כתיבת תוכן לפייסבוק – פוסטים שיווקיים שמוכרים!

כתיבת תוכן לפייסבוק או כתיבת פוסטים לפייסבוק, זו אומנות בפני עצמה!

מאז שפרצו הרשתות החברתיות לחיינו יותר ויותר בעלי עסקים הבינו כי העמוד העסקי שלהם חייב להופיע בפייסבוק ויפה שעה אחת קודם.

יתרונו של הפייסבוק על פני רשתות חברתיות הוא המגוון הרחב של המשתמשים בו, גולשים מכל שכבות האוכלוסייה צעירים ביותר עד מבוגרים ביותר.

יתרון נוסף הוא החשיפה העצומה לכמות אדירה של גולשים, בנינו למי היום אין דף פעיל בפייסבוק ולעיתים גם מספר דפים.

פייסבוק היא פלטפורמה נוחה לשיווק עסקי ומשיכת קהל לקוחות עצום ומגוון.

בעוד לעיתים ברשתות חברתיות אחרות נדרש בעל העסק לשלם עבור השירות הרי שבפייסבוק ניתן לפרסם כל יום, כל היום וללא הגבלה כלשהי על הכמות.

כל בעל עסק מתחיל יודע כי חלק ניכר מעתיד עסקו טמון בפרסום ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט.

אם כן, כיצד יש לבחור נכון את הפרסום בפייסבוק ואיזה תוכן רצוי לפרסם על כך נעמוד בהמשך המאמר.

למעבר לרכישת המוצר

איזה תוכן מומלץ לפרסם בפייסבוק:

 

היות ופייסובק כפי שהוסבר מכיל מגוון עצום של תכנים וגולשים שונים הרי שאין תשובה חד משמעית לשאלה איזה סוג של כתיבת תוכן מומלץ לעלות לרשת.

 

לרוב, הגורם המקצועי אשר יטפל ב- כתיבת הפוסטים לפייסבוק יתאים את סוגו וסגנונו לפי דרישת בעל העסק תוך התחשבות בכלים מקצועיים אחרים כגון מה נהוג בתחום וכיצד נוכחות הפוסט תמשוך יותר ויותר לקוחות פוטנציאלים אשר בסופו של יום אף ירכשו את המוצר או השירות.

 

כך גם בנוגע לאורך הפוסט הרי כל פוסט צריך להתאים לסוג המוצר או השירות שרוצים לפרסם.

 

לעיתים הפוסט יהיה קצר ולעיתים ארוך. הדגש המרכזי בסוגית קידום אתרים ברשתות חברתיות הוא ליצור תוכן / פוסט קצר, משכנע ותמציתי אשר יפנה לרגש של הקורא  ויעניין אותו.

פוסט ארוך ומשמעם לא יתרום דבר וירחיק את הקורא ממנו.

 

פוסטים שיווקיים לפייסבוק - חותם המילה

 

כיצד הפוסט שלכם יבלוט וימשוך יותר גולשים:

 

בשאלה זו נכנס עניין המקצועיות והניסיון של כותב הפוסט אשר ידע להתאים את המודעה בדיוק לצרכים של העסק שלכם. בהתאם לעין המקצועית של כותב הפוסט,

עריכתו תהיה קצרה או ארוכה, בעלת נפח גדול יותר או פחות ומובן גם סגנון הפוסט אשר אמור להיות מושך ומעניין כך שהקורא ימשך אליו והפוסט יצוד את עינו.

 

אלמנטים אחרים הגורמים לפוסט למשוך קוראים הוא סגנון הפוסט, הדגשים והבלטות, אימוג’ים ועוד ועוד הגורמים לפוסט לבלוט בצורה הנכונה והמדויקת.

 

היכן כדאי להשקיע יותר בפייסבוק או באתר הבית?

 

השקעה בדף עסקי בפייסבוק אינה אמורה לבוא על חשבון האתר העסקי. בד”כ מדובר בשתי פלטפורמות שיווק שונות שמטרתן אמנם דומה אבל דרכיהן שונות.

 

ישנם עסקים שמטבעם שיווק באמצעות הפייסבוק יגדיל עבורם את קהל הלקוחות בעוד עסקים אחרים יעדיפו דווקא להשקיע יותר בפרסום בגוגל.

 

בשורה תחתונה שיווק בפייסבוק אינו אמור לבוא על חשבון דברים אחרים אלא להפך, להוסיף ולחזק את העסק והמכירות שלו.

 

כיצד זה עובד מולנו:

 

על מנת שחברתנו תוכל לספק לכם את הפוסטים הנכונים ביותר והטובים ביותר אנו נבין כיצד העסק שלכם עובד, איזה סוג של לקוחות הוא משרת ואל איזה קהל יעד הוא פונה. אנו נרשום את בקשתכם ונתאימה ל- כתיבת הפוסטים לפייסבוק.

 

בחברתנו מועסקים כותבי תוכן מנוסים ומהמוכשרים שיש בתחום המעלים עשרות פוסטים בשבוע לרשתות החברתיות

ומתפעלים דפים עסקים רבים.

 

בחברתנו תוכל לרכוש סגנונות שונים של פוסטים לדף הפייסבוק שלכם. בין רשימת הפוסטים ניתן למצוא פוסטים שיווקיים, פוסטים אינפורמטיביים ועוד.

אנו נדאג להתאים את הפוסט לדף העסקי ו- קהל היעד שלכם תוך דגש על מקצועיות וצורניות ללא פשרות. מחיר לפוסט בחברתנו 35 ₪ פלוס מע”מ.

מחירון כתיבת תוכן

אתה צריך להזמין מאמרים לאתר! איזה מאמרים אני צריך?   מאמרים שיווקיים ב- 0.30 אגורות למילה ? או בעצם אני צריך מאמרי SEO ב 0.16 אגורות למילה?   כמה מילים אני צריך במאמר, 1000 או 400 מילים? וכמה בכלל עולה כתיבת מאמר?   כל השאלות, הם שאלות שהתשובה להם היא לשם מה אני צריך את...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות יקרים שימו לב! לצורך נוחיותכם, בהזמנת כמות מאמרים!
      כתבו לנו בוואצאפ ואנו נדאג להעביר לכם קובץ אקסל עם שאלונים.

      ווצאפ לפופאפ - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן