כתיבת תוכן לצלם אירועים – סיפור אמיתי

כתיבת תוכן לצלם אירועים, הוא חשוב ביותר לקידום האתר של הצלם במנועי החיפוש. צלם אירועים ישלב באתרו תוכן אינפורמטיבי ומקצועי, משולב בתוכן שיווקי.

כתיבת תוכן לצלם אירועים - חותם המילה

סיפור מקרה אמיתי על צלם (ציקי – שם בדוי):

לפני כחצי שנה, יצא לי לבקר מכר אשר הראה לי את האתר שלו. מיד שמתי לב, שאין באתר מלל בכלל מלבד תמונות.

שאלתי את אותו צלם, תגיד נכנס לך עבודה מהאתר הזה? הוא ענה לי בכנות שלא. ממבט יותר מעמיק באתר, הבנתי שמי שבנה לו את האתר בכלל לא הכניס אופציה למלל.

אמרתי לאותו צלם שמע, יש לך דומיין ותיק אתה יכול להביא הרבה עבודה מהאתר, אם תעשה לו אופטימיזציה (קידום בגוגל) והכנסת תוכן!

אותו צלם התעניין וגם הצגנו לו דוגמאות לעבודות של חותם המילה ולמיקומים של אחרים לעומתו ולבסוף החליט להזמין מלל לדף בית, דף אודות ו 25 מאמרים.

השאיפה שלו הייתה יחסית קלה והיא ליצור עבודה באזור חיפה והקריות.

לאחר שהוא סיים את העבודה של האופטימיזציה והכנסת כל התיקונים לאתר, שלא מסובך ללמוד, חזרנו אליו אחרי חודשיים והוא בישר לנו שהתחיל להיכנס עבודות מהאתר באזור חיפה והקריות.

 

אז מה עשה צלם האירועים בדיוק להלן התהליך:

ראשית כל, הוא חיפש מילות מפתח בהם הוא רוצה להתקדם בגוגל, כאשר עיקר המיקוד שלו היה לאזור חיפה והקריות. לאחר הגעת התכנים מחותם המילה למייל, הוא התחיל להכניס, את המאמרים אשר קיבל מאיתנו בשילוב התמונות מהאירועים.

בעזרתנו הוא שינה את כל הכותרות TITLE באתר, לכותרת משכנעת (שיווקיות) וכמובן הוסיף discripshen. ראה דוגמא למטה בתמונה –

כותרת טייטל ודיסקריפשן - חותם המילה
שימו לב לכותרת TITLE ו – Description – אתר אשר כתבנו לו מלל ונמצא גבוה בדירוגים

לאחר מכן רכש הצלם, 5 קישורים חיצוניים למאמרים, והקסם עבד, תוך חודשיים מסיום האופטימיזציה באתר וכל התיקונים הטכניים, התחילו להגיע לידים של בר מצוות ובריתות.

 

רוצים גם אתם אתר מממיר?

המקרה שהבאנו לעיל, הוא מקרה קלאסי בו, אדם רוכש אתר, בלי להבין מה הוא קיבל ומבלי להבין דבר וחצי דבר איך מנועי חיפוש מדרגים דפים בגוגל.

לכן, אם יש לכם אתר, תבינו קודם כל אילו מילות מפתח עם נפח חיפוש, מחפשים גולשים.

לאחר מכן הזמינו מאמרים או כתבו בעצמכם.

השיגו קישורים חיצוניים לאתר.

והקסם יעבוד.

אלה מאמרים כדאי להכניס לאתר צילום –

אני ממליץ דווקא ללכת על מאמרים אינפורמטיביים המשלבים אלמנטים שיווקיים. לבסוף לרכוש כמה מאמרים SEO.

מה הבדל בין סוגי המאמרים:

מאמרים אינפורמטיביים, אלו מאמרים שנותנים ערך אינפורמציה. דרך מאמרים אלה היית מציע לתארך את מהלך צילום האירוע ובגדול לספר את הסיפור.

דוגמא לסגנון מאמרים כאלה, הם אתרי תיירות שם מתואר הייעד לטיול בכתיבה אינפורמטיבית.

יחד עם זאת, אנחנו עסק והמטרה שלנו היא להביא לקוחות, לייצר התעניינות בשירות שלנו, לכן ההמלצה היא לשלב אלמנטים, של תוכן שיווקי המניע לפעולה = התקשרות או השארת ליד.

לבסוף נצטרך, להשיג מאמרי SEO, אשר מטרתם היא להוציא קישור מאתר רלוונטי לאתר שלנו.

ולמה? גוגל עובד כמו בחיים האמתיים, על פי המלצה של פה לאוזן, רק בשיטה אחרת, במקום הפה לאוזן מחליפים אתרים אשר ממליצים לגולשים על העסק שלנו, הבנתם את הרעיון😊

לסיכום כתיבת תוכן לצלם אירועים:

אם אתם צלמים ויש לכם אתר, דעו לכם אתר לא יכול להתקדם בגוגל רק בעזרת תמונות, נכון שגוגל יודע לקרוא תמונות ולנתח מה יש בתוך התמונה, אך אם תחפשו בגוגל את התוצאות הראשונות, לא תמצאו אתרים ללא מלל.

לכן חשוב מאוד, למלא את האתר במלל אינפורמטיבי, מתובל עם אלמנטים שיווקיים, כמובן להשקיע באופטימיזציה , להוסיף כמה קישורים חיצוניים וליהנות מאתר ממיר.

 

אם גם אתם צלמי אירועים וגם אתם רוצים להיות כמו הצלם בצפון, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו ואנו נשמח לייעץ לכם ולספק לכם את התוכן.

 

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
כתיבת תוכן לצלם אירועים - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן