כך תעבירו את המיתוג העסקי בתוכן האתר

מיתוג עסקי הוא אחד הדברים הכי בסיסיים וחשובים לכל עסק, אבל מצד שני מדובר על דבר מורכב מאוד לביצוע. מיתוג עסקי נועד לייצר לעסק שלכם זהות מובחנת ועצמאית משאר המתחרים בתחום, לגרום לאנשים להכיר את העסק שלכם, ולרצות להיות לקוחות שלכם ולא של המתחרים.

בשנים האחרונות הזירה עוברת לאינטרנט, והרוב המוחלט של הפעילות העסקית והשיווקית מתנהלת באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות. אז הכנו בשבילכם מדריך קצר וברור שיסייע לכם להעביר באופן חד ומדויק את המיתוג העסקי דרך אתר האינטרנט שלכם. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

אז מה זה בכלל מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי, על קצה המזלג, הוא יצירת מסר ייחודי למוצר או לשירות שאתם מציעים לקהל הלקוחות שלכם. מיתוג עסקי מורכב מכמה דברים: לוגו, צבעים מסוימים שמזוהים עם המותג, סיסמא קליטה, ועוד. מיתוג עסקי נכון ומוצלח יבדל את המוצר או את השירות שלכם מזה של המתחרים, ישמור על קהל הלקוחות שלכם קרוב, ויביא לכם עוד לקוחות פוטנציאליים.

מיתוג עסקי

למה חשוב להקפיד על מיתוג עסקי באתר האינטרנט?

לא מעט בעלי עסקים לא ממש מודעים לחשיבות של המיתוג העסקי באתר האינטרנט. הם סומכים על השיווק והמיתוג העסקי הכללי שלהם, ולא טורחים להשקיע באתר של העסק. מדובר על טעות חמורה וקשה שפוגעת בהם באופן מיידי.

רוב האנשים היום מגיעים אליכם דרך הרשת! אנשים גולשים שעות על גבי שעות ברשת האינטרנט, הם עושים את זה מכל מקום ובכל זמן. אם לא יהיה לכם אתר אינטרנט עם מיתוג עסקי ברור הם פשוט ימשיכו למתחרים שלכם ויקנו מהם את המוצר או את השירות שגם אתם מציעים.

 

איך נעביר את המיתוג העסקי בתוכן האתר שלנו?

הכנו לכם כאן רשימה די פשוטה של צעדים שתוכלו ליישם כדי להעביר את המיתוג העסקי שלכם דרך אתר האינטרנט:

  1. לוגו החברה – זה נשמע טריוויאלי ופשוט, אבל כנראה שזה לא ברור לכולם. חשוב מאוד שהאתר שלכם לא יראה כמו מסמך וורד או טבלת אקסל סתמיים. הקפידו שהלוגו של החברה יופיע בכל אחד מהדפים של אתר האינטרנט שלכם.
  2. תמונות – חשוב מאוד שהאתר שלכם יכיל תוכן כתוב ואיכותי, אבל צריך לזכור שלאנשים היום אין הרבה סבלנות לקרוא טקסטים ארוכים. חשוב מאוד שהאתר יהיה מושך ויכיל הרבה תמונות טובות שמשדרות את המסר והמיתוג העסקי שלכם.
  3. קשר עם הלקוחות – לקוחות שגולשים באינטרנט לא מסתפקים בדף ‘אודות’ יבש עם קצת פרטים על החברה והעובדים שלה. כדי לייצר מיתוג חזק ולהפוך את הלקוחות למשפחה חשוב להקפיד לשתף אותם בהרבה מידע שיחבר אותם לעסק, וכמובן להעלות גם המלצות של לקוחות.

 

סיכום

אין תחליף להשקעה במיתוג עסקי דרך האתר. מדובר על צעד קריטי להצלחת העסק, וחשוב מאוד לבצע אותו בצורה טובה.

מיתוג עסקי

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן