איך לכתוב תוכן בהתאם למדד E-A-T

המטרה של גוגל, היא לשפר את האלגוריתמים שלה, כך שהאלגוריתמים יהיה כמה שיותר “אנושי”.

 

איך הם עושים את זה?

לצורך שיפור האלגוריתמים כך שיהיה כמה שיותר אנושי, גוגל מעסיקה אלפי בודקי דפים אנושיים, אשר בודקים מידי יום עשרות אלפי דפים ופועלים על פי כללים שגוגל מכתיבה להם מראש.

כך שהבדיקות של הבודקים האנושיים, עוזרות לאלגוריתמים של גוגל לשפר את עצמו על ידי, לימוד והשוואת הבדיקות האנושיות.

אחד ההנחיות שגוגל פרסמה לבודקים שלה נקראת, הנחיית EAT

שזה ראשי תיבות של:

  • מומחיות – Expertise
  • סמכותיות – Authoritativeness
  • אמינות – Trustworthiness

ואכן זמן לא רב לאחר פרסום הנחיות EAT לבודקים האנושיים, לא איחר להגיע העדכון YMYL, ראשי תיבות “הכסף שלך” או “החיים שלך”. העדכון קיבל בקרב קהילת מקדמי האתרים את הכינוי, “העדכון הרפואי”.

בעצם עדכון YMYL בא להכיל את ההנחיות EAT על אתרים אשר עוסקים בנושאים מהותיים בחיים, כגון אתרים שעוסקים בכסף שלנו (אתרים פיננסים), בריאות, חקיקה (עריכת דין) ואיכות חיים.

 

לאחר שהבנו מה הם ההנחיות EAT ומה הוא העדכון של האלגוריתמים של גוגל בשם YMYL, ננסה להבין איך לכתוב מאמרים, בהתאם להנחיות EAT.

 

נתייחס לאיך לכתוב נכון בעידן EAT:

 

הזכרנו למעלה, כי עדכון YMYL מתייחס לאתרים העוסקים בנושאים מהותיים לחיים שלנו, שהם אתרי בריאות ,פיננסים, איכות חיים, עריכת דין ועוד.

 

 

עורכי דין ורופאים - חותם המילה

 

 

שימו לב! כי אתרים העוסקים באיכות חיים, יכולים לחלוש על אתרים רבים ולא רק אלו שציינו.

אם האתר שלכם עוסק בתחומים מהותיים בחיים, דעו לכם כי מדד ה- EAT משפיע באופן ישיר על דירוגי האתר בגוגל.

על כן, אנו נצטרך לתכנן את כתיתת תוכן ומבנה האתר על פי ההנחיות של EAT.

 

מומחיות –

 

עניין המומחיות מתייחס לכותב של התוכן, האם הכותב הוא מומחה בתחומו?

צריך להבין כי, אם אני מחפש בגוגל מידע מהתחום המשפטי, אינני מעוניין לקבל תוצאות של כותבים שהם אינם עורכי דין.

מכאן יהיה חשוב להדגיש מי הוא הכותב,

לכן נדאג לתת בסוף המאמר פרטים על הכותב כגון תוארו, ניסיונו וכו’.

בוורדפרס ניתן לעשות זאת על ידי חתימת המחבר.

ראו דוגמה לאיך לשלב מידע על הכותב, באתר עריכת דין:

 

 

 

אם הכותב אינו מוכר כל כך, ניתן לתת אזכורים של שמו במאמרים ברחבי הרשת.

כמובן נדאג להכניס לאתרנו מאמרים מקצועיים, הכוללים הפניות למקורות (מראה מקום) אשר קשורים לנושא, שימוש במונחים מקצועיים ועוד..

 

סמכותיות –

 

סמכותיות היא מילה רחבה מידי, אבל עיקר הסמכותיות היא שגם אתרים אחרים, יתייחסו לאתר שלנו כסמכותי למשל שאתרים סמכותיים אחרים יפנו אלינו לאתר.

כמו כן, גם הפעלת פורום מקצועי פעיל באתר, עם דיונים רלוונטיים תעלה את הסמכותיות של האתר.

 

אמינות –

האמינות באה להגן על הגולשים ובודקת האם המידע אמין והאם המומחה הכותב הוא באמת מומחה בתחומו, אבל לא רק

והאמינות מתייחסת גם לנושאים כגון האם המידע באתר מאובטח עם תעודת SSL. האם התקנון באתר איכותי, חוות הדעת של הגולשים עלינו באתר עצמו.

כמו כן נדאג לעדכן את מדיניות הפרטיות באתר.

 

מה עוד ניתן לעשות על מנת לעמוד בכללי EAT?

 

עומד גוגל Google My Business –

עמוד של גוגל מי ביזנס יכול לעזור, במיוחד אם יש בו ביקורות טובות. גם יכול להוות אינדיקציה לעסק יציב ומיקומו הפיזי בבדיקה האנושית.

 

עמודים דלים  או כפולים –

דאגו כי באתר לא יהיו עמודים דלים, במידה ויש דאגו למחוק אותם או להוסיף להם מלל, כמובן יש לשמור על איכות גבוהה.

תוכן כפול, יכול לפגוע במדד האמינות, נכן נדאג להסיר עמודים כפולים.

 

פורומים מקצועיים –

ניתן לשלב פורום באתר, אך יש לדאוג כי הפורום, יהיה מנוהל ומבוקר, ללא ספאם.

 

תוכן באתרים מדעיים –

לא משנה עם מדובר ב- כתיבת תוכן לעסקים קטנים או גדולים תכנים באתרים מדעיים חייבים להיות כתובים על ידי, מומחים לתחום וכן שישקפו את הפרקטיקה המקובלת לתחום, כלומר, לא לסטות מהנורמות המקובלות לתחום.

 

חווית המשתמש –

חווית המשתמש אומנם לא רק מתייחסת לעדכון YMYL, אבל אנו נדאג:

  • זמני טעינה מהירים של האתר.
  • ניווט קל באתר.
  • לדאוג כי זמני הנטישה יתקצרו

קראו גם >> 10 טיפים לכתיבת מאמר מוצלח!.

 

לסיכום נושא איך לכתוב תוכן בהתאם למדד E-A-T:

 

פרסום ההנחיות לבודקים האנושיים של גוגל, ולאחר מכן עדכון YMYL הביא לסטנדרט חדש, באתרים אשר עוסקים בנושאים מהותיים של החיים שהם, אתרים פיננסים, אתרי רפואה, ואתרי חקיקה ואפילו חדשות.

בעצם גוגל מעוניינת להביא לגולשים שלה מידע שהוא, אמין ונכתב על ידי מומחים ומפורסמים באתרים סמכותיים.

לכן דאגו ליצור תוכן אשר יעמוד בכללים, שכן מדד EAT ישפיע באופן ישיר על דירוג האתר בגוגל.

אנו מזמנים אותכם לרכוש מאתרנו, שירות של כתיבת מאמרים לקידום אתרים (SEO) וכן מאמרים מקצועיים אשר נכתבים על פי הכללים של EAT.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן