אין ספק שאחד המהפכות הכי גדולות בעולם בעשור האחרון הוא מהפכת הטלפונים הסלולריים, שנכנסה לחיינו.
אין כמעט, אדם שלא משתמש בסמארטפון, כאשר המכשירים הם מעין מחשב אנדרואיד, קטן בו ניתן כמעט לעשות הכל.
כולנו זוכרים את החברה המבוגרים שביננו, מה אני צריך סמארטפון וכיום הם מבלים בגלישה בו חצי יום😊
אז יחד עם כניסת הטלפון הסלולרי לחיינו, התפתחה תעשייה שלמה סביב תחום הסלולר, כמו חברות אשר מייבאות את הטלפונים הניידים לישראל וחברות לייבוא פרללי, מעבדות לתיקון סלולר, משווקים וכן חנויות אינטרנטיות גדולות, למכירת טלפונים.
בעצם כל התעשייה גדלה והתחרות נעשתה קשה יותר, כך שמעבדה או משווק הרוצה לתפוס נפח בקידום האורגני, יצטרך לעבוד קשה! ולדעתנו, הדרך היחדה שנותרה לו, היא להכניס לאתר שלו תוכן ייחודי ואיכותי.
ויש לנו ניסיון, כבר ראינו מה עושה תוכן איכותי, גם במקומות של תחרות קשה.
ומה הכוונה, לתוכן ייחודי ואיכותי?
בגלל התחרות בתחום הסלולר, אתר שירצה להתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל, יצטרך לכתוב תוכן ייחודי ואיכותי מאוד ולמה?
אם נחשוב על זה לרגע, נבין כי, ישנם אתרים ותיקים שהתחילו את פעולות הקידום לפני מספר שנים, כך גם כמות הקישורים הנכנסים לאתרים הלו (פעולה חשובה בקידום), מהווים נקודת כניסה ברף גבוה לאתר חדש או אתר שלא מקודם.
לכן אתר חדש, נניח של מעבדת סלולר או חנות אינטרנטית, יוכלו לבדל את עצמם ולהתחבב על גוגל רק באמצעות תוכן סופר איכותי וכך הם יתחילו לתפוס נפחי כניסות לאתר, גם דרך ביטויי זנב ארוך.
איזה תוכן נרצה להכניס לאתרי סלולר?
אנשים שמחפשים מידע על טלפון נייד, אוהבים לצפות בסיקורים של בלוגרים ביוטיוב, לכן התוכן שנבחר להכניס לאתר יהיה תוכן אינפורמטיבי המשלב בתוכו תוכן שיווקי, המניע לפעולה.
כלומר תוכן שנותן מידע ואינפורמציה אודות דגמים של טלפון, סיקור או השוואה בין דגמים וחברות, כמובן שנרצה לשלב את התוכן עם וידאו.
הערה – התוכן אותו נכתוב יצטרך להתעלות על כל המתחרים שלנו!!!!
אז נשאלת השאלה, למה צריך תוכן אם יש ווידאו? הסיבה שגוגל עדיין מקדם דפים, על פי תוכן כתוב.
במידה ומדובר בחנות, אז נצטרך גם להשקיע בדפי הקטגוריות של החנות ובתיאור המוצרים עצמם, שכן דפי הקטגוריה בחנות אינטרנטית, הם החזקים ביותר. כמובן שגם המוצרים מתקדמים במנוע החיפוש, אז נשקיע גם בכתיבת תיאור מוצר, באופן איכותי ביותר.
מוזמנים לקרוא גם על – שירות כתיבת תוכן לאפליקציות.
האם כדאי לכתוב את התוכן לבד?
התשובה היא, שאם יש לכם זמן, יכולת וכישרון אז אין בעיה. אבל אם אינכם מכירים את כללי הכתיבה התקניים, הדרושים לדפים באתר אינטרנט, כמו כותרות, פסקאות וכו’.
אם אין לכם את הזמן והידע, אז עדיף לתת את המשימה של כתיבת תוכן למקצוענים.
חותם המילה עוסקת בכתיבת תוכן –
שיטת העבודה שלנו היא, שלאחר קבלת מילת המפתח מהלקוח, אנו עושים מחקר על המילה, מבחינת גודל המאמר הרצוי וכן מילות מפתח שנרצה לשלב בו. את המחקר אנו מעבירים ללקוח וממליצים לו, לפעול על פיו. לאחר שהלקוח מאשר אנו נספק לו מאמר שיתעלה על כל המתחרים.
אם אתם מעוניינים כי אנו נכתוב עבורכם את התוכן.
חברת חותם המילה עוסקת בכתיבת תכנים לאתרים, מזה שנים ארוכות, אנו כותבים תוכן, עבור חנויות מסחר גדולות, חברות הייטק, נדל”ן וכן עבור סוכנויות קידום אתרים.
אנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר בכל אחד מאמצעי ההתקשרות באתר ואנו נשמח לסייע לכם.
ואם אינכם רוצים לדבר עם כותב זה או אחר, אתם מוזמנים לבצע רכישת מאמרים בחנות שלנו ולקבל את המאמר המושלם למייל.