כתיבת מאמרים

השקעתם את מיטב כספכם, בבניית אתר חדש לעסקכם. האתר נראה מדהים אבל מי יכתוב את התוכן לאתר?

מרבית האנשים אשר הקימו את האתר הראשון בחייהם, בטוחים כי, מלכת הכתיבה היא פשוטה ותוך יום יומיים הם ימלאו את האתר בתכנים.

אולם בפועל, אותם אנשים אינם לוקחים בחשבון את הזמן אשר הם יצטרכו להשקיע בכתיבה.

המיומנות הנדרשת לכתיבה באינטרנט אשר מצריכה ידע גם בקידום אתרים ולכן

רוב רובם של האנשים כבר מתייאשים במאמר השלישי.

ואם לא די בכך שנצטרך למלא את האתר שלנו בתוכן, בוודאי שנצטרך גם לכתוב מאמרי קידום, אשר מתפרסמים באתרים חיצוניים, לצורכי קידום האתר, במנועי החיפוש.

לאחר שהם מבינים כי הם לא יכלו גם להתמודד עם העבודה היום יומית ובמקביל לשבת ולכתוב מאמרים עם אלפי מלים,

בנוסף לחוסר ההבנה באיך לבנות מאמר תקין שמותאם למנועי החיפוש, הם פונים לחברות או פרילנסרים שיעשו את המלכה עבורם.

אולם בבחירת פרילנסר או חברה אשר תכתוב עבורכם את התכנים אין להתפשר על איכות הכתיבה, שכן מטרת האתר בסופו של דבר היא לרוב מסחרית

וצריכה להמיר גולשים ללקוחות משלמים.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
67.50 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
150
מילים
40.50 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
150
מילים
22.50 ₪ (לפני מע"מ)

מה הם סוגי המאמרים הנפוצים ביותר:

 

ישנם סוגים שונים של מאמרים, אשר לכל אחד מהם מטרה ותכלית שונה, בואו נראה כמה מהם:

 

כתיבת מאמרים מקצועיים לאתר –

 

מדובר במאמרים אשר מטרתם לתת ערך לגולש ולמתג אותנו כמקצוענים בתחום בו אנחנו עוסקים, כאשר שילוב מאמרים מקצועיים באתרנו,

יעלה את אמון הגולשים במקצועיות שלנו ולבסוף אף יגרום לגולשים לפנות אלינו לקבלת שירות או קניית מוצר.

 

דוגמא לכך יכולה להיות – השתלת שיניים ביום אחד.

 

כתיבה לקידום אתרים –

 

מדובר במאמרים אשר נכתבים לצורך השמתם באתרים חיצוניים לאתרנו,

לשם הוצאת קישור אשר מוביל לאתרנו וגם במאמרים הלו אין להקל ראש ויש לכתוב אותם באופן אשר יתן ערך מוסף לגולש ובכך למתג אותנו כאוטוריטות בתחמנו.

 

יש להבין כי חלק נכבד מתהליך קידום אתרים, הוא קישורים חיצוניים המקשרים לאתרנו.

הסבר למה הכוונה –

בעולם האמתי כאשר אנו רוצים להמליץ על בעל מקצוע, אז אנו ממליצים לחבר לגשת אליו,

 

זה נקרא המלצה מפה לאוזן. אולם באולם האינטרנט ההמלצה איננה יכולה להיות מהפה לאוזן ולכן זה נעשה על ידי אתרים אשר ממליצים עלינו,

נניח אנו רוצים לקדם את הביטוי עורך דין תעבורה באתרנו, לצורך קח נצטרך להכין מאמר קידום אשר מכיל את מילת המפתח עורך דין לתעבורה, באתר אחר (האתר הממליץ).

 

כתיבת מאמרים שיווקיים –

 

מאמרים שיווקיים אלו מאמרים אשר נועדו למכור לגולש בעזרת מסרים מוצר או שירות, בסופו של יום המטרה היא לשכנע את הגולש כי השירות / המוצר שלנו יפתור את כל בעיותיו ואין לו מה לחפש במקום אחר.

לצורך כתיבה שיווקית, נדרש ידע רב בפסיכולוגיה של איך אנשים מקבלים החלטות.

 

איך מתבצע הליך הכתיבה בחרת חותם המילה?

חברת חותם המילה, מציעה כמה אפשרויות של רכישת מאמרים, אפשרות אחת היא פניה פרונטלית לחברתנו ואילו האפשרות השנייה היא קניה באמצעות החנות המקוונת של החברה.

לא משנה באיזה דרך תבחרו, אנו דאגנו כבר מראש כי בקניה המכוונת באתרנו, אנו נקבל ממכם את כל המידע הדרוש לצורך כתיבה מצוינת של המאמר.

תהליך הכתיבה יתבסס על שאלות שלד:

 

  • נבדוק מי הם קהל היעד שלכם – האם אתם פונים בעיקר לנשים או גברים או אולי לשני המגדרים, מה הגיל של הלקוחות שלכם, מה מצבם הסוציואקונומי וכו’
  • מה תחום ההתמחות שלכם או מדוע חשוב לרכוש או לקבל את השירות שלכם.
  • איך מתחילים מבחינת קבלת השירות שלכם – כלומר מה התהליך הצפוי מקבלת פניה אליכם.
  • מה יתרונותיכם.
  • דוגמאות להצלחות או ביקורות חיוביות.

 

יש לציין כי, גם אם תבחרו באפשרות המקוונת. עדיין נדאג ליצור אתכם קשר ולחדד נקודות אשר חשובות לנו, לצורך הכתיבה.

לאחר איסוף המידע המקדים, נתחיל במחקר מתחרים, איסוף חומרים וכן הכנת שלד המאמר תוך ציון ראשי פרקים וכל זאת במטרה ליצור תוכן שיבדל אותכם מהמתחרים על ידי יצירת ערך מוסף לגולש.

 

לסיכום:

 

לא משנה איזה כתיבת תוכן אתם צרכים, מהיום לא צריך להתכתב עם כותב תוכן זה או אחר, כתיבת תוכן לאתרים מזמינים אונליין!.

בחברת חותם המילה, תמצאו את כל סוגי התכנים אותם אתם צרכים ובאיכות הגבוהה ביותר.

 

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות שלנו ולבחור את המוצר. לאחר שתזמינו את השירות התוכן ישלח אליכם בזמן הקצר ביותר למייל.

חברתנו עובדת עם סוכנויות דיגיטל ואם מקדמי אתרים ואפילו אנשים פרטיים אשר מקדמים את עצמם, כאשר הקו המנחה אותנו הוא איכות התוכן בזמן הקצר ביותר ולא משנה היקף ההזמנה.

 

איך עושים את זה? בעזרת הצוותים המיומנים שלנו והניסיון המצטבר, שיש לנו בעבודה מול הלקוחות שלנו.

 

רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק...

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF. איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל? בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף. אם נסתכל על הדוגמה נראה: לוגו, תפריט, כפתורי הנעה...

פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

אנו נשאלים הרבה, כספקי תוכן. מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? התשובה, היא זה מעולה אבל לא מספיק. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים, היא שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו ייקשרו אלינו. אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובלים.     אז בסיטואציה כזו, גם...

כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.     כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים...

שירות כתיבת תוכן לאפליקציות

כתיבת תוכן לאפליקציות אנדרואיד וכן אפליקציות של אפל, היא שונה לגמרי מכתיבה לאתר רגיל. מדובר בתוכן, שהוא קצר יותר וממוקד יותר מאתרי אינטרנט. גם שיטת העבודה, היא שונה מאתרי אינטרנט, היות ואפליקציה היא פחות דינאמית, לכן כותב התוכן יקבל מהמפתח את האפיון של האפליקציה, שם מופיעים כל המסמכים של האפליקציה מראש, כך שכותב התוכן יוכל...

כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”     ואיך זה מתקשר אלינו? גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT...

כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

הרבה דובר על מערכות כתיבת תוכן אוטומטי, או במילים אחרות מערכת AI (בינה מלאכותית)     כבר בראשית דברי אומר, כי בארץ לא נתקלנו במערכת איכותית, שבאמת עושה את העבודה, אולם בחו”ל ניתן למצוא כמה חברות שבהחלט, מתקדמות בכיוון הנכון כגון, Jarvis שלפי ההצהרות שלה, סרק 10% מהאינטרנט ועוד כמה בודדות.   האם כדאי ש-...

כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T: מומחיות – Expertise סמכותיות – Authoritativeness אמינות – Trustworthiness בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים בכסף כמו כתיבת תוכן פיננסי וברפואה, שאינם...

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן