כתיבת מאמרים לקידום אתרים (SEO)

אין ספק כי כתיבת מאמרים לקידום אתרים, גוזלת זמן רב ומשאבים יקרים למקדם המקצועי או לבעל אתר פרטי.

כבעלי אתר או כמקדמי אתרים מקצועיים, אנו נדרשים לבצע באופן שותף פעולות קידום רבות והרבה פעמים, במספר רב של אתרים,

דבר אשר לוקח זמן רב, במיוחד שאנו מקדמים מספר רב של אתרים במקביל או שאפילו אנחנו מקדמים את האתר שלנו באופן פרטי ובמקביל צרכים גם לעבוד בעבודה הרגילה.

וכולנו יודעים כי זמן שווה כסף, אולם חברת חותם המילה הנה חברה מקצועית לכתיבת תוכן, אשר יכולה לחסוך ממך זמן יקר בהתעסקות עם כתיבת תוכן מסוגים שונים,

כאשר אתה תוכל להיות בראש שקט, כי אתה תקבל את המוצר הטוב ביותר מבחינת כללי הכתיבה המחמירים ובזמן המהיר ביותר ללא תלות בכמות אשר תוזמן מאתנו.

למעבר לרכישת המוצר

מה הם מאמרים לקידום אתרים?

 

אחד המצרכים הקבועים בהם משתמשים מקדמי אתרים, הם מאמרים לקידום אתרים המכונים גם “מאמרי “SEO, אשר מתפרסמים באתרים חיצוניים לצורך הוצאת קישור לאתרנו וזאת

להבדיל ממאמרי תוכן מקצועי, אשר נועד לספק לגולש ערך מסוים ותשובה לשאילתה אותה הוא חיפש בתוך האתר שלנו.

 

אז כפי שאמרנו לעיל, מאמרי קידום אתרים יפורסמו באתרים חיצוניים, כלומר לא באתר שלנו לדוג’

מקדם אתרים, אשר מקדם לקוח, שהוא עורך דין אשר עוסק בתחום דיני התעבורה, נדרש לבצע הרבה פעולות כגון פעולות בתוך האתר עצמו וכן פעולות מחוץ לאתר.

מוזמנים לקרוא גם על – פרסום כתבות באתרי חדשות.

כאשר פעולות בתוך האתר מבחינת כתיבה הם מאמרים מקצועיים וכן מאמרים שיווקיים, אופטימיזציה ועוד.. ואילו מאמרים אשר מפורסמים מחוץ לאתר באתרים חיצוניים הם מאמרי קידום.

 

אשר כל מטרתם היא, להוציא קישור לאתרנו על מנת, שהאתר שנו יתקדם בדירוגים במנוע החיפוש.

 

איך כל ההליך מתבצע בפועל?

 

בדרך כלל מקדמי אתרים ישיגו את הקישורים על ידי החלפת קישורים עם קולגות, כלומר תן לי קישור מאתר X ואני אתן לך קישור מאתר Y או בצורה של רכישה בכסף של קישורים, ממגזינים או אתרי תמיכה.

כאשר אותו מקדם יצטרך לספק לאתר המארח מאמר קידום המכיל בתוכו את מילות המפתח (האנקור / האנקורים) אשר ברצוננו לקדם באתר אותו הוא מקדם.

למשל לשם קידום  – מילות המפתח עורך דין תעבורה ו- עו”ד תעבורה נצטרך לספק מאמר קידום עם כמות מינימאלית של תוכן, כאשר ההמלצה שלנו היא מינימום 600 מילים למאמר ובתוך המאמר נשתול את אותם מילות מפתח בצורה טבעית עם קישור המוביל לאתר שלנו.

 

דגשים לכתיבת מאמרי קידום אתרים:

 

גם במאמרי קידום אשר נזמין או נכתוב בעצמנו, נדרשת איכות גבוה ולכן יש לשים לב לדגשים אשר נפרט להלן,

 

האם כתיבת מאמרים לקידום אתרים צריכה להיות באיכות גבוהה?

 

הנטייה של הרבה מקדמי אתרים ובעיקר מקדמי אתרים לא מנוסים במיוחד היא ליצור או לצרוך תוכן ברמה ירודה או ספאמי אשר יביא בסופו של יום לפעולה ההפוכה מבחינת הקידום ואפילו לנזק.

לשיטתנו אין להתפשר על האיכות של הכתיבה, גם במאמרי קידום שכן לא נרצה שהקישור שרכשנו לאתרנו יצא מכתבה ספאמית, אשר תעשה את הפעולה ההפוכה מהמטרה שלשמה נקנה הקישור והיא קידום האתר.

כמו כן, לא היינו רוצים שתוכן ממומן או כתבה ממומנת באתר איכותי, ייצג אותנו בצורה לא הולמת.

 

האם במאמרי קידום אתרים יש לשמור על מבנה תקני?

 

כמו במאמרים מקצועיים אשר נמצאים באתרנו, גם במאמרי קידום יש להקפיד על מבנה של כתיבה תקין כגון כותרות H ותתי כותרות וכן  חלוקה לפסקאות, סימני פיסוק וללא שגיאות כתיב.

בנוסף מאמר אשר כתוב בצורה רצופה ללא חלוקה לפסקאות איננו קריא לקורא ובעצם מעייף אותו וגורם לו לעזוב את המאמר, נכון שהמטרה של מאמר קידום היא להוציא קישור, אך יהיה נחמד יותר אם אותו מאמר גם יגרום לגולש להיכנס לאתרנו ולהביא תנועה וזאת במיוחד באתרים חזקים.

ואכן בחברת חותם המילה כל מאמר עובר ביקורת לפני שהוא נמסר ללקוח הן מבחינת התוכן והן מבחינת מבנה הכתיבה התקני.

 

בחירת מילות המפתח אותם נרצה לקדם:

 

אחד הפעולות החשובות בכתיבת מאמר הוא לדעת אילו מילות מפתח נרצה לקדם באתרנו ובמילים מקצועיות anchor text

בטרם ניגש למלכת הכתיבה של מאמרי קידום, נצטרך לשאול את עצמו מס’ שאלות והן:

איזה דפים אנו מעוניינים לקדם באתר שלנו

באיזה מילות מפתח אנו רוצים לקדם את הדפים.

יש לציין, כי בעבר היו נוהגים לציין צפיפות מסוימת של מילות מפתח בתוך המאמר ואילו כיום הדגש הוא על האיכות. על כן מומלץ כי מילות המפתח ישולבו במאמר בצורה הטבעית ביותר, כך שהמאמר יהיה קרי ולא ספאמי.

 

מה אורך המאמר המומלץ למאמרי קידום אתרים?

 

מניסיון שנצבר באתרים אשר בבעלותנו וכן באתרים להם כתבנו חומרים לאורך השנים, גילינו כי אורך מאמרי הקידום אשר עובדים בצורה הטובה ביותר ומביאים לתוצאות טובות הם מאמרים באורך של 600 מילים לפחות.

 

רוצים לחסוך זמן וכסף? הזמינו מאמרים לקידום SEO דרך חברת חותם המילה!

 

על מנת להזמין מאמרים דרך חברת חותם המילה, תוכלו להיכנס לחנות של האתר,

 

  1. לבחור את המוצר המבוקש ובמקרה שלנו, מאמרי קידום אתרים, בצד שמאל נצטרך לבחור את היקף התוכן המבוקש. במידה ונרצה מאמר עם 500 מילים נרשום 500.
  2. לאחר מכן תצטרכו לבחור – כותרת רצויה כלומר את שם המאמר.
  3. לאחר מכן נרצה להכניס את מילת המפתח בה נרצה להתמקד, במידה ויש שני מילות מפתח נפריד את המילים עם פסיק.
  4. לאחר מכן נוכל להוסיף הערות או כל בקשה אחרת שנרצה שהכותב יתייחס אליהם בכתיבה.
  5. מהו שם העסק / מותג / אתר / שירות עליו יש לכתוב? – בחלק זה נרשום מה השירות או האתר או המוצר וכדו’ עליו יש לכתוב.

 

לאחר שסיימנו למלא את החלקים שהם חובה – ניתן לטעון עוד שאלות על מנת שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר! שימו לב החלק של שאלות נוספות איננו חובה אך מומלץ מאוד למלא אותו, כן גם אם זה יקח דקה או שתיים נוספות, הרי אנחנו רוצים שתהיו מרוצים,

להלן וידאו הסבר אשר יעזור לכם למלא את כל השאלונים להזמנת מאמרים באתר.

לאחר שסיימנו למלא את השאלון נלחץ על הוספה לסל, כאשר לאחר ההוספה יפתח לנו חלון שחור ובו אייקון למעבר לסל קניות.

במידה ויש ברשותנו קופון ניתן לעדכן אותו בחלק זה כמו כן ניתן בחלק זה להוריד מוצר.

לאחר שסיימנו נעבור לתשלום.

רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק...

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF. איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל? בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף. אם נסתכל על הדוגמה נראה: לוגו, תפריט, כפתורי הנעה...

פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

אנו נשאלים הרבה, כספקי תוכן. מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? התשובה, היא זה מעולה אבל לא מספיק. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים, היא שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו ייקשרו אלינו. אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובלים.     אז בסיטואציה כזו, גם...

כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.     כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים...

שירות כתיבת תוכן לאפליקציות

כתיבת תוכן לאפליקציות אנדרואיד וכן אפליקציות של אפל, היא שונה לגמרי מכתיבה לאתר רגיל. מדובר בתוכן, שהוא קצר יותר וממוקד יותר מאתרי אינטרנט. גם שיטת העבודה, היא שונה מאתרי אינטרנט, היות ואפליקציה היא פחות דינאמית, לכן כותב התוכן יקבל מהמפתח את האפיון של האפליקציה, שם מופיעים כל המסמכים של האפליקציה מראש, כך שכותב התוכן יוכל...

כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”     ואיך זה מתקשר אלינו? גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT...

כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

הרבה דובר על מערכות כתיבת תוכן אוטומטי, או במילים אחרות מערכת AI (בינה מלאכותית)     כבר בראשית דברי אומר, כי בארץ לא נתקלנו במערכת איכותית, שבאמת עושה את העבודה, אולם בחו”ל ניתן למצוא כמה חברות שבהחלט, מתקדמות בכיוון הנכון כגון, Jarvis שלפי ההצהרות שלה, סרק 10% מהאינטרנט ועוד כמה בודדות.   האם כדאי ש-...

כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T: מומחיות – Expertise סמכותיות – Authoritativeness אמינות – Trustworthiness בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים בכסף כמו כתיבת תוכן פיננסי וברפואה, שאינם...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...

תוכן משוכפל באתר – למה הוא לא טוב!

אחד הבעיות, הגדולות ביותר בכתיבת תוכן ובהליך הקידום של אתר הוא, תוכן משוכפל. תוכן משוכפל יכול להיות משוכפל מאותו אתר בכמה דפים ויכול להיות תוכן משכופל מאתר חיצוני. מעבר לעניין המשפטי בלהעתיק תוכן, זה גם לא יעיל ועלול להביא למחיקת הדף על ידי גוגל. לכן תמיד נשאף להביא לגולשים את התוכן המקורי והאיכותי ביותר. האם...

קידום אתרים באמצעות תוכן

כתיבת תוכן, הוא הבסיס לכל קידום אתרים. בעצם כל תהליך קידום אתרים מבוסס על קידום של מילות מפתח, שאותם מייצגים הדפים באתר, איך עושים זאת בפועל. מחקר מילות מפתח – עוד לפני שאנו בונים אתר ומתחילים בקידום נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח, שהוא מעין תוכנית עבודה לכל תהליך הקידום. וננסה להבין על מה אנו מדברים...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן