כתיבה לרשתות חברתיות

כתיבה לרשתות חברתיות או כתיבת פוסטים לרשתות החברתיות מי צריך?

“פוסט טוב הוא פוסט שייטמע בתודעתו של הגולש, יניע אותו לפעולה ויגרום לו להיות מעורב בו בין אם על ידי שיתופו, השארת תגובה או התדיינות”

בשנים האחרונות הפכו הרשתות החברתיות לפלטפורמה מנצחת לקידום עסקים רבים.

בעלי עסקים הבינו את הפוטנציאל העצום הטמון ברשתות החברתיות ואת היכולת להניע את העסק שלהם קדימה ולהוביל.

בניהול עסק, ישנן פעולות רבות הדורשות תשומת לב והשקעת אנרגיה ומשאבים מבעל העסק כך שלעיתים הפרסום ברשתות חברתיות אינו מקבל את הדגש הנכון  והראוי למרות שיש בידיו לקדם את העסק באופן ניכר ומצליח.

אנו בחברתנו הבנו את חולשה זו הקיימת במספר לא מבוטל של בעלי עסקים והצבנו לעצמנו יעד בלתי מתפשר להביא לקידום העסק שלך ברשתות החברתיות והטעמת תוכן איכותי בדף הבית שלך.

אם גם אתה מבין את הנחיצות בפרסום ברשתות החברתיות הגעת למקום הנכון. חברתנו מתמחה ב- כתיבת תוכן ופוסטים לרשתות החברתיות תוך התאמה לקהלי יעד לציפיות ותקציב העסק.

בין התכנים שחברתנו כותבת באופן שוטף, תוכלו למצוא את הנושאים הבאים:

  • כתיבת פוסטים לפייסבוק
  • כתיבת תוכן לטוויטר (ציוצים)
  • יצירת סרטונים לאפליקציית טיקטוק
  • כתיבת פוסטים לאינסטגרם

למעבר לרכישת המוצר

מיהו קהל היעד:

 

הדבר אולי הכי חשוב בהעלאת תוכן לרשת החברתית הוא קודם כל להבין מיהו קהל היעד שלנו ולאיזה סוג של גולשים אנו מעוניינים לפנות.

 

איתור מדויק של קהל היעד שלנו יוביל להגדלת המכירות וקידום נכון של העסק. באופן זה פועל פרסום בפייסבוק או באינסטגרם או בכל רשת חברתית אחרת.

 

בהבנת קהל היעד שלנו כמובן בראש ובראשונה יש את המוצר או השירות אשר אנו מעוניינים לפרסם ולקדם.

 

הבנת הפתרון שהמוצר שלנו מספק יכול ללמד לאיזה סוג של קהל יעד עלינו לפנות.

 

כך למשל אם נרצה לקדם כלי בית אנו נדע כי הגולשים אשר אנו מעוניינים לפנות אליהם הם נשים בגילאים 25 ומעלה.

 

מעבר להבנת פתרון המוצר או השירות שאנו מספקים יש גם צורך בניתוח נכון של קהל הגולשים כגון חתך גילאים, מגדר, זמן שהייה בדף הבית וכן תגובות ומעורבותם במסר המועבר בפוסט.

 

כותב מקצועי ידע לאתר את כל הגורמים הללו ולשלב בין דרישות העסק לבין שאר הגורמים שיש בהם להביא לקידומו.

 

מעורבות הגולש בפוסט:

 

פוסט מעניין בפייסבוק למשל הוא פוסט שמוביל להתדיינות והשארת תגובות מצד הגולשים.

 

ככל והפוסט יהיה חיי יותר ויגרור אחריו תגובות והתדיינות מצד הגולשים כך הוא יהיה חשוף ליותר ויותר קוראים נוספים.

 

כמובן שהתדיינות זו חייבת להיות במובן החיובי של הנושא שאם לא כן התדיינות זו תוביל לבריחת הקוראים.

בכתיבת פוסט יש להוביל את הקורא להיות מעורב בתוכן הרשום בו, לעשות לייק למשל לפוסט ואפילו להגיב עליו ולשתף אותו עם חברים נוספים.

 

מעורבת הגולש בפוסט תעשה על ידי פניה לרגש שלו או לחיצה על הכפתור האדום שלו במובן החיובי של המילה.

לצורך כך יש להבין היטב מיהו קהל היעד שלך כפי שפורט בפסקה הקודמת. הבנה נכונה של קהל היעד תוביל לכתיבת פוסט מרגש, עניין שיערב בצורה נכונה את הגולשים בתוכן שלו.

 

תוכן ויזואלי:

 

“תמונה אחת שווה אלף מילים”. כמה מדויק פתגם זה בהקשר של פרסום ברשתות חברתיות. לעיתים תוכן מילולי רב אינו יכול להעביר מסר מדויק וברור שתמונה אחת או סרטון קצר יכולים להעביר.

 

מחקרים מראים כי תוכן ויזואלי כגון תמונה או סרטון משאירים בתודעתו של הגולש רושם חיובי יותר ונצרבים במוחו כך שהמסר לא יתערבב עם עוד עשרות פוסטים שקרא אלא יהיה ייחודי ובולט.

 

בפרסום ברשתות חברתיות רצוי ומומלץ להוסיף תמונה או סרטון קצר הממחישים את המסר שברצוננו להעביר כך שנהיה חדים, ברורים והמסר ייטמע בתודעתו של הגולש.

 

תוכן ויזואלי אינו חייב להיות תמונה או סרטון אלא ניתן גם להוסיף אמוג’י המבטא נכון את המסר שברצוננו להעביר ויעלה חיוך על פני הקורא.

 

כללי ברזל ל- כתיבה ברשתות חברתיות:

 

כתיבה ברשתות חברתיות אינה דומה לכתיבה בגוגל או מנועי חיפוש אחרים. ברשתות חברתיות גולשים מאפסנים תמונות, פרטים אישיים אחרים ומשתפים את חבריהם לעיתים קרובות בחייהם.

 

כאשר גולש נכנס לאינסטגרם למשל הוא במצב רוח שונה מסתם גלישה בגוגל.

 

ברשתות חברתיות הגולשים יחפשו לרוב פוסטים ותוכן חברתיים ומסיבה זו יש להתאים את הכתיבה לסגנון כתיבה חברתית.

 

תוכן שיווקי ברשתות חברתיות למשל מטרתו בראש ובראשונה למכור אך יחד עם זאת גם להיות תוכן חברתי.

 

החוכמה בכתיבת תוכן זה הוא להלך בין הטיפות כך שמצד אחד הגולש לא יבחין כי מוכרים לו מוצר מסוים ומצד שני הפוסט יהיה חברתי.

 

ברשתות חברתיות כגן פייסבוק ואינסטגרם מומלץ לשתף את הגולש בפוסט ולערב אותו ככל שניתן. פוסט נכון יובל להשארת ליקים, שיתופים מצד הגולשים והשארת תגובות.

נניח פוסט על מכירת נדל”ן

פוסט ברשתות חברתיות צריך להיות חד, קצר ומדויק כך שיישבה את הקורא ולא יעייף אותו במידע מיותר או לא רלוונטי.

חשוב לזכור כי ברשתות חברתיות בניגוד לגוגל הגולשים אינם במצב רוח לקרוא מאמר ארוך אלא מטרתם לחפש מידע קליל ומעניין.

היתרון בכתיבה ברשתות חברתיות:

ניהול נכון של הדף העסקי ברשתות החברתיות יכול להגדיל במהירות את מספר החברים בו במתכונת חבר מביא חבר. המלצות, לייקים ושיתופים הם רק חלק קטן מהדרך להניע את הקוראים לקדם את דף הבית שלך ולהביא לשגשוג העסק.

בשונה מהמלצות בגוגל למשל הרי שברשתות החברתיות בקלות ובלחיצת כפתור יכול הקורא להביע את דעתו על הפוסט או לשתפו עם חבריו. עם גדילתן של הרשתות החברתיות וכניסתן לחיינו יותר ויותר אנשים מביעים את דעתם בהן ומנהלים דפים פעילים ותוססים.

ניתן לראות באופן ברור כי רוב רובם של העברת מסרים באופן כללי ושוטף נעשים לא במנועי החיפוש אלא ברשתות החברתיות כגון טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם.

היתרון בהעלאת פוסטים ברשתות החברתיות על פני מנועי החיפוש השונים הוא הקלות שניתן בהן לפרסם ולגרוף תגובות, ליקים ושיתופים. ככל והדף העסקי שלך יהיה פעיל יותר כך תהיה חשוף לקהל יעד גדול יותר.

 

מה אנו מציעים?

 

חברת חותם המילה הינה חברה המתמחה ב- כתיבת פוסטים / תוכן לרשתות חברתיות תוך השמת דגש על הדרישות הקפדניות ביותר לכתיבה איכותית.

 

בחברתנו מועסקים כותבי התוכן הטובים ביותר שיש, המצוידים בכלים המתאימים  לקידום הדף העסקי שלכם ברשתות החברתיות השונות.

 

חברתנו יודעת לאתר את הפוטנציאל הטמון בקרב סוג הגולשים הרלוונטיים לקידום העסק שלכם ובכך להתאים את סגנון הפוסט המבוקש.

 

זכרו, פוסט טוב הוא פוסט שיישאר בתודעתו של הגולש ויניע אותו לפעולה. פוסט טוב הוא פוסט שהקורא יתחבר אליו, ישתפו עם חבריו וידאג להשאיר תגובה חיובית ולייק.

 

אנו בחברתנו פיתחנו שיטה ייחודית לכתיבת פוסטים שיווקיים אשר מצד אחד יגרמו לגולש לרכוש את המוצר או השירות אשר אתם מספקים ומאידך לאהוב את הפוסט, להתחבר אליו ולשתפו הלאה.

 

אם גם אתם מעוניינים להיות חלק מקהל לקוחותינו הנהנים מכתיבת תוכן איכותי השאירו הודעה ונציג מחברתנו ידאג לשוב אליכם.

מחירון תוכן לאתרים

אתה צריך להזמין מאמרים לאתר! איזה מאמרים אני צריך?   מאמרים שיווקיים ב- 0.30 אגורות למילה ? או בעצם אני צריך מאמרי SEO ב 0.16 אגורות למילה?   כמה מילים אני צריך במאמר, 1000 או 400 מילים? וכמה בכלל עולה כתיבת מאמרים? להלן מחירון תוכן לאתרים!   כל השאלות, הם שאלות שהתשובה להם היא לשם...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן