כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, הנה כתיבה מהתחום הכלכלי ולכן הכתיבה צריכה להיות סמכותית ולעמוד בכל הכללים של E.A.T ונסביר במה אמורים הדברים בהמשך המאמר.

 

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות - חותם המילה

איך נכתוב תוכן ליועץ משכנתאות

גוגל עדכנו את האלגוריתמים שלהם בעדכון אשר נקרא, YMYL, ראשי תיבות מאנגלית “הכסף שלך החיים שלך”.

כלומר אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה שקשור לכסף שלנו, יצטרכו לעמוד בכללים הבאים, על מנת להתקדם במנוע החיפוש של גוגל:

  • מומחיות
  • אמינות
  • סמכותיות

שזה ראשי תיבות של EAT.

אכן, יועץ משכנתאות הוא בהחלט אדם אשר מתעסק בכסף שלנו ולרוב האנשים, לקיחת משכנתא היא לרוב העסקה הגדולה בחייהם. לכן נצטרך, לפעול במישור הטכני ובמישור של כתיבת התוכן לפי כללי EAT.

סמכותיות:

תחום ייעוץ המשכנתאות בהחלט, עוסק בכסף שלנו, לכן נרצה שהאתר יהיה אמין, סמכותי והכתיבה תראה שמומחה כתב אותה.

יש להבין, כי אם לא נתאים את הכתיבה למה שרשמנו למעלה, אין סיכוי שגוגל יקדם את אתרנו, לכן נצטרך לפעול גם במישור הטכני וגם בתוכן של האתר.

אחד הדרכים לעלות את הסמכותיות, היא דרך כניסת קישורים חיצוניים לאתרנו. אולם במקרה הזה נרצה כי האנקור המקשר לאתר יהיה בשם הברנד.

לדוגמא – עורך דין תעבורה רמי ישראלי, במאמר המקצועי המקשר לאתרנו, נרצה כי הטסט המקשר יהיה בשם שלנו רמי ישראלי.

וזאת להבדיל, לרוב הקישורים שיוצאים למילת המפתח שהיא בדוגמה – עורך דין תעבורה.

טיפ – בכל מאמר שנכתב לאתר של יועץ משכנתאות, נדאג כי יהיה רשום מי המחבר.

להלן דוגמה מאתר של עריכת דין –

 

ניתן לראות בדוגמה – כי שם המחבר “עו”ד” ופרטים עליו רץ לאורך כל האתר:

 

שם המחבר סמכותיות - חותם המילה

הכתיבה צריכה לשדר אמינות –

העניין של אמינות, מדבר על אמינות האתר! אם האתר שלנו מופיע עדיין בפורוטוקול HTTP אז נשנה אותו לפרוטוקול מאובטח HTTPS. בנוסף לכך נוכל להוסיף תקנון שימוש באתר, כולל מדיניות פרטיות מעודכנים בתאריך.

אלה מקצת הדברים אשר מעלים את האמינות של האתר וגוגל כבר ציינה מספר פעמים בעבר לגבי פרוטוקול HTTPS וחשיבותו מבחינתם.

הכתיבה צריכה להיכתב על ידי מומחה בתחום המשכנתאות –

גם פה ניתן לעשות זאת על ידי מענה בפורמים מקצועיים ופיזור מאמרים מקצועיים באתרים רלוונטיים או מגזינים מהתחום המשכנתאות או הכללה, כולל מאמרים מקצועיים באתר שלנו.

אם תחשבו על כך לשנייה, אדם שמחפש מידע ברשת, בוודאי יצפה לראות את שמנו בכמה עיתונים מובילים. לכן חשוב לפזר כתבות מקצועיות באתרים חיצוניים.

יש להבין כי מאמרים מקצועיים הם מאמרים, הכתובים בשפה המקצועית, כולל מחקרי עומק והמאמרים הללו מיועדים בעיר לקולגות, אבל יחד עם זאת תורמים לקידומנו כמומחה בתחום.

ונחזור לענייננו, התחרותיות בתחום ייעוץ משכנתאות –

לאחר שהבנו את הכללים של העדכון של EAT, נפשיל שרוולים ונתחיל לעבוד.

רק לפני כן, דעו לכם כי מדובר בתחום סופר תחרותי מבחינת הקידום האורגני, לכן כל מה שקשור לכתיבת תוכן, אני ממליץ באופן חד משמעי לקחת נשימה ארוכה ולהתחיל לייצר מאמרים סופר איכותיים שמתעלים על המתחרים.

רק הבעיה שלא תמיד יש לבעלי עסקים את הזמן, להתעסק בכתיבה וגם אם הם מתחילים אז מיד, לאחר זמן מה הם מתייאשים וזונחים את הפרויקט.

 

האם המאמץ שווא?

אז דעו לכם, כי על הביטוי מפתח יועץ משכנתאות, יש 4400 חיפושים כל חודש וזה על פי הכלי לקידום אתרים SEMRUSH, אם נוסיף לזה וריאציות שונות אז סביר להניח שיש יותר חיפושים בהרבה.

אני מאמין שאם אתה יועץ משכנתאות שווה לך לנגוס קצת מהנתח.

איך נעשה זאת? בתור התחלה היית ממליץ להתחיל עם מילות זנב ארוך, כגון יועץ משכנתאות בצפון וגם יועץ משכנתאות בחיפה וכו’

כמובן שיש לעשות מחר מילות מפתח מסודר ואז להתחיל בכתיבה.

 

אילו מאמרים נרצה להכניס לאתר של יועץ משכנתאות –

ישנם סגנונות כתיבה שונים ולכל סגנון יש את המטרות שלו, אבל החסוך לכם מהזמן והקדים ואומר שנשתמש במאמרים אינפורמטיביים עם אלמנטים של כתיבה שיווקית, מאמרים מקצועיים ומאמרי SEO.

מטרת המאמרים האינפורמטיביים היא לתת אינפורמציה וערך לגולש המחפש מידע.

לדוגמא – גולש מחפש בגוגל, כמה עולה יועץ משכנתאות?

אז נרצה לתת לו מאמר שמסביר ממה נגזר מחיר השירות, נכניס גם טבלה ובקיצור ניתן לו את התשובה הטובה ביותר לשאילתה שלו.

מאמרים אינפורמטיביים, משמשים הרבה אתרי תיירות שם יש לנו מאמרים על יעד לטיול מסוים בחו”ל.

כמובן שבין השורות נרצה להכניס מסרים שיווקיים המניעים לפעולה, כלומר השארת ליד או חיוג לבית העסק.

לא לשכוח את עניין הסמכותיות!

מאמרים מקצועיים –

גם נרצה לעלות באתר אבל גם באתרים אחרים, בעצם מאמרים הלו יהיו יותר לקולגות שלנו ובכך נצטייר כאוטוריטות בתחום.

 

מאמרי SEO –

אחרי שהאתר יתמלא בתוכן כתוב ונעשה את האופטימיזציה לאתר, נתחיל לרכוש או להשיג קישורים מאתרים חיצוניים.

מטרת הקישורים היא, להגיד לגוגל שהאתר הוא רציני ויש לו ממליצים, בדיוק כמו שבעולם האמיתי יש המלצות מפה לאוזן.

 

לסיכום הנושא של כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות:

אסטרטגיית התוכן, ליועץ משכנתאות תתבסס על כל כללי EAT  כפי שדיברנו עליהם לעיל.

בנוסף לכך נרצה לרכוש או לכתוב מאמרים אינפורמטיביים על מנת שהאתר יאונדקס על כמה שיותר ביטוי מפתח.

צריכים כתיבת תוכן, אנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר ואנו נדע להמליץ לכם לגבי אסטרטגיית תוכן.

לחותם המילה ניסיון רב, בכתיבת תוכן לעסקים גדולים, חנויות מסחר אלקטרוני מהגדולות בארץ וכן סוכנויות קידום אתרים מובילות.

למעבר לרכישת המוצר

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן