הפקות תוכן ויזואלי (וידאו)

“העברת מסר באמצעות תוכן ויזואלי היא הדרך הנכונה ביותר לחלחל לליבו של הגולש ולכבוש את תודעתו באופן המקסימלי ביותר”

מילים מדברות, תמונה מציגה ותוכן ויזואלי עולה על כולן:

הפתגם תמונה אחת שווה אלף מילים מקבל משמעות עמוקה יותר כאשר מדובר בסרטון וידאו או תוכן חזותי.

העוצמה הטמונה בתוכן המועבר באמצעות וידאו גדולה יותר וחזקה פי כמה וכמה מתמונה או תוכן מילולי איכותי ככל שיהיה.

בזמן שהרשתות עמוסות לעייפה בתוכנים שונים וסבלנותו של הגולש פוקעת חשיבותו של התוכן הוויזואלי מקבלת משנה חשיבות ורגישות. די בסרטון קצר ומעניין כדי לצוד את עינו של הגולש ומשם הדרך להנעה לפעולה קצרה.

לא צריך להיות מבין גדול כדי לדעת איזו חשיבות יש לדרך בה אנו מעבירים את התוכן שלנו ברשת ואיזה אפקט אנו יכולים ליצור אם נהיה יצירתיים ונפעל בדרך הנכונה שתכבוש את ליבו ומוחו של הגולש.

פעמים רבות, סרטון וידאו קצר יוכל להעביר מסר בן אלף מילים באופן טוב יותר ממאמר ארוך ומושקע הכולל מחקרים וספרות.

העברת מסר באמצעות תוכן ויזואלי היא הדרך הנכונה ביותר לחלחל לליבו של הגולש ולכבוש את תודעתו באופן המקסימלי ביותר.

מחקר שנערך בשנת 2014 בנושא פרסום באמצעות תוכן ויזואלי הראה כי קיים קשר בלתי נפרד בין שימוש בתוכן ויזואלי בעסק לעליה בפעילות העסקית. בעלי עסקים שהחלו להשתמש בתוכן ויזואלי ככלי לקידום העסק שלהם דיווחו על עליה ניכרת בפעילות העסקית שלהם.

למעבר לרכישת המוצר

כתיבת תוכן לא רק באמצעות מילים:

 

באופן אוטומטי כאשר אנו חושבים על כתיבת תוכן אנו מדמיינים מילים, פסקאות ויתר כללי כתיבה שונים.

 

כתיבת תוכן היא אכן בין היתר כתיבה מילולית והעברת מסרים ורצונות באמצעות מילים, אך יחד עם זאת, בעידן הדיגיטלי של ימנו העברת מסר באמצעות תוכן ויזואלי הפך לכלי חשוב ביותר בקידום עסקים ברשת מתוך הבנה כי המחשה באמצעות סרטון וידאו למשל תכבוש את ליבו של הצופה באופן טוב יותר מכתיבה.

 

כולנו מכירים כיצד סרטון קצר אחד המופץ ברשתות החברתיות יכול להפוך בין לילה לוויראלי ולגרוף מיליוני צפיות. כוחו של תוכן ויזואלי הוא עצום בעשרות מונים מכוחו של תוכן מילולי  במובן שבו הוא יכול לחלחל למקומות המרוחקים ביותר ולהיות מופץ במהירות בלתי נתפסת.

 

מחקרים מראים כי לתוכן ויזואלי סיכוי גבוה יותר ב- 40 אחוזים מתכנים אחרים לקבל שיתופים ברשתות חברתיות.

מאמרים שפורסמו ברשתות השונות עם תמונה קיבלו פי שניים שיתופים מאלה שפורסמו ללא תמונה.

פוסטים הכוללים תמונה המועלים לפייסבוק פעילים פי שניים מפוסטים ללא תמונה. ניכר כי השפעתו של תוכן ויזואלי ברחבי המדיה השונה עמוק ונושא פרי. שיתוף פוסט או העברת מסר באמצעות תוכן ויזואלי יגרום לעסק שלכם להיות פעיל יותר ועוצמתי יותר בהשוואה לעסקים שאינם עושים זאת.

 

תוכן ויזואלי כזריקת מרץ לעסק שלכם:

 

כל בעל עסק המחזיק אתר אינטרנט או חנות אינטרנטית יודע כמה חשוב שיתוף הגולשים במסר שברצונו להעביר. יצרית תוכן ויזואלי מעניין באתר האינטרנט שלכם תניע את הגולש לפעולה הן במובן של רכישת המוצר והן במובן של שיתוף והתעניינות.

 

כך למשל ניתן לראות כי אתרים המעלים חידונים שונים בסוף השאלון מאפשרים לגולש לשתף את תוצאות  החידון לרשתות החברתיות השונות ובכך למעשה להפוך להיות חלק פעיל בעסק שלהם.

 

צעד זה מקנה גם לבעל העסק חשיפה לגולשים אחרים ברשתות השונות הצופים בפוסט שהעלה הגולש ובכך גורמים להם לבצע את החידון בעצמם וכך הלאה.

היתרון הקיים לתוכן ויזואלי בהקשר של חשיפה ופרסום הוא עצום ביחס לחשיפה על ידי תוכן מילולי. חשיפה שכזו תיתן זריקת עידוד ומרץ לעסק שלך ותניע אותו קידמה בכל הכוח.

 

חיבור נכון לגולשים יגדיל את פעילות העסק:

 

שימוש נכון בתוכן ויזואלי יביא לתוצאה אחת וברורה והיא הגדלת הרווחים ופעילות תוססת בעסק שלכם. יש לשים לב כי התוכן המועלה הוא תוכן מכבד ומתאים לקהל היעד שלכם.

 

מומלץ לערוך מחקר קצר אודות קהל היעד הפוקד את העסק כך שהתוכן שיעלה יתאים לגילו, אורח חייו וחשיבתו. מומלץ להעביר את המסר המתבקש באמצעות פניה לרגשות הגולשים או באמצעות התחברות לתחומי עניין שלהם.

 

כך למשל, אם העסק שלכם נותן שירות בתחום דרכונים פורטוגלים ניתן לערוך סרטון וידאו קצר בו רואים את רונאלדו מבקיע שער ומתחת לערוך תוכן קצר הקשור לדרכונים פורטוגלים. יצרית תוכן חזותי בסגנון זה תגרום לגולש להתחבר לתוכן שלכם ותניע אותו לפעולה או לכל הפחות לשיתוף הסרטון וחשיפתו בפני גולשים אחרים.

 

כמובן שיש לערוך פילוח לקהל היעד שלכם ולנתב לכל מגדר ומגדר את התוכן המתאים לו בהתאם לצרכיו, תחומי העניין שלו ודעותיו.

 

גם גוגל יעריך את אתר האינטרנט שלכם:

 

אין ספק כי מטרת הפרסום היא לכבוש את ליבו של הגולש ובסופו של דבר להניעו לפעולה. יחד עם זאת, עלינו לזכור כי הדרך לליבו של הגולש עוברת דרך מנוע החיפוש גוגל והדירוג שלו.

 

ככל שאתר האינטרנט שלנו ידורג גבוה יותר על ידי גוגל כך הוא יהיה חשוף ליותר ויותר גולשים ואנו נקבל מספר רב של פניות.

העברת מסר באמצעות תוכן חזותי תגרום לגולשים להישאר זמן רק יותר באתר שלכם ובכך זמן השהייה באתר יגדל וגוגל ידע להעריך זאת.

 

אם ברצונכם לנסות, שימו סרטון וידאו קצר באחד מהדפים הקיימים באתר האינטרנט שלכם ומיד תבחינו כיצד זמן השהייה באתר עולה. זמן שהייה באתר הוא אחד מהנתונים שגוגל משקלל בדירוג האתר.

 

תנו למקצועניים לערוך לכם את התוכן:

 

עריכת תוכן ויזואלי אינה דבר פשוט, יש להבין בדיוק מה הגולשים שלכם מחפשים ובאיזה אופן ניתן להגיע אליהם ולהניע אותם לפעולה.

 

מעבר לכך, יש לערוך את התוכן באופן משכנע וקצר, תוכן כזה שיסקרן את הגולש ויגרום לו לשתף את הסרטון או לעשות לו לייק.

 

כל הפעולות הללו צריכות להיעשות במקצועיות ובדגש על תוכן קצר, ממוקד ומעניין שיעביר את המסר המתבקש בצורה ברורה לגולש.

 

בחברת חותם המילה נמצאים כותבי תוכן מהשורה הראשונה בתחום עריכת תוכן ויזואלי. בחברתנו אנו יודעים למצוא את המענה המדויק והמקצועי ביותר עבור כל עסק ולהתאימו לקהל היעד הספציפי שלו.

 

אם גם אתם מעוניינים להפוך את העסק שלכם לעסק המשווק באמצעות תוכן ויזואלי אנו נשמח לעזור לכם בכך ולערוך עבורכם תוכן מקצועי, מעניין ומסקרן.

רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק...

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF. איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל? בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף. אם נסתכל על הדוגמה נראה: לוגו, תפריט, כפתורי הנעה...

פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

אנו נשאלים הרבה, כספקי תוכן. מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? התשובה, היא זה מעולה אבל לא מספיק. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים, היא שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו ייקשרו אלינו. אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובלים.     אז בסיטואציה כזו, גם...

כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.     כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים...

שירות כתיבת תוכן לאפליקציות

כתיבת תוכן לאפליקציות אנדרואיד וכן אפליקציות של אפל, היא שונה לגמרי מכתיבה לאתר רגיל. מדובר בתוכן, שהוא קצר יותר וממוקד יותר מאתרי אינטרנט. גם שיטת העבודה, היא שונה מאתרי אינטרנט, היות ואפליקציה היא פחות דינאמית, לכן כותב התוכן יקבל מהמפתח את האפיון של האפליקציה, שם מופיעים כל המסמכים של האפליקציה מראש, כך שכותב התוכן יוכל...

כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”     ואיך זה מתקשר אלינו? גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT...

כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

הרבה דובר על מערכות כתיבת תוכן אוטומטי, או במילים אחרות מערכת AI (בינה מלאכותית)     כבר בראשית דברי אומר, כי בארץ לא נתקלנו במערכת איכותית, שבאמת עושה את העבודה, אולם בחו”ל ניתן למצוא כמה חברות שבהחלט, מתקדמות בכיוון הנכון כגון, Jarvis שלפי ההצהרות שלה, סרק 10% מהאינטרנט ועוד כמה בודדות.   האם כדאי ש-...

כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T: מומחיות – Expertise סמכותיות – Authoritativeness אמינות – Trustworthiness בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים בכסף כמו כתיבת תוכן פיננסי וברפואה, שאינם...

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן