כתיבת מאמרים

השקעתם את מיטב כספכם, בבניית אתר חדש לעסקכם. האתר נראה מדהים אבל מי יכתוב את התוכן לאתר?

מרבית האנשים אשר הקימו את האתר הראשון בחייהם, בטוחים כי, מלכת הכתיבה היא פשוטה ותוך יום יומיים הם ימלאו את האתר בתכנים.

אולם בפועל, אותם אנשים אינם לוקחים בחשבון את הזמן אשר הם יצטרכו להשקיע בכתיבה.

המיומנות הנדרשת לכתיבה באינטרנט אשר מצריכה ידע גם בקידום אתרים ולכן

רוב רובם של האנשים כבר מתייאשים במאמר השלישי.

ואם לא די בכך שנצטרך למלא את האתר שלנו בתוכן, בוודאי שנצטרך גם לכתוב מאמרי קידום, אשר מתפרסמים באתרים חיצוניים, לצורכי קידום האתר, במנועי החיפוש.

לאחר שהם מבינים כי הם לא יכלו גם להתמודד עם העבודה היום יומית ובמקביל לשבת ולכתוב מאמרים עם אלפי מלים,

בנוסף לחוסר ההבנה באיך לבנות מאמר תקין שמותאם למנועי החיפוש, הם פונים לחברות או פרילנסרים שיעשו את המלכה עבורם.

אולם בבחירת פרילנסר או חברה אשר תכתוב עבורכם את התכנים אין להתפשר על איכות הכתיבה, שכן מטרת האתר בסופו של דבר היא לרוב מסחרית

וצריכה להמיר גולשים ללקוחות משלמים.

למעבר לרכישת המוצר

מה הם סוגי המאמרים הנפוצים ביותר:

 

ישנם סוגים שונים של מאמרים, אשר לכל אחד מהם מטרה ותכלית שונה, בואו נראה כמה מהם:

 

כתיבת מאמרים מקצועיים לאתר –

 

מדובר במאמרים אשר מטרתם לתת ערך לגולש ולמתג אותנו כמקצוענים בתחום בו אנחנו עוסקים, כאשר שילוב מאמרים מקצועיים באתרנו,

יעלה את אמון הגולשים במקצועיות שלנו ולבסוף אף יגרום לגולשים לפנות אלינו לקבלת שירות או קניית מוצר.

 

דוגמא לכך יכולה להיות – השתלת שיניים ביום אחד.

 

כתיבה לקידום אתרים –

 

מדובר במאמרים אשר נכתבים לצורך השמתם באתרים חיצוניים לאתרנו,

לשם הוצאת קישור אשר מוביל לאתרנו וגם במאמרים הלו אין להקל ראש ויש לכתוב אותם באופן אשר יתן ערך מוסף לגולש ובכך למתג אותנו כאוטוריטות בתחמנו.

 

יש להבין כי חלק נכבד מתהליך קידום אתרים, הוא קישורים חיצוניים המקשרים לאתרנו.

הסבר למה הכוונה –

בעולם האמתי כאשר אנו רוצים להמליץ על בעל מקצוע, אז אנו ממליצים לחבר לגשת אליו,

 

זה נקרא המלצה מפה לאוזן. אולם באולם האינטרנט ההמלצה איננה יכולה להיות מהפה לאוזן ולכן זה נעשה על ידי אתרים אשר ממליצים עלינו,

נניח אנו רוצים לקדם את הביטוי עורך דין תעבורה באתרנו, לצורך קח נצטרך להכין מאמר קידום אשר מכיל את מילת המפתח עורך דין לתעבורה, באתר אחר (האתר הממליץ).

 

כתיבת מאמרים שיווקיים –

 

מאמרים שיווקיים אלו מאמרים אשר נועדו למכור לגולש בעזרת מסרים מוצר או שירות, בסופו של יום המטרה היא לשכנע את הגולש כי השירות / המוצר שלנו יפתור את כל בעיותיו ואין לו מה לחפש במקום אחר.

לצורך כתיבת תוכן שיווקי, נדרש ידע רב בפסיכולוגיה של איך אנשים מקבלים החלטות.

 

איך מתבצע הליך הכתיבה בחרת חותם המילה?

חברת חותם המילה, מציעה כמה אפשרויות לרכישת תוכן, אפשרות אחת היא פניה פרונטלית לחברתנו ואילו האפשרות השנייה היא קניה באמצעות החנות המקוונת של החברה.

לא משנה באיזה דרך תבחרו, אנו דאגנו כבר מראש כי בקניה המכוונת באתרנו, אנו נקבל ממכם את כל המידע הדרוש לצורך כתיבה מצוינת של המאמר.

תהליך הכתיבה יתבסס על שאלות שלד:

 

  • נבדוק מי הם קהל היעד שלכם – האם אתם פונים בעיקר לנשים או גברים או אולי לשני המגדרים, מה הגיל של הלקוחות שלכם, מה מצבם הסוציואקונומי וכו’
  • מה תחום ההתמחות שלכם או מדוע חשוב לרכוש או לקבל את השירות שלכם.
  • איך מתחילים מבחינת קבלת השירות שלכם – כלומר מה התהליך הצפוי מקבלת פניה אליכם.
  • מה יתרונותיכם.
  • דוגמאות להצלחות או ביקורות חיוביות.

 

יש לציין כי, גם אם תבחרו באפשרות המקוונת. עדיין נדאג ליצור אתכם קשר ולחדד נקודות אשר חשובות לנו, לצורך הכתיבה.

לאחר איסוף המידע המקדים, נתחיל במחקר מתחרים, איסוף חומרים וכן הכנת שלד המאמר תוך ציון ראשי פרקים וכל זאת במטרה ליצור תוכן שיבדל אותכם מהמתחרים על ידי יצירת ערך מוסף לגולש.

 

לסיכום:

 

לא משנה איזה כתיבת תוכן אתם צרכים, מהיום לא צריך להתכתב עם כותב תוכן זה או אחר, כתיבת תוכן לאתרים מזמינים אונליין!.

בחברת חותם המילה, תמצאו את כל סוגי התכנים אותם אתם צרכים ובאיכות הגבוהה ביותר.

 

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות שלנו ולבחור את המוצר. לאחר שתזמינו את השירות התוכן ישלח אליכם בזמן הקצר ביותר למייל.

חברתנו עובדת עם סוכנויות דיגיטל ואם מקדמי אתרים ואפילו אנשים פרטיים אשר מקדמים את עצמם, כאשר הקו המנחה אותנו הוא איכות התוכן בזמן הקצר ביותר ולא משנה היקף ההזמנה.

 

איך עושים את זה? בעזרת הצוותים המיומנים שלנו והניסיון המצטבר, שיש לנו בעבודה מול הלקוחות שלנו.

 

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר. איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, EAT או YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...

תוכן משוכפל באתר – למה הוא לא טוב!

אחד הבעיות, הגדולות ביותר בכתיבת תוכן ובהליך הקידום של אתר הוא, תוכן משוכפל. תוכן משוכפל יכול להיות משוכפל מאותו אתר בכמה דפים ויכול להיות תוכן משכופל מאתר חיצוני. מעבר לעניין המשפטי בלהעתיק תוכן, זה גם לא יעיל ועלול להביא למחיקת הדף על ידי גוגל. לכן תמיד נשאף להביא לגולשים את התוכן המקורי והאיכותי ביותר. האם...

קידום אתרים באמצעות תוכן

כתיבת תוכן, הוא הבסיס לכל קידום אתרים. בעצם כל תהליך קידום אתרים מבוסס על קידום של מילות מפתח, שאותם מייצגים הדפים באתר, איך עושים זאת בפועל. מחקר מילות מפתח – עוד לפני שאנו בונים אתר ומתחילים בקידום נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח, שהוא מעין תוכנית עבודה לכל תהליך הקידום. וננסה להבין על מה אנו מדברים...

כתיבת תוכן לחנות וירטואלית

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית, שונה מכתיבה לאתר רגיל בגלל אופן הקידום של חנויות אינטרנטיות. באתרים רגילים, מקדמים דפים או פוסטים במנוע החיפוש ואילו בחנות וירטואלית מקדמים קטגוריות ודפי מוצר. אילו סוגי תוכן נרצה בחנות וירטואלית: הלו סוגי התוכן אשר נרצה לכתובן תוכן עבורם: דף אודות – כמובן שנרצה לכתוב את דף האודות, שזהו דף בונה...

כתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה

כיום התחרותיות גבוהה מתמיד, אם פעם היינו מגייסים לקוחות בעיקר מפה לאוזן, היום כל ילד וילדה, גדלים עם סמרטפון ביד. שאפילו על מנת להזמין פיצה מהפיצרייה הם פותחים גוגל😊. אם אנחנו מדברים על קוסמטיקאית בתחילת דרכה, אז היא בהחלט יכולה להתחיל להשיג מספר לקוחות דרך האינסטגרם והפייסבוק, אבל הכוח הגדול הוא ברשת החיפוש של גוגל....

כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע

מדוע כתיבת תוכן איכותי יכולה להפוך את אתר האינטרנט שלך למכונת עבודה המייצרת כסף בסוף המאה הקודמת, פרץ האינטרנט לחיינו כרוח סערה ונגע כמעט בכל תחום אפשרי.   אם פעם, שימוש באינטרנט היה לצורך צפייה בסרטונים או חיפוש אודות שירותים ממשלתיים כאלה או אחרים הרי שכיום פרסום עסק באתר האינטרנט הפך לכלי בסיסי בתפעול העסק...

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון, יש לכם חברת אחזקות מבנים? או חברת ניקיון? העסק שלכם מצויין, אבל התוכן באתר דל, או לא קיים. אז דעו לכם, כי חותם המילה מספקת תכנים מצוינים אשר יעזרו לכם בקידום החברה במנועי החיפוש וראיה לכך הם הלקוחות שלנו שנמצאים בביטויים הראשונים בגוגל. האם כדאי לי לכתוב את התכנים בעצמי...

כתיבת תוכן לחברות וסוכני ביטוח

 כתיבת תוכן לחברות וסוכנות ביטוח, היא חשובה במעלה, היות ומדובר באתרים עם תחרותיות גבוהה במנוע החיפוש של גוגל. לכן חשוב מאוד, שהתוכן אותו נכתוב או נרכוש יהיה ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות על האיכות. אלו סוגי תוכן נרצה לכתוב לחברות וסוכני ביטוח: ישנם סוגים שונים של כתיבת תוכן, כאשר לכל סוג יש מטרה. כשאנו מדברים...

כתיבת תוכן ומאמרים לטאבולה

טאבולה היא רשת פרסום, בשיטת PCC (לחיצה פר קליק) אשר הולכת ותופסת תאוצה בקרב מפרסמים מכל העולם. לטאבולה מספר יתרונות משמעותיים על פני המתחרים: מאפשרת להכניס לאתר או דף הנחיתה טראפיק גדול, מחירי הקליק זולים, הפרסום בטאבולה מופיע באתרים כגולים מאוד – לדוגמא, ישראל היום ועוד רבים. במודעה באתר המפרסם תראה, ככתבה של האתר המפרסם...

כתיבת תוכן לצלם אירועים – סיפור אמיתי

כתיבת תוכן לצלם אירועים, הוא חשוב ביותר לקידום האתר של הצלם במנועי החיפוש. צלם אירועים ישלב באתרו תוכן אינפורמטיבי ומקצועי, משולב בתוכן שיווקי. סיפור מקרה אמיתי על צלם (ציקי – שם בדוי): לפני כחצי שנה, יצא לי לבקר מכר אשר הראה לי את האתר שלו. מיד שמתי לב, שאין באתר מלל בכלל מלבד תמונות. שאלתי...

כתיבת כותרות מנצחות

השקעתם מאמר עם כמות מילים מרשימה, עשיתם מחקר מתחרים והכתיבה יצאה פגז, אבל אין הרבה כניסות למאמר. האם בדקתם את הכותרת? דעו לכם כי, האינטרנט גדוש מידע ומחקרים מראים כי, גולשים סורקים את דפי אינטרנט ברפרוף. כאשר הגולש מקבל את ההחלטה לקרוא או לעבור לאתר אחר בלא יותר מכמה שניות! ואת מה בדיוק הגולשים סורקים?...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות יקרים שימו לב! לצורך נוחיותכם, בהזמנת כמות מאמרים!
      כתבו לנו בוואצאפ ואנו נדאג להעביר לכם קובץ אקסל עם שאלונים.

      ווצאפ לפופאפ - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן