כתיבת תוכן לטוויטר

לצד כתיבת מאמרים שיווקיים ומאמרי קידום איכותיים חברתנו אף עוסקת בכתיבת פוסטים לרשתות חברתיות ובפרט לטוויטר.

בשונה מכתיבה לפייסבוק או כתיבת מאמרים לאתרים הרי שבהעלאת תוכן לטוויטר יש לצייץ פוסטים ותוכן איכותי ממוקד.

טוויטר מאפשרת לצייץ תוכן עד 280 מילים כך שיש לתמצת את התוכן המבוקש באופן המרבי לכמות המילים המוגבלת על ידי טוויטר באופן שלא יפגע במסר.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
10
פוסטים
350 ₪ (לפני מע"מ)

טוויטר כאמצעי לבחינת העסק:

 

כתיבת תוכן לרשתות חברתיות גורמת באופן מידי לחשוב על כתיבת פוסטים בפייסבוק.

ציוצים ברשת הטוויטר חשובים לא פחות מכתיבה בפייסבוק משום שברשת הטוויטר חשוף הגולש למספר עצום של תכנים בשל ההגבלה הקיימת על ארכם וניסוחם.

 

באמצעות ציוצים בטוויטר יכול בעל העסק לבדוק במהירות את תגובות הגולשים והשינויים המתרחשים במהירות בתחום העסק שלו ולהגיב בהתאם.

 

דוגמה חייה לכך היא נשיא ארצות הברית דונלד טרמפ אשר הרבה לצייץ בטוויטר ובכך פנה לקהל מעריציו והיה קשוב לרחשי הציבור.

 

אם כן, טוויטר בשונה מרשתות חברתיות אחרות היא המקום הראוי והמתאים לבדוק את השינויים המתרחשים בעולמנו ובפרט בתחום הספציפי שאנו רוצים לקדם.

 

 

תוכן לטוויטר - חותם המילה

 

טוויטר כאמצעי חשוב בניהול עסק:

 

בשונה מכתיבה לרשתות חברתיות אחרות כתיבה לרשת הטוויטר היא הכתיבה הקשה מכולן שכן המסר המבוקש צריך להיות ממוקד במספר מילים מצומצם.

 

חיסרון זה לכאורה של הכתיבה ברשת הטוויטר הוא דווקא היתרון הגלום בה.

 

דווקא על ידי כתיבה מצומצמת ניתן להעביר מסר חד, קצר וקולע לקהל היעד ולהניע אותו לפעולה. הנעה לפעולה היא לאו דווקא במובן של רכישת מוצר או שירות אלא גם יכולה להיות בהעלאת שאלה רלוונטית להתדיינות הציבור וגם בהנעת הגולשים להביע דעה כשלהי או להשאיר תגובה מסוימת.

 

גם בהקשר זה ניתן לראות את מנהיגי העולם המרבים לצייץ בטוויטר ובכך גורמים לתומכיהם לצאת להפגנות או לעלות פוסטים שונים הגוררים התדיינות ציבורית בנושא מסוים.

 

החשיבות של העלאת תוכן לטוויטר באה לידי ביטוי באופן הברור ביותר על ידי ציוצים מצד מנהיגים שונים בעולם כשהבולט בהם הוא דונלד טרמפ.

 

פוסטים לטוויטר יקדמו את העסק שלך מהר יותר:

 

אם אתה עסק חדש שמעוניין להתקדם מהר או גם אם הנך עסק ותיק המעוניין לכבוש את לב לקוחותיו דרך ציוצים בטוויטר הגעת למקום הנכון.

 

דווקא בשל התכנים הקצרים שרשת הטוויטר מאפשרת לעלות ניתן לקדם את העסק שלכם במהירות וביעילות. כתיבת תוכן לטוויטר דורשת ניסיון בכתיבה בכלל וברשת הטוויטר בפרט.

תמצות תוכן למספר מילים מוגבל הוא דבר הדורש מיומנת וכישרון כתיבה חד.

 

ולסיכום:

 

העלאת תוכן לטוויטר הוא דבר הכרחי ונחוץ לעסק זאת לצד פרסומים במקומות שונים נוספים כגון רשת הפייסבוק.

כתיבה לטוויטר דורשת ניסיון בכתיבה שיווקית מדויקת ומתומצת כך שהמסר המתבקש יועבר בצורה ברורה וחדה לגולש.

 

חברת חותם המילה הינה חברה המתמחה בכתיבת תוכן לרשתות חברתיות בכלל ולרשת הטוויטר בפרט.

אצלנו תוכלו לקבל תוכן איכותי, חד וברור, מלאכת מחשבת של הכותבים המצוינים שיש בתחום העובדים בחברתנו.

רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק...

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF. איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל? בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף. אם נסתכל על הדוגמה נראה: לוגו, תפריט, כפתורי הנעה...

פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

אנו נשאלים הרבה, כספקי תוכן. מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? התשובה, היא זה מעולה אבל לא מספיק. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים, היא שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו ייקשרו אלינו. אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובלים.     אז בסיטואציה כזו, גם...

כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.     כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים...

שירות כתיבת תוכן לאפליקציות

כתיבת תוכן לאפליקציות אנדרואיד וכן אפליקציות של אפל, היא שונה לגמרי מכתיבה לאתר רגיל. מדובר בתוכן, שהוא קצר יותר וממוקד יותר מאתרי אינטרנט. גם שיטת העבודה, היא שונה מאתרי אינטרנט, היות ואפליקציה היא פחות דינאמית, לכן כותב התוכן יקבל מהמפתח את האפיון של האפליקציה, שם מופיעים כל המסמכים של האפליקציה מראש, כך שכותב התוכן יוכל...

כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”     ואיך זה מתקשר אלינו? גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT...

כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

הרבה דובר על מערכות כתיבת תוכן אוטומטי, או במילים אחרות מערכת AI (בינה מלאכותית)     כבר בראשית דברי אומר, כי בארץ לא נתקלנו במערכת איכותית, שבאמת עושה את העבודה, אולם בחו”ל ניתן למצוא כמה חברות שבהחלט, מתקדמות בכיוון הנכון כגון, Jarvis שלפי ההצהרות שלה, סרק 10% מהאינטרנט ועוד כמה בודדות.   האם כדאי ש-...

כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T: מומחיות – Expertise סמכותיות – Authoritativeness אמינות – Trustworthiness בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים בכסף כמו כתיבת תוכן פיננסי וברפואה, שאינם...

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן