כתיבת תוכן משפטי לאתרי עריכת דין

כתיבת תוכן משפטי לאתרי עריכת דין, דורשת את הכרת עולם המשפט על בוריו וכן את כללי האתיקה החלים על עורכי הדין.

כתיבת תוכן משפטי שונה באופן מהותי מכתיבה אחרת והיא דורשת עריכה על ידי כותב מקצועי המכיר את נבכי עולם המשפט.

בחברת חותם המילה אנו דואגים לשלב תוכן איכותי משפטי תוך דגש על הכרת עולם המשפט, הפסיקה הנהוגה בכל מקרה ומקרה וכמובן כללי האתיקה החלים על עורכי הדין.

בין המאמרים המשפטיים שחברתנו סיפקה עבור משרדי עורכי דין ניתן למצוא את המאמרים הבאים:

  • נהיגה בשכרות
  • נהיגה בזמן פסילה
  • תאונת דרכים הגורמת לחבלה של ממש
  • המכון הרפואי
  • דרכון פורטוגלי – מוזמנים להיכנס לאתר שלהם ולקרוא את המאמר אשר הכנו עבורם! >> כנסו
  • תו חניה לנכה

רשימת הנושאים המשפטיים הניתנים לכתיבה ארוכה ומגוונת ובחברתנו אנו נדאג להתאימם לפי הצורך תוך הקפדה יתרה על מילות מפתח איכותיות ותוכן איכותי משפטי רלוונטי.

למעבר לרכישת המוצר

כותבי תוכן מקצועיים מתחום המשפט:

בחברתנו אנו מודעים לצורך בכתיבה איכותית לצד הכרת עולם המשפט.

אצלנו כותבי התוכן לרוב הם סטודנטים למשפטים מוכשרים שמאחוריהם שעות רבות של כתיבה בתחום והכרת עולם המשפט על בוריו. סטודנטים אלו נבחרו בקפידה לאחר שעמדו בכל התנאים והדרישות של חברתנו לכתיבה נכונה, שפה משפטית נכונה והכרת עולם המשפט.

התעדכנות שוטפת בתחום המשפט והפסיקה:

עולם המשפט הוא רב ומגוון ומתעדכן בתדירות תכופה.

פסיקה העוסקת בנושא מסוים יכול בתוך מספר ימים להשתנות ולקבוע הלכה חדשה.

סוגיות המובאות לפתחו של בית המשפט אינן דומות במהותן אחת לשנייה כך שלעיתים ישנם מקרים משפטיים הנראים לכאורה דומים אך בסופו של יום נגמרים בתוצאות שונות.

התעדכנות קבועה בעולם המשפט והפסיקה היא דבר הכרחי ונחוץ בנושא כתיבת תוכן משפטי.

בחברתנו אנו עובדים עם כותבים משפטיים הבאים מעולם המשפט להם ניסיון עשיר בכתיבת תוכן משפטי.

שמירה על כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין:

בכתיבה משפטית בדומה לנחיצות להיות מעודכן בפסיקה וחקיקה יש צורך גם להכיר את כללי האתיקה החלים על עורך דין. לעורכי דין בניגוד לבעלי מקצוע אחרים כללים אתיים משלהם וחלים עלים חוקים מיוחדים אשר יש להכירם ולתן להם את הדעת כאשר מעלים במנועי החיפוש תוכן משפטי.

כך לדוגמה לעורך דין אסור לפרסם את שמות לקוחותיו או פרטים מוצנעים אחרים כמו, פרטים חסויים ועוד,

ל- עורך הדין יש חסיון עורך דין לקוח והוא אינו יכול למסור מידע מתיק משפטי ללא רשות הלקוח. כמו כן, לעורך דין ישנה הגבלה משמעותית בכל הקשור לפרסום ותוכן המודעות המופיעות באתר האינטרנט.

עורכי דין רבים בעצמם לעיתים כלל לא מודעים להגבלות וכללים אלו דבר אשר יכול להוביל להסתבכות מול לשכת עורכי הדין. בחברתנו אנו ערים לנושא רגיש זה ומלבד כתיבת תוכן מקצועי שתקבלו לאתר שלכם אנו נדאג אף לשים דגש על נושא זה ולספק לכם כתיבת מאמרים מקצועיים איכותיים בשילוב פסיקה עדכנית ושמירה על כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין.

 

תוכן משפטי - חותם המילה

 

כתיבה מקצועית ואיכותית:

אין ספק כי האתר שלכם הוא הדבר החשוב ביותר עבורכם מבחינה עסקית ומקצועית  ואתם כמו עורכי דין רבים אחרים מעוניינים לשמור על איכותו ומקצועיותו. בכתיבת תוכן משפטי מעבר לנושאים שפורטו לעייל כגון שמירה על כללי האתיקה והתעדכנות בפסיקה יש צורך אף לשים דגש על איכות הכתיבה לרבות פיסוק מתאים וכללי תחביר נכונים. כתיבה איכותית תהיה מחולקת לפסקאות על פי הסדר הכרונולוגי של כתיבת מאמרים ותגרום לקורא ליהנות מהכתיבה בצורה זורמת וחלקה.

כתיבה מקצועית נמדדת אף בשמירה על שפה נקייה ורהוטה המכבדת את הקורא ואף את המתחרים בתחום. כתיבה איכותית תהיה כתיבה ששומרת על יושרה, הגינות ומקצועיות של האתר שלכם.

כללים חשובים בכתיבה משפטית:

בתוצאות החיפוש בגוגל ניתן למצוא חומר משפטי רב הקשור לנושא המבוקש. בכתיבה משפטית חשוב לשים דגש על הנושא המשפטי שהמאמר מקיף ולפרט אותו בקצרה בשפה משפטית. אם נניח נושא המאמר הוא בעיה משפטית כלשהי, הרי שיש לעלות את הבעיה ולהציע לה פתרון משפטי קצר. כתיבה קצרה, פשוטה וקולעת תגרום לקורא להרגיש שמבינים אותו והוא יעריך זאת מאוד.

בכתיבה המשפטית יש לציין מה החוק והפסיקה אומרים על הנושא המבוקש ולהסביר זאת  לקורא בשפה ברורה וקולחת. יש לזכור כי לרוב הקוראים אינם משפטניים או עורכי דין ולכן לעיתים לא יבנו מונחים מעולם המשפט. לכן חשוב מצד אחד לשמור על שפה משפטית גבוהה ומקצועית אך מאידך לפשט עבור הקורא את הרשום כך שהוא יוכל להבין זאת בשפה שלו.

ובקצרה..

חברת חותם המילה הינה חברה המתמחה לקידום אתרים תוך השמת דגש על כתיבה איכותית ומקצועית ללא פשרות. בחברתנו נמצאים טובים הכותבים מתחום עולם המשפט אשר עברו הכשרה מקצועית ובידיהם הכלים המתאימים להוציא כתיבה משפטית איכותית עם תוכן מושקע ולא מתפשר.

אצלנו תמצאו תוכן משפטי איכותי המותאם בדיוק לנושא המבוקש כשהוא נבדק ונמצא מתאים לכללי לשכת עורכי הדין ועומד בכל כללי הכתיבה התקניים לרבות פסיקים, פסקאות וכו’.

אם גם אתם מעוניינים לקדם משפטית את האתר שלכם אנו נשמח להעניק לכם כתיבה משפטית איכותית בתחום.

על מנת להזמין תוכן משפטי יש לבחור בחנות מאמרים מקצועיים או פה למטה שירות כתיבת מאמרים מקצועיים.

שאלות ותשובות על כתיבת תוכן משפטי:

עורכי דין, כפופים לכללי האתיקה המקצועיים ובהם הוראות מפורשות לאסור ומותר בתחום הפרסום, באינטרנט. כך למשל עורך דין אינו יכול לרשום על עצמו מומחה, אסור לעו”ד לשדל לקוח ועוד.

כתיבת תוכן משפטי בחותם המילה, ייכתב רק על ידי, עורכי דין וסטודנטים למשפטים מצטיינים בלבד. 

אם מדובר במאמר אחד, לרוב תקבלו אותו, תוך יום. אם מדובר בכמה מאמרים, נוכל לתאם ביננו את זמן ההספקה, שלרוב הוא מהיר. 

להפך אנחנו נשמח שתדברו עם הכותב, על מנת שתעלו נקודות לכתיבה, אותם אתם רוצים להדגיש במאמר.

הפסיקה והחוק, לטעמנו מומלץ לצמצם בהם, על מנת לא ליצור תוכן משוכפל שאיננו טוב לקידום האתר. אך יחד אם זאת בהחלט נוכל לספק לכם תקציר רציו בהתאם לבקשתכם. 

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר. איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, EAT או YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...

תוכן משוכפל באתר – למה הוא לא טוב!

אחד הבעיות, הגדולות ביותר בכתיבת תוכן ובהליך הקידום של אתר הוא, תוכן משוכפל. תוכן משוכפל יכול להיות משוכפל מאותו אתר בכמה דפים ויכול להיות תוכן משכופל מאתר חיצוני. מעבר לעניין המשפטי בלהעתיק תוכן, זה גם לא יעיל ועלול להביא למחיקת הדף על ידי גוגל. לכן תמיד נשאף להביא לגולשים את התוכן המקורי והאיכותי ביותר. האם...

קידום אתרים באמצעות תוכן

כתיבת תוכן, הוא הבסיס לכל קידום אתרים. בעצם כל תהליך קידום אתרים מבוסס על קידום של מילות מפתח, שאותם מייצגים הדפים באתר, איך עושים זאת בפועל. מחקר מילות מפתח – עוד לפני שאנו בונים אתר ומתחילים בקידום נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח, שהוא מעין תוכנית עבודה לכל תהליך הקידום. וננסה להבין על מה אנו מדברים...

כתיבת תוכן לחנות וירטואלית

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית, שונה מכתיבה לאתר רגיל בגלל אופן הקידום של חנויות אינטרנטיות. באתרים רגילים, מקדמים דפים או פוסטים במנוע החיפוש ואילו בחנות וירטואלית מקדמים קטגוריות ודפי מוצר. אילו סוגי תוכן נרצה בחנות וירטואלית: הלו סוגי התוכן אשר נרצה לכתובן תוכן עבורם: דף אודות – כמובן שנרצה לכתוב את דף האודות, שזהו דף בונה...

כתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה

כיום התחרותיות גבוהה מתמיד, אם פעם היינו מגייסים לקוחות בעיקר מפה לאוזן, היום כל ילד וילדה, גדלים עם סמרטפון ביד. שאפילו על מנת להזמין פיצה מהפיצרייה הם פותחים גוגל😊. אם אנחנו מדברים על קוסמטיקאית בתחילת דרכה, אז היא בהחלט יכולה להתחיל להשיג מספר לקוחות דרך האינסטגרם והפייסבוק, אבל הכוח הגדול הוא ברשת החיפוש של גוגל....

חשיבותו של תוכן איכותי להצלחה של האתר

כתיבת תוכן איכותי, היא אחת המשימות החשובות ביותר להצלחת האתר שלנו. אז מהו תוכן איכותי? תוכן איכותי הוא תוכן שעונה, לשאילתות של הגולשים ומספק להם את התשובה הטובה ביותר. זאת להבדיל מתוכן לא איכותי שכתוב בצורה לקויה וחסרה, כך שהגולשים יינטשו את האתר ויחפשו את התשובה באתרים אחרים. הקשר הישיר בין תוכן איכותי לבין הדירוג...

כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע

מדוע כתיבת תוכן איכותי יכולה להפוך את אתר האינטרנט שלך למכונת עבודה המייצרת כסף בסוף המאה הקודמת, פרץ האינטרנט לחיינו כרוח סערה ונגע כמעט בכל תחום אפשרי.   אם פעם, שימוש באינטרנט היה לצורך צפייה בסרטונים או חיפוש אודות שירותים ממשלתיים כאלה או אחרים הרי שכיום פרסום עסק באתר האינטרנט הפך לכלי בסיסי בתפעול העסק...

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון, יש לכם חברת אחזקות מבנים? או חברת ניקיון? העסק שלכם מצויין, אבל התוכן באתר דל, או לא קיים. אז דעו לכם, כי חותם המילה מספקת תכנים מצוינים אשר יעזרו לכם בקידום החברה במנועי החיפוש וראיה לכך הם הלקוחות שלנו שנמצאים בביטויים הראשונים בגוגל. האם כדאי לי לכתוב את התכנים בעצמי...

כתיבת תוכן לחברות וסוכני ביטוח

 כתיבת תוכן לחברות וסוכנות ביטוח, היא חשובה במעלה, היות ומדובר באתרים עם תחרותיות גבוהה במנוע החיפוש של גוגל. לכן חשוב מאוד, שהתוכן אותו נכתוב או נרכוש יהיה ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות על האיכות. אלו סוגי תוכן נרצה לכתוב לחברות וסוכני ביטוח: ישנם סוגים שונים של כתיבת תוכן, כאשר לכל סוג יש מטרה. כשאנו מדברים...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות יקרים שימו לב! לצורך נוחיותכם, בהזמנת כמות מאמרים!
      כתבו לנו בוואצאפ ואנו נדאג להעביר לכם קובץ אקסל עם שאלונים.

      ווצאפ לפופאפ - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן