כתיבת מאמרים מקצועיים

כתיבת מאמרים מקצועיים לשם מה הם נועדו?

על מנת להבין מה הם מאמרים מקצועיים, נשאל אתכם שאלה.

במידה והייתם מחפשים בעל מקצוע, בתחום רפואת השיניים לצורך השתלת שיניים.

לאיזה רופא הייתם פונים על מנת שיטפל בכם?

סביר להניח, שבהתחלה הייתם מחפשים בד”ר גוגל רופא להשתלות שיניים.

לאחר מכן, הייתם מתחילים להיכנס לאתרים של רופאים

ולקרוא באתר שלהם מאמרים מקצועיים על השתלות שיניים, אשר יסבירו לכם,

איזה שתלים דנטליים הם ירכיבו לכם וכן השוואה בין השתלים שלהם ואיכותם לבין השתלים הקיימים בשוק, ניסיונו של הרופא בהשתלות מסוג זה (הרי נרצה כי הרופא יהיה בעל ניסיון עשיר), מה זמן ההחלמה לאחר ההשתלה, המלצות על אותו רופא וכו’

ובסופו של יום הייתם פונים לרופא שיצטייר בעיניכם כאמין ואוטוריטה בתחומו.

כאשר את המסקנות שלכם ביססתם מההתרשמות בקריאת המאמרים המקצועיים באתרו של הרופא וכן בדיקת עמוד האודות

וניתן לומר כי לא ניתן להפוך גולשים ללקוחות ללא תוכן מקצועי אשר נותן לגולש ערך מוסף ובעיקר אמון כי כותב התוכן הוא מקצוען אשר יודע מה הוא כותב.

היום הגולשים מתוחכמים יותר מבעבר ומנועי החיפוש כבר מבינים שאלות מורכבות אותם מחפשים הגולשים

וככל שנרבה להכניס לאתרנו מאמרים מקצועיים, העונים לשאלות הגולשים,

נצטייר בעיני הגולש כאוטוריטות בתחומנו, אשר יתנו לגולש את הביטחון והאמון לרכוש מאתנו את המוצר או השירות.

למעבר לרכישת המוצר

הקשר בין קידום אתרים (SEO) לבין הכנסת מאמרים מקצועיים לאתרנו?

 

כפי שכבר אמרנו, כיום הגולשים מתוחכמים יותר מבעבר וגם האלגוריתמים של מנועי החיפוש יודעים להביא עבור הגולש את התוכן הרלוונטי ביותר לשאלתו,

לכן אנו נרצה שהתוכן שלנו יסגור לגולש מעגל לכל שאלותיו ואכן כתיבת מאמרים מקצועיים, תנסה לסגור לגולש מעגל.

 

מאמר מקצועי - חותם המילה

 

כמו כן, במאמרים הלו נצטרך לדאוג כי הכתיבה תעמוד בכל כללי ה SEO שהם הכלליים שהם, פיסוק נכון, חלוקה לפסקאות

(לא באופן שוטף ורצוף), כתיבת כותרות ותתי כותרות כגון נושא ותת נושא, כמו כן המאמר חייב להיות כתוב בצורה טבעית אשר תכיל את כל מילות מפתח באופן הנכון לקידום האתר.

 

אך בנוסף גם נצטרך לבצע הפניות (מראה מקום) למקורות עליהן אנחנו מסתמכים בכתיבה.

 

דגשים מומלצים, אשר כדאי לשים לב אליהם ב- כתיבת מאמרים מקצועיים על מנת לקבל מאמר מקצועי איכותי?

 

על מנת לכתוב מאמרים מקצועיים באיכות גבוה נדרש מהכותב להבין את התחום עליו הוא כותב,

שכן מאמר מקצועי אינו מאמר רגיל או מאמר שיווקי, כאשר הכותב יצטרך לשלב במאמר מונחים מקצועיים, הפניות למקורות וציטוטים מהתחום עליו אנו כותבים.

 

לכן כאשר אנו עוסקים ב- כתיבת מאמרים מקצועיים כדי לשים לב לדגשים הבאים:

 

להבין מה מטרת המאמר או “הנקודה הכואבת”?

 

נצטרך לשאול את עצמנו האם אנו רוצים להביא פתרון לבעיה מסוימת או בעצם לתת מידע אינפורמטיבי על מוצר מסוים.

בגדול עלינו תמיד לשאול את עצמו, מה הגולש מחפש? מה כואב לגולש או איזה פתרון הוא מחפש?

כאשר הגדרת המטרה תנחה אותנו לאורך כל כתיבת המאמר המקצועי.

לאחר שהבנו מה היא מטרת המאמר ומה המסר או הפתרון אשר ברצוננו להעביר, נרצה לדעת מי הקהל אשר ירצה לקבל את המידע עליו אנו נכתוב.

 

לפני כתיבת מאמרים מקצועיים יש להגדיר את קהל היעד!

 

תזכרו במידה ותגידו כי, הקהל הוא כולם, לא תצליחו להגיע לאף אחד – זוכרים את המשפט היידוע “תפסת מרובה לא תפסת דבר”.

לשם ההבנה של הגדרת קהל המטרה, ניקח עורך דין העוסק בדיני תעבורה, אשר מעוניין לכתוב באתרו מאמר בנושא של הגשת כתב אישום בגין תאונת דרכים.

ברור לנו שאותו עורך דין ירצה להציג את המאמר בפני נהגים אשר הוגש כנגדם כתב אישום בגין תאונה

והם מחפשים מידע מקצועי שיציג דרכים לפתרון הבעיה אליה נקלעו.

יחד עם זאת אותו עורך דין לא ירצה קהל יעד אשר מחפש מידע על פיצויים לנפגעי תאונת דרכים,

היות ומדובר בתחום אחר אשר שייך לדיני הנזיקין וקהל זה איננו רלוונטי עבורו.

דוגמה לאיך צריך להיות כתוב, מאמר בו הוגדר קהל היעד שאיננו משפטן >> לחצו

ואני סבור שהסוגיה של הגדרת קהל היעד הובנה טוב יותר בעזרת הדוגמא לעיל,

אך גם אם לא הצלחתם בשלב זה להבין מי הוא קהל היעד, אז על יאוש, נסו להבין מי קונה או צורך את השירותים ממכם, האם מדובר בנשים או גברים או אולי גם וגם, מה מצבם הסוציו אקונומי וכד’.

 

לפני כתיבת מאמרים מקצועיים נצטרך לבצע מחקר ולימוד נושא המאמר באון מעמיק:

 

על מנת לכתוב מאמר מקצועי איכותי נצטרך ללמוד את הנושא עליו ברצננו לכתוב בצורה טובה מאוד, תוך רשימת ראשי פרקים מהם נפתח את המאמר.

תמיד כדי להשוות את התוצאות הראשונות בגוגל על מנת להתעלות עליהם במאמר שלכם ולהביא ערך מוסף לגולש.

נסו לכתוב את המאמר בצורה אשר תובן גם לקורא הפשוט יותר

במידה הוגדרתם קהל יעד שהוא איננו קהל מקצועי, נסו לכתוב בגובה העיניים ולא להעמיס מונחים מקצועיים עמומים.

אין ספק שמאמר שייתן ערך לגולש, כך שבסוף הקריאה הוא יגיד לעצמו את זה לא ידעתי, יצייר אותכם כמקצוענים בתחום אשר כדאי לפנות אליכם.

 

איך חברת חותם המילה יכולה לעזור לכם ב- בכתיבת מאמרים מקצועיים?

 

כפי שראינו לעיל, כתיבת מאמרים מקצועיים איננה כתיבה שיווקית / תוכן שיווקי. למאמרים אלה חשיבות ומטרה שונה, שכן מאמרים הלו,

נותנים לגולש את התחושה כי הוא מקבל את המידע מבעל מקצוע שהוא מקצוען וכך בעצם גובר האמון של הגולש בכותב, דבר אשר הופך גולש ללקוח משלם.

בחברת חותם המילה אשר עוסקת ב- כתיבת תוכן תמצאו עשרות כותבים מנוסים.

כאשר בהרבה מן התחומים הקצנו כותב שבא מהתחום עליו הוא כותב כגון כותבים שהם משפטנים וכן סטודנטים לרפואה, וגם מתחום ההנדסה.

כאשר בתחילת העבודה מולנו, אנו ננסה לשאוב כמה שיותר מידע על עיסוקכם וננסה להבין מי הוא קהל המטרה שלכם ומי המתחרים שלכם, כך שלבסוף אתם תקבלו מוצר באיכות גבוה ביותר

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.   איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”. כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה...

השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות. ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם. מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?   להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:  ...

תוכן משוכפל באתר – למה הוא לא טוב!

אחד הבעיות, הגדולות ביותר בכתיבת תוכן ובהליך הקידום של אתר הוא, תוכן משוכפל. תוכן משוכפל יכול להיות משוכפל מאותו אתר בכמה דפים ויכול להיות תוכן משכופל מאתר חיצוני. מעבר לעניין המשפטי בלהעתיק תוכן, זה גם לא יעיל ועלול להביא למחיקת הדף על ידי גוגל. לכן תמיד נשאף להביא לגולשים את התוכן המקורי והאיכותי ביותר. האם...

קידום אתרים באמצעות תוכן

כתיבת תוכן, הוא הבסיס לכל קידום אתרים. בעצם כל תהליך קידום אתרים מבוסס על קידום של מילות מפתח, שאותם מייצגים הדפים באתר, איך עושים זאת בפועל. מחקר מילות מפתח – עוד לפני שאנו בונים אתר ומתחילים בקידום נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח, שהוא מעין תוכנית עבודה לכל תהליך הקידום. וננסה להבין על מה אנו מדברים...

כתיבת תוכן לחנות וירטואלית

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית, שונה מכתיבה לאתר רגיל בגלל אופן הקידום של חנויות אינטרנטיות. באתרים רגילים, מקדמים דפים או פוסטים במנוע החיפוש ואילו בחנות וירטואלית מקדמים קטגוריות ודפי מוצר. אילו סוגי תוכן נרצה בחנות וירטואלית: הלו סוגי התוכן אשר נרצה לכתובן תוכן עבורם: דף אודות – כמובן שנרצה לכתוב את דף האודות, שזהו דף בונה...

כתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה

כיום התחרותיות גבוהה מתמיד, אם פעם היינו מגייסים לקוחות בעיקר מפה לאוזן, היום כל ילד וילדה, גדלים עם סמרטפון ביד. שאפילו על מנת להזמין פיצה מהפיצרייה הם פותחים גוגל😊. אם אנחנו מדברים על קוסמטיקאית בתחילת דרכה, אז היא בהחלט יכולה להתחיל להשיג מספר לקוחות דרך האינסטגרם והפייסבוק, אבל הכוח הגדול הוא ברשת החיפוש של גוגל....

כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע

מדוע כתיבת תוכן איכותי יכולה להפוך את אתר האינטרנט שלך למכונת עבודה המייצרת כסף בסוף המאה הקודמת, פרץ האינטרנט לחיינו כרוח סערה ונגע כמעט בכל תחום אפשרי.   אם פעם, שימוש באינטרנט היה לצורך צפייה בסרטונים או חיפוש אודות שירותים ממשלתיים כאלה או אחרים הרי שכיום פרסום עסק באתר האינטרנט הפך לכלי בסיסי בתפעול העסק...

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון, יש לכם חברת אחזקות מבנים? או חברת ניקיון? העסק שלכם מצויין, אבל התוכן באתר דל, או לא קיים. אז דעו לכם, כי חותם המילה מספקת תכנים מצוינים אשר יעזרו לכם בקידום החברה במנועי החיפוש וראיה לכך הם הלקוחות שלנו שנמצאים בביטויים הראשונים בגוגל. האם כדאי לי לכתוב את התכנים בעצמי...

כתיבת תוכן לחברות וסוכני ביטוח

 כתיבת תוכן לחברות וסוכנות ביטוח, היא חשובה במעלה, היות ומדובר באתרים עם תחרותיות גבוהה במנוע החיפוש של גוגל. לכן חשוב מאוד, שהתוכן אותו נכתוב או נרכוש יהיה ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות על האיכות. אלו סוגי תוכן נרצה לכתוב לחברות וסוכני ביטוח: ישנם סוגים שונים של כתיבת תוכן, כאשר לכל סוג יש מטרה. כשאנו מדברים...

כתיבת תוכן ומאמרים לטאבולה

טאבולה היא רשת פרסום, בשיטת PCC (לחיצה פר קליק) אשר הולכת ותופסת תאוצה בקרב מפרסמים מכל העולם. לטאבולה מספר יתרונות משמעותיים על פני המתחרים: מאפשרת להכניס לאתר או דף הנחיתה טראפיק גדול, מחירי הקליק זולים, הפרסום בטאבולה מופיע באתרים כגולים מאוד – לדוגמא, ישראל היום ועוד רבים. במודעה באתר המפרסם תראה, ככתבה של האתר המפרסם...

כתיבת תוכן לצלם אירועים – סיפור אמיתי

כתיבת תוכן לצלם אירועים, הוא חשוב ביותר לקידום האתר של הצלם במנועי החיפוש. צלם אירועים ישלב באתרו תוכן אינפורמטיבי ומקצועי, משולב בתוכן שיווקי. סיפור מקרה אמיתי על צלם (ציקי – שם בדוי): לפני כחצי שנה, יצא לי לבקר מכר אשר הראה לי את האתר שלו. מיד שמתי לב, שאין באתר מלל בכלל מלבד תמונות. שאלתי...

כתיבת כותרות מנצחות

השקעתם מאמר עם כמות מילים מרשימה, עשיתם מחקר מתחרים והכתיבה יצאה פגז, אבל אין הרבה כניסות למאמר. האם בדקתם את הכותרת? דעו לכם כי, האינטרנט גדוש מידע ומחקרים מראים כי, גולשים סורקים את דפי אינטרנט ברפרוף. כאשר הגולש מקבל את ההחלטה לקרוא או לעבור לאתר אחר בלא יותר מכמה שניות! ואת מה בדיוק הגולשים סורקים?...
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off

      לקוחות יקרים שימו לב! לצורך נוחיותכם, בהזמנת כמות מאמרים!
      כתבו לנו בוואצאפ ואנו נדאג להעביר לכם קובץ אקסל עם שאלונים.

      ווצאפ לפופאפ - חותם המילה
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן