פרסום כתבות באתרי חדשות כדאי?

כספקי תוכן, אנחנו נשאלים הרבה, מה דעתנו על קישורים מאתרי חדשות? והתשובה היא, תלוי בלקוח. בסופו של יום, מטרת קישורים חיצוניים היא, שאתרים רלוונטיים לתחום שלנו יקשרו אלינו.

אם נסתכל על פרופיל קישורים של אתר מסוים, מבלי לדעת במה הוא עוסק וכל הקישורים יוצאים מהעיתונים המובילים, גוגל לא ידע לאיזו קטגוריה ועולמות תוכן, לשייך את האתר שלכם, או באיזה תחום הוא עוסק.

 

לכן, פרופיל קישורים דורש ורסטיליות. הכוונה היא, לבנות פרופיל קישורים שחלק ממנו בנוי על קישורים מאתרי נישה, חלק מאתרי לווין וחלק גם מאתרי חדשות. זכרו התפקיד של מיקוד האתר ואופטימיזציה שלו, היא של בעל האתר.

קישורים מאתרי עיתונות = סמכות!

 

סמכות. זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעיני גוגל. בסופו של דבר הלקוח של גוגל זה הגולש עצמו. גוגל מנסה להתאים את התוכן באופן הטוב ביותר ולכן דורשת מהאתרים השונים להיות בעלי סמכות. הפרמטר הזה הופך למשמעותי במיוחד כאשר אנו מתייחסים לתחומים שנחשבים כ-YMYL כמו, רפואה, תיקי מניות ועוד.

תנסו לחשוב על לקוח פוטנציאלי, ששמע עליכם בפעם הראשונה בחייו. סביר להניח שהדבר הראשון, שהוא יעשה. זה להריץ את שימכם בגוגל.

מה היינו רוצים שהוא ימצא בחיפוש? בתור בעלי מקצוע (נניח עורך דין), נכון כתבות מאתרים מובילים בארץ. אין ספק כי הסמכותיות שלנו תעלה גם מבחינת אותו לקוח המתעניין בשירותינו. יתרה זאת, בסריקת האתר שגוגל מבצעת, גוגל בודקת האם יש אזכורים שונים שלכם ברשת. נוכחות באתר חדשות גדול יחזר את הסמכות בעיני גוגל ויעלה את הדירוג שלכם.

 

אז מה ההמלצה שלנו אליכם בכל הנוגע לקישורים!

קודם כל, לגוון בפרופיל קישורים. קצת מאתרים מאותו הנישה, קצת מעיתונים וגם כמובן, לגוון באנקורים.

 

האם כדאי להוציא קישורים מאתרי חדשות לאתר חדש?

התשובה היא: תלוי. צריך כל הזמן גם להפעיל הגיון בריא ולנסות לחשוב כמו גוגל. אם האתר עוסק נניח בנושא ויראלי, אז ודאי שקישור בעיתון יהיה, דבר טבעי. אבל, אם מדובר בעסק שרק התחיל את דרכו, נניח בתחום האינסטלציה, אז ברור שלא כדאי ישר להכניס קישורים מאתרי חדשות.

אצלנו בדיגיפארם, תוכלו למצוא אתרים שונים ומגוונים בהם תוכלו לבנות קישורים ולהרכיב את פרופיל הקישורים האידיאלי, על ידי שילוב של אתרים בסגנונות שונים.

 

אילו סוגי מאמרים אפשר להזמין?

אצלנו תוכלו למצוא שירותי כתיבה של כל סוגי המאמרים לדיגיטל, בין היתר, במערכת ההזמנות דיגיפארם תוכלו למצוא אתרי חדשות מובילים בארץ ולהזמין כתבות יח”צ ברמה הגבוהה ביותר, לפי סוגי המאמרים הבאים:

 

מאמרים אינפורמטיביים

מאמרים אינפורמטיביים, הם מאמרים אשר מספקים מידע וערך לגולש. לדוגמה, סיקור יעד בחו”ל, או למשל מדריך כלשהו שמסביר על תהליך מסוים.

 

מאמרים מקצועיים

מאמרים מקצועיים הם מאמרי עומק, המכילים מינוחים מקצועי ולכן, מיועדים בעיקר לקולגות מהתחום. השימוש במאמרים מקצועיים מתבצע על מנת להעלות את המומחיות של הכותב ואת הסמכותיות של האתר.

 

מאמרים שיווקיים

מאמרים שיווקיים, הם מאמרים שמטרתם להניע גולשים לפעולה. כלומר בסוף המאמר השאיפה היא שהגולשים ישאירו ליד או ירימו טלפון לבית העסק. בנוסף לכך, מאמר שיווקי גם משפר את קידום האתר במילות חיפוש מסוימות.

מומלץ מאוד לשלב בין סוגי מאמרים שונים. אם ניקח לדוגמא, מדריך על העבירה של נהיגה בשכרות, המטרה היא שהגולש יפנה לעורך הדין שכתב את המאמר.

 

מאמרי קידום אתרים

מאמרים אשר מטרתם להוציא קישור לאתר שלכם. הרעיון הוא שמאמר באתר אחר, יוציא קישור עם אנקור טקסט וזה בעצם מה שיפנה לאתר. בעבר, מאמרים מסוג זה היו נחשבים למאמרים לא איכותיים. אבל היום, גוגל עם היד על הדופק בכל הנודע למאמרי קידום אתרים והכתיבה צריכה להיות ברמה מאוד גבוה על מנת שלא יחשבו לספאם.

 

צריכים כתיבת תוכן?

מרגישים שאין לכם זמן בכלל להתעסק בעבודה הכתיבה? זה בסדר, בשביל זה יש מומחים לכתיבת תוכן.

האתרים של לקוחותינו מככבים במקומות הראשונים בשלל תחומי עיסוק, לא מאמינים? פנו אלינו ותקבלו מגוון רחב של דוגמאות, בהתאם לתחום העיסוק שלכם. במידה ואתם מעוניינים לעלות כתבה באתר חדשות או מגזין מקצועי, אנו מזמינים אתכם, לבצע הזמנה למאמר ולתת לנו לכתוב עבורכם, ברמה הגבוה ביותר.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן