שירותי הגהה לשונית למאמרים: שירות שישדרג לך את האתר!

השקעתם זמן רב על כתיבת מאמר אקדמאי, מאמר מקצועי או תוכן שיווקי אך למרבה הצער הוא לא קריא?!

העליתם תוכן מעניין על הכתב אך מסיבות ניסוחיות הרעיון לא בא לידי ביטוי באופן שרציתם?!

ברוכים הבאים לאחת הבעיות הנפוצות ביותר בכתיבה בכלל ובכתיבת מאמרים ותוכן לאתרים בכלל.

אל תמהרו לחשוב כי מדובר בבעיה ייחודית לכם אלא בהחלט מדובר בצרת רבים שספק אם מספקת חצי נחמה.

שגיאות כתיב, טעויות בהקלדה, חוסר פיסוק נכון ועוד ועוד אלו הן מקצת הטעיות המופיעות ב- כתיבת תוכן ועלולות לשבש את המאמר עד כדי איבוד הרעיון שבו.

כך לדוגמא – “אין כיום בעולם רובוט או תוכנה היכולים לכתוב תקסט באופן אוטומטי ללא פיקוח אנושי ותשומת לב לשגיאה באיות”.

אמנם קיימים רובוטים בעלי בינה אנושית אך בכל הנוגע לכתיבה והגהה אין תחליף למוח האנושי המסוגל לעלות רעיון על הכתב ולוודא כי הוא נרשם ללא שגיאות ומפוסק כהלכה.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)

האם לא מספיק התיקון של תוכנת WORD?

במקרים רבים התיקון האוטומטי של מעבד התמלילים WORD  עלול להטעות אותנו ולהציע תיקון שגוי או לא מתאים לתחביר.

 

כך למשל אם תרצו לרשום כי אתם דואגים לקהל לקוחותיכם אתם עלולים לרשום בטעות שאגה ולא דאגה כך שהתיקון האוטומטי כלל לא ישים לב לשגיאה זו ובסופו של דבר יצא שכרכם בהפסדכם.

תוכנת התיקון האוטומטית של WORD לעיתים אף לא מזהה את השגיאה ולא תתריע בפניכם כי יש לתקן את המילה הנדרשת. מעבר לתיקון שגיאות כתיב או השמטת אות הרי שלמעבד התמלילים אין כל אפשרות לזהות פיסוק לא נכון או שגיאה תחבירית.

 

כולנו נחשפנו לא אחת לעיתים אפילו בכתבה העולה לאחד מהרשתות החברתיות לשגיאות בתחביר ובפיסוק הגורמת לחוסר הבנת הנקרא ולאיבוד הרעיון. כפי שצוין בפסקה הקודמת, רק מוח אנושי יכול ומסוגל להתמודד עם פיסוק נכון והגהה מדויקת במאת האחוזים.

מתי נרצה להשתמש בשירותי הגהה למאמרים?

באופן כללי רצוי ומומלץ לעשות הגהה ועריכה לשונית לכל מאמר היוצא מתחת ידכם. יש לזכור כי באופן שבו העליתם את הרעיון שלכם לרשת כך אתם תתפסו בידי הקורא.

 

כתיבה מדויקת המנוסחת כהלכה עם כל כללי הפיסוק הנכונים תגרום לקורא להעריך אתכם ולהבין כי השקעתם זמן בהגהת המאמר ובבדיקתו בטרם העליתם אותו לרשת.

הגהת תוכן העולה לרשת רלוונטית שבעתיים כאשר מדובר במאמרים מקצועיים או מאמרי שיווק שמטרתם להציג באור חיובי את הכותב ולעלות את המוניטין שלו כבר סמכא בתחום עליו הוא כותב.

קשה להאמין כי אנו נרצה ליפול ולהרוס את המוניטין שלנו על טעויות של הגהה לשונית או פיסוק לא נכון. הגהה רלוונטית אף בקמפיינים שיווקיים אשר מטרתם להניע את הקורא לפעולה.

 

הגהה נכונה ופיסוק מתאים ומדיוק תגרום לתוכן להתנגן במוחו של הקורא, תענג אותו ותגרום לו בסופו של דבר לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים ואף להשאיר תגובה חיובית.

מה כולל השירות של הגהה לשונית למאמרים:

  • מעבר על המאמר ותיקנו מבחינת כללי הפיסוק והניקוד. פיסוק נכון זהו א’ ב’ של מאמר נכון, ללא פיסוק נכון העברת המספר תתבצע באופן לקוי שכן כשההתחלה והסוף לא ברורים המסר אף הוא לא ברור.
  • חלוקה לפסקאות נכונות. חלוקה נכונה היא חלוקה המבצעת הן מבחינת כמות המילים והן מבחינת התוכן המועבר בכל פסקה ופסקה.
  • בדיקת עקביות התוכן הרשום במאמר. מאמר נכון הוא מאמר שהתוכן המועלה בו רשום נכון מבחנה עקבית ומסודר בצורה ברורה כך שהתוכן שלו מסודר בצורה כרונולוגית נכונה.
  • ניסוח הטקסט מחדש ושימוש במונחים קריאים יותר לקורא. לעיתים אנו משתמשים בראשי תיבות או מונחים שאינם ידועים לקרוא מן הישוב, מטרת הגהה היא לפשט עבור הקורא את הרשום במאמר כך שהקריא תהיה קלילה וחלק ללא עיכובים מיותרים.

 

מה מחיר השירות?

המחיר של הגהה טקסט ומאמרים משתנה מחברה לחברה אך אין המדובר במחיר מופקע.

 

בהגהת טקסט יש לשים לב להגה נכונה כך שהדגש הוא פחות על המחיר ויותר על המקצועיות. בחברתנו אנו גובים 30 שקלים פלוס מע”מ עבור טקסט עד 500 מילים.

אנו שמים דגש על כללי תחביר נכונים לצד פיסוק נכון ויתר כללי הכתיבה שיזככו את המאמר שלכם ויסננו את התבן מהמוץ.

רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק...

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF. איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל? בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף. אם נסתכל על הדוגמה נראה: לוגו, תפריט, כפתורי הנעה...

פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

אנו נשאלים הרבה, כספקי תוכן. מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? התשובה, היא זה מעולה אבל לא מספיק. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים, היא שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו ייקשרו אלינו. אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובלים.     אז בסיטואציה כזו, גם...

כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.     כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים...

שירות כתיבת תוכן לאפליקציות

כתיבת תוכן לאפליקציות אנדרואיד וכן אפליקציות של אפל, היא שונה לגמרי מכתיבה לאתר רגיל. מדובר בתוכן, שהוא קצר יותר וממוקד יותר מאתרי אינטרנט. גם שיטת העבודה, היא שונה מאתרי אינטרנט, היות ואפליקציה היא פחות דינאמית, לכן כותב התוכן יקבל מהמפתח את האפיון של האפליקציה, שם מופיעים כל המסמכים של האפליקציה מראש, כך שכותב התוכן יוכל...

כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”     ואיך זה מתקשר אלינו? גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT...

כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

הרבה דובר על מערכות כתיבת תוכן אוטומטי, או במילים אחרות מערכת AI (בינה מלאכותית)     כבר בראשית דברי אומר, כי בארץ לא נתקלנו במערכת איכותית, שבאמת עושה את העבודה, אולם בחו”ל ניתן למצוא כמה חברות שבהחלט, מתקדמות בכיוון הנכון כגון, Jarvis שלפי ההצהרות שלה, סרק 10% מהאינטרנט ועוד כמה בודדות.   האם כדאי ש-...

כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T: מומחיות – Expertise סמכותיות – Authoritativeness אמינות – Trustworthiness בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים בכסף כמו כתיבת תוכן פיננסי וברפואה, שאינם...

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן