כתיבת מאמרים

השקעתם את מיטב כספכם, בבניית אתר חדש לעסקכם. האתר נראה מדהים אבל מי יכתוב את התוכן לאתר?

מרבית האנשים אשר הקימו את האתר הראשון בחייהם, בטוחים כי, מלכת הכתיבה היא פשוטה ותוך יום יומיים הם ימלאו את האתר בתכנים.

אולם בפועל, אותם אנשים אינם לוקחים בחשבון את הזמן אשר הם יצטרכו להשקיע בכתיבה.

המיומנות הנדרשת לכתיבה באינטרנט אשר מצריכה ידע גם בקידום אתרים ולכן

רוב רובם של האנשים כבר מתייאשים במאמר השלישי.

ואם לא די בכך שנצטרך למלא את האתר שלנו בתוכן, בוודאי שנצטרך גם לכתוב מאמרי קידום, אשר מתפרסמים באתרים חיצוניים, לצורכי קידום האתר, במנועי החיפוש.

לאחר שהם מבינים כי הם לא יכלו גם להתמודד עם העבודה היום יומית ובמקביל לשבת ולכתוב מאמרים עם אלפי מלים,

בנוסף לחוסר ההבנה באיך לבנות מאמר תקין שמותאם למנועי החיפוש, הם פונים לחברות או פרילנסרים שיעשו את המלכה עבורם.

אולם בבחירת פרילנסר או חברה אשר תכתוב עבורכם את התכנים אין להתפשר על איכות הכתיבה, שכן מטרת האתר בסופו של דבר היא לרוב מסחרית

וצריכה להמיר גולשים ללקוחות משלמים.

למעבר לרכישת המוצר

מה הם סוגי המאמרים הנפוצים ביותר:

 

ישנם סוגים שונים של מאמרים, אשר לכל אחד מהם מטרה ותכלית שונה, בואו נראה כמה מהם:

 

כתיבת מאמרים מקצועיים לאתר –

 

מדובר במאמרים אשר מטרתם לתת ערך לגולש ולמתג אותנו כמקצוענים בתחום בו אנחנו עוסקים, כאשר שילוב מאמרים מקצועיים באתרנו,

יעלה את אמון הגולשים במקצועיות שלנו ולבסוף אף יגרום לגולשים לפנות אלינו לקבלת שירות או קניית מוצר.

 

דוגמא לכך יכולה להיות – השתלת שיניים ביום אחד.

 

כתיבה לקידום אתרים –

 

מדובר במאמרים אשר נכתבים לצורך השמתם באתרים חיצוניים לאתרנו,

לשם הוצאת קישור אשר מוביל לאתרנו וגם במאמרים הלו אין להקל ראש ויש לכתוב אותם באופן אשר יתן ערך מוסף לגולש ובכך למתג אותנו כאוטוריטות בתחמנו.

 

יש להבין כי חלק נכבד מתהליך קידום אתרים, הוא קישורים חיצוניים המקשרים לאתרנו.

הסבר למה הכוונה –

בעולם האמתי כאשר אנו רוצים להמליץ על בעל מקצוע, אז אנו ממליצים לחבר לגשת אליו,

 

זה נקרא המלצה מפה לאוזן. אולם באולם האינטרנט ההמלצה איננה יכולה להיות מהפה לאוזן ולכן זה נעשה על ידי אתרים אשר ממליצים עלינו,

נניח אנו רוצים לקדם את הביטוי עורך דין תעבורה באתרנו, לצורך קח נצטרך להכין מאמר קידום אשר מכיל את מילת המפתח עורך דין לתעבורה, באתר אחר (האתר הממליץ).

 

כתיבת מאמרים שיווקיים –

 

מאמרים שיווקיים אלו מאמרים אשר נועדו למכור לגולש בעזרת מסרים מוצר או שירות, בסופו של יום המטרה היא לשכנע את הגולש כי השירות / המוצר שלנו יפתור את כל בעיותיו ואין לו מה לחפש במקום אחר.

לצורך כתיבת תוכן שיווקי, נדרש ידע רב בפסיכולוגיה של איך אנשים מקבלים החלטות.

 

איך מתבצע הליך הכתיבה בחרת חותם המילה?

חברת חותם המילה, מציעה כמה אפשרויות לרכישת תוכן, אפשרות אחת היא פניה פרונטלית לחברתנו ואילו האפשרות השנייה היא קניה באמצעות החנות המקוונת של החברה.

לא משנה באיזה דרך תבחרו, אנו דאגנו כבר מראש כי בקניה המכוונת באתרנו, אנו נקבל ממכם את כל המידע הדרוש לצורך כתיבה מצוינת של המאמר.

תהליך הכתיבה יתבסס על שאלות שלד:

 

  • נבדוק מי הם קהל היעד שלכם – האם אתם פונים בעיקר לנשים או גברים או אולי לשני המגדרים, מה הגיל של הלקוחות שלכם, מה מצבם הסוציואקונומי וכו’
  • מה תחום ההתמחות שלכם או מדוע חשוב לרכוש או לקבל את השירות שלכם.
  • איך מתחילים מבחינת קבלת השירות שלכם – כלומר מה התהליך הצפוי מקבלת פניה אליכם.
  • מה יתרונותיכם.
  • דוגמאות להצלחות או ביקורות חיוביות.

 

יש לציין כי, גם אם תבחרו באפשרות המקוונת. עדיין נדאג ליצור אתכם קשר ולחדד נקודות אשר חשובות לנו, לצורך הכתיבה.

לאחר איסוף המידע המקדים, נתחיל במחקר מתחרים, איסוף חומרים וכן הכנת שלד המאמר תוך ציון ראשי פרקים וכל זאת במטרה ליצור תוכן שיבדל אותכם מהמתחרים על ידי יצירת ערך מוסף לגולש.

 

לסיכום:

 

לא משנה איזה כתיבת תוכן אתם צרכים, מהיום לא צריך להתכתב עם כותב תוכן זה או אחר, כתיבת תוכן לאתרים מזמינים אונליין!.

בחברת חותם המילה, תמצאו את כל סוגי התכנים אותם אתם צרכים ובאיכות הגבוהה ביותר.

 

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות שלנו ולבחור את המוצר. לאחר שתזמינו את השירות התוכן ישלח אליכם בזמן הקצר ביותר למייל.

חברתנו עובדת עם סוכנויות דיגיטל ואם מקדמי אתרים ואפילו אנשים פרטיים אשר מקדמים את עצמם, כאשר הקו המנחה אותנו הוא איכות התוכן בזמן הקצר ביותר ולא משנה היקף ההזמנה.

 

איך עושים את זה? בעזרת הצוותים המיומנים שלנו והניסיון המצטבר, שיש לנו בעבודה מול הלקוחות שלנו.

 

10 טיפים לכתיבת מאמר מוצלח!

כל בעל עסק אינטרנטי יודע כמה חשוב התוכן שהוא מעלה לאתר האינטרנט שלו ומדוע עליו  להקפיד על כתיבה נכונה ואיכותית. מעבר לחזות העסק וכפי שהוא מוצג במונעי החיפוש והרשות השונות,   הרי שאיכות התוכן משפיעה אף על דירוג האתר שלכם על ידי גוגל וקידומכם יקבע בין היתר באמצעות וכן איכותי ומילות מפתח נכונות.   אם...

מה ההבדל בין מאמר מקצועי למאמר קידומי ?

מה ההבדל בין מאמר מקצועי למאמר קידומי? מאמרים מקצועיים ומאמרי קידום הם שני סוגי תכנים שונים אשר לכל אחד מהם מטרות שונות.   במאמרים לקידום אתרים המטרה היא לקדם מילות מפתח באתר שלנו. קידום זה נעשה על ידי הכנסת תוכן באתרים רלוונטיים שונים, כאשר התוכן נועד קודם כל לגוגל, מבחינת מבנה האתר, כותרות, הכנסת מילות...

כתיבת עמוד אודות לאתר אינטרנט

בפגישה בין שני אנשים או יותר נהוג כי כל אחד מהצדדים מציג את עצמו בשמו, השכלתו, מקום מגוריו ושאר פרטים רלוונטיים הקשורים לנושא השיחה.   באתר אינטרנטי ובטח בחנות אינטרנטית עמוד אודות הוא למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק המציג אותו  בפני הגולש ומנדב לו מידע חיוני אודותיו.   הצגה נכונה של העסק היא הרושם...

איך לכתוב תוכן בהתאם למדד E-A-T

המטרה של גוגל, היא לשפר את האלגוריתמים שלה, כך שהאלגוריתמים יהיה כמה שיותר “אנושי”.   איך הם עושים את זה? לצורך שיפור האלגוריתמים כך שיהיה כמה שיותר אנושי, גוגל מעסיקה אלפי בודקי דפים אנושיים, אשר בודקים מידי יום עשרות אלפי דפים ופועלים על פי כללים שגוגל מכתיבה להם מראש. כך שהבדיקות של הבודקים האנושיים, עוזרות...

כותב מאמרים: הפתרון המהיר שמשאיר לך זמן!

  חברת חותם המילה, עוסקת בתחום הכתיבה למעלה מעשור ומעסיקה עשרות כותבי תוכן, כל כותב מאמרים בחברתנו עובר הכשרות בעולם ה- SEO וכן הכשרות משלימות ואנו מעמידים סטנדרט גבוה בעולם כתיבת התוכן.   מתי נצטרך כותב מאמרים?   כיום העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן, ניתן לעשות קניות ברשת לקבל כל סוג של מידע מכל...

כתיבת מאמרים בתשלום – דיי לבזבז זמן, תוכן רוכשים אונליין

כיום לא צריך לבזבז זמן רב על כתיבת מאמרים וניתן, לרכוש אצנו כתיבת מאמרים בתשלום אונליין מבלי לבזבז זמן על דיבור אם כותב זה או אחר,   כל מה שצריך הוא להיכנס לחנות ולהזין פרטים והתוכן כבר יגיע אליכם למייל.     כולם יודעים כי “התוכן הוא המלך”. ואין מחלוקת כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר...

מחירון כתיבת תוכן

אתה צריך להזמין מאמרים לאתר! איזה מאמרים אני צריך?   מאמרים שיווקיים ב- 0.30 אגורות למילה ? או בעצם אני צריך מאמרי SEO ב 0.16 אגורות למילה?   כמה מילים אני צריך במאמר, 1000 או 400 מילים? וכמה בכלל עולה כתיבת מאמר?   כל השאלות, הם שאלות שהתשובה להם היא לשם מה אני צריך את...
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות חדשים? הרווחתם!
      קבלו במתנה קופון הנחה בשווי של 20% מהזמנתכם הראשונה.

      למימוש ההטבה הזינו: GW7NYGYM במעמד הרכישה!

      קוד הנחה - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן