כתיבת תוכן לאולמות אירועים

כתיבת תוכן לאולמות אירועים, יכולה להטיס את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל. אבל בשביל זה, צריך להבין לעומק מה גוגל דורש. לא משנה כמה יפה יהיה האתר שלכם, או כמה השקעתם עליו, אם הוא לא ידורג גבוה פשוט לא ידעו שאתם קיימים. אז איך עושים את זה נכון? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

 גלריית תמונות

אולם אירועים בסופו של דבר, חייב להראות תמונות. זה לא שירות של עורך דין, או איש מקצוע כזה או אחר. או בקיצור, תמונות וכמה שיותר. לצד זאת, אסור לוותר על התוכן המילולי. בסופו של דבר, הוא אחד הפרמטרים הקובעים ביותר בהחלטה של גוגל האם לקדם את האתר שלכם.

חשוב לשים לב, כי התמונות באיכות גבוהה והן ברורות ולא מגורענות. אם יש באולם האירועים שלכם אלמנט ייחודי כמו, בריכת יפה, או נוף עוצר נשימה, מומלץ מאוד לצרף מספר תמונות לגלריית התמונות.

 

מילים מקבלות משמעות

גולשים המחפשים אולם אירועים, יחפשו לרוב מקום מזמין, נעים ויפה. חשוב לתאר במילים את האווירה העופפת את האולם, או גן האירועים ולספר את הסיפור. תיאור נכון לא יבוא במקום המסר המועבר באמצעות התמונות, אלא יוסיף נפח ויגרום לגולש לדמיין, בדיוק את המקום המושלם עבור האירוע שלו.

לדוגמא, אם העסק שלכם נושק לחוף הים יש לתאר בקצרה את האווירה במקום כגון: “אווירה פסטורלית אל מול השקיעה”.

 

גן אירועים - חותם המילה

 

ירידה לפרטים קטנים

בכתיבת תוכן לאולמות אירועים, יש לתאר בקצרה את הפרטים הקטנים ביותר בעסק שלכם, על מנת לתת לגולש את מלוא המידע הנחוץ. חשוב לתאר בקצרה, תוך התמקדות בנושאים הבאים:

  • ציון מספר המשתתפים באירוע – פרט זה חשוב לצורך התאמת גודל האולם, או הגן לדרישת הגולש.

 

  • ציון כשרות המקום ככל והמקום כשר. האם יש הכשר? אם כן איזה?

 

 

  • תיאור דרכי גישה למקום. בעולמנו, אין מי שלא משתמש באפליקציית וויז או גוגל מפות ולכן מומלץ לשתף קישור למיקום העסק.

 

  • ציון פרטים יחודיים שיש במקום. לדוגמא, בריכת שחיה, אפשרות להופעות חיות ועוד.

 

 

  • תיאור כללי של האווירה במקום, כגון: מיקום האולם, עיצובו, אופן השירותים המוצע על ידכם וכו’

 

  • הפניה להמלצות גולשים. אין יותר טוב מהמלצה חמה, שתעשה את עבודת השכנוע עבורכם ותגרום לגולש להרגיש, שאצלכם יוכל לחגוג את האירוע באופן המושלם.

 

 

  • שיתוף אופציות רלוונטיות אחרות שעסקכם אינו מספק כגון: צלמים, דיי גיי, מגנטים וכו’.

 

שיתופי פעולה

כאשר אדם מתחתן, אולם אירועים הוא רק אלמנט אחד מתוך מיני רבים אחרים. דווקא בתחום אולמות האירועים קיים יתרון ברור ובולט, לשיתוף פעולה עם בעלי עסקים אחרים כמו לדוגמא, מעצבי שמלות, צלמים, דיי גיי, השכרת רכבים וכו’.

מעבר לשיתוף הפעולה שהינו דבר נחמד בפני עצמו, באופן הזה תוכלו להגדיל את פעילות העסק שלכם ולאפשר ללקוח שלכם להשיג את כל הספקים שהם צריכים, תחת קורת גג אחת. שיתוף פעולה הוא דבר מבורך שיגרום לעסקכם לשפר את הציון בגוגל. ככל ששיתופי הפעולה יהיו מוצלחים יותר, ככה גוגל ידרג את אתכם גבוה יותר.

 

זכרו דבר אחד

כתיבת תוכן חדה ומדויקת תגרום לגולש להבין כי רק אצלכם הוא רוצה לחגוג את האירוע שלו.  בכתיבת תוכן מהסוג הזה, אין מקום לטעויות. טעות בתיאור העסק, או תיאור דל ומשעמם, יבריח באופן מידי את הגולש.

בנוסף לכך, כתיבה לא מקצועית וחסרת ניסיון, תציג את העסק שלכם באור שלילי ותציג אתכם כלא מקצועיים, גם אם הדבר אינו נכון.

כאשר אנו נגשים לכתוב תוכן לאולמות אירועים, מומלץ לעשות זאת בקצרה, תוך שילוב של סגנונות כתיבה משתנים. אין לכם את הזמן? דיגיפארם הינה מערכת להזמנת תוכן בכל תחום, בניהם גם אולמות אירועים.יש לנו ניסיון עשיר בכתיבה מסוג זה, לצד יכולת לניתוח מעמיק.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן