כתיבת תוכן רפואי – איך נעשה זאת נכון!

תחום הרפואה, הוא אחד התחומים המאתגרים ביותר לעשות בהם קידום אתר. גוגל רואה בתחום הרפואה כמשמעותי וחשוב, כזה שיכול להשפיע על הגולש לטווח הארוך ולכן, בעדכון האלגוריתם, גוגל הכניס תחומים המוגדרים YMYL שהם בעצם תחומים המשפיעים על הרווחה הכלכלית של הגולש, או על המשך חייו. מבין התחומים הללו: רפואה, מניות, קרנות פנסיה ועוד.

 

מה החידוש בעצם? החידוש הוא שהתחומים המוגדרים YMYL, צריכים צרכים לעמוד בכללי E.A.T:

 

  1. Expertise – מומחיות
  2. Authoritativeness- סמכותיות
  3. Trustworthiness- אמינות

 

תחשבו על זה ככה, הלקוח של גוגל הוא הגולש וגוגל יעשה הכל על מנת להגן עליו. איך אפשר להגן עליו? לדאוג לתוכן איכותי, אמין ומועיל.

 

כתיבת תוכן רפואי - חותם המילה

 

הדרך הנכונה לפעול לפי מודל E.A.T

אז אחרי שהסברנו מה זה YMYL והגדרנו שיש לכתוב את התכנים בהתאם לדרישות גוגל, הגיע הזמן שנסביר, מה זה בכלל E.A.T?

Expertise – מומחיות

גוגל דורש שכותב התוכן יהיה מומחה בתחומו, אבל איך נגרום לגוגל להבין את זה? חשוב להכניס לאתר מאמרים מקצועיים – מאמרים המיועדים לאנשי מקצוע ולקולגות בתחום, שהאדם הפשוט לא בהכרח יצליח להבין. מטרת המאמרים האלו היא ליצור סמכותיות. מדובר במאמרים עמוקים, עם מונחים מקצועיים, שיורדים לפרטי פרטים. דרך נוספת ולא פחות יעילה היא, לקבל הפניות למאמרים שלנו, מאתרים חזקים מאותו התחום.

 

Authoritativeness – סמכותיות

גם בדירה הזאת, בדומה למומחיות, סמכותיות תיגזר בעיקר מהקישורים אשר נכנסים לאתר. כלומר, אתרים בתחום שלכם המפנים אליכם. במקרה כזה ההמלצה היא, שהקישורים יהיו בשם המותג שלכם. לדוגמא, ד”ר ישראל ישראלי – זה הברנד שעוסק בניתוחים פלסטיים, במקרה הזה מילת המפתח לדף הראשי יהיה מנתח פלסטי.

אבל בגלל הסמכותיות, נרצה שתואר ההסמכה יהיה בפרופיל הקישורים שאנו בונים. כלומר, שהקישור שיוביל לאתר שלנו יהיה ד”ר ישראל ישראלי.

 

Trustworthiness – אמינות

אמינות זה אחד האלמנטים החשובים ביותר ואפשר להבין למה. ישנה חשיבות רבה לאמינות המומחה אשר מציע שירות, בטח כאשר מדובר על תחום הרפואה. על מנת לייצר אמינות, צריך לדאוג שהאתר נמצא על פרטוקול מאובטח  HTTPSכמו כן, כדאי שיהיה תקנון מעודכן לאתר ופרטי התקשרות.

שימו לב! לשימוש במודל E.A.T יש השפעה קריטית על הדירוג שלכם.

 

אילו מאמרים כדאי לשלב באתר המעניק שירותים רפואיים?

זה מאוד תלוי מה ההתמחות שלכם. יש להבין במה האתר עוסק בדיוק, אם מדובר על מנתח פלסטי לדוגמא, אז כדאי לשלב תכנים אינפורמטיביים עם אלמנטים שיווקיים, ולצד זאת, לשלב מאמרים מקצועיים המיועדים לקולגות בתחום, כדי לתמוך בסמכותיות ובמומחיות.

אם מדובר באתר רפואי מקצועי לדוגמא,  שנועד לרופאים ואחיות, אז חשוב שהתוכן יהיה תוכן מקצועי, הפונה לעוסקים בתחום.

אם ניקח את תחום הרפואה הפרטית, כמו רופא שיניים, או מנתח פלסטי שמעוניינים שהאתר יניב להם לקוחות, וזאת מטרתם, הם יצטרכו לשלב גם תוכן שיווקי, כלומר, תוכן המניע לפעולה וגורם לגולשים להשאיר ליד או להתקשר ישירות למרפאה. במקרה של רופאי שיניים, אתם מוזמנים להיכנס למאמר שכתבנו במיוחד בנושא הזה – כתיבת תוכן לרופא שיניים.

 

האם כדאי לי לכתוב את המאמרים בעצמי?

אם אתה רופא, אז בוודאי למאמרים האלו יהיה ערך גבוה יותר וככל הנראה ידע עשיר יותר. אבל, חשוב לזכור כי מאמר צריך להיות במבנה נכון ולהיות כתוב בצורה תקנית. כלומר, שימוש בכותרות H1 ו-H2, חלוקה לפסקאות, הכנסת ביטויים המבוססים על חקר מילות חיפוש וכד’. רוצים ללמוד עוד? הקליקו למאמר כתיבת כותרות מנצחות.

המשמעות היא שאם אינכם שולטים בתחום הטכני, תוכלו להשתמש בשירותי כתיבת מאמרים ולתת את הדגשים שלך לכותב התוכן, כך תוכלו לקבל מאמר שבנוי בצורה נכונה ומדויקת עבור גוגל וגם בעל תכנים מקצועיים, בדיוק כמו שאתם הייתם כותבים.

 

כתיבת תוכן על ידי חותם המילה –

חותם המילה מספקת שירותי כתיבת תוכן,  לאתרים רפואיים, אתרי המסחר הגדולים בארץ, סוכנויות קידום אתרים איכותיות, חברות הייטק, משרדי עורכי דין ומגזינים נבחרים. שיטת העבודה שלנו פועל באופן כזה שהלקוח נותן הנחיות ומילות מפתח שהיה רוצה להתמקד בהן.

לאחר קבלת כל המידע, אנו מבצעים מחקר מילת מפתח, בו אנו בוחנים את עשרת המתחרים הראשונים בגוגל ובוחנים מה צריך להיות אורך המאמר, איזה תוכן הוא צריך לכלול ועוד. בשלב האחרון, אנו מעבירים ללקוח את ההמלצות וכאשר הלקוח מאשר להתחיל, הכותבים המוכשרים שלנו מתחילים במלאכת הכתיבה. התוצאה: מאמר מנצח ביחס למתחרים. מרגישים שזה בדיוק בשבילכם? ניתן לפנות אלינו בכל אחד מאמצעי ההתקשרות באתר, נשמח לסייע לכם בכל שאלה.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן