תוכן משוכפל באתר – למה הוא לא טוב!

אחד הבעיות, הגדולות ביותר בכתיבת תוכן ובהליך הקידום של אתר הוא, תוכן משוכפל. תוכן משוכפל יכול להיות משוכפל מאותו אתר בכמה דפים ויכול להיות תוכן משכופל מאתר חיצוני.

מעבר לעניין המשפטי בלהעתיק תוכן, זה גם לא יעיל ועלול להביא למחיקת הדף על ידי גוגל.

לכן תמיד נשאף להביא לגולשים את התוכן המקורי והאיכותי ביותר.

תוכן משוכפל באתר - חותם המילה

האם לא ניתן לשכפל תוכן בכלל?

הכלל הוא לא להכניס תוכן דומה או משוכפל כלל. אולם, אם יש לנו מספר דפים באתר של עורך דין הנקראים אזורי שירות כגון, עורך דין בצפון, עורך דין בחיפה, וכו’

אז בהרבה אתרים אזורי השירות משוכפלים, מלבד הכותרות וזה עובד, היות ויש הגיון בלשכפל דף כזה, אולם גם כאן המלצתנו היא לא להסתכן.

 

אם בכול זאת אנו חייבים להשתמש בתוכן משוכפל?

אם יש לנו דפים אותם שכפלנו מאתרים אחרים או מהאתר עדיין צריך להשתמש בתג הקנוניקל.

תג הקנוניקל אשר נכנס ל -HEAD  של האתר אומר לגוגל, דע לך, כי התוכן משוכפל או דומה!

אולם, מנוע החיפוש ייקח את התג כהמלצה והוא איננו מחויב שהדף לא יופיע בתוצאות החיפוש.

 

איפה נראה תוכן משוכפל?

 

ניתן למצוא הרבה פעמים תוכן משוכפל בעיקר ב:

  • אתרי מסחר אלקטרונים, כשיש שתי מוצרים דומים או בגדלים שונים או צבעים שונים.
  • באתרים של משווקי אפילייט, כאשר השווקים משתמשים בתוכן הפרסומי של בעל המוצר אותו הם רוצים לשווק
  • לעיתים הדבר נובע מבעיות טכניות באתר.

בכל מקרה בו יש ספק אז אין ספק וכדאי להשתמש בתג הקנוניקל.

 

למה לא שווה לי לשכפל את התוכן?

קודם כל, מדובר במאמץ שהוא לשווא, תוכן משוכפל יביא לתוצאה ההפוכה מבחינת קידום האתר ומלבד הענישה מצד גוגל, יהרוס את כל מאמצי הקידום של האתר בכללותו.

תוכן משוכל, הוא גם בעיה משפטית, אשר עלולה להביא לתביעה משפטית במאות אלפי שקלים, מצד הבעלים של התוכן המקורי.

 

אז מה עושים? רוכשים תוכן מקורי!

 

תוכן מקורי הוא תוכן בעל ערך ואם הוא כתוב בצורה שמתעלה על המתחרים, אז התוכן יתפוס מיקומים יפים בגוגל ויביא תנועה איכותית לאתר.

ניתן לכתוב תוכן לבד אולם הדבר דורש השקעה של שעות ולא תמיד יש לבעלי העסקים את הזמן או היכולת הדרשות לכתיבה.

אם ניתן לאדם ללא שום ידע ב SEO לכתוב מאמר אז סביר להניח שהתוכן לא יהיה כתוב בצורה שגוגל דורש, מבחינת פסקאות, כמות מלל לכל פיסקה, כללי פיסוק וכו’

לכן עדיף למצוא חברה אשר מספקת כתיבת תוכן איכותי, שיספק לנו תוכן מקורי ואיכותי.

 

איך נבדוק כי התוכן שלנו מקורי –

ניתן לעשות זאת בכמה דרכים,

אחד – להעתיק כמה פסקאות קצרות ולהריץ עליהם חיפוש בגוגל. אם תמצא תוצאה שהיא אותו דבר, אז נדע כי מדובר בתוכן משוכפל.

אופציה אחרת וטובה הרבה יותר, היא שימוש באתר copyscape.com

אולם השירות הוא בתשלום, אבל ממש זול ובכמה דולרים בודדים נוכל לבדוק אם הכותבים שלנו עושים את עבודתם נאמנה.

 

רכישת תכנים מקוריים בחנות חותם המילה –

חותם המילה עוסקת  בכתיבה איכותית. ומספקת שירותי כתיבה למספר אתרי מסחר מהגדולים בארץ, חברות הייטק בארץ ובעולם, אתרי רפואה ועורכי דין ועוד.

רוב התוכן שנכתב על ידי חותם המילה, מופיע במקומות הראשונים בגוגל, כאשר שיטת העבודה שלנו היא,

קבלת מילת המפתח מהלקוח ועשיית מחקר על אותה מילה ביחס לעשרת המתחרים הנמצאים בדף הראשון.

את כל המידע, אנו מספקים ללקוח על מנת שיקבל החלטה בנוגע לגודל המאמר ומטרתו.

אנו מזמינים אותכם לרכוש אצלנו בחנות, תוכן מקורי ואיכותי ולהתרשם בעצמכם מהרמה והאיכות.

ניתן לכתוב לנו או לדבר איתנו ישירות בכל אחד מאמצעי ההתקשרות באתר.

למעבר לרכישת המוצר

תוכן משוכפל באתר - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן