כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו – Above the Fold

גוגל המליצה לשים תוכן ייחודי מעל לקפל ATF. ואכן רבות דובר על ATF בהקשר של SEO, אבל למעשה מדובר בתוכן. לכן אנו ננסה להבין מזה ATF.

כתיבת תוכן מעל לקפל וחשיבותו - Above the Fold - חותם המילה

איפה נמצא בדיוק האזור של מעל לקפל?

בעצם מדובר, בחלק העליון שאנו רואים בדף האינטרנט עוד לפני שגללנו את הדף.

דוגמה של פוסט מבינת מעל הקפל - חותם המילה

אם נסתכל על הדוגמה נראה:

  • לוגו, תפריט, כפתורי הנעה לפעולה (טלפון), פירורי לחם.
  • כותרת H1
  • מתחת הטקסט.

אז מה חשוב לנו שיהיה מעל הקפל מבחינת מלל:

אם נחשוב רגע, על הדוגמה למעלה, הגולש חיפש בגוגל מידע על ערעור על דו”ח תנועה, כלומר איך מערערים.

לכן חשוב להציג בחלק העליון מידע כי הגולש הגיע למקום הנכון. בעצם גוגל ביקשה להכניס לחלק זה מידע ייחודי ולדעתנו זה הכוונה.

פשוט לתת מידע שעונה על

 

התשובה כבר עם הפתיחה.

אגב – גם מחקרים מאשרים שמעל 70 אחוזים אינם גוללים ובעצם בוחנים את המידע על פי החלק העליון.

 

בעיות שניתנות לפתרון:

אם ניקח את דף הבית של עורך דין העוסק בתעבורה. מן הסתם, אותו עורך דין עוסק גם בנהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת ועוד ועוד. לכן לא נוכל להכניס כמות של מלל בחלק העליון, אבל יהיה ניתן להשתמש בטכניקה של קישורי עוגן או קישורי הפניות:

 

להלן דוגמא לפתרון של דף הבית.  

 

דוגמא של מעל לקפל משרד עורכי דין - חותם המילה

 

ממה כדאי להימנע באזור שהוא מעל לקפל?

אנו ממליצים להימנע מלהציג וידאו או תמונות גדולות ואם אפשר לקחת את אותו וידאו ותמונה ולהזיז אותה מטה.

למעלה נדאג להציג את התשובה לשאלה של הגולש.

נכון שאולי יפגע היופי של האתר, אבל במכלול השיקולים אם נצטרך להעדיף שהדף ידורג גבוה יותר מול יופי, אז ברור לכולם שנבחר בדירוג גבוה יותר.

 

ננסה קצת לתרגל את מעל לקפל:

 

חיפוש בגוגל מעל הקפל
 

מה העונש על נהיגה בשכרות

 

נהיגה בשכרות הנה עבירת חמורה עם פסילת מינימום של שנתיים. אבל אל דאגה יש מה לעשות!
כמה נקודות זה שלילה דע לכם, כי נהג שצבר 36 נקודות, רישיונו יפסל ל- 3 חודשים, רוצים לדעת מה עושים קראו מאמר זה עד הסוף!

 

אני ממליץ להשתמש בטכניקה של לענות על השאילתה של הגולש בחיפוש בגוגל ולתת טעם לעוד.

 

כתיבת תוכן על ידי כותבי תוכן מקצועיים:

ניתן ומומלץ לכתוב תוכן לבד, אבל יחד עם זאת, יש להיות מודע גם לדרישות של גוגל מבחינת מבנה תקין של מאמר.

התעלמות מהכללים, לא תביא את הדף למיקומים הראשונים. לכן אם אתם שולטים בכללים, אין בעיה לכתוב לבד.

מקסימום ניתן ללמוד ולא חסר מידע באינטרנט ואפילו אצלנו בבלוג. יחד עם זאת לא תמיד יש לבעלי עסקים את הזמן או את יכולות הכתיבה ובדיוק בנקודה זו ניתן להשתמש בשירותי כתיבת תוכן.

איך מתבצעת הכתיבה בחותם המילה?

הלקוחות שעובדים איתנו, הם לקוחות רציניים עם אתרים גדולים אשר ממוקמים בתוצאות הראשונות, לכן חשוב להם כי נערוך מחקר על מילת המפתח / הנושא אותו הם רוצים לקדם ונדאג לדלות נתונים ביחס לעשרת התוצאות הראשונות ולא רק גם נדאג לבחון את כמות המלל הרצויה ביחס למתחרים.

לאחר דליית המידע אנו נעביר ללקוח את הממצאים לאישורו ולאחר מכן נתחיל במלאכת הכתיבה. כך שבסופו של יום הלקוח יקבל מאמר אשר מתעלה על כל המתחרים בכל הפרמטרים כולל ATF שעליו רשמנו במאמר זה.

בנוסף חותם המילה, מעודכנת בכל הפרמטרים הדרושים כגון EAT , עדכוני אלגוריתמים ועוד.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
150
מילים
60 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
150
מילים
40.50 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
150
מילים
22.50 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן