כתיבת תוכן פיננסי

כתיבת תוכן פיננסי, שונה לגמרי מכתיבה רגילה, בשל ההשפעה של, עדכון גוגל – YMYL, שאומר “הכסף שלך החיים שלך”

 

כתיבת תוכן פיננסי - חותם המילה

 

ואיך זה מתקשר אלינו?

גוגל באה ואמרה בעדכון האלגוריתמים שלה, כי אתרים אשר עוסקים ברפואה, עריכת דין (החיים שלנו) וכן אתרים פיננסים אשר עוסקים בכסף שלנו ידורגו למקומות גבוהים רק אם, יעמדו בכללי EAT שזה ראשי תיבות בתרגום לעברית של:

  • מומחיות 
  • סמכותיות
  • אמינות

כשאנו מדברים על מומחיות –

גוגל רוצה שהתוכן ייכתב על ידי מומחה בתחום הפיננסים. איך ניצור מומחיות?

  • נפרסם מאמרי עומק באתר, שהם מאמרים מקצועיים אשר מיועדים לקולגות בתחום.
  • קישורים מאתרים סמכותיים מהתחום, שייקשרו לאתר שלנו.
  • כמובן נדאג להכניס באתר אודות המחבר, באופן כזה שירוץ לצד המאמרים שלנו.

דוגמה אודות מחבר מאתר של עריכת דין –

הרציונל מאחורי הדרישה של גוגל למומחיות היא, שהם דואגים ללקוחות שלהם, שהם הגולשים שלא יקבלו מידע מוטעה שיגרום להם להפסיד כסף. לכן הם רוצים לוודא כי האדם שכותב את התכנים הוא מקור מבין על מה הוא כותב.

במידה והכותב, איננו מומחה גוגל, תדאג כי האתר לא יעלה בדירוגים.

 

וכשאנו מדברים על סמכותיות –

אנו בעצם מדברים על הסמכותיות של האתר. ישנם ממדים שונים של כל מיני כלי SEO למדידת סמכותיות, אולם המדדים שלהם, הם אינם המדדים של גוגל. לכן סמכותיות אתר, הוא קצת מונח אמורפי, היות וקשה לדעת למה הם מתכוונים במילה סמכותי.

ישנם אתרים משרדי ממשלה מסוימים שברור שהם סמכותיים, אבל אם נילך לפי הסמכותיות כפי שכולם מכירים בעולם קידום האתרים, אז אתר יהיה סמכותי, אם הוא יקבל קישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים לנושא שלו.

נניח רואה חשבון, יקבל קישורים מאתרי כלכלה מובילים, וכן משרדי רואי חשבון אחרים. אז הדבר מעיד על סמכותיות.

 

ומה הכוונה לאמינות –

בהקשר זה, נקצר ונגיד כי אתר אמין הוא אתר מאובטח המשתמש בפרוטוקול של HTTPS, שהוא פרוטוקול מאובטח למשתמשים.

כמו כן, אתר אמין משתמש בתקנון שימוש באתר, לכן נכניס תקנון שימוש באתר עם תאריך עדכון עדכני שלו.

 

המטרה של גוגל היא טובת הגולשים והגנתם:

גוגל רוצה שאנשים אשר מחפשים מידע שעוסק בחיים, כגון אתר רפואי יהיה ממקור אמין, שייתן מידע נכון ולא פייק ניוז. הרי מדובר בבריאות של אנשים וגם כך בדיוק לגבי הכספים של האנשים.

 

אלו ייחשבו לאתרים כלכליים:

כמובן שתחום הכלכלה הוא תחום רחב החולש על תתי תחומים בתוך הכלכלה, להלן כמה דוגמאות לאתרים שעוסקים בכלכלה:

  1. אתרים של רואה חשבון
  2. אתרים של יועצי מס
  3. אתר של יועץ משכנתאות
  4. אתרים אשר עוסקים במתן הלוואות
  5. אתרים אשר עוסקים במסחר בשוק ההון
  6. מגזינים כלכליים
  7. ועוד

כל האתרים האלה, חייבים לכתוב תוכן בהתאם לכללים וכן לסדר את האתר שלהם מבחינה טכנית שישדר סמכותיות.

דוגמאות טכניות שניתן לסדר באתר על מנת לעלות סמכותיות:

  1. לדאוג שיהיה מספר של טלפון קווי באתר ורוצי למעלה,
  2. כתובת EMAIL ייחודית, שמורכבת משם הדומיין,
  3. אודות המחבר, שיופיע ליד כל פוסט כמו בדוגמה שנתנו לעיל.

ויש עוד הרבה דברים שניתן לעשות.

אלו מאמרים נכניס לאתרים העוסקים בתוכן פיננסי:

ישנם כמה שיטות כתיבה, שלכל שיטה מטרה משל עצמה.

 

מאמרים אינפורמטיביים –

המטרה של מאמרים אינפורמטיביים, זה לתת מידע וערך לגולש. כלומר מאמר אשר מסביר על ההבדל בין רביות ללקיחת משכנתא.

דוגמא ברורה למאמרים אינפורמטיביים, ניתן למצוא באתרי תיירות, אשר כותבים על יעד מסוים לטיול.

כמובן שנרצה להוסיף במאמרים כאלה גם טקסטים שיווקיים, על מנת להניע את הגולשים לפעולה, כגון השארת פרטים (ליד) או לגרום למתעניין להרים טלפון לבית העסק.

 

מאמרים מקצועיים –

מאמרים מקצועיים הם חובה באתר פיננסי, גם באתר עצמו וגם באתרים חיצוניים.

כמו שאמרנו מאמרים מקצועיים הם מאמרים אשר מעלים את המומחיות של הכותב.

מאמרים מקצועיים הם מאמרים שכתובים עם מינוח מקצועי ומחקרי עומק, כולל הפניות.

מאמרים אלה מכוונים בעיקר, לקולגות מהתחום ופחות לקורא שאיננו מהתחום.

 

מאמרים שיווקיים –

נרצה להשתמש, בתוכן שיווקי בעיקר בתוך הטקסט האינפורמטיבי על מנת להניע גולשים לפעולה, כלומר לגרום לאנשים להשאיר ליד (פניה בטופס) או להתקשר לבית העסק.

תוכן שיווקי, הוא תוכן שעובד על מנגנון קבלת ההחלטות של בני אדם. לדוגמא פניה לרגש גורמת לאנשים לקבל החלטה יותר מפניה להיגיון וכך גם נמצא במחקרים העוסקים בתחום של שכנוע וקבלת החלטות.

כמובן שיש, הרבה טכניקות בכתיבה שיווקית ולא נוכל להיכנס לכולם, אבל הרעיון הוא לשלב בין התוכן השיווקי במאמרים אינפורמטיביים.

 

האם כדאי לי לכתוב את התוכן בעצמי או לפנות לכותב תכנים?

 

ראשית אין פסול בלכתוב בעצמכם את התכנים, כל עוד אתם, מבינים בכללי הכתיבה של דפי אינטרנט.

כתיבה באינטרנט דורשת, ידע טכני מלבד הכתיבה, כגון כותרות, כותרות משנה, פסקאות, ביטויי מפתח ועוד.

אם יש לכם זמן ואתם מבינים, אין בעיה, להפך זה יהיה מעולה, אף על פי שאנו מוכרים תכנים, אני חושב שלקחת חלק בכתיבת אתר היא דבר מעולה ותורם רבות.

אבל גם אם אין לכם את הידע או הזמן לכתוב, אין בעיה! ניתן לתת לכותב תכנים לכתוב עבורכם את התוכן. אבל גם פה רצוי שיהיה כותב תכנים מנוסה שמבין בתחום הפיננסי.

חותם המילה, כתבה מאות של מאמרים לאתרים פיננסים והמאמרים שלנו מדורגים במקומות הראשונים בגוגל.

יש לנו ניסיון עשיר, בתחום המשכנתאות, מסחר במניות, הלוואות ועוד.

 

שיטת העבודה של חותם המילה:

תחילה הלקוח מעביר לנו את הנושא עליו הוא מעוניין, שנכתוב לו מאמר כולל הכמות הרצויה ובשאלונים שלנו ניתן לפרט, מה אתם רוצים להדגיש.

השאלונים אצלנו לא חובה, אבל אנו ממליצים לתת כמה שיותר מידע.

כמו כן לאחר קבלת השאלונים מהלקוח, אנו עושים מחקר, על מילת המפתח שניתנה לנו, בה אנו בודקים את הכמות הנדרשת של המלל וזאת בהשוואה לעשרת המתחרים הראשונים בגוגל. כמו כן אנו בודקים ביטויים אותם כדאי להכניס למאמר ואת ההמלצות אנו מעבירים ללקוח, על מנת שיחליט.

לאחר אישור הלקוח, אנו נספק לו מאמר שיתעלה בכל פרמטר על המתחרים.

בכל שאלה, שעולה לכם בעניין כתיבת תוכן, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל אחד מאמצעי ההתקשות האתר ואנו נשמח לעזור לכם.

למעבר לרכישת המוצר

כתיבת תוכן פיננסי - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן