כתיבת תוכן לאתרי הייטק

כתיבת תוכן לאתרי הייטק, דורש הרבה ידע והבנה מצד הכותב. תחום ההייטק הינו תחום רחב במיוחד, לכן, המאמרים בו הינם רב-גונים ויכולים לעסוק בפיתוח תוכנה, מכשור רפואי, איך מקימים סטארטאפ ועוד תחומים רבים.

 

כשאנו אומרים כיום הייטק, לא מדובר בהכרח על פיתוח תוכנה. ענף ההייטק קיים בהרבה תחומים, אפילו בחקלאות. כלומר, הייטק הוא לא תחום ספציפי, אלא בדומה לענף המכירות, יכול לחלוש על תחומים שונים ולתת להם פתרונות טכנולוגיים שונים. ברוב המקרים מדובר בתוכן אשר מכוון, לקהלים ספציפיים בארץ וגם בחו”ל.

 

איזה סוגי תכנים נרצה להכניס לאתרים העוסקים בהייטק:

זה לא משנה על איזה תחום אתם כותבים. ענף ההייטק באופן כללי הוא ענף טכנולוגי, לכן, נדרש לשלב באתר מאמרים אינפורמטיביים, מקצועיים וגם תוכן שיווקי, מה זה אומר?

 

תוכן אינפורמטיבי

הכוונה היא לתוכן הנו שכל מטרתו היא להעביר לקורא אינפורמציה וערך. לדוגמא, אתרי תיירות. אתרי תיירות מספקים תכנים שונים בנוגע לטיולים, יעדים בעולם וכד’. המאמרים לרוב כוללים אינפורמציה רלוונטית למטיילים לרבות, המלצות, מחירים ועוד.

אם לדוגמא, חברת ההייטק עוסקת בפיתוח רכבים אוטונומיים, אז ככל הנראה ידרש לשלב מאמרים המסבירים על היכולות של המערכת, הכדאיות או במילים אחרות, איך היא תשנה לכם את החיים ולמה כדאי לרכוש אותה.

 

מאמרים מקצועיים

מאמרים הכתובים בשפה המקצועית ומשולבים בהם מונחים מקצועיים. מאמרים מסוג זה, מיועדים בעיקר לקולגות מהתחום וזאת להבדיל ממאמרים אינפורמטיביים. אבל, לפני תחילת הכתיבה חשוב להבין מי קהל המטרה ומה חשיבותו של המאמר.

מאמרים מקצועיים גם מתפרסמים ברוב המקרים במגזינים מהתחום, כך שיוכלו לתרום גם בשיפור המוניטין שלנו וקידום האתר.

 

תוכן שיווקי

תוכן שיווקי, הוא תוכן אשר נועד להניע את הקורא לפעולה, כמו להשאיר פרטים (לידים) או לגרום למתעניין להתקשר. לצד זאת, מטרה נוספת של תוכן שיווקי היא לתרום לקידום האורגני של האתר.

כמובן שניתן לשלב בין המאמרים ואפילו מומלץ! לדוגמא, שילוב של מאמרים אינפורמטיביים, לצד טקסט שיווקי, או מאמרים לדפי נחיתה שהם שיווקיים תלוי בתחום ובמוצר.

 

שירותי כתיבת תוכן באנגלית

חברות הייטק רבות מגייסות משקיעים מחו”ל ואפילו חלק מהלקוחות נמצאים בחו”ל. לכן חשוב לשלב גם מאמרים אינפורמטיביים, מקצועיים ושיווקיים בשפה האנגלית. מה שכן, על מנת לשמור על חווית המשתמש, חשוב לדאוג שהאתר יוכל להתאים את עצמו למאמרים מהסוג הזה, כיוון שכיוון הכתיה שונה מעברית.

 

האם כדאי לנו לכתוב את התוכן בעצמנו?

בגדול, אתם יכולים, אלב זה לא ממש מומלץ. ברוב המקרים לבעלי עסקים אין את הזמן הנדרש על מנת להתעסק בכתיבה וגם, לא לכולם יש יכולת ביטוי גבוהה בכתב. המאמרים הנמצאים באתר שלכם, צריכים להיות ברמה הגבוהה ביותר. זה משדר אמינות, מקצועיות ומעודד לבצע פעולה מצד הגולש.

לצד זאת, צריך להיות בקיאים באופן בו בונים מאמר, מבחינת כותרות , יש לדאוג לסדר כותרות H1,H2,H3 וכן הלאה. בנוסף יש לחלק לפסקאות את המאמר וכן לשלב ביטויי זנב ארוך. השקעתם במוצר שלכם אין ספור שעות ומאמץ. כך גם צריך להשקיע באיכות התוכן באתרכם, אשר מהווה חלון ראווה למוצר שלכם ולחברה שלכם באופן כללי.

 

שימוש בחברה לכתיבת תוכן –

אין לכם את הזמן והיכולת להכין מאמרים איכותיים ולעמוד בגאנט תוכן מסודר וזה בסדר גמור, בסופו של דבר בחברת הייטק יש המון משימות שצריך לבצע.

לכן, הדרך היעילה ביותר לחסוך זמן היא להעזר בחברה חיצונית עם התמחות בכתיבת תכנים. במערכת ההזמנות של דיגיפארם תוכלו להתרשם ממאמרים שונים, ולהשתמש בעשרות כותבים המתמחים בתחומים שונים בניהם גם ההייטק.

 

שירותי כתיבת התוכן של חותם המילה –

תחילת העבודה תהליך העבודה מולנו, מתחיל בשליחת נושא המאמר, או ביטוי המפתח עליו תרצו לכתוב מאמר. כמובן שרצוי ומומלץ למלא את השאלונים שלנו, על מנת שנוכל לכתוב את המאמר בצורה המותאמת ביותר לדרישות שלכם.

לאחר קבלת מילת המפתח והדרישות מצדכם, אנו נחקור את נושא המאמר, או מילת המפתח, בתוכנות מתקדמות ונפיק עבורכם דו”ח לגבי כמות המילים הרצויה ביחס לעשרת המקומות הראשונים בגוגל. לאחר אישור העבודה על ידכם, נתחיל במלאכת הכתיבה.

 

מוזמנים לקרוא – שירות כתיבת תוכן לאפליקציות.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן