כתיבת תוכן לאתרי סלולר

אין ספק שאחת המהפכות הכי גדולות בעולם בעשורים האחרונים, היא מהפכת הטלפונים החכמים שנכנסו לחיינו והאמת? שינו אותם לחלוטין. אין כמעט אדם שלא משתמש בסמארטפון וכיום, אנחנו עדים לכך שגם גילאי 60+ החלו לאמץ את הטכנולוגיה.

כתיבת תוכן לאתרי סלולר - חותם המילה
כתיבת תוכן לאתרי סלולר – חותם המילה

 

אז יחד עם כניסת הסמארטפונים לחיינו, החלה להתפתח תעשייה שלמה סביב תחום הסלולר. זה יכול להיות חברות אשר מייבאות את המכשירים החכמים לישראל, או חברות לייבוא פרללי, זה יכל להיות מעבדות לתיקון המכשיר הסלולרי שלכם, או משווקים וכמו כן, גם חנויות אינטרנטיות גדולות, למכירת מכשירים ניידים.

המשמעות היא, שכל התעשייה גדלה והתחרות נעשתה מאתגרת יותר אל מול המתחרים. מעבדה או משווק אשר מעוניינים לתפוס נפח בקידום האורגני, יצטרכו לעבוד קשה בשביל זה ולשלב אנשי מקצוע מהתחום. לדעתנו ומההיכרות שלנו עם גוגל, הדרך העיקרית והחשובה ביותר שתוכל לייצר הצלחה בתחום הזה, היא להכניס לאתר שלכם, כמה שיותר תוכן ייחודי ואיכותי. בלי תוכן איכותי יהיה קשה מאוד “לנצח” בטח כאשר מדובר על שוק מאתגר ורווי.

 

מה הכוונה בתוכן ייחודי ואיכותי?

תחשבו על זה, ישנם אתרים ותיקים שהתחילו את הפעילות שלהם לפני זמן רב ומאמצי הקידום שהם עשו משרתים אותם עד היום. לצד זאת, גם כמות הקישורים הנכנסים לאתרים מהסוג הזה שם אותם בנקודת פתיחה מעולה ביחס לאתר חדש, או אתר שלא מקודם.

לכן, אתר חדש כמוש לדוגמא, אתר של מעבדת סלולר או חנות אינטרנטית, יוכלו לבדל את עצמם ולהתחבב על גוגל בעיקר באמצעות תוכן סופר איכותי. בצורה הזאת, תוכלו לתפוס נפחי כניסות לאתר, גם דרך ביטויים פופולריים ובעצם להראות לגוגל שאתם אתר איכותי ובשורה התחתונה – להעלות את הדירוג.

 

איזה תוכן כדאי להכניס לאתרי סלולר?

בואו ננסה לנתח את זה. לפני שמישהו מחליט להשקיע במכשיר סמארטפון כמה מאות או אלפי שקלים, הוא יבדוק מה היתרונות והחסרונות של המכשיר. לכן, אותם לקוחות פוטנציאלים, יצפו תחילה בסיקורים של בלוגרים ביוטיוב, יקראו כתבה בנושא ויבחנו בעצם את המוצר לפני הרכישה. לכן, כדאי שהתוכן שנבחר להכניס לאתר, יהיה תוכן אינפורמטיבי, המשלב בתוכו תוכן שיווקי מניע לפעולה.

הרעיון הוא, שתחשבו על דרך, בה אפשר לייצר תוכן, שמעניק אינפורמציה אודות דגמים שונים של מכשירים שונים. כדאי להכין את התוכן בצורה של סיקור, או השוואה בין דגמים וחברות, ואם אתם ממש רוצים להפציץ, אפשר לשלב את התוכן עם וידאו. למה וידאו בעצם? גוגל אוהב שמשלבים תכנים שונים בעמודי התוכן וגם, וידאו משפר את זמני השהייה בעמודים וגם את זה גוגל מאוד אוהב. חשוב שתזכרו שהמטרה העיקרית של התוכן שנכתוב היא להתעלות על כל המתחרים שלנו.

במידה ומדובר בחנות אונליין, חשוב מאוד להשקיע גם בדפי הקטגוריות של החנות ובתיאורי המוצרים עצמם. דפי הקטגוריה בחנות אינטרנטית, הם החזקים ביותר ולפהם גוגל מאנדקס את התכנים. כמובן שגם המוצרים עצמם מקודמים במנוע החיפוש, לכן, נשקיע גם בכתיבת תיאור מוצר כך שיהיה מושך וברור. יש לכם אפליקציה? גלו איך עושים את זה שם במאמר שירות כתיבת תוכן לאפליקציות.

 

האם כדאי לכתוב את התוכן לבד?

תראו, אם יש לכם זמן, יכולת וכישרון אז אין בעיה. הבעיה היא שלרוב, בעלי עסק מתעסקים בהמון המון דברים ומשימות וכתיבת התכנים נדחקת. בנוסף לכך, אם אינכם מכירים את כללי הכתיבה התקניים הדרושים לתוכן באתר אינטרנט, כמו לדוגמא, חלוקת כותרות, חלוקה לפסקאות ועוד, עדיף לתת את המשימה הזאת לכותבי תוכן מומחים, שיוכלו להביא לכם גם תוצאות בפועל.

 

הכירו את חותם המילה  – המומחים לכתיבת תוכן

אז הבנתם שכדאי לכם להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים, צודקים. איך זה עובד? בחותם המילה שיטת העבודה שלנו היא, בשלב ראשון הגדרת מילת המפתח ע”י הלקוח. בשלב השני, אנו יוצאים למחקר על מילת החיפוש ומבינים איך הכי נכון לשלב אותה ומה אורך המאמר הנדרש. לאחר שבדקנו את כל הפרטים, אנחנו נעביר את הממצאים שוב ללקוח על מנת לתת המלצות ולקבל אישור על תחילת העבודה.

חברת חותם המילה עוסקת בכתיבת תכנים לאתרים כבר מעל עשור. אנו כותבים תכנים מגוונים, עבור חנויות מסחר גדולות, חברות הייטק, חברות נדל”ן וכמו כן, גם עבור סוכנויות קידום אתרים.

רוצים להגיע למקומות הראשונים בגוגל? אנו מזמינים אותכם ליצור איתנו ונשמח לסייע לכם. רוצים להשתמש בתוכן כתוב? אתם מוזמנים לבצע רכישת מאמרים בחנות שלנו ולקבל את המאמר המושלם למייל.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן