כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

לאחר כניסת, עדכון הליבה של גוגל אשר נקרא YMYL (הכסף שלך החיים שלך), שבא ואומר כי, אתרים אשר עוסקים בחיים שלנו או בכסף שלנו, צרכים לעמוד בכללי E.A.T:

מומחיות – Expertise

סמכותיות – Authoritativeness

אמינות – Trustworthiness

בעצם, במילים אחרות גוגל, החליטה להגן על הגולשים מפני אתרים העוסקים ברפואה, שאינם נכתבו על ידי מומחה, לא אמינים ואינם סמכותיים.

 

כתיבת תוכן רפואי - חותם המילה

עכשיו נסביר כל אחד מהכללים:

אנו נדון בכל אחד, מהדרישות של EAT בנפרד וככה נבין אילו פעולות נדרש לעשות בכל הקשור לצד של קידום האתר וכן איך לכתוב מאמר שעונה על הדרישות של גוגל.

זכרו עמידה בכללי E-A-T היא זאת שתקבע את דירוג האתר!!!

 

  1. נדרש שהכותב יהיה מומחה בתחומו –

 

איך נגרום לגוגל להבין שהכותב הוא מומחה? ראשית נכניס לאתר מאמרים מקצועיים, שמטרתם היא ליצור סמכותיות. מדובר במאמרים עמוקים עם מינוח מקצועי שיורד לפרטי פרטים וקהל היעד שלו, הם הקולגות לתחום.

דרך נוספת היא לקבל הפניות למאמרים שלנו, מאתרים חזקים מאותו התחום.

גם מענה, בפורומים מקצועיים יעלה, את המומחיות של הכותב ברשת.

 

  1. צריך שהאתר יהיה סמכותי –

גם מקרה זה דומה, למומחיות היות וסמכותיות תיגזר מהקישורים אשר נכנסים לאתר. רק שבמקרה זה היית ממליץ שהקישורים יהיו בשם המותג (הברנד).

נניח ד”ר ישראל ישראלי – זה הברנד. שעוסק בניתוחים פלסטיים, אז מילת המפתח לדף הראשי יהיה מנתח פלסטי.

אבל בגלל הסמכותיות נרצה, שיהיה בפרופיל הקישורים שאנו בונים. שהקישור שיוביל לאתר שלנו יהיה ד”ר ישראל ישראלי.

 

  1. אמינות –

בעניין האמינות, צריך לדאוג שהאתר נמצא על פרטוקול מאובטח HTTPS, כמו כן כדאי שיהיה תקנון לאתר מעודכן.

 

לאחר שהבנו את הכללים של EAT, נדאג שהכתיבה תהיה בהתאם.

 

אילו מאמרים צריך להכניס לאתר רפואי?

התשובה נגזרת, במה האתר עוסק בדיוק, אם מדובר במנתח פלסטי, אז התכנים יהיו אינפורמטיביים עם אלמנטים שיווקיים, אבל בשל הדרישה של הסמכותיות עדיין נדאג להכניס מספר מאמרים מקצועיים.

אם מדובר באתר רפואי מקצועי,  שנועד לרופאים ואחיות, אז התוכן יהיה תוכן מקצועי, הפונה לעוסקים בתחום.

כל העוסקים ברפואה הפרטית, כמו רופא שיניים, מנתח פלסטי וכו’ אשר רוצים שהאתר יניב להם לקוחות, יצטרכו לשלב גם תוכן שיווקי, כלומר תוכן המניע לפעולה. כלומר שהגולשים ישאירו ליד או יתקשרו למרפאה.

רופאי שיניים מוזמנים להיכנס למאמר שכתבנו – כתיבת תוכן לרופא שיניים.

 

האם כדאי לי לכתוב את המאמרים בעצמי?

אם אתה רופא, אז למה לא בוודאי למאמרים יהיו ערך. אבל עדיין יש לזכור כי, מאמר תיקני לגוגל צריך להיות כתוב גם בצורה תקנית, כמו כותרות H1 ו H2, חלוקה לפסקאות, הכנסת ביטויי זנב ארוך ועוד.

לכן אם אינך שולט בתחום הטכני אז תוכל להשתמש בשירות כתיבה עם דגשים שלך לכותב התוכן.

אצלנו בחנות ניתן למלא שאלונים עם דגשים של המזמין.

 

כתיבת תוכן על ידי חותם המילה –

חותם המילה מספקת שירותי כתיבת תוכן, לאתרי המסחר הגדולים בארץ, לסוכנויות קידום אתרים איכותיות, חברות הזנק והייטק, משרדי עורכי דין ומגזינים נבחרים.

שיטת העבודה שלנו היא, שאנו מקבלים מהלקוח את מילת המפתח למאמר או הנושא, כולל מילוי שאלונים המכילים דרישות ודגשים של הלקוח.

לאחר קבלת כל המידע, אנו מבצעים מחקר מילת מפתח, ביחס לעשרת המתחרים הראשונים בגוגל, מבחינת כמות התוכן המומלצת למאמר, הכנסת ביטויי זנב ארוך ועוד.

לבסוף אנו מעבירים ללקוח את ההמלצות ואם הוא מאשר, מתחילים במלאכת הכתיבה, כך שבסוף הלקוח מקבל מאמר מנצח ביחס למתחרים.

ניתן לפנות אלינו בכל אחד מאמצעי ההתקשרות באתר ואנו נשמח לסייע לכם בכל שאלה.

למעבר לרכישת המוצר

כתיבת תוכן רפואי - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן