כתיבת עמוד אודות לאתר אינטרנט

עמוד אודות של כל אתר, הוא אחד העמודים הכי משמעותיים שיש. למה? כי זה בעצם העמוד בו אנחנו מספרים על העסק שלנו, על היתרונות שלו לעומת אחרים, על החזון והערכים. עמו ד אודות הוא עמוד היכרות ולכן, חשוב מאוד להשקיע בו, זה הרושם הראשוני של הקורא עליכם. איך עושים את זה נכון? ריכזנו במאמר כל מה שצריך לדעת.

תמונה של אודותינו - חותם המילה

 

איך רושמים עמוד אודות שיציג את העסק באופן האידיאלי?

על מנת לכתוב עמוד אודות בצורה אידיאלית, חשוב להקפיד על כמה שלבים בתהליך:

 

שלב ראשון – כתיבה קצרה וממוקדת

הרעיון הוא לשתף את הגולש בהישגים שלכם ובניסיון שלכם. לעיתים הכתיבה מתארכת ומשתפת את הקורא בפרטים שלאו דווקא הכרחיים. שימו לב שאתם תופסים את הקשב של הגולש לזמן מוגבל וחשוב שתנצלו את זה נכון.

 

שלב שני – הצגת העסק בפני הגולש

לאחר שהבנו כי דף האודות, צריך להיות קצר וממוקד, אפשר להתחיל בניסוח. דף אודות קודם כל צריך לתת לקורא מידע עליכם, להציג לו את התחומים בהם החברה עוסקת וכמה ניסיון יש לה בתחום. לרוב, הצגת העסק יעשה במספר שורות ויפרט את תאריך היווסדות החברה, סיפור ההצלחה שלה, או הסיפור בדרך להקמת החברה.

בחלק של הצגת העסק, מומלץ לשלב מילים, המדגישות את עוצמתו של העסק בתחום הספציפי והיתרון שלו על פני עסקים אחרים. החוכמה לעשות זאת בקצרה ומבלי לפגוע בתיאור נכון של העסק בפני הגולש.

 

שלב שלישי – תיאור תחומי השירות של העסק

לעיתים, העסק יספק שירות אחד ולעיתים, מספר שונה של תחומים שונים. יש לתאר בקצרה ובדיוק את תחומי העסק ומה בדיוק הגולש יקבל אם ירכוש מכם את המוצר או השירות. כך למשל, אתר אינטרנט המפרסם שירותי הנדסה לתשתיות, ירשום בחלק של תחומי שירות העסק: “חברתנו מספקת פתרונות ושירותים הנדסיים לתשתיות הכוללות”… ואז מה שהחברה מציעה.

יש לזכור שבסופו של דבר, גולש הנכנס לעמוד אודות, מחפש לראות במה בדיוק העסק שלכם מתמחה וכיצד תוכלו לספק לו את הפתרון לבעיה. ניסוח קצר וממוקד בעמוד אודות, יגרום לו להיכנס לאתר הבית שלכם ולהעמיק את ההיכרות שלו עמכם ולתת לו ביטחון לרכוש ממכם.

 

מה מומלץ שלא לרשום בעמוד אודות

קודם כל, אל תאריכו במילים. תחשבו על זה ככה, הלקוח רוצה להבין מי החברה ומה השירות שהיא מציעה ופחות מעוניין לקרוא מניפסט. כתיבה ארוכה תגרום לגולש שלכם להתעייף או לא להבין איך תוכלו לעזור לו.

בנוסף, מומלץ לא לשלב בדף האודות מחמאות מוגזמות בנוגע לעסק שלכם. שיבוח העסק בצורה מוגזמת תגרום לגולש לסלוד מכם. מובן שחשוב וצריך להדגיש את היתרונות של החברה שלכם על פני המתחרים, אבל חשוב לעשות זאת בצורה אלגנטית, מדודה ומאוזנת.

 

הנעת הגולש לפעולה גם מדף אודות

אמנם דף אודות לא נועד לשיווק העסק, אלא רק מהווה כרטיס ביקור שלו. יחד עם זאת, גם באמצעותו ניתן להניע את הגולש לפעולה ולגרום לו להמשיך ולגלוש ביתר הדפים באתר שלכם. יש לשים לב, כי הנעה לפעולה דרך דף אודות, צריכה לעשות בצורה זהירה, שכן היעוד של דף זה נועד פחות לשיווק ויותר להצגה והיכרות.

 

ולסיכום

דף אודות הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם וככל הנראה הדבר הראשון שהגולש חדש יחפש באתר. מסיבה זו חשוב להנגיש את המידע על העסק שלכם באופן קצר וממוקד, כזה שלא יעמיס בפרטים על הקורא, אך תסקרן אותו ותגרום לו להמשיך לדפדף באתר שלכם. שימו לב, גם בדף אודות ניתן להניע את הגולש לפעולה, אך חשוב לעשות זאת בצורה זהירה ומדודה שכן, דף אודות אינו נועד במהותו לשיווק.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן