כתיבת תוכן לאתרי מדבירים, איננו פשוט בגלל שעל התחום השתלטו, הרבה משקיעים אשר השקיעו באתר בתחום ההדברות כנכס דיגיטלי לצורך מכירת לידים. ושאנחנו אומרים השקיעו אני מדבר על מאות מאמרים באתר, קישורים איכותיים לאתר ועוד.
מצד שני, יש לנו את בעלי המקצוע עצמם שהם המדבירים, אשר המקצוע הוא הפרנסה שלהם וגם הם רוצים לתפוס מיקומים בגוגל על מנת לקבל לידים ופניות טלפוניות.
מה עושים על מנת להתברג בתוצאות הראשונות בגוגל שמדברות על הדברה?
אז כמו שאמרתי, הושקע המון על האתרים הללו, אבל עדיין ניתן להתקדם בתוצאות אם נעבוד בצורה חכמה.
ראשית, אתם בעלי מקצוע ומכירים איזה סוג של הדברה אנשים מחפשים בגוגל, גם מבחינת כתיבה תוכן אין ספק שכבעלי מקצוע תוכלו לכתוב מאמרים מעולים.
ראשית נתחיל בחקר מילות מפתח?
לפני כל פעולת קידום אתר ולפני כתיבת תוכן, יש לעשות חקר מילות מפתח.
בעצם אנו כותבים את המאמרים על פי חקר מילות המפתח שעשינו ואז מגיעה פעולת הקידום כמו אופטימיזציה וקישורים חיצוניים.
אז נעבור לאיך עושים חקר מילות מפתח כבסיס למאמרים –
את כל המילים אשר נמצא נכניס לטבלת אקסל, וי אלפי מדריכים איך לעשות את המחקר מילים באינטרנט.
אבל עדיין ניתן לכם רעיונות פרקטיים למציאת מילות מפתח.
שימוש בתוכנת סקרימינג פרוג (Screaming Frog) לחקר מילות מפתח –
בעזרת תוכנת Screaming Frog נוכל לסרוק את האתרים של המתחרים ואז נוכל לפלטר כותרות H1 , ולראות מה המתחרים כתבו בכותרת. ולמה H1 ? כשאתר מקודם, כותרת H1, תמיד תכיל את מילת המפתח של המאמר.
ואז כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, נוכל לקבל רעיונות למאמרים!. כמובן שאנו ננסח כותרת משלנו ולא נעתיק.
אבל בכל מה שקשור לכתיבה היית ממליץ להתעלות על המתחרים בכל הפרמטרים של המאמר וזה הדרך לנצח, במיוחד שמתחרים כבר פועלים זמן רב לפניכם, אז הערך המוסף שלכם כלפי גוגל יבוא לידי ביטוי, באורך ובאיכות.
יש לציין כי Screaming Frog הוא בתשלום בסריקה של למעלה מ – 100 דפים, אבל יש לכם למצוא 100 בחינם אז למה לא😊
דרך נוספת וחינמית היא להשתמש באתר Ubersuggest לחקר מילות מפתח –
אומנם מדובר באתר שהוא אתר בתשלום, אבל הוא נותן לכם מספר חיפושים בחינם ליום.
דרך נוספת מומלצת היא שימוש בתוכנת SEMRUSH (שירות בתשלום) –
כלי יעיל לקידום אתרים וחובה לכל מי שמקדם את האתר, הוא סמראש, דרכו גם ניתן למצוא מילות מפתח על ידי לחיצה על הטאב – Keyword Magic Tool
ואז יופיעו לנו מילות מפתח ויש אפשרות לפלטר גם מילים קשורות.
לאחר שהשלמנו את הרשימה של מחקר המילים, נתחיל לכתוב מאמרים לאתר.
כמו מאמר על מילת המפתח מדביר – הכותרת תהיה
מדביר בחיפה: שירותי הדברה – ישראל ישראלי
איזה סוגי תכנים נצטרך לכתוב לאתר הדברה –
בכתיבת אתרים ישנם מספר סגנונות כתיבה ולכל אחד מהם מטרה משל עצמה.
כתיבה אינפורמטיבית, נותנת לנו מידע וערך אודות שירות, יעד לטיול.
כתיבה מקצועית, זו כתיבה המשלבת מינוח מהעולם המקצועי ומטרה לעלות את הסמכותיות של הכתוב והיא מיועדת לקולגות מהתחום.
כתיבה שיווקית, מטרתה להניע את הגולש לפעולה. כלומר להשאיר ליד או להתקשר לבית העסק.
באתרי מדבירים, רוב התוכן יהיה תוכן אינפורמטיבי, עם נגיעות תוכן שיווקי המניע את הקוראים לפעולה.
תובנה הנוגעת לכתיבה, מבדיקה שערכנו בנוגע לקידום אתרי מדבירים:
- המתחרים שלכם החלו את התהליך ממזמן ובאתר שלהם, כמות מאמרים של כמה מאות מאמרים לרוב בסביבות ה 100
לכן ההמלצה היא להתעלות, עליהם באיכות ובכמות התוכן.
לכן כפי שזה נראה כיום המפתח להצלחה טמון באיכות וכמות התוכן.
אז מה עדיף לכתוב לבד או באמצעות כותב תכנים?
כתיבה עצמאית דורשת זמן וידע. לא מספיק לכתוב לבד, יש לעמוד גם בדרישות הכתיבה של גוגל שהם טכניות.
אבל עדיין לא בעיה להבין אותם, לאדם אשר יש לו את הזמן והיכולת לכתוב לבד.
אם אין לכם את הזמן והיכולת, לחברת חותם המילה, יש את כל הכלים והיכולת לספק עבורכם מאמרי באיכות גבוה מאוד שתתעלה על המתחרים שלכם.
אנו עוסקים בתחום מזה עשור וכותבים עבור, אתרי מסחר מהגדולים בארץ, מגזינים, וסוכנויות לקידום אתרים, חברות בתעשיית המתכת ותרופות, כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון, כתיבת תוכן לאתרי הייטק, עורכי דין, מדבירים, ועוד.
אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל אמצעי ההתקשרות באתר (כולל ווצאאפ) ואנו נשמח לסייע לכם.