כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב, על עולם הייטק והתחום עליו הוא כותב, אשר יכול להיות, פיתוח תוכנה או פיתוח מכשור רפואי ועוד תחומים רבים ומגוונים.

 

כתיבת תוכן לאתרי הייטק - חותם המילה

 

כשאנו אומרים כיום הייטק, אין הכוונה דווקא לפיתוח תוכנה והייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות.

ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים בארץ וגם בחו”ל.

 

איזה סוגי תכנים נרצה להכניס לאתרים העוסקים בהייטק:

 

היות ומדובר בתחום טכנולוגי, נצטרך לשלב באתר מאמרים אינפורמטיביים, מאמרים מקצועיים, וכן תוכן שיווקי.

תוכן אינפורמטיבי –

הנו תוכן אשר רוצה להעביר לקורא אינפורמציה וערך. דוגמא טובה לתכנים מהסוג הזה ניתן למצוא באתרי תיירות, אשר מסקרים יעד לטיול.

נניח וחברתנו עוסקת בפיתוח רכבים אוטונומיים, אז בוודאי שנרצה לכתוב מאמר על היכולות של המערכת, הכדאיות וכו’

כמובן שנצטרך להבין לפני הכתיבה מי קהל היעד ולהתאים עבורו את התוכן.

 

מאמרים מקצועיים –

הם מאמרים אשר, כתובים בשפה המקצועית עם מנוחים מקצועיים.

כאשר מאמרים הלו מיועדים בעיקר לקולגות מהתחום וזאת להבדיל ממאמרים אינפורמטיביים.

אבל שאנו מדברים על הייטק יש להבחן מי קהל המטרה. יתכן וקהל המטרה הוא, אנשי רכש של לקוחות פוטנציאלים, מהנדסים.

כמובן שמאמרים מקצועיים, גם מפורסמים במגזינים מהתחום ויש להם עוד מטרות, כמו לעלות את המוניטין של המותג שלנו מבחינת קידום אתרים.

 

תוכן שיווקי –

תוכן שיווקי, הוא תוכן אשר נועד להניע את הקורא לפעולה, כמו להשאיר פרטים (לידים) או לגרום למתעניין להתקשר.

כמובן שניתן לשלב בין המאמרים, כמו מאמרים אינפורמטיביים, בשילוב טקסט שיווקי או מאמרים לדפי נחיתה שהם שיווקיים תלוי בתחום ובמוצר.

 

שירותי כתיבת תוכן באנגלית –

רוב חברות הייטק פונות גם לקהל שנמצא מחוץ לגבולות הארץ, לכן נכניס גם מאמרים אינפורמטיביים, מקצועיים ושיווקיים באנגלית.

כמובן שלפני פעולה כזו, אנו ממליצים לכם לסדר את האתר מבחינה טכנית בתת ספריה של שפה זרה.

 

האם כדאי לנו לכתוב את התוכן בעצמנו?

 

התשובה היא למה לא, אבל יש לקחת בחשבון, שכתיבה לאתרי אינטרנט דורשים הבנה וזמן.

יש לבנות את המאמר נכון, מבחינת כותרות H, בנוסף יש לחלק לפסקאות את המאמר וכן לשלב ביטויי זנב ארוך.

בחותם המילה משתמשים בכלים מתקדמים למציאת ביטויי זנב ארוך.

גם לכמות התוכן, יש חשיבות! אם המתחרים שלנו מכניסים מאמר של 1000 מילים, רצוי כי המאמר שלנו יהיה עם 1010

מילים.

וכמובן הכי חשוב! איכות התוכן.

 

מה לגבי איכות התוכן אמרו לא:)

השקעתם במוצר שלכם אין ספור שעות ומאמץ. כך גם צריך להשקיע באיכות התוכן באתרכם, אשר מהווה מעין חלון ראווה למוצר שלכם.

 

שימוש בחברה לכתיבת תוכן –

שימוש בשירות של כותב תוכן, משאיר לכם זמן פנוי להתעסק במה שאתם עושים. כמובן שכדאי לבחור חברת כתיבה עם ניסיון, בכתיבה לאתרי הייטק.

כשעובדים עם כותבי תוכן תמיד מומלץ לעשות TEST ולהזמין מכותב התוכן מאמר אחד, מכמה סיבות:

  1. בדיקת איכות התוכן ומקוריותו
  2. בדיקת הזמן שייקח לחברה / הכותב לספק לנו את המאמר.
  3. וכמובן התקשורת והזמינות של חברת הכתיבה מול הלקוח.

 

שירותי כתיבת התוכן של חותם המילה –

לא משנה אם אתם סטארט-אפ מתחיל או חברת הייטק ותיקה, חברת חותם המילה מספקת שירותי כתיבת תוכן, מכל הסוגים.

תחילת העבודה מולה מתחילה, בשליחת נושא המאמר או ביטוי המפתח עליו תרצו לכתוב מאמר. כמובן שרצוי ומומלץ למלא את השאלונים שלנו, על מנת שנוכל לספק לכם את המאמר הכי קרוב לדרישות שלכם.

לאחר קבלת מילת המפתח והדרישות מצדכם, אנו נחקור את נושא המאמר או מילת המפתח, בתוכנות מתקדמות ונפיק עבורכם דו”ח לגבי כמות המילים הרצויה ביחס לעשרת המקומות הראשונים בגוגל וכן את מילות זנב הארוך אשר כדאי לכם לשתול במאמר.

את הדו”ח נעביר לכם וברגע שתאושר העבודה על ידכם, נתחיל במלאכת הכתיבה, כך שלבסוף תקבלו את התוכן שיתעלה בכמה רמות מעל למתחרים.

למעבר לרכישת המוצר

כתיבת תוכן לאתרי הייטק - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן