זהו לא סוד כי רכישת מוצרים דרך האינטרנט הפכה לדבר אולי הכי נפוץ בפעילות ברשתות השונות. רכישת מוצרים באינטרנט נעשית החל מכלי בית, בגדים וכמעט כל דבר שניתן לדמיין.
קיימים לא מעט אתרים פופולריים חובקי עולם העוסקים במכירות אונליין וניתן לרכוש באמצעותם כל דבר שניתן לעלות בדמיון.
אתרים כמו אמזון, אלי אקספרס ואייבי הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום של כמעט כל ישראלי. גם עסקים קטנים רבים הבינו את הפוטנציאל הטמון במכירה דרך האינטרנט והחלו להגדיל את היקף פעילותם ברשת לרבות מכירת מוצרי מזון.
כפי שפורסם באתר גלובוס, היקף הרכישות במדינת ישראל גדל פי עשרה בשבע שנים האחרונות והיד עוד נטויה.
אם כן, שאלת השאלות היא כיצד ניתן להפוך את המוצר שלנו לביצת זהב שתגרום לגולש לרכוש אותו ואף להמליץ לגולשים אחרים עליו.
בחברת חותם המילה תוכלו לרכוש תוכן איכותי וממוקד שיגרום למוצר שלכם להיות תפוח אדמה לוהט ברשתות השונות ויניע את הגולשים לרכוש אותו ולהפוך להיות לקוחות מרוצים.
חנות דיגיטלית היא חנות לכל דבר והמוצר הנמכר בה הוא בדיוק אותו המוצר שהיה הנמכר בחנות רגילה בסגנון שאנו מכירים.
כולנו מכירים את המשפטים הקבועים של בעלי החנויות המנסים למכור את מרכולתם ומהללים ומשבחים את המוצר ואיכותו.
מוצר דיגיטלי המפורסם באינטרנט צריך לקבל את הפרסום הראוי לו רק שבשונה מחנות רגילה, באינטרנט אין את המוכר שיפרט את יתרונות המוצר ותכונותיו.
בדיוק בגלל עניין זה, נכנס הצורך בתיאור מילולי מדויק ונכון של המוצר כך שהתוכן שיתאר אותו יגרום לגולש להשתכנע לא פחות מאשר אם היה רוכש בחנות רגילה.
כתיבת תוכן נכון ומדויק של המוצר יגרום לגולש להבין נכון מה המפרט או היתרון של המוצר המוצע ובסוף גם לרכוש אותו.
זכרו, קיים מידע רב ברשתות השונות ולעיתים אף מוצעים אלפי מוצרים למכירה, לגולש הממוצע אין סבלנות לקרוא מידע משעמם ומיותר והוא מחפש תיאור קצר ומדויק של המוצר.
העלאת תוכן מיותר עלול לגרום לגולש לנטוש את האתר שלכם ולעבור לחנות דיגיטלית אחרת. כתיבת תיאור מוצר נכונה אמורה לגרום לגולש להרגיש כאילו הוא קונה ממש כמו בחנות רגילה.
כתיבה העוסקת בתיאור מוצר לרוב לא תעלה על 50-80 מילים כך שמדובר בעניין הדורש מקצועיות, ידע וניסיון בהטמעת כל המידע הדרוש בתוך פסקה קצרה אחת. בתוך תוכן זה יש להכניס מספר נושאים חשובים כפי שיפורט להלן:
היכרות נכונה עם קהל היעד תגרם לכתיבת תיאור המוצר בדרך מקצועיות יותר וכך תמשוך יותר ויותר גולשים רלוונטיים ותגדיל את היקף המכירות.
היכרות נכונה של קהל היעד תוכל למקד את תיאור המוצר בדרך הנכונה ביותר שתכוון בדיוק לגולש המתאים והוא יהיה חשוף למספר גדול יותר של גולשים שונים.
כותבי תוכן שאינם מקצוענים לעיתים נותן לתאר מוצרים שונים באותו מלל עם שינויים קלים ובכך לחשוב כי תיאור מוצר אחד, חד ומקצועי יוכל להועיל ליתר המוצרים.
טעות זו לא רק שתגרום לגולש להבין כי נעשה ניסיון לעשות קיצור דרך אלא אף תסכן את דירוג האתר שלכם על ידי גוגל.
גוגל מדרגת את האתרים הפועלים במנוע החיפוש שלה בין הייתר על פי איכות התוכן, ככל וגוגל יבחין שתוכן אחד זהה למשנהו באותו אתר עלול הדבר להוביל לדירוג נמוך ופגיעה בחנות שלכם.
יש לתת לכל מוצר ומוצר את הדגש המיוחד עבורו והתיאור הנכון ביותר הספציפי עבורו. שיטת עבודה זו תעניק לחנות שלכם מראה מקצועי ובמקביל תגרום לגוגל לדרג אתכם גבוה בין המתחרים שלכם.
הפנימו כי חנות וירטואלית כמוהו כחנות לכל דבר ועניין. שימו לב לתחושה העופפת אתכם כאשר אתם נכנסים לחנות רגילה והמוצרים מונחים בצורה מבולגנת ולא מסודרת.
התחושה היא “למצוא מחט בערמת שחת”, חוסר סדר ובלגן יגרום לכם לברוח מהחנות ולהתייאש לחפש את המוצר שרציתם עוד בטרם התחלתם.
כך גם בחנות וירטואלית, ככל והמוצרים בחנות יהיו מסודרים בצורה ברורה ומסודרת כך יהיה קל יותר לנתב תיאור לכל מוצר ומוצר באופן ייחודי לו ולמשוך את הגולשים.
סדר החנות הוא כלי בסיסי המסייע לכותב התוכן להנגיש תיאור מדויק, חד וברור עבור כל מוצר ומוצר בחנות באופן שימשוך יותר ויותר גולשים.
בעידן הדיגיטלי כשניתן לרכוש כמעט כל דבר באינטרנט לא פלא שמיליוני ישראלים עוברים לקניה אונליין. חנות וירטואלית אינה פחותה מחשיבותה של חנות רגילה ואולי אף חשובה יותר.
הכרת קהל היעד וכתיבה מדויקת ונכונה הם המפתח להצלחת חנות וירטואלית ומכירת מוצרים.
תיאור מוצר הוא סוג כתיבה שאין להקל בו ראש ויש לנתב אליו את המקסימום ניסיון וידע שיש. בסופו של דבר תיאור נכון של המוצר הוא לב ליבו שלו והדבר הראשון שהגולש יתקל כשיכנס לחנות שלכם.
אנו בחברתנו חרטנו על דגלנו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחתנו המתחזקים חניות וירטואליות ולספק להם כתיבה המתארת באופן חד וקולע את המוצרים הרבים הנמכרים על ידם.
אם גם אתם מעוניינים להנות מתוכן מקצועי ואיכותי אנא השאירו הודעה ונציג מחברתנו ידאג להעניק לכם את מלוא תשומת הלב הראויה.
צרו איתנו קשר כאן או ראו את רשימת השירותים שאנו מספקים משמאל.
לנוחיותכם, את חלק מהתכנים תוכלו להזמין אונליין בחנות שלנו. כן, גם ב-2 בלילה
לפרטים, הצעת מחיר והזמנת השירות:
סל הקניות שלך ריק כרגע.