השראה לכתיבת תוכן – איך נקבל אותה?

אין בעל אתר או בלוג, שלא נתקל במחסום כתיבה. על מה אני יכתוב הפעם? אני לא חוזר על עצמי? אל דאגה! ניתן לקבל הרבה השראה לכתיבה בעזרת טכניקות שונות.

ננסה לעזור לכם, למצוא את ההשראה למאמר הבא שלכם.

השראה לכתיבת תוכן - חותם המילה

מציאת ביטויי מפתח כהשראה לכתיבה?

 

להלן כמה דרכים לקבלת השראה מהירה לכתיבה באמצעות ביטויי מפתח:

 

שימוש בתוכנת הצפרדע Screaming Frog –

רוב האתרים כותבים תוכן, על מנת לתפוס דירוגים, במילות מפתח מסוימות בהם ברצוננו להתברג במנוע החיפוש.

אפשרות אחת, היא להשתמש בתוכנת הצפרדע Screaming Frog

ודרכה לסרוק את האתרים של המתחרים ואז לפלטר כותרות H1

רעיונות מתוכנת הצפרדע - חותם המילה

ודרכם לקבל השראה למאמר הבא.

ולמה כותרת H1 ?

כי כותרת H1 מכילה כמעט תמיד את מילת המפתח של המאמר.

עדיף לסרוק אתרים שמקודמים ולא סתם אתרים שנמצאים בדף החמישי.

אבל חשוב לזכור, כי זה רק השראה לכן המלל שלכם יהיה שונה מהכותרת שממנה לקחתם את ההשראה.

הערה חשוב – Screaming Frog היא תוכנת פרימיום אבל עדיין מאפשרת לכם לסרוק לא מעט דפים בחינם.

 

 

דרך נוספת היא בשימוש בתוכנת הפרמיום SEMRUSH:

 

סאמראש היא תוכנת פרימיום אבל היא חובה לכל מקדם אתרים רציני המכבד את עצמו. הערך של השימוש בתוכנות הלו, מבחינת עלות מול תועלת היא שהתועלת שתקבלו עולה על המחיר.

אך יש תוכנות שמספקות כמה עשרות מילים ליום כמו Ubersuggest.

ולענייננו ב-  SEMRUSH ניתן להכניס כתובת URL בטאב

Organic Research:

ולאחר מכן נוכל לראות בתוצאה, איפה שרשום

Organic Search Positions

מלא רעיונות למאמרים וגם פה השיטה היא להבין מה היא מילת המפתח של המאמר.

סאמראש קבלת השראה לכתיבה - חותם המילה

דרך נוספת לקבל השראה היא לחשוב כמו הגולש –

 

לא תמיד אנו חייבים לחפש רעיון למאמר, שהוא בעל נפח חיפוש גדול.

כבר יצא לי לכתוב על נושאים שלא היה להם נפח חיפוש וכיום נושאים הלו, יש להם אלפי חיפושים בחודש.

 

אני יכול לתת דוגמא טובה מאתר של עורך דין,

 

כאשר שאלתי את עורך הדין העוסק בתעבורה מה כתוב על הדו”ח אם אדם רוצה להישפט (כמובן לאחר תחקור של מקורות ההכנסה בתחום).

ומיד עלה לי רעיון, לכתוב על בקשה להישפט על דוח תנועה. ויש לציין כי הנושא לא היה מחופש הרבה בהתחלה, כי כולם חיפשו את המילה ערעור על דו”ח תנועה, אבל לאט לאט המילה תפסה נפח חיפושים יפה והביא לעורך הדין הרבה פרנסה.

 

כך גם קרה שכתבנו על עילות לביטול דוח תנועה.

 

המסקנה היא שלעיתים צריך לשאול שאלות, בשביל לקבל השראה לא משנה אם את השאלות אנו שואלים את עצמנו או חשובים מה יחפשו הלקוחות שלנו.

 

דרך נוספת ומוכרת היא לכתוב דף שאלות ולענות תשובות?

 

הרבה משתמשים בטכניקה, וגם גוגל אוהב שאלות, היות וגוגל מנסה לחקות באמצעות בינה מלכותית כמה שיותר את השפה האנושית. לכן כתיבה שאלות ותשובת יוצרת תוכן איכותי מאוד, שגם תורם לגולשים.

 

בדיקת הבלוג של המתחרים:

 

אין פסול לקחת השראה מהמתחרים שלנו ולכן ניתן להיכנס לבלוג שלהם ולראות על אלו נושאים הם כותבים ולהכין מאמרים איכותיים משלנו בנושאים הלו.

 

כתיבת תוכן דרך חותם המילה?

 

אם תבחרו לרכוש כתיבת תוכן בחותם המילה, כל שתצטרכו הוא לספק לנו את ביטוי המפתח או הכותרת ואנו נספק לכם מאמר מקורי ואיכותי שמתעלה על המאמר של המתחרים.

מיד שנקבל ממכם את השאלון או הפרטים הדרושים לנו, אנו נריץ על מילת המפתח מחקר, הבודק את עשרת המתחרים הראשונים בגוגל באותה מילת מפתח.

את ההמלצות לגבי כמות המילים הנדרשת, כותרות וביטויי זנב וכו’, נעביר לכם ומיד לאחר מכן נספק לכם מאמר מנצח,

אשר כתוב בשפה טבעית ולפי כל כללי הכתיבה הדרושים לקידום אתר.

 

חותם המילה, מספקת תוכן לאתרי המסחר מהגדולים בארץ ויש לנו ניסיון עשיר בכתיבה וקידום אתרים.

אנו מזמינים אותכם להיכנס לחנות ולרכוש מאמר ולהתרשם בעצמכם מהאיכות.

למעבר לרכישת המוצר

השראה לכתיבת תוכן - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן