כתיבת עמוד אודות לאתר אינטרנט

בפגישה בין שני אנשים או יותר נהוג כי כל אחד מהצדדים מציג את עצמו בשמו, השכלתו, מקום מגוריו ושאר פרטים רלוונטיים הקשורים לנושא השיחה.

 

באתר אינטרנטי ובטח בחנות אינטרנטית עמוד אודות הוא למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק המציג אותו  בפני הגולש ומנדב לו מידע חיוני אודותיו.

 

הצגה נכונה של העסק היא הרושם הראשוני שמקבל הגולש על אתר הבית שלכם והדבר הראשון שיישאר חרוט במוחו.

כשם שלהצגה ראשונית בפגישה בין בני אדם ישנה חשיבות רבה ולעיתים מכרעת כך גם בהצגה נכונה של עסק האינטרנטי בעומד אודות.

 

אין זה סוד כי ראיונות עבודה לעיתים לתפקידים נחשקים במשק אורכים דקות בודדות והרשם שישאיר המרואיין על המראיינים יקבע את סיכויו לקבל את התפקיד המיועד.

 

תמונה של אודותינו - חותם המילה

 

אם כן, כיצד ניתן לרשום עמוד אודות בצורה נכונה שתציג את העסק בצורה הטובה ביותר?

 

להלן השלבים:

 

שלב ראשון – כתיבה קצרה וממוקדת

מתוך רצון אמיתי וכנה לשתף את הגולש בהישגים שלכם ובניסיון שלכם לעיתים הכתיבה מתארכת ומשתפת את הקורא בפרטים שלאו דווקא הכרחיים.

 

החוכמה בדף אודות היא להציג את מלוא הניסיון והמקצועיות שלכם בקצרה ובאופן תמציתי כך שמצד אחד הגולש יהיה מסוקרן ומאידך לא ישתעמם במידע רב ומיותר.

 

יש לזכור כי לרוב הגולשים אינם מתעכבים יתר על המידה על קריאת תוכן רב ולכן חשוב להנגיש להם את הפרטים עליכם בצורה קצרה וממוקדת אך גם כזו שתגרום להם לרצות להמשיך להישאר באתר שלכם.

 

שלב שני – הצגת העסק בפני הגולש

 

לאחר שהבנו כי דף אודות צריך להיות קצר וממוקד יש לעבור לשלב הראשון בניסוח דף אודות. דף אודות בראשיתו צריך לתת לקורא מידע עליכם, להציג לו את התחומים בהם החברה עוסקת וכמה ניסיון יש לה בתחום.

לרוב הצגת העסק יעשה במספר שורות ויפרט את תאריך היווסדות החברה והשכלת המנהלים הפועלים בה.

בחלק של הצגת העסק ניתן לשלב מילים המדגישות את עוצמתו של העסק בתחום הספציפי שלו והיתרון שלו על פני עסקים אחרים. החוכמה לעשות זאת בקצרה ומבלי לפגוע בתיאור נכון של העסק בפני הגולש.

ראה גם מאמר >> כתיבת תוכן לעסקים קטנים: כל התוכן במקום אחד!.

 

שלב שלישי – תיאור תחומי השירות של העסק

 

גם בחלק זה יש לרשום בצורה ממוקדת וקצרה.

לעיתים העסק יספק שירות אחד ולעיתים מספר שונה של תחומים שונים. יש לתאר בקצרה ובדיוק את תחומי העסק ומה בדיוק יוכל הגולש לקבל אם ירכוש מכם את המצור או השירות.

 

כך למשל אתר אינטרנט המפרסם שירותי הנדסה לתשתיות ירשום בחלק של תחומי שירות העסק: “חברתנו מספקת פתרונות ושירותים הנדסיים לתשתיות הכוללות…”

יש לזכור כי בסופו של דבר גולש הנכנס לעמוד אודות מחפש לראות במה בדיוק העסק שלכם מתמחה וכיצד תוכלו לספק לו את הפתרון לבעיה.

ניסוח קצר וממוקד בעמוד אודות יגרום לו להיכנס לאתר הבית שלכם ולהעמיק את ההיכרות שלו עמכם ואף בסופו של יום לרכוש את המוצר.

 

מה מומלץ לא לרשום בעמוד אודות:

 

ההפך של תמצות ומיקוד הוא חוסר בהירות והעמסת יתר של מלל. חוסר בהירות וכתיבה ארוכה תגרום לגולש שלכם להתעייף או לא להבין במה בדיוק תוכלו לעזור לו.

לכן, חשוב לרשום בצורה קצרה וממוקדת והכי חשוב לדייק בפרטים ולא להלאות את הגולש במידע לא רלוונטי.

דבר נוסף שמומלץ לא לעלות בדף אודות הוא דברי שבח מוגזמים אודות העסק שלכם. שיבוח העסק בצורה מוגזמת תגרום לגולש לסלוד מכם ותרחיקו מהאתר שלכם. כ

מובן שחשוב ואף צריך להדגיש את היתרונות של חברתכם בפני הקורא אך צריך לעשות זאת בצורה מדודה ומאוזנת.

הנעת הגולש לפעולה גם מדף אודות:

 

אמנם דף אודות אינו נועד לשיווק העסק אלא רק מהווה כרטיס ביקור שלו אך יחד עם זאת גם באמצעותו ניתן להניע את הגולש לפעולה ולגרום לו להמשיך ולגלוש ביתר הדפים באתר שלכם.

 

יש לשים לב כי הנעה לפעולה דרך דף אודות צריכה לעשות בצורה זהירה שכן היעוד של דף זה נועד פחות לשיווק ויותר להצגה.

 

הנעה לפעולה יכולה להיעשות באמצעות בקשה להשארת תגובה או סימון לייק, הנעה לפעולה יכולה לעשות גם באמצעות בקשה לאישור להרשמה למודעות שהעסק שלכם מעלה וכו’ וכו’.

 

ולסיכום:

 

דף אודות הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם והדבר הראשון ככל הנראה שהגולש יתקל בו. מסיבה זו חשוב להנגיש בצורה בלתי מתפשרת את המידע על העסק שלכם בצורה קצרה וממוקדת כזו שלא תעמיס בפרטים על הקורא אך תסקרן אותו ותגרום לו להמשיך לדפדף באתר שלכם.

 

חשוב לא להגזים בשבחים על העסק שלכם אך מצד שני לגרום לקורא להבין כי מדובר בעסק מקצוען עם ניסיון ויכולת לפתור עבורו את הבעיה שנתקל בה.

 

גם בדף אודות ניתן להניע את הגולש לפעולה אך חושב לעשות זאת בצורה זהירה ומדודה שכן דף אודות אינו נועד במהותו לשיווק.

כתיבת תוכן נכונה ומסודרת תגרום לגולש לרצות להיות חלק מהאתר שלכם ובסופו של יום אף תניע אותו לפעולה

מוזמנים לקרוא מאמר העשרה >> כתיבת תיאורי תמונות וההשפעה על אתר האינטרנט. וגם >> 10 טיפים לכתיבת מאמר מוצלח!.

למעבר לרכישת המוצר

כתיבת עמוד אודות - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן