כתיבת תיאור מוצר - תיאור נכון של המוצר הוא השער להצלחה!

זהו לא סוד כי רכישת מוצרים דרך האינטרנט הפכה לדבר אולי הכי נפוץ בפעילות ברשתות השונות. רכישת מוצרים באינטרנט נעשית החל מכלי בית, בגדים וכמעט כל דבר שניתן לדמיין.

קיימים לא מעט אתרים פופולריים חובקי עולם העוסקים במכירות אונליין וניתן לרכוש באמצעותם כל דבר שניתן לעלות בדמיון.

אתרים כמו אמזון, אלי אקספרס ואייבי הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום של כמעט כל ישראלי. גם עסקים קטנים רבים הבינו את הפוטנציאל הטמון במכירה דרך האינטרנט והחלו להגדיל את היקף פעילותם ברשת לרבות מכירת מוצרי מזון.

כפי שפורסם באתר גלובוס, היקף הרכישות במדינת ישראל גדל פי עשרה בשבע שנים האחרונות והיד עוד נטויה.

אם כן, שאלת השאלות היא כיצד ניתן להפוך את המוצר שלנו לביצת זהב שתגרום לגולש לרכוש אותו ואף להמליץ לגולשים אחרים עליו.

בחברת חותם המילה תוכלו לרכוש תוכן איכותי וממוקד שיגרום למוצר שלכם להיות תפוח אדמה לוהט ברשתות השונות ויניע את הגולשים לרכוש אותו ולהפוך להיות לקוחות מרוצים.

למעבר לרכישת המוצר

תיאור נכון של המוצר הוא השער להצלחה:

 

חנות דיגיטלית היא חנות לכל דבר והמוצר הנמכר בה הוא בדיוק אותו המוצר שהיה הנמכר בחנות רגילה בסגנון שאנו מכירים.

 

כולנו מכירים את המשפטים הקבועים של בעלי החנויות המנסים למכור את מרכולתם ומהללים ומשבחים את המוצר ואיכותו.

 

חנות וירטואלית - חותם המילה

 

מוצר דיגיטלי המפורסם באינטרנט צריך לקבל את הפרסום הראוי לו רק שבשונה מחנות רגילה, באינטרנט אין את המוכר שיפרט את יתרונות המוצר ותכונותיו.

 

בדיוק בגלל עניין זה, נכנס הצורך בתיאור מילולי מדויק ונכון של המוצר כך שהתוכן שיתאר אותו יגרום לגולש להשתכנע לא פחות מאשר אם היה רוכש בחנות רגילה.

 

כתיבת תוכן נכון ומדויק של המוצר יגרום לגולש להבין נכון מה המפרט או היתרון של המוצר המוצע ובסוף גם לרכוש אותו.

 

זכרו, קיים מידע רב ברשתות השונות ולעיתים אף מוצעים אלפי מוצרים למכירה, לגולש הממוצע אין סבלנות לקרוא מידע משעמם ומיותר והוא מחפש תיאור קצר ומדויק של המוצר.

 

העלאת תוכן מיותר עלול לגרום לגולש לנטוש את האתר שלכם ולעבור לחנות דיגיטלית אחרת. כתיבת תיאור מוצר נכונה אמורה לגרום לגולש להרגיש כאילו הוא קונה ממש כמו בחנות רגילה.

 

הדגשת יתרונות המוצר כמענה לצורך של הגולש:

 

כתיבה העוסקת בתיאור מוצר לרוב לא תעלה על 50-80 מילים כך שמדובר בעניין הדורש מקצועיות, ידע וניסיון בהטמעת כל המידע הדרוש בתוך פסקה קצרה אחת. בתוך תוכן זה יש להכניס מספר נושאים חשובים כפי שיפורט להלן:

 

  1. יתרונות המוצר. תיאור קצר ומדויק של יתרון המוצר המפורסם תוך השמת דגש על המענה שביכולתו לספק לגולש לצורך הספציפי שלו.
  2. שיכנוע הגולש לרכוש את המוצר דווקא באינטרנט ולא בחנות רגילה. לרוב אלמנט זה יבוא לידי ביטוי בציון אופציית משלוח מהיר של המוצר עד בית הלקוח. דבר נוסף היא הצעת הנחה שתינתן דווקא ברכישת המוצר באינטרנט ולא בחנות. דברים אלו ידרבנו ויעודדו את הגולש לרכוש דווקא אונליין.
  3. התייחסות למתחרים אחרים הקיימים בשוק. התייחסות נכונה ומכבדת תגרום לגולש לרכוש את המוצר דווקא מכם. נסו להבליט את היתרונות ברכישה דווקא מכם.
  4. תיאור קצר של תכונה ייחודית הקיימת במוצר. לעיתים קיימים מוצרים אשר להם תכונה ייחודית שיש ביכולתה לספק פתרון לבעיה או לתן מענה לצורך מסוים. ככל ויש תכונה כזו יש להתייחס אליה ולגרום לגולש להבין כי דווקא המוצר הזה יפתור לו את הבעיה.

הכירו את קהל היעד שלכם:

 

היכרות נכונה עם קהל היעד תגרם לכתיבת תיאור המוצר בדרך מקצועיות יותר וכך תמשוך יותר ויותר גולשים רלוונטיים ותגדיל את היקף המכירות.

 

היכרות נכונה של קהל היעד תוכל למקד את תיאור המוצר בדרך הנכונה ביותר שתכוון בדיוק לגולש המתאים והוא יהיה חשוף למספר גדול יותר של גולשים שונים.

 

טעות נפוצה בכתיבת תיאור מוצר באינטרנט:

 

כותבי תוכן שאינם מקצוענים לעיתים נותן לתאר מוצרים שונים באותו מלל עם שינויים קלים ובכך לחשוב כי תיאור מוצר אחד, חד ומקצועי יוכל להועיל ליתר המוצרים.

טעות זו לא רק שתגרום לגולש להבין כי נעשה ניסיון לעשות קיצור דרך אלא אף תסכן את דירוג האתר שלכם על ידי גוגל.

גוגל מדרגת את האתרים הפועלים במנוע החיפוש שלה בין הייתר על פי איכות התוכן, ככל וגוגל יבחין שתוכן אחד זהה למשנהו באותו אתר עלול הדבר להוביל לדירוג נמוך ופגיעה בחנות שלכם.

 

יש לתת לכל מוצר ומוצר את הדגש המיוחד עבורו והתיאור הנכון ביותר הספציפי עבורו. שיטת עבודה זו תעניק לחנות שלכם מראה מקצועי ובמקביל תגרום לגוגל לדרג אתכם גבוה בין המתחרים שלכם.

 

סידור החנות כבסיס למיקוד כתיבת תיאור המוצר:

 

הפנימו כי חנות וירטואלית כמוהו כחנות לכל דבר ועניין. שימו לב לתחושה העופפת אתכם כאשר אתם נכנסים לחנות רגילה והמוצרים מונחים בצורה מבולגנת ולא מסודרת.

 

התחושה היא “למצוא מחט בערמת שחת”, חוסר סדר ובלגן יגרום לכם לברוח מהחנות ולהתייאש לחפש את המוצר שרציתם עוד בטרם התחלתם.

 

כך גם בחנות וירטואלית, ככל והמוצרים בחנות יהיו מסודרים בצורה ברורה ומסודרת כך יהיה קל יותר לנתב תיאור לכל מוצר ומוצר באופן ייחודי לו ולמשוך את הגולשים.

 

סדר החנות הוא כלי בסיסי המסייע לכותב התוכן להנגיש תיאור מדויק, חד וברור עבור כל מוצר ומוצר בחנות באופן שימשוך יותר ויותר גולשים.

אל תתפשרו על איכות:

 

בעידן הדיגיטלי כשניתן לרכוש כמעט כל דבר באינטרנט לא פלא שמיליוני ישראלים עוברים לקניה אונליין. חנות וירטואלית אינה פחותה מחשיבותה של חנות רגילה ואולי אף חשובה יותר.

הכרת קהל היעד וכתיבה מדויקת ונכונה הם המפתח להצלחת חנות וירטואלית ומכירת מוצרים.

תיאור מוצר הוא סוג כתיבה שאין להקל בו ראש ויש לנתב אליו את המקסימום ניסיון וידע שיש. בסופו של דבר תיאור נכון של המוצר הוא לב ליבו שלו והדבר הראשון שהגולש יתקל כשיכנס לחנות שלכם.

אנו בחברתנו חרטנו על דגלנו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחתנו המתחזקים חניות וירטואליות ולספק להם כתיבה המתארת באופן חד וקולע את המוצרים הרבים הנמכרים על ידם.

אם גם אתם מעוניינים להנות מתוכן מקצועי ואיכותי אנא השאירו הודעה ונציג מחברתנו ידאג להעניק לכם את מלוא תשומת הלב הראויה.

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...

תוכן משוכפל באתר – למה הוא לא טוב!

אחד הבעיות, הגדולות ביותר בכתיבת תוכן ובהליך הקידום של אתר הוא, תוכן משוכפל. תוכן משוכפל יכול להיות משוכפל מאותו אתר בכמה דפים ויכול להיות תוכן משכופל מאתר חיצוני. מעבר לעניין המשפטי בלהעתיק תוכן, זה גם לא יעיל ועלול להביא למחיקת הדף על ידי גוגל. לכן תמיד נשאף להביא לגולשים את התוכן המקורי והאיכותי ביותר. האם...

קידום אתרים באמצעות תוכן

כתיבת תוכן, הוא הבסיס לכל קידום אתרים. בעצם כל תהליך קידום אתרים מבוסס על קידום של מילות מפתח, שאותם מייצגים הדפים באתר, איך עושים זאת בפועל. מחקר מילות מפתח – עוד לפני שאנו בונים אתר ומתחילים בקידום נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח, שהוא מעין תוכנית עבודה לכל תהליך הקידום. וננסה להבין על מה אנו מדברים...

כתיבת תוכן לחנות וירטואלית

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית, שונה מכתיבה לאתר רגיל בגלל אופן הקידום של חנויות אינטרנטיות. באתרים רגילים, מקדמים דפים או פוסטים במנוע החיפוש ואילו בחנות וירטואלית מקדמים קטגוריות ודפי מוצר. אילו סוגי תוכן נרצה בחנות וירטואלית: הלו סוגי התוכן אשר נרצה לכתובן תוכן עבורם: דף אודות – כמובן שנרצה לכתוב את דף האודות, שזהו דף בונה...

כתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה

כיום התחרותיות גבוהה מתמיד, אם פעם היינו מגייסים לקוחות בעיקר מפה לאוזן, היום כל ילד וילדה, גדלים עם סמרטפון ביד. שאפילו על מנת להזמין פיצה מהפיצרייה הם פותחים גוגל😊. אם אנחנו מדברים על קוסמטיקאית בתחילת דרכה, אז היא בהחלט יכולה להתחיל להשיג מספר לקוחות דרך האינסטגרם והפייסבוק, אבל הכוח הגדול הוא ברשת החיפוש של גוגל....

כתיבת עמוד אודות לאתר אינטרנט

בפגישה בין שני אנשים או יותר נהוג כי כל אחד מהצדדים מציג את עצמו בשמו, השכלתו, מקום מגוריו ושאר פרטים רלוונטיים הקשורים לנושא השיחה.   באתר אינטרנטי ובטח בחנות אינטרנטית עמוד אודות הוא למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק המציג אותו  בפני הגולש ומנדב לו מידע חיוני אודותיו.   הצגה נכונה של העסק היא הרושם...

מחירון תוכן לאתרים

אתה צריך להזמין מאמרים לאתר! איזה מאמרים אני צריך?   מאמרים שיווקיים ב- 0.30 אגורות למילה ? או בעצם אני צריך מאמרי SEO ב 0.16 אגורות למילה?   כמה מילים אני צריך במאמר, 1000 או 400 מילים? וכמה בכלל עולה כתיבת מאמר? להלן מחירון תוכן לאתרים!   כל השאלות, הם שאלות שהתשובה להם היא לשם...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות יקרים שימו לב! לצורך נוחיותכם, בהזמנת כמות מאמרים!
      כתבו לנו בוואצאפ ואנו נדאג להעביר לכם קובץ אקסל עם שאלונים.

      ווצאפ לפופאפ - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן