רכישת מאמרים: איזה סוגי תוכן לרכוש לאתר

כבעלי אתרים, אנו אנו יכולים לייצר תוכן לבד, אבל כתיבה גוזלת זמן רב, דרושת הבנה במבנה מאמר תקני (כותרות, פסקאות וכו’) והבנה בסגנונות כתיבה.

לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים אשר מספרים לנו כי, הם מדורגים טוב במנועי החיפוש תחת, מילות המפתח החשובות להם ויש כניסות לאתר, אבל אין המרות! כלומר הם לא מקבלים מספיק לידים או פניות, כפי שציפו לקבל וביחס לכמות הכניסות לאתר.

הפתרון לכל הבעיות שציינו למעלה, היא רכישת תוכן איכותי.

רכישת תוכן - חותם המילה

אילו תכנים ניתן לרכוש מחותם המילה?

ישנם מספר של סוגי תכנים, שהם נפוצים מאוד. נעבור על כמה מהם ונבין מה המטרה שלהם:

כתיבה שיווקית –

כתיבה שיווקית הנה כתיבה, אשר מטרתה היא להניע גולשים לפעולה ושאנו אומרים פעולה אנו מתכוונים, השארת פרטים בטופס או חיוג לבית העסק.

איך נגרום לגולשים לעשות פעולה?

מחקרים מראים שבי אדם אינם מקבלים את ההחלטות על פי הרציונל, אלה על פי הרגש. לכן אחד הטכניקות היא לפעיל את מנגנון הרגש אצל האדם, על מנת להניע אותו לפעולה.

תכנים אינפורמטיביים –

בעצם מדובר בסוג התוכן השכיח ביותר באתרי אינטרנט, תפקידו הוא לספק מידע וערך לגולש. דוגמאות למאמרים כאלה ניתן למצוא למשל, באתרי עריכת דין, במאמר נניח – העונש על נהיגה במהירות מופרזת.

דוגמא קלאסית למאמרים מסוג זה, הם אתרי תיירות, שם נעשים הרבה סיקורים לגבי יעדי טיול ואלה בדיוק המאמרים האינפורמטיביים.

 

מאמרים מקצועיים –

מאמרים מקצועיים הם מאמרים אשר מיועדים לקולגות ומטרתם היא, לעלות את המומחיות של הכותב ברשת. מאמרים אלה יכילו מנוחים מקצועיים מהתחום אליו הם שייכים.

 

איך רוכשים מאמרים מחותם המילה:

ראשית יש להיכנס לחנות לבחור את סוג המאמר ואז למלא את הנושא או מילת מפתח עליה תרצו שנכתוב. לאחר מכן ישנה אפשרות למלא שאלון ואנו ממליצים למלא אותו על מנת שהיה לנו כמה שיותר פרטים ונוכל למקד את עצמו כמה שיותר.

בחירת מוצר 

ברגע שנכנסתם לחנות, ניתן לבחור מוצר.

חנות בחירת מוצר - חותם המילה

מילוי שאלון 

ניתן למצוא בצד שמאל שאלוני רשות, אותם מומלץ למלא.

מילוי שאלון - חותם המילה

 

לכניסה לחנות – לחץ.

כמו כן, ניתן לפנות אלינו בטלפון או בווצאפ.

 

איך עובדת שיטת העבודה שלנו:

לאחר מילוי הפרטים והשאלונים, אנו נערוך מחקר על מילת המפתח עליה אתם מעוניינים לכתוב. את הניתוח אנו נעשה ביחס לעשרת הדפים אשר נמצאים בדף הראשון בגוגל.

לאחר הניתוח נציג לכם, מה היא הכמות מלל הרצויה במאמר וכן מה הם מילות המפתח אשר כדאי לשלב במאמר ועוד. לאחר אישורכם, אנו נתחיל בכתיבת המאמר.

מה הניסיון של חותם המילה –

לחותם המילה יש ניסיון עשיר בכתיבת תוכן ואנו עובדים עם, חנויות אינטרנטיות מהגדולות בארץ, סוכנויות לקידום אתרים,  חברות הייטק, עורכי דין ועוד.

אם זו הפעם הראשונה שאתה עובד איתנו, אין לנו ספק שאתה תהיה מרוצה ותמשיך לעבוד איתנו, בדיוק כמו כל לקוחתנו שחוזרים אלינו תמיד.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
150
מילים
60 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
150
מילים
40.50 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
150
מילים
22.50 ₪ (לפני מע"מ)
החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן