כתיבת מאמרים לקידום אתרים (SEO)

אין ספק כי כתיבת מאמרים לקידום אתרים, גוזלת זמן רב ומשאבים יקרים למקדם המקצועי או לבעל אתר פרטי.

כבעלי אתר או כמקדמי אתרים מקצועיים, אנו נדרשים לבצע באופן שותף פעולות קידום רבות והרבה פעמים, במספר רב של אתרים,

דבר אשר לוקח זמן רב, במיוחד שאנו מקדמים מספר רב של אתרים במקביל או שאפילו אנחנו מקדמים את האתר שלנו באופן פרטי ובמקביל צרכים גם לעבוד בעבודה הרגילה.

וכולנו יודעים כי זמן שווה כסף, אולם חברת חותם המילה הנה חברה מקצועית לכתיבת תוכן, אשר יכולה לחסוך ממך זמן יקר בהתעסקות עם כתיבת תוכן מסוגים שונים,

כאשר אתה תוכל להיות בראש שקט, כי אתה תקבל את המוצר הטוב ביותר מבחינת כללי הכתיבה המחמירים ובזמן המהיר ביותר ללא תלות בכמות אשר תוזמן מאתנו.

למעבר לרכישת המוצר

מה הם מאמרים לקידום אתרים?

 

אחד המצרכים הקבועים בהם משתמשים מקדמי אתרים, הם מאמרים לקידום אתרים המכונים גם “מאמרי “SEO, אשר מתפרסמים באתרים חיצוניים לצורך הוצאת קישור לאתרנו וזאת

להבדיל ממאמרי תוכן מקצועי, אשר נועד לספק לגולש ערך מסוים ותשובה לשאילתה אותה הוא חיפש בתוך האתר שלנו.

 

אז כפי שאמרנו לעיל, מאמרי קידום אתרים יפורסמו באתרים חיצוניים, כלומר לא באתר שלנו לדוג’

מקדם אתרים, אשר מקדם לקוח, שהוא עורך דין אשר עוסק בתחום דיני התעבורה, נדרש לבצע הרבה פעולות כגון פעולות בתוך האתר עצמו וכן פעולות מחוץ לאתר.

כאשר פעולות בתוך האתר מבחינת כתיבה הם מאמרים מקצועיים וכן מאמרים שיווקיים, אופטימיזציה ועוד.. ואילו מאמרים אשר מפורסמים מחוץ לאתר באתרים חיצוניים הם מאמרי קידום.

 

אשר כל מטרתם היא, להוציא קישור לאתרנו על מנת, שהאתר שנו יתקדם בדירוגים במנוע החיפוש.

 

איך כל ההליך מתבצע בפועל?

 

בדרך כלל מקדמי אתרים ישיגו את הקישורים על ידי החלפת קישורים עם קולגות, כלומר תן לי קישור מאתר X ואני אתן לך קישור מאתר Y או בצורה של רכישה בכסף של קישורים, ממגזינים או אתרי תמיכה.

כאשר אותו מקדם יצטרך לספק לאתר המארח מאמר קידום המכיל בתוכו את מילות המפתח (האנקור / האנקורים) אשר ברצוננו לקדם באתר אותו הוא מקדם.

למשל לשם קידום  – מילות המפתח עורך דין תעבורה ו- עו”ד תעבורה נצטרך לספק מאמר קידום עם כמות מינימאלית של תוכן, כאשר ההמלצה שלנו היא מינימום 600 מילים למאמר ובתוך המאמר נשתול את אותם מילות מפתח בצורה טבעית עם קישור המוביל לאתר שלנו.

 

דגשים לכתיבת מאמרי קידום אתרים:

 

גם במאמרי קידום אשר נזמין או נכתוב בעצמנו, נדרשת איכות גבוה ולכן יש לשים לב לדגשים אשר נפרט להלן,

 

האם כתיבת מאמרים לקידום אתרים צריכה להיות באיכות גבוהה?

 

הנטייה של הרבה מקדמי אתרים ובעיקר מקדמי אתרים לא מנוסים במיוחד היא ליצור או לצרוך תוכן ברמה ירודה או ספאמי אשר יביא בסופו של יום לפעולה ההפוכה מבחינת הקידום ואפילו לנזק.

לשיטתנו אין להתפשר על האיכות של הכתיבה, גם במאמרי קידום שכן לא נרצה שהקישור שרכשנו לאתרנו יצא מכתבה ספאמית, אשר תעשה את הפעולה ההפוכה מהמטרה שלשמה נקנה הקישור והיא קידום האתר.

כמו כן, לא היינו רוצים שתוכן ממומן או כתבה ממומנת באתר איכותי, ייצג אותנו בצורה לא הולמת.

 

האם במאמרי קידום אתרים יש לשמור על מבנה תקני?

 

כמו במאמרים מקצועיים אשר נמצאים באתרנו, גם במאמרי קידום יש להקפיד על מבנה של כתיבה תקין כגון כותרות H ותתי כותרות וכן  חלוקה לפסקאות, סימני פיסוק וללא שגיאות כתיב.

בנוסף מאמר אשר כתוב בצורה רצופה ללא חלוקה לפסקאות איננו קריא לקורא ובעצם מעייף אותו וגורם לו לעזוב את המאמר, נכון שהמטרה של מאמר קידום היא להוציא קישור, אך יהיה נחמד יותר אם אותו מאמר גם יגרום לגולש להיכנס לאתרנו ולהביא תנועה וזאת במיוחד באתרים חזקים.

ואכן בחברת חותם המילה כל מאמר עובר ביקורת לפני שהוא נמסר ללקוח הן מבחינת התוכן והן מבחינת מבנה הכתיבה התקני.

 

בחירת מילות המפתח אותם נרצה לקדם:

 

אחד הפעולות החשובות בכתיבת מאמר הוא לדעת אילו מילות מפתח נרצה לקדם באתרנו ובמילים מקצועיות anchor text

בטרם ניגש למלכת הכתיבה של מאמרי קידום, נצטרך לשאול את עצמו מס’ שאלות והן:

איזה דפים אנו מעוניינים לקדם באתר שלנו

באיזה מילות מפתח אנו רוצים לקדם את הדפים.

יש לציין, כי בעבר היו נוהגים לציין צפיפות מסוימת של מילות מפתח בתוך המאמר ואילו כיום הדגש הוא על האיכות. על כן מומלץ כי מילות המפתח ישולבו במאמר בצורה הטבעית ביותר, כך שהמאמר יהיה קרי ולא ספאמי.

 

מה אורך המאמר המומלץ למאמרי קידום אתרים?

 

מניסיון שנצבר באתרים אשר בבעלותנו וכן באתרים להם כתבנו חומרים לאורך השנים, גילינו כי אורך מאמרי הקידום אשר עובדים בצורה הטובה ביותר ומביאים לתוצאות טובות הם מאמרים באורך של 600 מילים לפחות.

 

רוצים לחסוך זמן וכסף? הזמינו מאמרים לקידום SEO דרך חברת חותם המילה!

 

על מנת להזמין מאמרים דרך חברת חותם המילה, תוכלו להיכנס לחנות של האתר,

 

  1. לבחור את המוצר המבוקש ובמקרה שלנו, מאמרי קידום אתרים, בצד שמאל נצטרך לבחור את היקף התוכן המבוקש. במידה ונרצה מאמר עם 500 מילים נרשום 500.
  2. לאחר מכן תצטרכו לבחור – כותרת רצויה כלומר את שם המאמר.
  3. לאחר מכן נרצה להכניס את מילת המפתח בה נרצה להתמקד, במידה ויש שני מילות מפתח נפריד את המילים עם פסיק.
  4. לאחר מכן נוכל להוסיף הערות או כל בקשה אחרת שנרצה שהכותב יתייחס אליהם בכתיבה.
  5. מהו שם העסק / מותג / אתר / שירות עליו יש לכתוב? – בחלק זה נרשום מה השירות או האתר או המוצר וכדו’ עליו יש לכתוב.

 

לאחר שסיימנו למלא את החלקים שהם חובה – ניתן לטעון עוד שאלות על מנת שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר! שימו לב החלק של שאלות נוספות איננו חובה אך מומלץ מאוד למלא אותו, כן גם אם זה יקח דקה או שתיים נוספות, הרי אנחנו רוצים שתהיו מרוצים,

להלן וידאו הסבר אשר יעזור לכם למלא את כל השאלונים להזמנת מאמרים באתר.

לאחר שסיימנו למלא את השאלון נלחץ על הוספה לסל, כאשר לאחר ההוספה יפתח לנו חלון שחור ובו אייקון למעבר לסל קניות.

במידה ויש ברשותנו קופון ניתן לעדכן אותו בחלק זה כמו כן ניתן בחלק זה להוריד מוצר.

לאחר שסיימנו נעבור לתשלום.

10 טיפים לכתיבת מאמר מוצלח!

כל בעל עסק אינטרנטי יודע כמה חשוב התוכן שהוא מעלה לאתר האינטרנט שלו ומדוע עליו  להקפיד על כתיבה נכונה ואיכותית. מעבר לחזות העסק וכפי שהוא מוצג במונעי החיפוש והרשות השונות,   הרי שאיכות התוכן משפיעה אף על דירוג האתר שלכם על ידי גוגל וקידומכם יקבע בין היתר באמצעות וכן איכותי ומילות מפתח נכונות.   אם...

מה ההבדל בין מאמר מקצועי למאמר קידומי ?

מה ההבדל בין מאמר מקצועי למאמר קידומי? מאמרים מקצועיים ומאמרי קידום הם שני סוגי תכנים שונים אשר לכל אחד מהם מטרות שונות.   במאמרים לקידום אתרים המטרה היא לקדם מילות מפתח באתר שלנו. קידום זה נעשה על ידי הכנסת תוכן באתרים רלוונטיים שונים, כאשר התוכן נועד קודם כל לגוגל, מבחינת מבנה האתר, כותרות, הכנסת מילות...

כתיבת עמוד אודות לאתר אינטרנט

בפגישה בין שני אנשים או יותר נהוג כי כל אחד מהצדדים מציג את עצמו בשמו, השכלתו, מקום מגוריו ושאר פרטים רלוונטיים הקשורים לנושא השיחה.   באתר אינטרנטי ובטח בחנות אינטרנטית עמוד אודות הוא למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק המציג אותו  בפני הגולש ומנדב לו מידע חיוני אודותיו.   הצגה נכונה של העסק היא הרושם...

איך לכתוב תוכן בהתאם למדד E-A-T

המטרה של גוגל, היא לשפר את האלגוריתמים שלה, כך שהאלגוריתמים יהיה כמה שיותר “אנושי”.   איך הם עושים את זה? לצורך שיפור האלגוריתמים כך שיהיה כמה שיותר אנושי, גוגל מעסיקה אלפי בודקי דפים אנושיים, אשר בודקים מידי יום עשרות אלפי דפים ופועלים על פי כללים שגוגל מכתיבה להם מראש. כך שהבדיקות של הבודקים האנושיים, עוזרות...

כותב מאמרים: הפתרון המהיר שמשאיר לך זמן!

  חברת חותם המילה, עוסקת בתחום הכתיבה למעלה מעשור ומעסיקה עשרות כותבי תוכן, כל כותב מאמרים בחברתנו עובר הכשרות בעולם ה- SEO וכן הכשרות משלימות ואנו מעמידים סטנדרט גבוה בעולם כתיבת התוכן.   מתי נצטרך כותב מאמרים?   כיום העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן, ניתן לעשות קניות ברשת לקבל כל סוג של מידע מכל...

כתיבת מאמרים בתשלום – דיי לבזבז זמן, תוכן רוכשים אונליין

כיום לא צריך לבזבז זמן רב על כתיבת מאמרים וניתן, לרכוש אצנו כתיבת מאמרים בתשלום אונליין מבלי לבזבז זמן על דיבור אם כותב זה או אחר,   כל מה שצריך הוא להיכנס לחנות ולהזין פרטים והתוכן כבר יגיע אליכם למייל.     כולם יודעים כי “התוכן הוא המלך”. ואין מחלוקת כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר...

מחירון כתיבת תוכן

אתה צריך להזמין מאמרים לאתר! איזה מאמרים אני צריך?   מאמרים שיווקיים ב- 0.30 אגורות למילה ? או בעצם אני צריך מאמרי SEO ב 0.16 אגורות למילה?   כמה מילים אני צריך במאמר, 1000 או 400 מילים? וכמה בכלל עולה כתיבת מאמר?   כל השאלות, הם שאלות שהתשובה להם היא לשם מה אני צריך את...
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות חדשים? הרווחתם!
      קבלו במתנה קופון הנחה בשווי של 20% מהזמנתכם הראשונה.

      למימוש ההטבה הזינו: GW7NYGYM במעמד הרכישה!

      קוד הנחה - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן