כותב מאמרים: הפתרון המהיר שמשאיר לך זמן!

הכנתם אתר מדהים, העליתם אותו לאוויר ועכשיו כל מה שנשאר, זה להתחיל ולהכניס מאמרים ולדאוג לקידום שלו. בדיוק בשביל זה יש כותבי מאמרים, שזה מה שהם הכי טובים בו וכמובן שזה גם הפיתרון הנוח והמהיר ביותר, שישאיר לכם זמן לנהל את העסק.

 

מתי נצטרך כותב מאמרים?

העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן, ניתן לעשות קניות ברשת ולקבל כל סוג של מידע מכל העולם על כל נושא שרק נחפוץ. יותר ויותר בעלי העסקים, מזהים את היתרון הגלום בנוכחות ברשת ואין כמעט עסק כיום שאין לו אתר אינטרנט.

 

הקמנו אתר מהמם, אבל מי יכתוב את התוכן?

השקעתם כסף רב בבניה של אתר תדמית לעסק, העיצוב מושלם, אבל מה עם התוכן שיהיה בו? מניסיוננו, כמעט כל בעל עסק אשר מקים אתר לראשונה בחייו, סבור כי יוכל להכניס את כל התוכן בעצמו ובאיכות הגבוהה ביותר.

אולם המציאות מראה משהו אחר לגמרי. לאט לאט בעלי אתרים מבינים, כי מדובר במשימה לא פשוטה ומעבר לכך, נדרשת גם הבנה באופטימיזציה של התוכן, על מנת שהתוכן יותאם למנועי החיפוש.

בדיוק כמו שאותם בעלי אתרים שילמו לחברת הבניה של האתר, על מנת שתבנה לעסק אתר, כך חשוב גם להשקיע בכותב תוכן, שימלא את האתר בתכנים. התוכן בסופו של דבר הוא המלך, אדם שיכנס לאתרכם, ירצה לקבל ערך ואתם תרצו אותו כלקוח.

 

כותב תוכן - חותם המילה

 

שירותי כתיבת תוכן איכותי של מערכת דיגיפארם

במערכת דיגיפארם תמצאו את כל \ שירותי הכתיבה הקיימים, תחת קורת גג אחת. לדוגמא:

כתיבה שיווקית / כתיבת תוכן שיווקי

מאמרים שיווקיים, אלה מאמרים אשר נועדו להניע לפעולה ולרוב, נרצה כי הם יופיעו בדפים משמעותיים באתר, כמו למשל:

  1. דף הבית. לרוב הדף החשוב ביותר באתר המכיל את מילת מפתח העיקרית.

 

  1. דף האודות. דף אשר יכיל את הניסיון שלנו, היתרונות שלנו, ההצלחות שלנו וכו’

 

 

  1. דפי מוצר לחנויות איקומרס. בדף מוצר, או שירות, נרצה להכניס תוכן שיווקי, שכן המטרה העיקרית שלנו היא למכור את השירות או המוצר.

 

  1. דפי נחיתה. לרוב מדובר בדף אחד אשר צריך להניע לפעולה, קנייה, קבלת שירות, איסוף לידים, לכן, המסר השיווקי חייב לעבור בצורה הטובה ביותר.

 

 

  1. פוסטים ברשתות החברתיות. שזה אולי לא באתר שלנו אבל מאוד משמעותי.

 

כתיבת מאמרים מקצועיים

מדובר במאמרים שנועדו לתת לגולש ערך, שכן, המטרה של מאמר מקצועי היא למתג את עצמכם כבעלי מומחיות ברשת. ברור שבעקיפין מאמר אשר עונה לקורא על בעיה מסוימת, בסופו של יום, יגרום לגולש לפנות לאותו בעל מקצוע לקבלת שירות או רכישת המוצר.

אחת הסיבות לפנייה לאותו בעל מקצוע היא, שהאמון בבעל המקצוע יעלה, היות והלקוח הפוטנציאלי יראה בו כמומחה בתחום. לכן, חשוב מאוד בכתיבת תוכן מקצועי, לעשות מחקר מקדים ומעמיק, עוד טרם תחילת הכתיבה. אנו תמיד נשאף להביא ערך מוסף ולהתעלות על המתחרים.

 

כתיבת מאמרי קידום אתרים SEO

מטרת מאמרים לקידום אתרים, היא קידום האתר בעזרת מילות מפתח, במנועי החיפוש ובעיקר גוגל. אחד הפעולות החשובות לקידום האתר בגוגל, היא הפנייה לאתר באמצעות קישורים מאתרים רלוונטיים אחרים, או במילים אחרות – קישורים חיצוניים.

לא מעט אנשים מזלזלים באיכות מאמרי קידום וזאת טעות. באופן כללי, העדכונים של גוגל, דורשים מאמר שאיננו ספאמי ובעל ערך. לכן, נדרש ערך תוך הקפדה על כללי כתיבה תקינים וזאת על מנת למנוע נזק, הן לאתר המקושר והן לאתר המקשר.

 

תהליכי הכתיבה במערכת דיגיפארם 

לא משנה איזה סוג מאמר תצטרכו בין אם מדובר בכתיבת תוכן לאתרים, שיווקי או תוכן מקצועי, אנו מתחייבים לתוכן איכותי. בשלב הראשון, נצמיד את המאמר לכותב מאמרים, אשר בקיא בתחום.

בשלב השני, לאחר שכותב המאמרים יקבל את המשימה, הוא יתחיל לערוך מחקר עומק הכולל הבנה של הצורך, או בעיה המאמר רוצה לתת תשובה. לאחר מכן נטרגט את קהל היעד הרצוי ולבסוף נרשום את שלד המאמר בראשי פרקים.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן