כתיבת מאמרים מקצועיים

כתיבת מאמרים מקצועיים לשם מה הם נועדו?

על מנת להבין מה הם מאמרים מקצועיים, נשאל אתכם שאלה.

במידה והייתם מחפשים בעל מקצוע, בתחום רפואת השיניים לצורך השתלת שיניים.

לאיזה רופא הייתם פונים על מנת שיטפל בכם?

סביר להניח, שבהתחלה הייתם מחפשים בד”ר גוגל רופא להשתלות שיניים.

לאחר מכן, הייתם מתחילים להיכנס לאתרים של רופאים

ולקרוא באתר שלהם מאמרים מקצועיים על השתלות שיניים, אשר יסבירו לכם,

איזה שתלים דנטליים הם ירכיבו לכם וכן השוואה בין השתלים שלהם ואיכותם לבין השתלים הקיימים בשוק, ניסיונו של הרופא בהשתלות מסוג זה (הרי נרצה כי הרופא יהיה בעל ניסיון עשיר), מה זמן ההחלמה לאחר ההשתלה, המלצות על אותו רופא וכו’

ובסופו של יום הייתם פונים לרופא שיצטייר בעיניכם כאמין ואוטוריטה בתחומו.

כאשר את המסקנות שלכם ביססתם מההתרשמות בקריאת המאמרים המקצועיים באתרו של הרופא וכן בדיקת עמוד האודות

וניתן לומר כי לא ניתן להפוך גולשים ללקוחות ללא תוכן מקצועי אשר נותן לגולש ערך מוסף ובעיקר אמון כי כותב התוכן הוא מקצוען אשר יודע מה הוא כותב.

היום הגולשים מתוחכמים יותר מבעבר ומנועי החיפוש כבר מבינים שאלות מורכבות אותם מחפשים הגולשים

וככל שנרבה להכניס לאתרנו מאמרים מקצועיים, העונים לשאלות הגולשים,

נצטייר בעיני הגולש כאוטוריטות בתחומנו, אשר יתנו לגולש את הביטחון והאמון לרכוש מאתנו את המוצר או השירות.

למעבר לרכישת המוצר

הקשר בין קידום אתרים (SEO) לבין הכנסת מאמרים מקצועיים לאתרנו?

 

כפי שכבר אמרנו, כיום הגולשים מתוחכמים יותר מבעבר וגם האלגוריתמים של מנועי החיפוש יודעים להביא עבור הגולש את התוכן הרלוונטי ביותר לשאלתו,

לכן אנו נרצה שהתוכן שלנו יסגור לגולש מעגל לכל שאלותיו ואכן כתיבת מאמרים מקצועיים, תנסה לסגור לגולש מעגל.

 

מאמר מקצועי - חותם המילה

 

כמו כן, במאמרים הלו נצטרך לדאוג כי הכתיבה תעמוד בכל כללי ה SEO שהם הכלליים שהם, פיסוק נכון, חלוקה לפסקאות

(לא באופן שוטף ורצוף), כתיבת כותרות ותתי כותרות כגון נושא ותת נושא, כמו כן המאמר חייב להיות כתוב בצורה טבעית אשר תכיל את כל מילות מפתח באופן הנכון לקידום האתר.

 

אך בנוסף גם נצטרך לבצע הפניות (מראה מקום) למקורות עליהן אנחנו מסתמכים בכתיבה.

 

דגשים מומלצים, אשר כדאי לשים לב אליהם ב- כתיבת מאמרים מקצועיים על מנת לקבל מאמר מקצועי איכותי?

 

על מנת לכתוב מאמרים מקצועיים באיכות גבוה נדרש מהכותב להבין את התחום עליו הוא כותב,

שכן מאמר מקצועי אינו מאמר רגיל או מאמר שיווקי, כאשר הכותב יצטרך לשלב במאמר מונחים מקצועיים, הפניות למקורות וציטוטים מהתחום עליו אנו כותבים.

 

לכן כאשר אנו עוסקים ב- כתיבת מאמרים מקצועיים כדי לשים לב לדגשים הבאים:

 

להבין מה מטרת המאמר או “הנקודה הכואבת”?

 

נצטרך לשאול את עצמנו האם אנו רוצים להביא פתרון לבעיה מסוימת או בעצם לתת מידע אינפורמטיבי על מוצר מסוים.

בגדול עלינו תמיד לשאול את עצמו, מה הגולש מחפש? מה כואב לגולש או איזה פתרון הוא מחפש?

כאשר הגדרת המטרה תנחה אותנו לאורך כל כתיבת המאמר המקצועי.

לאחר שהבנו מה היא מטרת המאמר ומה המסר או הפתרון אשר ברצוננו להעביר, נרצה לדעת מי הקהל אשר ירצה לקבל את המידע עליו אנו נכתוב.

 

לפני כתיבת מאמרים מקצועיים יש להגדיר את קהל היעד!

 

תזכרו במידה ותגידו כי, הקהל הוא כולם, לא תצליחו להגיע לאף אחד – זוכרים את המשפט היידוע “תפסת מרובה לא תפסת דבר”.

לשם ההבנה של הגדרת קהל המטרה, ניקח עורך דין העוסק בדיני תעבורה, אשר מעוניין לכתוב באתרו מאמר בנושא של הגשת כתב אישום בגין תאונת דרכים.

ברור לנו שאותו עורך דין ירצה להציג את המאמר בפני נהגים אשר הוגש כנגדם כתב אישום בגין תאונה

והם מחפשים מידע מקצועי שיציג דרכים לפתרון הבעיה אליה נקלעו.

יחד עם זאת אותו עורך דין לא ירצה קהל יעד אשר מחפש מידע על פיצויים לנפגעי תאונת דרכים,

היות ומדובר בתחום אחר אשר שייך לדיני הנזיקין וקהל זה איננו רלוונטי עבורו.

דוגמה לאיך צריך להיות כתוב, מאמר בו הוגדר קהל היעד שאיננו משפטן >> לחצו

ואני סבור שהסוגיה של הגדרת קהל היעד הובנה טוב יותר בעזרת הדוגמא לעיל,

אך גם אם לא הצלחתם בשלב זה להבין מי הוא קהל היעד, אז על יאוש, נסו להבין מי קונה או צורך את השירותים ממכם, האם מדובר בנשים או גברים או אולי גם וגם, מה מצבם הסוציו אקונומי וכד’.

 

לפני כתיבת מאמרים מקצועיים נצטרך לבצע מחקר ולימוד נושא המאמר באון מעמיק:

 

על מנת לכתוב מאמר מקצועי איכותי נצטרך ללמוד את הנושא עליו ברצננו לכתוב בצורה טובה מאוד, תוך רשימת ראשי פרקים מהם נפתח את המאמר.

תמיד כדי להשוות את התוצאות הראשונות בגוגל על מנת להתעלות עליהם במאמר שלכם ולהביא ערך מוסף לגולש.

נסו לכתוב את המאמר בצורה אשר תובן גם לקורא הפשוט יותר

במידה הוגדרתם קהל יעד שהוא איננו קהל מקצועי, נסו לכתוב בגובה העיניים ולא להעמיס מונחים מקצועיים עמומים.

אין ספק שמאמר שייתן ערך לגולש, כך שבסוף הקריאה הוא יגיד לעצמו את זה לא ידעתי, יצייר אותכם כמקצוענים בתחום אשר כדאי לפנות אליכם.

 

איך חברת חותם המילה יכולה לעזור לכם ב- בכתיבת מאמרים מקצועיים?

 

כפי שראינו לעיל, כתיבת מאמרים מקצועיים איננה כתיבה שיווקית / תוכן שיווקי. למאמרים אלה חשיבות ומטרה שונה, שכן מאמרים הלו,

נותנים לגולש את התחושה כי הוא מקבל את המידע מבעל מקצוע שהוא מקצוען וכך בעצם גובר האמון של הגולש בכותב, דבר אשר הופך גולש ללקוח משלם.

בחברת חותם המילה אשר עוסקת ב- כתיבת תוכן תמצאו עשרות כותבים מנוסים.

כאשר בהרבה מן התחומים הקצנו כותב שבא מהתחום עליו הוא כותב כגון כותבים שהם משפטנים וכן סטודנטים לרפואה, וגם מתחום ההנדסה.

כאשר בתחילת העבודה מולנו, אנו ננסה לשאוב כמה שיותר מידע על עיסוקכם וננסה להבין מי הוא קהל המטרה שלכם ומי המתחרים שלכם, כך שלבסוף אתם תקבלו מוצר באיכות גבוה ביותר

10 טיפים לכתיבת מאמר מוצלח!

כל בעל עסק אינטרנטי יודע כמה חשוב התוכן שהוא מעלה לאתר האינטרנט שלו ומדוע עליו  להקפיד על כתיבה נכונה ואיכותית. מעבר לחזות העסק וכפי שהוא מוצג במונעי החיפוש והרשות השונות,   הרי שאיכות התוכן משפיעה אף על דירוג האתר שלכם על ידי גוגל וקידומכם יקבע בין היתר באמצעות וכן איכותי ומילות מפתח נכונות.   אם...

מה ההבדל בין מאמר מקצועי למאמר קידומי ?

מה ההבדל בין מאמר מקצועי למאמר קידומי? מאמרים מקצועיים ומאמרי קידום הם שני סוגי תכנים שונים אשר לכל אחד מהם מטרות שונות.   במאמרים לקידום אתרים המטרה היא לקדם מילות מפתח באתר שלנו. קידום זה נעשה על ידי הכנסת תוכן באתרים רלוונטיים שונים, כאשר התוכן נועד קודם כל לגוגל, מבחינת מבנה האתר, כותרות, הכנסת מילות...

כתיבת עמוד אודות לאתר אינטרנט

בפגישה בין שני אנשים או יותר נהוג כי כל אחד מהצדדים מציג את עצמו בשמו, השכלתו, מקום מגוריו ושאר פרטים רלוונטיים הקשורים לנושא השיחה.   באתר אינטרנטי ובטח בחנות אינטרנטית עמוד אודות הוא למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק המציג אותו  בפני הגולש ומנדב לו מידע חיוני אודותיו.   הצגה נכונה של העסק היא הרושם...

איך לכתוב תוכן בהתאם למדד E-A-T

המטרה של גוגל, היא לשפר את האלגוריתמים שלה, כך שהאלגוריתמים יהיה כמה שיותר “אנושי”.   איך הם עושים את זה? לצורך שיפור האלגוריתמים כך שיהיה כמה שיותר אנושי, גוגל מעסיקה אלפי בודקי דפים אנושיים, אשר בודקים מידי יום עשרות אלפי דפים ופועלים על פי כללים שגוגל מכתיבה להם מראש. כך שהבדיקות של הבודקים האנושיים, עוזרות...

כותב מאמרים: הפתרון המהיר שמשאיר לך זמן!

  חברת חותם המילה, עוסקת בתחום הכתיבה למעלה מעשור ומעסיקה עשרות כותבי תוכן, כל כותב מאמרים בחברתנו עובר הכשרות בעולם ה- SEO וכן הכשרות משלימות ואנו מעמידים סטנדרט גבוה בעולם כתיבת התוכן.   מתי נצטרך כותב מאמרים?   כיום העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן, ניתן לעשות קניות ברשת לקבל כל סוג של מידע מכל...

כתיבת מאמרים בתשלום – דיי לבזבז זמן, תוכן רוכשים אונליין

כיום לא צריך לבזבז זמן רב על כתיבת מאמרים וניתן, לרכוש אצנו כתיבת מאמרים בתשלום אונליין מבלי לבזבז זמן על דיבור אם כותב זה או אחר,   כל מה שצריך הוא להיכנס לחנות ולהזין פרטים והתוכן כבר יגיע אליכם למייל.     כולם יודעים כי “התוכן הוא המלך”. ואין מחלוקת כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר...

מחירון כתיבת תוכן

אתה צריך להזמין מאמרים לאתר! איזה מאמרים אני צריך?   מאמרים שיווקיים ב- 0.30 אגורות למילה ? או בעצם אני צריך מאמרי SEO ב 0.16 אגורות למילה?   כמה מילים אני צריך במאמר, 1000 או 400 מילים? וכמה בכלל עולה כתיבת מאמר?   כל השאלות, הם שאלות שהתשובה להם היא לשם מה אני צריך את...
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות חדשים? הרווחתם!
      קבלו במתנה קופון הנחה בשווי של 20% מהזמנתכם הראשונה.

      למימוש ההטבה הזינו: GW7NYGYM במעמד הרכישה!

      קוד הנחה - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן