כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות, נחשבת מבחינת גוגל, לכתיבה מהתחום הכלכלי. התחום הכלכלי באופן כללי, מוגדר כתחום YMYL. המשמעות של תחום YMYL, זהYour money your life והכוונה היא לתחומים שהתכנים שהם מציגים ברחבי האינטרנט עלולים להשפיע על החלטות הגולש ואלו ישליכו על מצבו הכלכלי ועל המשך חייו. איך כותבים תוכן מהסוג הזה ומה ההנחיות של גוגל? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

איך כותבים תוכן ליועץ משכנתאות?

גוגל בסופו של דבר, הוא מנוע חיפוש אשר דואג קודם כל לגולש. לכן, בעדכונים השוטפים, הוא משפר מפעם לפעם את האלגוריתם. אחד העדכונים מהזמן האחרון הוא YMYL. מי שמוגדר בתחומים מהסוג הזה הם, אתרים העוסקים ברפואה, עריכת דין, כלכלה וכל מה שקשור לכסף שלנו. על מנת שגוגל יקדם את התכנים מהתחומים האלו הם צריכים לעמוד ב-E.A.T

  • Expertise – מומחיות
  • Authoritativeness- סמכותיות
  • Trustworthiness- אמינות

יועץ משכנתאות הוא איש מקצוע, אשר מתעסק בכסף שלנו ולצד זאת, לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הגדולות שאדם יקח בחייו, לכן יועץ משכנתאות נכנס לדרישות כתיבת התוכן שציינו כאן. מה הדרישות האלו בעצם אומרות?

 

סמכותיות

מה הכוונה בסמכותיות? הכוונה היא שגוגל מעוניין שמי שכותב את התוכן יהיה בעל מקצוע אשר בעיסוקו מבין לעומק את כל המשמעויות. אחת הדרכים לשפר את הסמכותיות בעיני גוגל, היא דרך קישורים חיצוניים לאתרנו. מה הכוונה? הכוונה בעצם שאתרים אחרים במסגרת כתבות תוכן או מידע יפנו לאתר שלכם. מומלץ במקרים כאלו שהאנקור המקשר לאתר יהיה שם המותג שלכם, לדוגמא, “עורך דין תעבורה רמי ישראלי

  • טיפבכל מאמר שנכתב לאתר של יועץ משכנתאות, נדאג כי יהיה רשום מי המחבר, כדאי שגוגל יזהה כי מדובר על מומחה בתחום.

 

אמינות

העניין של אמינות, מדבר על אמינות האתר, בסופו של דבר גוגל רוצה לדעת שלא מדובר על אתר “נכלולי” שיגרום נזק לגולשים. אם האתר שלנו מופיע עדיין בפורוטוקול HTTP אז נשנה אותו לפרוטוקול מאובטח HTTPS. בנוסף לכך, שווה להוסיף תקנון שימוש באתר, כולל מדיניות פרטיות מעודכנים בתאריך ולשלב פרטי התקשרות. אלה רק חלק הדברים אשר מעלים את האמינות של האתר.

 

מומחיות

מומחיות היא בעצם ההכוחה שכותב התוכן הוא מומחה בתחום הזה. גם פה ניתן לעשות זאת על ידי מענה בפורמים מקצועיים ופיזור מאמרים מקצועיים באתרים רלוונטיים, או מגזינים מתחום המשכנתאות. תחשבו על זה, אדם שמחפש מידע ברשת, יצפה לראות את שמנו בכמה עיתונים מובילים, זה בהחלט יעזור לו לקבל החלטה.

לכן, חשוב לפזר כתבות מקצועיות באתרים חיצוניים. חשוב להבין כי מאמרים מקצועיים הם מאמרים הכתובים בשפה מקצועית, כולל מחקרי עומק והמאמרים הללו מיועדים בעיקר לקולגות, אבל יחד עם זאת תורמים לקידומנו כמומחה בתחום, דבר שנדרש מבחינת גוגל.

 

האתר והתחרותיות בתחום ייעוץ משכנתאות

לאחר שהבנו את הכללים של גוגל ואת הנחיות E.A.T נפשיל שרוולים ונתחיל לעבוד. זכרו, מדובר תחום סופר תחרותי מבחינת הקידום האורגני, לכן, בכל מה שקשור לכתיבת תוכן, אני ממליץ באופן חד משמעי לא “לזלזל” בכתיבת המאמרים אלא לכתוב מאמרים איכותיים אשר יתעל ברמת על המתחרים שלכם.

 

להגיע ליותר לקוחות

על הביטוי מפתח יועץ משכנתאות, יש 4,400 חיפושים כל חודש על פי הכלי לקידום אתרים SEMRUSH . אם נוסיף לזה וריאציות שונות, אז סביר להניח שיש הרבה יותר חיפושים ממה שציינו. אבל איך נעשה זאת? בתור התחלה מומלץ להתחיל עם מילות זנב ארוך כגון: יועץ משכנתאות בצפון וגם יועץ משכנתאות בחיפה וכו’. כמובן שיש לעשות לפני כן מחקר מילות מפתח מסודר ורק אז להתחיל בכתיבה.

 

אילו מאמרים כדאי להכניס לאתר של יועץ משכנתאות?

ישנם סגנונות כתיבה שונים ולכל סגנון יש את המטרות שלו. בגדול, קיימים 3 סוגי מאמרים: מאמרים אינפורמטיביים עם אלמנטים של כתיבה שיווקית, מאמרים מקצועיים ומאמרי  SEO.

מטרת המאמרים האינפורמטיביים היא לתת אינפורמציה וערך לגולש המחפש מידע. לדוגמא – גולש מחפש בגוגל, כמה עולה יועץ משכנתאות? כמענה לחיפוש הזה, נרצה לתת לו מאמר שמסביר ממה נגזר מחיר השירות. נכניס גם טבלה שתהיה לשם השוואה ובקיצור ניתן לו את התשובה הטובה ביותר לשאילתה שלו.

 

מאמרים אינפורמטיביים

אלו מאמרים המשמשים בהם הרבה באתרי תיירות. לדוגמא מאמרים הסוקרים טיול מסויים, המלצות, לינה, עלויות וכד’. במאמר מהסוג הזה, נרצה לשלב בין השורות, מסרים שיווקיים המניעים לפעולה, כלומר השארת ליד או חיוג לבית העסק.

מאמרים מקצועיים

גם נרצה לעלות באתר אבל גם באתרים אחרים, בעצם מאמרים הלו יהיו יותר לקולגות שלנו ובכך נצטייר כאוטוריטות בתחום. זה מאוד חשוב בטח בתחום ייעו. המשכנתאות, שבתחום הזה גוגל מחמיר.

 

מאמרי  SEO

אחרי שהאתר יתמלא בתוכן כתוב ונעשה אופטימיזציה לאתר, נתחיל לרכוש או להשיג קישורים מאתרים חיצוניים. מטרת הקישורים היא, להגיד לגוגל שהאתר הוא אתר רציני ויש לו ממליצים, בדיוק כמו שבעולם האמיתי יש המלצות מפה לאוזן.

 

לסיכום הנושא של כתיבת תוכן ליועץ משכנתאות

אסטרטגיית תוכן המיועדת ליועץ משכנתאות, תתבסס על כל כללי ה- EATכפי שדיברנו עליהם לעיל. בנוסף לכך, נרצה לרכוש או לכתוב מאמרים אינפורמטיביים על מנת שהאתר יאונדקס על כמה שיותר ביטוי מפתח מבחינת גוגל וזה יתן יותר תוקף לתכנים שלכם ולאתר שלכם.

אנחנו יודעים שחשוב לכם שהתוכן יהיה ברמה המקצועית ביותר שיש ואתם צודקים, בלי תוכן מעולה יהיה לכם מאוד מאתגר להגיע למקומות הראשונים בתחום הזה. בשביל תוכן איכותי שמתעלה על המתחרים, אנו ממליצים להיכנס למערכת ההזמנות של דיגיפארם, שנחשבת למערכת הטובה ביותר בשוק. לדיגיפארם ניסיון רב, בכתיבת תוכן לעסקים גדולים, חנויות מסחר אלקטרוני מהגדולות בארץ וכן סוכנויות קידום אתרים מובילות.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן