הפקות תוכן ויזואלי (וידאו)

“העברת מסר באמצעות תוכן ויזואלי היא הדרך הנכונה ביותר לחלחל לליבו של הגולש ולכבוש את תודעתו באופן המקסימלי ביותר”

מילים מדברות, תמונה מציגה ותוכן ויזואלי עולה על כולן:

הפתגם תמונה אחת שווה אלף מילים מקבל משמעות עמוקה יותר כאשר מדובר בסרטון וידאו או תוכן חזותי.

העוצמה הטמונה בתוכן המועבר באמצעות וידאו גדולה יותר וחזקה פי כמה וכמה מתמונה או תוכן מילולי איכותי ככל שיהיה.

בזמן שהרשתות עמוסות לעייפה בתוכנים שונים וסבלנותו של הגולש פוקעת חשיבותו של התוכן הוויזואלי מקבלת משנה חשיבות ורגישות. די בסרטון קצר ומעניין כדי לצוד את עינו של הגולש ומשם הדרך להנעה לפעולה קצרה.

לא צריך להיות מבין גדול כדי לדעת איזו חשיבות יש לדרך בה אנו מעבירים את התוכן שלנו ברשת ואיזה אפקט אנו יכולים ליצור אם נהיה יצירתיים ונפעל בדרך הנכונה שתכבוש את ליבו ומוחו של הגולש.

פעמים רבות, סרטון וידאו קצר יוכל להעביר מסר בן אלף מילים באופן טוב יותר ממאמר ארוך ומושקע הכולל מחקרים וספרות.

העברת מסר באמצעות תוכן ויזואלי היא הדרך הנכונה ביותר לחלחל לליבו של הגולש ולכבוש את תודעתו באופן המקסימלי ביותר.

מחקר שנערך בשנת 2014 בנושא פרסום באמצעות תוכן ויזואלי הראה כי קיים קשר בלתי נפרד בין שימוש בתוכן ויזואלי בעסק לעליה בפעילות העסקית. בעלי עסקים שהחלו להשתמש בתוכן ויזואלי ככלי לקידום העסק שלהם דיווחו על עליה ניכרת בפעילות העסקית שלהם.

למעבר לרכישת המוצר

כתיבת תוכן לא רק באמצעות מילים:

 

באופן אוטומטי כאשר אנו חושבים על כתיבת תוכן אנו מדמיינים מילים, פסקאות ויתר כללי כתיבה שונים.

 

כתיבת תוכן היא אכן בין היתר כתיבה מילולית והעברת מסרים ורצונות באמצעות מילים, אך יחד עם זאת, בעידן הדיגיטלי של ימנו העברת מסר באמצעות תוכן ויזואלי הפך לכלי חשוב ביותר בקידום עסקים ברשת מתוך הבנה כי המחשה באמצעות סרטון וידאו למשל תכבוש את ליבו של הצופה באופן טוב יותר מכתיבה.

 

כולנו מכירים כיצד סרטון קצר אחד המופץ ברשתות החברתיות יכול להפוך בין לילה לוויראלי ולגרוף מיליוני צפיות. כוחו של תוכן ויזואלי הוא עצום בעשרות מונים מכוחו של תוכן מילולי  במובן שבו הוא יכול לחלחל למקומות המרוחקים ביותר ולהיות מופץ במהירות בלתי נתפסת.

 

מחקרים מראים כי לתוכן ויזואלי סיכוי גבוה יותר ב- 40 אחוזים מתכנים אחרים לקבל שיתופים ברשתות חברתיות.

מאמרים שפורסמו ברשתות השונות עם תמונה קיבלו פי שניים שיתופים מאלה שפורסמו ללא תמונה.

פוסטים הכוללים תמונה המועלים לפייסבוק פעילים פי שניים מפוסטים ללא תמונה. ניכר כי השפעתו של תוכן ויזואלי ברחבי המדיה השונה עמוק ונושא פרי. שיתוף פוסט או העברת מסר באמצעות תוכן ויזואלי יגרום לעסק שלכם להיות פעיל יותר ועוצמתי יותר בהשוואה לעסקים שאינם עושים זאת.

 

תוכן ויזואלי כזריקת מרץ לעסק שלכם:

 

כל בעל עסק המחזיק אתר אינטרנט או חנות אינטרנטית יודע כמה חשוב שיתוף הגולשים במסר שברצונו להעביר. יצרית תוכן ויזואלי מעניין באתר האינטרנט שלכם תניע את הגולש לפעולה הן במובן של רכישת המוצר והן במובן של שיתוף והתעניינות.

 

כך למשל ניתן לראות כי אתרים המעלים חידונים שונים בסוף השאלון מאפשרים לגולש לשתף את תוצאות  החידון לרשתות החברתיות השונות ובכך למעשה להפוך להיות חלק פעיל בעסק שלהם.

 

צעד זה מקנה גם לבעל העסק חשיפה לגולשים אחרים ברשתות השונות הצופים בפוסט שהעלה הגולש ובכך גורמים להם לבצע את החידון בעצמם וכך הלאה.

היתרון הקיים לתוכן ויזואלי בהקשר של חשיפה ופרסום הוא עצום ביחס לחשיפה על ידי תוכן מילולי. חשיפה שכזו תיתן זריקת עידוד ומרץ לעסק שלך ותניע אותו קידמה בכל הכוח.

 

חיבור נכון לגולשים יגדיל את פעילות העסק:

 

שימוש נכון בתוכן ויזואלי יביא לתוצאה אחת וברורה והיא הגדלת הרווחים ופעילות תוססת בעסק שלכם. יש לשים לב כי התוכן המועלה הוא תוכן מכבד ומתאים לקהל היעד שלכם.

 

מומלץ לערוך מחקר קצר אודות קהל היעד הפוקד את העסק כך שהתוכן שיעלה יתאים לגילו, אורח חייו וחשיבתו. מומלץ להעביר את המסר המתבקש באמצעות פניה לרגשות הגולשים או באמצעות התחברות לתחומי עניין שלהם.

 

כך למשל, אם העסק שלכם נותן שירות בתחום דרכונים פורטוגלים ניתן לערוך סרטון וידאו קצר בו רואים את רונאלדו מבקיע שער ומתחת לערוך תוכן קצר הקשור לדרכונים פורטוגלים. יצרית תוכן חזותי בסגנון זה תגרום לגולש להתחבר לתוכן שלכם ותניע אותו לפעולה או לכל הפחות לשיתוף הסרטון וחשיפתו בפני גולשים אחרים.

 

כמובן שיש לערוך פילוח לקהל היעד שלכם ולנתב לכל מגדר ומגדר את התוכן המתאים לו בהתאם לצרכיו, תחומי העניין שלו ודעותיו.

 

גם גוגל יעריך את אתר האינטרנט שלכם:

 

אין ספק כי מטרת הפרסום היא לכבוש את ליבו של הגולש ובסופו של דבר להניעו לפעולה. יחד עם זאת, עלינו לזכור כי הדרך לליבו של הגולש עוברת דרך מנוע החיפוש גוגל והדירוג שלו.

 

ככל שאתר האינטרנט שלנו ידורג גבוה יותר על ידי גוגל כך הוא יהיה חשוף ליותר ויותר גולשים ואנו נקבל מספר רב של פניות.

העברת מסר באמצעות תוכן חזותי תגרום לגולשים להישאר זמן רק יותר באתר שלכם ובכך זמן השהייה באתר יגדל וגוגל ידע להעריך זאת.

 

אם ברצונכם לנסות, שימו סרטון וידאו קצר באחד מהדפים הקיימים באתר האינטרנט שלכם ומיד תבחינו כיצד זמן השהייה באתר עולה. זמן שהייה באתר הוא אחד מהנתונים שגוגל משקלל בדירוג האתר.

 

תנו למקצועניים לערוך לכם את התוכן:

 

עריכת תוכן ויזואלי אינה דבר פשוט, יש להבין בדיוק מה הגולשים שלכם מחפשים ובאיזה אופן ניתן להגיע אליהם ולהניע אותם לפעולה.

 

מעבר לכך, יש לערוך את התוכן באופן משכנע וקצר, תוכן כזה שיסקרן את הגולש ויגרום לו לשתף את הסרטון או לעשות לו לייק.

 

כל הפעולות הללו צריכות להיעשות במקצועיות ובדגש על תוכן קצר, ממוקד ומעניין שיעביר את המסר המתבקש בצורה ברורה לגולש.

 

בחברת חותם המילה נמצאים כותבי תוכן מהשורה הראשונה בתחום עריכת תוכן ויזואלי. בחברתנו אנו יודעים למצוא את המענה המדויק והמקצועי ביותר עבור כל עסק ולהתאימו לקהל היעד הספציפי שלו.

 

אם גם אתם מעוניינים להפוך את העסק שלכם לעסק המשווק באמצעות תוכן ויזואלי אנו נשמח לעזור לכם בכך ולערוך עבורכם תוכן מקצועי, מעניין ומסקרן.

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות יקרים שימו לב! לצורך נוחיותכם, בהזמנת כמות מאמרים!
      כתבו לנו בוואצאפ ואנו נדאג להעביר לכם קובץ אקסל עם שאלונים.

      ווצאפ לפופאפ - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן