כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון,

יש לכם חברת אחזקות מבנים? או חברת ניקיון? העסק שלכם מצויין, אבל התוכן באתר דל, או לא קיים.

אז דעו לכם, כי חותם המילה מספקת תכנים מצוינים אשר יעזרו לכם בקידום החברה במנועי החיפוש וראיה לכך הם הלקוחות שלנו שנמצאים בביטויים הראשונים בגוגל.

כתיבת תכנים לאתרי שירותי ניקיון - חותם המילה

האם כדאי לי לכתוב את התכנים בעצמי או על ידי כותבי תוכן?

מבחינת כדאי, אנחנו תמיד חושבים שבעל מקצוע כותב בעצמו, זה נהדר! אבל לצערנו בפועל, גם אם בעל החברה או עובד מתחילים לכתוב הדבר מחזיק אולי עד המאמר השלישי, שגם לרוב לא עונה לדרישות של גוגל מבחינת כמות, שתילת מילות המפתח ועוד בעיות כאלה ואחרות.

מאידך, חותם המילה מספקת שירותי פרמיום איכותיים לפרויקטים ששואפים גבוהה. לדוגמא – חברת ניקיון שקיבלה מאיתנו את המאמר, ולאחר שהדף אונדקס בגוגל, הוא הופיע עוד לפני הכנסת קישורים חיצוניים בדף הראשון מקום 3.

יש לזכור כי גוגל, שואף ועושה הכל להביא לגולש את התוצאה הטובה ביותר. והתוצאה התובעה ביותר מתורגמת עבורכם לכסף.

 

אז איזה תוכן היית מכניס לאתר של חברת ניקיון:

סביר להניח שכל אדם, שעובר דירה או בעל משרד ירצה לראות אם מי יש לו עסק ולכן הייתי מתחיל מדף האודות ודף הבית.

שם היינו כותבים את פרופיל החברה, החזון שלה או האני מאמין, שנות הפעילות ולקוחות ממליצים.

כמובן שהיינו מכניסים מאמרים אינפורמטיביים, אשר מטרתם לתת לגולש אינפורמציה, לדוגמה איך ננקה כתמים בספא עם ציוד מתקדם. היינו כותבים את המאמר בצורה של איך הניקוי מתבצע בפועל, כלומר לתת ערך לגולש ולא סתם מאמר שמדבר רק על עצמנו וכמובן שבתוך המאמר היינו משלבים אלמנטים שמניעים לפעולה, כלומר כתיבה שיווקית.

אל מנת להבין טוב יותר מה הכוונה במאמר אינפורמטיבי, זה בדיוק אותו סגנון כתיבה אשר נמצא הרבה באתרי תיירות, שם המאמר נועד לתת מידע אינפורמציה על יעד לטיול.

 

מאמרים מקצועיים –

על מנת למתג את חברת הניקיון כאוטוריטה בתחום, היית ממליץ גם להכניס מאמרים מקצועיים, שדווקא הם פונים יותר לקולגות. אולם הדבר הוא מבורך היות וגוגל גם יבין כי מדובר בחברה שנותנת גם ערך לקולגות.

כתיבה שיווקית –

כמו שאמרתי בכל מקרה נכניס לאמרים אינפורמטיביים גם מסרים שיווקיים, אולם, אם אנחנו ייצרנו דף נחיתה שאיננו נמצא באתר שלנו והתנועה לדף מגיעה, מפרסום ממוקד ברשתות חברתיות, גוגל וכדומה.

נמליץ על דף שיווקי המכיל ערך, שכל המטרה היא להניע את האדם שמחפש שירותי ניקיון לפעולה, כלומר לקבל ליד או לגרום למתעניין להתקשר.

 

בנוסף אנו מציעים מאמרים של SEO:

כמובן שמאמרים לבדם, על ביטויים תחרותיים ידרשו גם קישורים חיצוניים. חברתנו מספקת גם מאמרי SEO באיכות גבוהה. ובזמן הספקה מהיר.

 

איך חברת חותם המילה עובדת בכתיבת תכנים:

חותם המילה, מבקשת מבעל העסק, פרטים בסיסיים על העסק ואת מילות המתח אותם הוא מעוניין לקדם.

עוד בטרם הכתיבה אנו סורקים באמצעות תוכנות שלנו, את עשרת המתחרים בתחום ויודעים להוציא, את  מילות המפתח הקשורות למילת המפתח אותה אתם רוצים לקדם.

לאחר מכן בודקים, את אורך המאמרים אצל המתחרים ובהתאם לכך קובעים את אורך המאמר הרצוי.

לאחר שהכותב מסיים את העבודה, הוא מעביר ללקוח את המאמר לתיקונים, אולם נדיר שמישהו יבקש בכלל תיקון, בשל הסטנדרט וטיב המאמרים שלנו.

 

לסיכום כתיבת תכנים לאתרי חברות ניקיון:

כתיבת תוכן לאתרי חברת ניקיון, צריכה להיות מתוכננת מראש, בשל התחרותיות הרבה בתחום.

הכתיבה לאתר תהיה ב 80 אחוז כתיבה אינפורמטיבית המתובלת באלמנטים שיווקיים. אולם אם מדובר בדפי נחיתה ממוקדים הכתיבה תהיה כתיבה שיווקית.

אז אם אתם חברת ניקיון עם שאיפות גבוהות מבחינת הדירוגים של האתר, אנו מזמינים אותכם להתייעץ איתנו לגבי אסטרטגיית התוכן לאתרכם. ניתן להשיג אותנו בכל אמצעי ההתקשרות באתר.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן