כתיבת מאמרים מקצועיים לשם מה הם נועדו?
על מנת להבין מה הם מאמרים מקצועיים, נשאל אתכם שאלה.
במידה והייתם מחפשים בעל מקצוע, בתחום רפואת השיניים לצורך השתלת שיניים.
לאיזה רופא הייתם פונים על מנת שיטפל בכם?
סביר להניח, שבהתחלה הייתם מחפשים בד”ר גוגל רופא להשתלות שיניים.
לאחר מכן, הייתם מתחילים להיכנס לאתרים של רופאים
ולקרוא באתר שלהם מאמרים מקצועיים על השתלות שיניים, אשר יסבירו לכם,
איזה שתלים דנטליים הם ירכיבו לכם וכן השוואה בין השתלים שלהם ואיכותם לבין השתלים הקיימים בשוק, ניסיונו של הרופא בהשתלות מסוג זה (הרי נרצה כי הרופא יהיה בעל ניסיון עשיר), מה זמן ההחלמה לאחר ההשתלה, המלצות על אותו רופא וכו’
ובסופו של יום הייתם פונים לרופא שיצטייר בעיניכם כאמין ואוטוריטה בתחומו.
כאשר את המסקנות שלכם ביססתם מההתרשמות בקריאת המאמרים המקצועיים באתרו של הרופא וכן בדיקת עמוד האודות
וניתן לומר כי לא ניתן להפוך גולשים ללקוחות ללא תוכן מקצועי אשר נותן לגולש ערך מוסף ובעיקר אמון כי כותב התוכן הוא מקצוען אשר יודע מה הוא כותב.
היום הגולשים מתוחכמים יותר מבעבר ומנועי החיפוש כבר מבינים שאלות מורכבות אותם מחפשים הגולשים
וככל שנרבה להכניס לאתרנו מאמרים מקצועיים, העונים לשאלות הגולשים,
נצטייר בעיני הגולש כאוטוריטות בתחומנו, אשר יתנו לגולש את הביטחון והאמון לרכוש מאתנו את המוצר או השירות.
כפי שכבר אמרנו, כיום הגולשים מתוחכמים יותר מבעבר וגם האלגוריתמים של מנועי החיפוש יודעים להביא עבור הגולש את התוכן הרלוונטי ביותר לשאלתו,
לכן אנו נרצה שהתוכן שלנו יסגור לגולש מעגל לכל שאלותיו ואכן כתיבת מאמרים מקצועיים, תנסה לסגור לגולש מעגל.
כמו כן, במאמרים הלו נצטרך לדאוג כי הכתיבה תעמוד בכל כללי ה SEO שהם, Above the Fold, פיסוק נכון, חלוקה לפסקאות
(לא באופן שוטף ורצוף), כתיבת כותרות ותתי כותרות כגון נושא ותת נושא, כמו כן המאמר חייב להיות כתוב בצורה טבעית אשר תכיל את כל מילות מפתח באופן הנכון לקידום האתר.
אך בנוסף גם נצטרך לבצע הפניות (מראה מקום) למקורות עליהן אנחנו מסתמכים בכתיבה.
על מנת לכתוב מאמרים מקצועיים באיכות גבוה נדרש מהכותב להבין את התחום עליו הוא כותב,
שכן מאמר מקצועי אינו מאמר רגיל או מאמר שיווקי, כאשר הכותב יצטרך לשלב במאמר מונחים מקצועיים, הפניות למקורות וציטוטים מהתחום עליו אנו כותבים.
לכן כאשר אנו עוסקים ב- כתיבת מאמרים מקצועיים כדי לשים לב לדגשים הבאים:
נצטרך לשאול את עצמנו האם אנו רוצים להביא פתרון לבעיה מסוימת או בעצם לתת מידע אינפורמטיבי על מוצר מסוים.
בגדול עלינו תמיד לשאול את עצמו, מה הגולש מחפש? מה כואב לגולש או איזה פתרון הוא מחפש?
כאשר הגדרת המטרה תנחה אותנו לאורך כל כתיבת המאמר המקצועי.
לאחר שהבנו מה היא מטרת המאמר ומה המסר או הפתרון אשר ברצוננו להעביר, נרצה לדעת מי הקהל אשר ירצה לקבל את המידע עליו אנו נכתוב.
תזכרו במידה ותגידו כי, הקהל הוא כולם, לא תצליחו להגיע לאף אחד – זוכרים את המשפט היידוע “תפסת מרובה לא תפסת דבר”.
לשם ההבנה של הגדרת קהל המטרה, ניקח עורך דין העוסק בדיני תעבורה, אשר מעוניין לכתוב באתרו מאמר בנושא של הגשת כתב אישום בגין תאונת דרכים.
ברור לנו שאותו עורך דין ירצה להציג את המאמר בפני נהגים אשר הוגש כנגדם כתב אישום בגין תאונה
והם מחפשים מידע מקצועי שיציג דרכים לפתרון הבעיה אליה נקלעו.
יחד עם זאת אותו עורך דין לא ירצה קהל יעד אשר מחפש מידע על פיצויים לנפגעי תאונת דרכים,
היות ומדובר בתחום אחר אשר שייך לדיני הנזיקין וקהל זה איננו רלוונטי עבורו.
דוגמה לאיך צריך להיות כתוב, מאמר בו הוגדר קהל היעד שאיננו משפטן >> לחצו
ואני סבור שהסוגיה של הגדרת קהל היעד הובנה טוב יותר בעזרת הדוגמא לעיל,
אך גם אם לא הצלחתם בשלב זה להבין מי הוא קהל היעד, אז על יאוש, נסו להבין מי קונה או צורך את השירותים ממכם, האם מדובר בנשים או גברים או אולי גם וגם, מה מצבם הסוציו אקונומי וכד’.
על מנת לכתוב מאמר מקצועי איכותי נצטרך ללמוד את הנושא עליו ברצננו לכתוב בצורה טובה מאוד, תוך רשימת ראשי פרקים מהם נפתח את המאמר.
תמיד כדי להשוות את התוצאות הראשונות בגוגל על מנת להתעלות עליהם במאמר שלכם ולהביא ערך מוסף לגולש.
במידה הוגדרתם קהל יעד שהוא איננו קהל מקצועי, נסו לכתוב בגובה העיניים ולא להעמיס מונחים מקצועיים עמומים.
אין ספק שמאמר שייתן ערך לגולש, כך שבסוף הקריאה הוא יגיד לעצמו את זה לא ידעתי, יצייר אותכם כמקצוענים בתחום אשר כדאי לפנות אליכם.
כפי שראינו לעיל, כתיבת מאמרים מקצועיים איננה כתיבה שיווקית / תוכן שיווקי. למאמרים אלה חשיבות ומטרה שונה, שכן מאמרים הלו,
נותנים לגולש את התחושה כי הוא מקבל את המידע מבעל מקצוע שהוא מקצוען וכך בעצם גובר האמון של הגולש בכותב, דבר אשר הופך גולש ללקוח משלם.
בחברת חותם המילה אשר עוסקת ב- כתיבת תוכן תמצאו עשרות כותבים מנוסים.
כאשר בהרבה מן התחומים הקצנו כותב שבא מהתחום עליו הוא כותב כגון כותבים שהם משפטנים וכן סטודנטים לרפואה, וגם מתחום ההנדסה.
כאשר בתחילת העבודה מולנו, אנו ננסה לשאוב כמה שיותר מידע על עיסוקכם וננסה להבין מי הוא קהל המטרה שלכם ומי המתחרים שלכם, כך שלבסוף אתם תקבלו מוצר באיכות גבוה ביותר
צרו איתנו קשר כאן או ראו את רשימת השירותים שאנו מספקים משמאל.
לנוחיותכם, את חלק מהתכנים תוכלו להזמין אונליין בחנות שלנו. כן, גם ב-2 בלילה
לפרטים, הצעת מחיר והזמנת השירות:
סל הקניות שלך ריק כרגע.