כתיבת תוכן לצלם אירועים – סיפור אמיתי

כתיבת תוכן לצלם אירועים, הוא חשוב ביותר לקידום האתר של הצלם במנועי החיפוש, בעיקר כי לצלם יש מעט מלל, והרבה ויזואליזציה. על כן, יש חשיבות רבה לכך שצלם אירועים ישלב באתרו תוכן אינפורמטיבי ומקצועי, משולב עם תוכן שיווקי.

כתיבת תוכן לצלם אירועים - חותם המילה

 

מקרה בוחן – מבוסס על סיפור אמיתי

לפני כחצי שנה, יצא לי לבקר מכר אשר הראה לי את האתר שלו. מיד שמתי לב, שאין באתר מלל בכלל אלא רק תמונות. בתימותי, שאלתי את אותו צלם, אם מישהו פונה אליו באמצעות האתר הזה? הוא ענה לי בכנות שלא. ממבט יותר מעמיק באתר, הבנתי שמי שבנה לו את האתר בכלל לא הכניס אופציה למלל, שזאת טעות נפוצה כאשר לא דואגים לקידום האורגני.

לאחר בחינה, זיהיתי שלאותו צלם יש דומיין ותיק והוא יכול להביא הרבה עבודה מהאתר שלו בעזרת אופטימיזציה (קידום בגוגל) והכנסת תוכן הצגנו לו דוגמאות לעבודות של חותם המילה ולמיקומים של אחרים לעומתו ולבסוף החליט להזמין מלל לדף בית, דף אודות ו 25 מאמרים.

תוך חודשיים התחילו להיכנס לידים חדשים ומשמעותיים ופתאום, האתר שלו הפך להיות מקור הכנסה.

 

איך עושים את זה?

החלק הראשון של כל קידום אתרים הוא חיפוש מילות מפתח אותן נרצה לקדם בגוגל, כאשר עיקר המיקוד שלו היה לאזור חיפה והקריות. לאחר קבלת התכנים מחותם המילה, הוא התחיל להכניס את המאמרים לאתר תוך שילוב התמונות מהאירועים השונים, בכל זאת צלם.

בשלב השני, עזרנו לו לשנות את כל הכותרות באתר, לכותרות משכנעות ושיווקיות וכמובן, לא פחות חשוב הוספנו Description.

בשלב האחרון, רכשנו עבור הצלם 5 מאמרים באתרים שונים, עם קישורים חיצוניים המפנים לאתר שלו והום הקסם התחיל לעבוד! תוך חודשיים התחילו להגיע לידים של בר מצוות ובריתות, התחום בו התמקדנו.

כותרת טייטל ודיסקריפשן - חותם המילה
שימו לב לכותרת TITLE ו – Description – אתר אשר כתבנו לו מלל ונמצא גבוה בדירוגים

 

רוצים אתר מוכר?

המקרה שהבאנו לעיל, הוא מקרה קלאסי בו אדם בונה אתר שנראה מדהים, אבל אף אחד לא רואה אותו. לכן, אם יש לכם אתר, חשוב קודם כל שתבינו, אילו מילות מפתח עם נפח חיפוש מחפשים גולשים. לאחר מכן, על בסיס מילות מהפתח הרלוונטיות, הזמינו מאמרים או כתבו בעצמכם.

 

אילו סוגי מאמרים מומלץ לשלב באתר תדמית של צלם?

ההמלצה היא לשלב מאמרים אינפורמטיביים לצד אלמנטים שיווקיים. ובשלב האחרון, לרכוש כמה מאמרים  SEO.

 

מה הבדל בין סוגי המאמרים?

מאמרים אינפורמטיביים, אלו מאמרים שנותנים ערך וידע. דרך מאמרים אלה היית מציע לתאר את מהלך צילום האירוע ובגדול לספר את הסיפור. דוגמאות למאמרים כאלה, תוכלו למצוא באתרי תיירות, שם מתואר יעד הטיול בכתיבה אינפורמטיבית.

יחד עם זאת, אנחנו עסק והמטרה שלנו היא להביא לקוחות, לייצר התעניינות בשירות שלנו. לכן, ההמלצה היא לשלב גם אלמנטים של תוכן שיווקי המניע לפעולה, כלומר, התקשרות או השארת ליד.

 

לסיכום

אם אתם צלמים ויש לכם אתר, חשוב שתזכרו, אתר לא יכול להתקדם בגוגל רק בעזרת תמונות. אז נכון, גוגל יודע לקרוא תמונות ולנתח מה יש בתוך התמונה, אך אם תחפשו בגוגל את התוצאות הראשונות, לא תמצאו אתרים ללא מלל.

ולכן, חשוב מאוד למלא את האתר במלל אינפורמטיבי, מתובל עם אלמנטים שיווקיים, כמובן להשקיע באופטימיזציה , להוסיף כמה קישורים חיצוניים וליהנות מאתר ממיר.

 

אם גם אתם צלמי אירועים וגם אתם רוצים להפוך את האתר שלכם למקור ללקוחות חדשים, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו ונשמח לייעץ ולספק את התוכן האיכותי ביותר, באמצעות הזמנה ממערכת דיגיפארם .

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן