כתיבת מאמרים מקצועיים

כתיבת מאמרים מקצועיים לשם מה הם נועדו?

על מנת להבין מה הם מאמרים מקצועיים, נשאל אתכם שאלה.

במידה והייתם מחפשים בעל מקצוע, בתחום רפואת השיניים לצורך השתלת שיניים.

לאיזה רופא הייתם פונים על מנת שיטפל בכם?

סביר להניח, שבהתחלה הייתם מחפשים בד”ר גוגל רופא להשתלות שיניים.

לאחר מכן, הייתם מתחילים להיכנס לאתרים של רופאים

ולקרוא באתר שלהם מאמרים מקצועיים על השתלות שיניים, אשר יסבירו לכם,

איזה שתלים דנטליים הם ירכיבו לכם וכן השוואה בין השתלים שלהם ואיכותם לבין השתלים הקיימים בשוק, ניסיונו של הרופא בהשתלות מסוג זה (הרי נרצה כי הרופא יהיה בעל ניסיון עשיר), מה זמן ההחלמה לאחר ההשתלה, המלצות על אותו רופא וכו’

ובסופו של יום הייתם פונים לרופא שיצטייר בעיניכם כאמין ואוטוריטה בתחומו.

כאשר את המסקנות שלכם ביססתם מההתרשמות בקריאת המאמרים המקצועיים באתרו של הרופא וכן בדיקת עמוד האודות

וניתן לומר כי לא ניתן להפוך גולשים ללקוחות ללא תוכן מקצועי אשר נותן לגולש ערך מוסף ובעיקר אמון כי כותב התוכן הוא מקצוען אשר יודע מה הוא כותב.

היום הגולשים מתוחכמים יותר מבעבר ומנועי החיפוש כבר מבינים שאלות מורכבות אותם מחפשים הגולשים

וככל שנרבה להכניס לאתרנו מאמרים מקצועיים, העונים לשאלות הגולשים,

נצטייר בעיני הגולש כאוטוריטות בתחומנו, אשר יתנו לגולש את הביטחון והאמון לרכוש מאתנו את המוצר או השירות.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)

הקשר בין קידום אתרים (SEO) לבין הכנסת מאמרים מקצועיים לאתרנו?

 

כפי שכבר אמרנו, כיום הגולשים מתוחכמים יותר מבעבר וגם האלגוריתמים של מנועי החיפוש יודעים להביא עבור הגולש את התוכן הרלוונטי ביותר לשאלתו,

לכן אנו נרצה שהתוכן שלנו יסגור לגולש מעגל לכל שאלותיו ואכן כתיבת מאמרים מקצועיים, תנסה לסגור לגולש מעגל.

 

מאמר מקצועי - חותם המילה

 

כמו כן, במאמרים הלו נצטרך לדאוג כי הכתיבה תעמוד בכל כללי ה SEO שהם, Above the Fold, פיסוק נכון, חלוקה לפסקאות

(לא באופן שוטף ורצוף), כתיבת כותרות ותתי כותרות כגון נושא ותת נושא, כמו כן המאמר חייב להיות כתוב בצורה טבעית אשר תכיל את כל מילות מפתח באופן הנכון לקידום האתר.

 

אך בנוסף גם נצטרך לבצע הפניות (מראה מקום) למקורות עליהן אנחנו מסתמכים בכתיבה.

 

דגשים מומלצים, אשר כדאי לשים לב אליהם ב- כתיבת מאמרים מקצועיים על מנת לקבל מאמר מקצועי איכותי?

 

על מנת לכתוב מאמרים מקצועיים באיכות גבוה נדרש מהכותב להבין את התחום עליו הוא כותב,

שכן מאמר מקצועי אינו מאמר רגיל או מאמר שיווקי, כאשר הכותב יצטרך לשלב במאמר מונחים מקצועיים, הפניות למקורות וציטוטים מהתחום עליו אנו כותבים.

 

לכן כאשר אנו עוסקים ב- כתיבת מאמרים מקצועיים כדי לשים לב לדגשים הבאים:

 

להבין מה מטרת המאמר או “הנקודה הכואבת”?

 

נצטרך לשאול את עצמנו האם אנו רוצים להביא פתרון לבעיה מסוימת או בעצם לתת מידע אינפורמטיבי על מוצר מסוים.

בגדול עלינו תמיד לשאול את עצמו, מה הגולש מחפש? מה כואב לגולש או איזה פתרון הוא מחפש?

כאשר הגדרת המטרה תנחה אותנו לאורך כל כתיבת המאמר המקצועי.

לאחר שהבנו מה היא מטרת המאמר ומה המסר או הפתרון אשר ברצוננו להעביר, נרצה לדעת מי הקהל אשר ירצה לקבל את המידע עליו אנו נכתוב.

 

לפני כתיבת מאמרים מקצועיים יש להגדיר את קהל היעד!

 

תזכרו במידה ותגידו כי, הקהל הוא כולם, לא תצליחו להגיע לאף אחד – זוכרים את המשפט היידוע “תפסת מרובה לא תפסת דבר”.

לשם ההבנה של הגדרת קהל המטרה, ניקח עורך דין העוסק בדיני תעבורה, אשר מעוניין לכתוב באתרו מאמר בנושא של הגשת כתב אישום בגין תאונת דרכים.

ברור לנו שאותו עורך דין ירצה להציג את המאמר בפני נהגים אשר הוגש כנגדם כתב אישום בגין תאונה

והם מחפשים מידע מקצועי שיציג דרכים לפתרון הבעיה אליה נקלעו.

יחד עם זאת אותו עורך דין לא ירצה קהל יעד אשר מחפש מידע על פיצויים לנפגעי תאונת דרכים,

היות ומדובר בתחום אחר אשר שייך לדיני הנזיקין וקהל זה איננו רלוונטי עבורו.

דוגמה לאיך צריך להיות כתוב, מאמר בו הוגדר קהל היעד שאיננו משפטן >> לחצו

ואני סבור שהסוגיה של הגדרת קהל היעד הובנה טוב יותר בעזרת הדוגמא לעיל,

אך גם אם לא הצלחתם בשלב זה להבין מי הוא קהל היעד, אז על יאוש, נסו להבין מי קונה או צורך את השירותים ממכם, האם מדובר בנשים או גברים או אולי גם וגם, מה מצבם הסוציו אקונומי וכד’.

 

לפני כתיבת מאמרים מקצועיים נצטרך לבצע מחקר ולימוד נושא המאמר באון מעמיק:

 

על מנת לכתוב מאמר מקצועי איכותי נצטרך ללמוד את הנושא עליו ברצננו לכתוב בצורה טובה מאוד, תוך רשימת ראשי פרקים מהם נפתח את המאמר.

תמיד כדי להשוות את התוצאות הראשונות בגוגל על מנת להתעלות עליהם במאמר שלכם ולהביא ערך מוסף לגולש.

נסו לכתוב את המאמר בצורה אשר תובן גם לקורא הפשוט יותר

במידה הוגדרתם קהל יעד שהוא איננו קהל מקצועי, נסו לכתוב בגובה העיניים ולא להעמיס מונחים מקצועיים עמומים.

אין ספק שמאמר שייתן ערך לגולש, כך שבסוף הקריאה הוא יגיד לעצמו את זה לא ידעתי, יצייר אותכם כמקצוענים בתחום אשר כדאי לפנות אליכם.

 

איך חברת חותם המילה יכולה לעזור לכם ב- בכתיבת מאמרים מקצועיים?

 

כפי שראינו לעיל, כתיבת מאמרים מקצועיים איננה כתיבה שיווקית / תוכן שיווקי. למאמרים אלה חשיבות ומטרה שונה, שכן מאמרים הלו,

נותנים לגולש את התחושה כי הוא מקבל את המידע מבעל מקצוע שהוא מקצוען וכך בעצם גובר האמון של הגולש בכותב, דבר אשר הופך גולש ללקוח משלם.

בחברת חותם המילה אשר עוסקת ב- כתיבת תוכן תמצאו עשרות כותבים מנוסים.

כאשר בהרבה מן התחומים הקצנו כותב שבא מהתחום עליו הוא כותב כגון כותבים שהם משפטנים וכן סטודנטים לרפואה, וגם מתחום ההנדסה.

כאשר בתחילת העבודה מולנו, אנו ננסה לשאוב כמה שיותר מידע על עיסוקכם וננסה להבין מי הוא קהל המטרה שלכם ומי המתחרים שלכם, כך שלבסוף אתם תקבלו מוצר באיכות גבוה ביותר

רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק...

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF. איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל? בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף. אם נסתכל על הדוגמה נראה: לוגו, תפריט, כפתורי הנעה...

פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

אנו נשאלים הרבה, כספקי תוכן. מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? התשובה, היא זה מעולה אבל לא מספיק. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים, היא שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו ייקשרו אלינו. אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובלים.     אז בסיטואציה כזו, גם...

כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.     כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים...

שירות כתיבת תוכן לאפליקציות

כתיבת תוכן לאפליקציות אנדרואיד וכן אפליקציות של אפל, היא שונה לגמרי מכתיבה לאתר רגיל. מדובר בתוכן, שהוא קצר יותר וממוקד יותר מאתרי אינטרנט. גם שיטת העבודה, היא שונה מאתרי אינטרנט, היות ואפליקציה היא פחות דינאמית, לכן כותב התוכן יקבל מהמפתח את האפיון של האפליקציה, שם מופיעים כל המסמכים של האפליקציה מראש, כך שכותב התוכן יוכל...

כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”     ואיך זה מתקשר אלינו? גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT...

כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

הרבה דובר על מערכות כתיבת תוכן אוטומטי, או במילים אחרות מערכת AI (בינה מלאכותית)     כבר בראשית דברי אומר, כי בארץ לא נתקלנו במערכת איכותית, שבאמת עושה את העבודה, אולם בחו”ל ניתן למצוא כמה חברות שבהחלט, מתקדמות בכיוון הנכון כגון, Jarvis שלפי ההצהרות שלה, סרק 10% מהאינטרנט ועוד כמה בודדות.   האם כדאי ש-...

כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T: מומחיות – Expertise סמכותיות – Authoritativeness אמינות – Trustworthiness בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים בכסף כמו כתיבת תוכן פיננסי וברפואה, שאינם...

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו. אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל. כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊     אז יחד עם...

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים

כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד. מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים...

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן