם אני צריך מאמרי SEO ב 0.16 אגורות למילה?   כמה מילים אני צריך במאמר, 1000 או 400 מילים? וכמה בכלל עולה כתיבת מאמר?   כל השאלות, הם שאלות שהתשובה להם היא לשם מה אני צריך את...
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות חדשים? הרווחתם!
      קבלו במתנה קופון הנחה בשווי של 20% מהזמנתכם הראשונה.

      למימוש ההטבה הזינו: GW7NYGYM במעמד הרכישה!

      קוד הנחה - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן