כתיבת תוכן ומאמרים לטאבולה

טאבולה היא רשת פרסום, בשיטת PCC (לחיצה פר קליק) אשר הולכת ותופסת תאוצה בקרב מפרסמים מכל העולם.

לטאבולה מספר יתרונות משמעותיים על פני המתחרים:

  1. מאפשרת להכניס לאתר או דף הנחיתה טראפיק גדול,
  2. מחירי הקליק זולים,
  3. הפרסום בטאבולה מופיע באתרים כגולים מאוד – לדוגמא, ישראל היום ועוד רבים.
  4. במודעה באתר המפרסם תראה, ככתבה של האתר המפרסם עצמו אולם, תפנה את הגולשים לדף שלנו. רוב הגולשים לא שמים לב שמדובר בפרסום ממומן.

כתיבת תוכן ומאמרים לטאבולה - חותם המילה

איך זה עובד בפועל –

בפועל גולשים נכנסים לאתר חדשות, על מנת לקרוא כתבה מסוימת אליה הגיעו בדרך כלשהי.

באותו דף שאנו נקרא באתר המפרסם, האלגוריתמים של טאבולה יציגו לקורא כתבות נוספות מאותו נושא. או מודעות רודפות, נניח גולש נכנס לאתר מסוים, אז טאבולה ידאגו להציג מודעות מהאתר.

אז איך נכתוב תוכן לטאבולה?

כתיבת תוכן לטאבולה, צריכה להיות כתיבה אינפורמטיבית, עם הרבה אלמנטים של כתיבה שיווקית על מנת להניע לפעולה את הגולש.

אם למשל בחרתי לפרסם, הוצאת דרכונים, הדרך הטובה היא להבטיח ללקוח משהו, כמו המחיר הכי טוב שתמצא בישראל או הנחה משמעותית לקוראי מגזין X וכדו’

ותאמינו לנו, זה עובד ואפילו עובד מצוין.

יחד אם זאת, הפלטפורמה לא תתאים לכל אחד, לדוגמא שירות של עורך דין לתעבורה לא יעבוד לדעתנו מהסיבה, שאדם שנתפס על ידי שוטר, ירצה ייעוץ פה ועשיו לכן הפלטפורמה המומלצת זה גוגל אדוורס, אבל אם עורך דין בכל זאת יתעקש, ניתן לעשות לו פרסומות עקבות, כלומר האדם שהגיע שנכנס לאתרו, ירדפו אחריו הפרסומות גם באתרים שבהם נמצא פרסום של טאבולה.

 

מדוע לא כתיבה עיתונאית?

כתיבה עיתונאית, היא שונה מכתיבה אינפורמטיבית, היות כתיבה עיתונאית היא כתיבה ארוכה מאוד לרוב, ונכתבת בצורה אובייקטיבית ופה הבעיה! היות ובני אדם לא אוהבים שמוכרים להם.

לכן עדיף להשתמש בכתיבה אינפורמטיבית שנותנת ערך לגולש ולשלב בה קטעים שיווקיים אשר יניעו את הגולש להיכנס לדף הנחיתה במקום אחר, כמו בדוגמה למעלה. ואפילו במקרים מסוימים כתיבה מקצועית. ברגע שתתנו לנו פרטים נוכל לעזור לכם להחליט.

 

מה הוא תוכן אינפורמטיבי?

תוכן אינפורמטיבי הוא תוכן אשר נועד לתת לגולש מידע וערך. דוגמאות לשימוש בתוכן אינפורמטיבי ניתן למצוא  באתרי תיירות, אשר מפרסמים באתריהם יעדי נופש וטיול.

במקרה של פרסום בטאבולה, נביא מעין כתבה מעניינת על הנושא אותו אנו רוצים לפרסם, אבל נכניס בו אלמנטים של כתיבה שיווקית, בשביל להניע את הגולש לפעולה.

 

חשיבות הכותרת לפרסום בטאבולה

אחד הנקודות החשובות ביותר בפרסום בטאבולה הוא – הכותרת, הכותרת צריכה להיות כותרת מושכת, היות ודרכה יגיע הגולש מהתר המפרסם לאתר או דף הנחיתה שלנו.

כמו כן, יש לנסח כמה כותרות ולבדוק מה עובד יותר טוב וכאשר קיבלנו דאטה לגבי מה עובד טוב יותר נגדיל את התקציב לכותרת המנצחת.

לסיכום –

הפרסום ברשת טאבולה, הוא יעיל מאוד במגוון תחומים ויכול לספק תנועה איכותית לאתר או דף הנחיתה, בעלויות זולות יותר.

במאמר זה המלצנו למפרסם בטאבולה, להכניס לאתרכם כתבה, אינפורמטיבית או מקצועית, עם אלמנטים שיווקיים, על מנת להניע את הגולש לפעולה. כמובן שיש לבחור מספר כותרות על מנת לבדוק איזה כותרת מניבה יותר תוצאות.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
כתיבת תוכן ומאמרים לטאבולה - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן