כתיבת תוכן משפטי לאתרי עריכת דין

כתיבת תוכן משפטי לאתרי עריכת דין, דורשת את הכרת עולם המשפט על בוריו וכן את כללי האתיקה החלים על עורכי הדין.

כתיבת תוכן משפטי שונה באופן מהותי מכתיבה אחרת והיא דורשת עריכה על ידי כותב מקצועי המכיר את נבכי עולם המשפט.

בחברת חותם המילה אנו דואגים לשלב תוכן איכותי משפטי תוך דגש על הכרת עולם המשפט, הפסיקה הנהוגה בכל מקרה ומקרה וכמובן כללי האתיקה החלים על עורכי הדין.

בין המאמרים המשפטיים שחברתנו סיפקה עבור משרדי עורכי דין ניתן למצוא את המאמרים הבאים:

  • נהיגה בשכרות
  • נהיגה בזמן פסילה
  • תאונת דרכים הגורמת לחבלה של ממש
  • המכון הרפואי
  • דרכון פורטוגלי – מוזמנים להיכנס לאתר שלהם ולקרוא את המאמר אשר הכנו עבורם! >> כנסו
  • תו חניה לנכה

רשימת הנושאים המשפטיים הניתנים לכתיבה ארוכה ומגוונת ובחברתנו אנו נדאג להתאימם לפי הצורך תוך הקפדה יתרה על מילות מפתח איכותיות ותוכן איכותי משפטי רלוונטי.

למעבר לרכישת המוצר

כותבי תוכן מקצועיים מתחום המשפט:

בחברתנו אנו מודעים לצורך בכתיבה איכותית לצד הכרת עולם המשפט.

אצלנו כותבי התוכן לרוב הם סטודנטים למשפטים מוכשרים שמאחוריהם שעות רבות של כתיבה בתחום והכרת עולם המשפט על בוריו. סטודנטים אלו נבחרו בקפידה לאחר שעמדו בכל התנאים והדרישות של חברתנו לכתיבה נכונה, שפה משפטית נכונה והכרת עולם המשפט.

התעדכנות שוטפת בתחום המשפט והפסיקה:

עולם המשפט הוא רב ומגוון ומתעדכן בתדירות תכופה.

פסיקה העוסקת בנושא מסוים יכול בתוך מספר ימים להשתנות ולקבוע הלכה חדשה.

סוגיות המובאות לפתחו של בית המשפט אינן דומות במהותן אחת לשנייה כך שלעיתים ישנם מקרים משפטיים הנראים לכאורה דומים אך בסופו של יום נגמרים בתוצאות שונות.

התעדכנות קבועה בעולם המשפט והפסיקה היא דבר הכרחי ונחוץ בנושא כתיבת תוכן משפטי.

בחברתנו אנו עובדים עם כותבים משפטיים הבאים מעולם המשפט להם ניסיון עשיר בכתיבת תוכן משפטי.

שמירה על כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין:

בכתיבה משפטית בדומה לנחיצות להיות מעודכן בפסיקה וחקיקה יש צורך גם להכיר את כללי האתיקה החלים על עורך דין. לעורכי דין בניגוד לבעלי מקצוע אחרים כללים אתיים משלהם וחלים עלים חוקים מיוחדים אשר יש להכירם ולתן להם את הדעת כאשר מעלים במנועי החיפוש תוכן משפטי.

כך לדוגמה לעורך דין אסור לפרסם את שמות לקוחותיו או פרטים מוצנעים אחרים כמו, פרטים חסויים ועוד,

ל- עורך הדין יש חסיון עורך דין לקוח והוא אינו יכול למסור מידע מתיק משפטי ללא רשות הלקוח. כמו כן, לעורך דין ישנה הגבלה משמעותית בכל הקשור לפרסום ותוכן המודעות המופיעות באתר האינטרנט.

עורכי דין רבים בעצמם לעיתים כלל לא מודעים להגבלות וכללים אלו דבר אשר יכול להוביל להסתבכות מול לשכת עורכי הדין. בחברתנו אנו ערים לנושא רגיש זה ומלבד כתיבת תוכן מקצועי שתקבלו לאתר שלכם אנו נדאג אף לשים דגש על נושא זה ולספק לכם כתיבת מאמרים מקצועיים איכותיים בשילוב פסיקה עדכנית ושמירה על כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין.

 

תוכן משפטי - חותם המילה

 

כתיבה מקצועית ואיכותית:

אין ספק כי האתר שלכם הוא הדבר החשוב ביותר עבורכם מבחינה עסקית ומקצועית  ואתם כמו עורכי דין רבים אחרים מעוניינים לשמור על איכותו ומקצועיותו. בכתיבת תוכן משפטי מעבר לנושאים שפורטו לעייל כגון שמירה על כללי האתיקה והתעדכנות בפסיקה יש צורך אף לשים דגש על איכות הכתיבה לרבות פיסוק מתאים וכללי תחביר נכונים. כתיבה איכותית תהיה מחולקת לפסקאות על פי הסדר הכרונולוגי של כתיבת מאמרים ותגרום לקורא ליהנות מהכתיבה בצורה זורמת וחלקה.

כתיבה מקצועית נמדדת אף בשמירה על שפה נקייה ורהוטה המכבדת את הקורא ואף את המתחרים בתחום. כתיבה איכותית תהיה כתיבה ששומרת על יושרה, הגינות ומקצועיות של האתר שלכם.

כללים חשובים בכתיבה משפטית:

בתוצאות החיפוש בגוגל ניתן למצוא חומר משפטי רב הקשור לנושא המבוקש. בכתיבה משפטית חשוב לשים דגש על הנושא המשפטי שהמאמר מקיף ולפרט אותו בקצרה בשפה משפטית. אם נניח נושא המאמר הוא בעיה משפטית כלשהי, הרי שיש לעלות את הבעיה ולהציע לה פתרון משפטי קצר. כתיבה קצרה, פשוטה וקולעת תגרום לקורא להרגיש שמבינים אותו והוא יעריך זאת מאוד.

בכתיבה המשפטית יש לציין מה החוק והפסיקה אומרים על הנושא המבוקש ולהסביר זאת  לקורא בשפה ברורה וקולחת. יש לזכור כי לרוב הקוראים אינם משפטניים או עורכי דין ולכן לעיתים לא יבנו מונחים מעולם המשפט. לכן חשוב מצד אחד לשמור על שפה משפטית גבוהה ומקצועית אך מאידך לפשט עבור הקורא את הרשום כך שהוא יוכל להבין זאת בשפה שלו.

מוזמנים לקרוא גם על – שירותי הגהה לשונית למאמרים.

ובקצרה..

חברת חותם המילה הינה חברה המתמחה לקידום אתרים תוך השמת דגש על כתיבה איכותית ומקצועית ללא פשרות. בחברתנו נמצאים טובים הכותבים מתחום עולם המשפט אשר עברו הכשרה מקצועית ובידיהם הכלים המתאימים להוציא כתיבה משפטית איכותית עם תוכן מושקע ולא מתפשר.

אצלנו תמצאו תוכן משפטי איכותי המותאם בדיוק לנושא המבוקש כשהוא נבדק ונמצא מתאים לכללי לשכת עורכי הדין ועומד בכל כללי הכתיבה התקניים לרבות פסיקים, פסקאות, הקפדה בכתיבת התוכן על פי העדכונים של גוגל כגון, כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו וכו’.

אם גם אתם מעוניינים לקדם משפטית את האתר שלכם אנו נשמח להעניק לכם כתיבה משפטית איכותית בתחום.

על מנת להזמין תוכן משפטי יש לבחור בחנות מאמרים מקצועיים או פה למטה שירות כתיבת מאמרים מקצועיים.

שאלות ותשובות על כתיבת תוכן משפטי:

עורכי דין, כפופים לכללי האתיקה המקצועיים ובהם הוראות מפורשות לאסור ומותר בתחום הפרסום, באינטרנט. כך למשל עורך דין אינו יכול לרשום על עצמו מומחה, אסור לעו”ד לשדל לקוח ועוד.

כתיבת תוכן משפטי בחותם המילה, ייכתב רק על ידי, עורכי דין וסטודנטים למשפטים מצטיינים בלבד. 

אם מדובר במאמר אחד, לרוב תקבלו אותו, תוך יום. אם מדובר בכמה מאמרים, נוכל לתאם ביננו את זמן ההספקה, שלרוב הוא מהיר. 

להפך אנחנו נשמח שתדברו עם הכותב, על מנת שתעלו נקודות לכתיבה, אותם אתם רוצים להדגיש במאמר.

הפסיקה והחוק, לטעמנו מומלץ לצמצם בהם, על מנת לא ליצור תוכן משוכפל שאיננו טוב לקידום האתר. אך יחד אם זאת בהחלט נוכל לספק לכם תקציר רציו בהתאם לבקשתכם. 

רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק...

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF. איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל? בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף. אם נסתכל על הדוגמה נראה: לוגו, תפריט, כפתורי הנעה...

פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

אנו נשאלים הרבה, כספקי תוכן. מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? התשובה, היא זה מעולה אבל לא מספיק. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים, היא שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו ייקשרו אלינו. אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובלים.     אז בסיטואציה כזו, גם...

כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.     כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים...

שירות כתיבת תוכן לאפליקציות

כתיבת תוכן לאפליקציות אנדרואיד וכן אפליקציות של אפל, היא שונה לגמרי מכתיבה לאתר רגיל. מדובר בתוכן, שהוא קצר יותר וממוקד יותר מאתרי אינטרנט. גם שיטת העבודה, היא שונה מאתרי אינטרנט, היות ואפליקציה היא פחות דינאמית, לכן כותב התוכן יקבל מהמפתח את האפיון של האפליקציה, שם מופיעים כל המסמכים של האפליקציה מראש, כך שכותב התוכן יוכל...

כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”     ואיך זה מתקשר אלינו? גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT...

כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

הרבה דובר על מערכות כתיבת תוכן אוטומטי, או במילים אחרות מערכת AI (בינה מלאכותית)     כבר בראשית דברי אומר, כי בארץ לא נתקלנו במערכת איכותית, שבאמת עושה את העבודה, אולם בחו”ל ניתן למצוא כמה חברות שבהחלט, מתקדמות בכיוון הנכון כגון, Jarvis שלפי ההצהרות שלה, סרק 10% מהאינטרנט ועוד כמה בודדות.   האם כדאי ש-...

כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T: מומחיות – Expertise סמכותיות – Authoritativeness אמינות – Trustworthiness בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים בכסף כמו כתיבת תוכן פיננסי וברפואה, שאינם...

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן