כתיבת תוכן אוטומטי או במילים אחרות AI

בינה מלאכותית (AI), החלה להיות יותר ויותר נפוצה בתחומים שונים. עד היום פגשנו את זה בעיקר בעולמות העיצוב. בזמן האחרון, הרשתות החברתיות שלנו נשטפות בתמונות שונות שמעולם לא צולמו, אך נראות מציאותיות לחלוטין. אפשר לפגוש AI בתחומים שונים ואפילו בכתיבת תוכן באופן אוטומטי.

 

אבל ויש כאן אבל גדול, כתיבה באופן כללי, בטח כתיבה לשם קידום האתר ומנועי חיפוש, צריכה להיות מדויקת, בגובה העיניים ועם הגהה תחבירית נכונה. כיום, אין עדיין פלטפורמה שמאפשרת את השילובים הללו, בטח בעברית.

 

האם נכון להיעזר ב-BOT לכתיבת תוכן?

חשבו על זה רגע, כשאתם פונים לשירות לקוחות של חברה מסוימת ועונה לכם BOT, היכולת שלו לנהל איתכם שיחה היא מאוד מוגבלת. כך גם בכתיבת תוכן. היכולות של BOT הינן יכולות מוגבלות ויהיה מאוד קשה להתחקות אחרי כתיבה אנושית.

ממש כמו שיכולות העיצוב של הבינה המלאכותית מוגבלות ולכן, חברות משתמשות במעצבים גרפיים. מכונות יכולות “לסגור פינות” אבל אין להם את היכולת לחשוב באופן יצירתי (בנתיים) אלמנט הנדרש בכתיבת תכנים.

כיום, הפלטפורמות היחידות המאפשרות כתיבת תוכן בשפה העברית, הן מערכות אשר לוקחות מאמרים כתובים באנגלית ומנסות לייצר מהם מאמר בשפה העברית.

אבל, כמו שלא תסמכו בעיניים עצומות על Google Translate, על אף השיפורים שנעשו בו בשנים האחרונות, ככה גם במאמר הנוצר ע”י בינה מלאכותית, נצטרך לתקן את שגיאות כתיב בתרגום, או לתקן את התוכן, במידה ויש חוסר לוגיקה כזו או אחרת, בכל זאת, לא תמיד ניתן לתרגם במדויק את המילים כיוון שיש דיאלקטים שונים בשפות שונות.

 

אז מתי כדאי להיעזר במערכות AI לכתיבת תוכן?

במידה ויש לכם אתר ואתם רוצים להוסיף אליו מאמרים בהקדם האפשרי, או אם יש בבעלותכם אתר עם דומיין ותיק ואתם רוצים לשחזר במהירות את הכתובות שהיו קיימות בו, ייתכן ששימוש בתוכנת AI תוכל לעזור לכם. אבל, חשוב לזכור שהשימוש בתוכנה עליכם, כלומר, אתם ממש לא יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות ויתרה מזאת, פעמים רבות שכתוב מאמר כזה יקח לכם יותר זמן ואנרגיה.

עוד חשוב לזכור, שבמידה והמאמר הזה יהיה עם שגיאות תחביריות, שגיאות כתיב, או בשפה שאינה תואמת לקורא, איכות המאמר תהיה ירודה ותביא איתה גם נטישה של העמוד. המשמעות היא שגוגל עלול לזהות את המאמר כספאם ולהוריד את הדירוג שלכם.

 

אז מה כן לעשות?

האמת? כל עוד אין פיתרון טוב מספיק, עדיף להמשיך ולכתוב את התוכן בעזרת כותבי תוכן מקצועיים. כאשר אנחנו סומכים על רובוט שיכתוב את התוכן שלנו, אנחנו בעצם יוצרים לעצמנו עבודה כפולה.

בסופו של דבר, נאלץ לעבור על הטקסט שורה ושורה לתקנו ולעיתים העבודה הזאת תיקח לנו זמן רב יותר מאשר לכתוב את התוכן. אם אין לכם זמן ואתם מעוניינים בפיתרון מהיר, תמיד תוכלו להזמין את התוכן מכותב תוכן מקצועי
באמצעות מערכת ההזמנות של דיגיפארם  המספקת תוכן איכותי בכל תחום ובכל שפה, באיכות הגבוה ביותר שתתרום לדירוג האתר שלכם בגוגל.

 

הכירות את חותם המילה

אצלנו בחותם המילה מבינים שהתוכן הוא המלך ובלי תוכן איכותי שמעורר עניין, לא תצליחו להגיע למקומות הראשונים בגוגל. התוכן שלנו מבוסס על מחקר בו אנו בודקים ומנתחים מה כמות המילים המומלצת ואילו מילים כדאי להכניס למאמר (זנב ארוך).

לאחר שהלקוח אישר לנו את העבודה, אנו נדאג לספק לו מאמר איכותי, אשר מתעלה באיכותו וברמתו על המתחרים. רוב הלקוחות נמצאים במקומות הראשונים בגוגל בעזרת אסטרטגית תוכן נכונה ומדויקת. יש לכם שאלה? אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לספק לכם את כל התשובות

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן