כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון

יש לכם חברת אחזקות מבנים? או חברת ניקיון? אם אתם רוצים להשיג יותר לקוחות ויותר תנועה, המאמר הזה בול בשבילכם. בעלי עסקים רבים, נתקלים במצב בו העסק שלהם מצויין, אבל התוכן באתר דל, או לא קיים, מה שגורם למצב בו האתר לא מקודם מספיק, בגלל זה אין מספיק תנועה בו והתוצאה-אין מספיק לקוחות. אז מה עושים?

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון - חותם המילה

 

חשיבות כתיבת תוכן ושימוש בכותבי תוכן

כתיבת תכנים והכנסת תכני העשרת לאתר שלכם, היא בגדר חובה, על מנת לגרום לאתר להיות מקודם באופן אורגני. תחשבו על זה, כמה מתחרים יש לכם בשוק? ככל הנראה הרבה. כדי לנצח אותם ולהגיע למקומות הראשונים חשוב שתשקיעו בתכנים איכותיים.

ההמלצה שלנו היא, להיעזר בכותבי תוכן כדי להעשיר את האתר. לצערנו בפועל, גם אם בעל החברה או אחד העובדים מתחילים לכתוב, זה מחזיק אולי עד המאמר השלישי, שגם לרוב לא עונה לדרישות של גוגל מבחינת כמות, שילוב מילות המפתח ועוד בעיות כאלה ואחרות.

חותם המילה מספקת שירותי פרמיום איכותיים לפרויקטים בדיוק מהסוג הזה. לדוגמא, חברת ניקיון שקיבלה מאיתנו את המאמר, לאחר שהדף אונדקס בגוגל, הוא הופיע במקום 3. חשוב לזכור כי גוגל, שואף ועושה הכל להביא לגולש את התוצאה הטובה ביותר, לכן צריך להכיר את גוגל ואת הדרישות שלו לעומק.

 

איזה תוכן כדאי להכניס לאתר של חברת ניקיון

סביר להניח שכל אדם, שעובר דירה או בעל משרד ירצה לראות אם מי יש לו עסק ולכן בכל אתר כדאי לשלב דף אודות. שם כדאי לכתוב את פרופיל החברה, החזון או האני מאמין שלה, שנות הפעילות ולקוחות ממליצים. לצד זאת, חשוב גם לשלב תוכן מעשיר מהסוגים הבאים:

 

מאמרים מקצועיים

על מנת למתג את חברת הניקיון כאוטוריטה בתחום, היית ממליץ גם להכניס מאמרים מקצועיים, שנחשבים למאמרים ברמה מקצועית גבוהה מאוד ודווקא הם פונים יותר לקולגות. אולם הדבר הוא מבורך היות וגוגל יבין כי מדובר בחברה שנותנת גם ערך לקולגות.

 

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא כתיבה בגובה העיניים, המעוררת רגש ומניעה לפעולה כלשהי. כלומר, כל המטרה היא להניע את האדם שמחפש שירותי ניקיון לפעולה – השארת טופס ליד, או לגרום למתעניין להתקשר.

 

מאמרי SEO

מאמרים הכוללים בתוכם מילות מפתח רלוונטיות שעלו במחקר מילים שנעשה מראש. המטרה במאמרי SEO היא לשפר את הקידום האורגני של האתר שלכם.

 

כתיבת תכנים דרך חברת חותם המילה

בשלב הראשון של העבודה המשותפת, נבקש מבעל העסק, פרטים בסיסיים על העסק וגם, מילות מפתח אותם הוא מעוניין לקדם. עוד לפני תחילת מלאכת הכתיבה, אנו סורקים באמצעות תוכנות שונות את עשרת המתחרים המובילים בתחום ובודקים עם אילו מילות מפתח או ביטויים הם עובדים.

 

לסיכום

כתיבת תוכן לאתרי חברת ניקיון, צריכים להיות מתוכננים מראש, בשל התחרותיות הרבה בתחום. אצלנו במערכת דיגיפארם תוכלו למצוא כותבי תוכן מנוסים, עם ניסיון רחב בכתיבה על שירותי ניקיון וחברות ניקיון.

בקיצור, אם אתם חברת ניקיון עם שאיפות גבוהות ואתם רוציםצלהגיע למיקומים גבוהים בגוגל, אנו מזמינים אותכם להתייעץ איתנו לגבי אסטרטגיית התוכן לאתרכם. ניתן לפנות אלינו בכל אמצעי ההתקשרות באתר.

מוזמנים לקרוא גם על – כתיבת תוכן לאתרי מדבירים.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן