כתיבת תוכן לאולמות אירועים

 

“חתונה, בר מצווה או אירוסין הם אחד מרגעיו הבודדים של האדם בחייו בו אור הזרקורים מופנה אליו והפוקוס ממוקד אך ורק בו. כתיבת תוכן הנוגעת ברגשותיו של הגולש תגרום לו להבין כי רק אצלכם יוכל לחגוג את האירוע הנכסף ולנצור אותו לעד בליבם של חבריו ובני משפחתו”

 

כתיבת תוכן לאולמות אירועים היא מלאכה מורכבת הטמון בה אלמנטים שיווקיים, חזותיים וויזואליים כאחד. לאור העבודה כי המוצר אשר אתם משווקים הוא “אולם אירועים” או “גן אירועים”, סביר להניח שרוב לקוחותיכם יצרכו את שירותכם פעם אחת בחייהם.

 

מסיבה זו, הצורך להשקיע בכתיבה נכונה ומקצועית גובר על כל שיקול אחר שכן גולש שקיים אירוע באולמכם ונהנה סביר להניח ימליץ לחבריו ובני משפחתו ויפיץ הלאה את הבשורה.

 

כאשר ניגשים לכתוב תוכן לאולמות אירועים, יש לזכור, כי מדובר באחד מרגעיו המיוחדים בחייו של הגולש. חתונה, חינה, ברית מילה ובר מצווה אילו אירועים הנחגגים בפעם אחת בחייו של אדם ולכן עבורו אין מקום לטעויות כלל וכלל.

 

כתיבה נכונה תתאר באופן מדויק וקולע את הפרטים הקטנים הקיימים באולם האירועים שלכם ומצד שני תדחוף את הגולש לצרוך את שירותכם מבלי להתפשר על איכות.

אם כן, אלו דברים עלינו לזכור כאשר אנו ניגשים לכתיבת תוכן לאולמות אירועים ועל מה מומלץ לשים דגש ותשומת לב.

 

גלריית תמונות:

 

בהקשר זה של הפסקה בהחלט ניתן לומר כל המוסיף הרי זה משובח. תמונות וככל שיותר, תעשנה את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל ותמחיש לגולש באופן הטוב ביותר את היתרונות הגלומים דווקא באולם האירועים שלכם על פני מקומות אחרים. כמובן שאין לוותר על תוכן מילולי אך גלריית תמונות משובחת בהחלט תדרבן את הגולש להתקשר עמכם ותניע אותו לפעולה.

 

גן אירועים - חותם המילה

 

חשוב לשים לב כי על התמונות להיות באיכות גבוהה וברורות ככל שניתן. ככל ובאולם האירועים שלכם קיים אלמנט ייחודי כגון בריכת שחיה או נוף עוצר נשימה מומלץ מאוד לצרף מספר תמונות לגלריית התמונות.

קרא גם על >> כתיבת תיאורי תמונות וההשפעה על אתר האינטרנט.

 

מילים מקבלות משמעות:

 

גולשים המחפשים אולם אירועים יחפשו לרוב מקום מזמין שיגרום אושר ושמחה למוזמניהם. גולשים המחפשים גן אירועים יחפשו אווירה פסטורלית, נופים ואלמנטים אחרים כגון בריכת שחיה וכו’.

 

אמנם, אומרים תמונה אחת שווה אלף מילים אך בהקשר זה גם למילים יש משמעות ואף משמעות גדולה.

 

 

חשוב לתאר במילים את האווירה העופפת את אולמכם או גן האירועים שלכם. תיאור נכון לא יבוא במקום המסר המועבר באמצעות גלריית התמונות אלא יוסיף עליה ויגרום לגולש לדמיין בדיוק את המקום המושלם עבור האירוע שלו.

 

 

ככל והעסק שלכם נושק לחוף הים יש לתאר בקצרה את האווירה במקום כגון: “אווירה פסטורלית אל מול השקיעה” או – “כשהאורחים שלכם ירימו כוסית תנשק השמש לקו החוף והגלים הזהובים יצבעו את האירוע שלכם בצבעי הקשת”.

 

ירידה לפרטים קטנים:

 

בכתיבת תוכן לאולמות אירועים יש לתאר בקצרה את הפרטים הקטנים ביותר בעסק שלכם על מנת שלגולש יהיה את מלוא המידע הנחוץ. חשוב לתאר בקצרה תוך התמקדות בנושאים הבאים:

 

 

  • ציון מספר המשתתפים באירוע. פרט זה חשוב לצורך התאמת גודל האולם או הגן לדרישת הגולש.
  • ציון כשרות המקום ככל והמקום כשר. רבים מהגולשים יבקשו לדעת אם המקום מספק אוכל כשר או לאו.
  • תיאור דרכי גישה למקום. בעולמנו אין מי שלא משתמש באפליקציית וויז או גוגל מפות ולכן מומלץ לשתף קישור למיקום העסק.
  • ציון פרטים מעניינים שיש במקום. פרטים מעניינים יכולים להיות בריכת שחיה, ג’קוזי, הופעות חיות ועוד ועוד.
  • תיאור כללי של האווירה הקיימת במקום כגון: מיקום האולם, עיצובו, אופן השירותים המוצע על ידכם וכו’
  • הפניה להמלצות גולשים. אין יותר טוב מהמלצה חמה שתעשה את עבודת השכנוע עבורכם ותשכנע את הגולש כי אצלכם יוכל לחגוג את האירוע באופן המושלם.
  • שיתוף אופציות רלוונטיות אחרות שעסקכם אינו מספק כגון: צלמים, דיי גיי, מגנטים וכו’ וכו’.

 

כמובן ומדובר ברשימה שאיננה סגורה וכותב תוכן מקצועי ידע להתאים את התוכן הנדרש לסוג העסק, מיקומו והשירות שהוא מספק.

 

שיתוף פעולה הוא דבר מבורך וגם גוגל מבין זאת:

 

כאשר אדם מתחתן אולם אירועים הוא דבר אחד מתוך מיני רבים אחרים אשר הוא זקוק להם ביום חתונתו. דווקא בתחום של אולמות אירועים קיים יתרון ברור ובולט לשיתוף פעולה עם בעלי עסקים אחרים כגון: מעצבי שמלות, צלמים, דיי גיי, השכרת רכבים וכו’. מעבר לשיתוף הפעולה שהינו דבר נחמד בפני עצמו, הרי שבאופן זה תוכלו להגדיל את פעילות עסקכם ולאפשר ללקוח שלכם להשיג את מבוקשו תחת קורת גג אחת.

שיתוף פעולה הוא דבר מבורך שיגרום לעסקכם לקבל את הציון הראוי לו על ידי גוגל. ככל ושיתופי הפעולה יישאו פרי הרי שגוגל ידע לקרוא נתון זה וידרג את אתרכם גבוה יותר.

 

זכרו דבר אחד!

 

חתונה, בר מצווה או אירוסין הם אחד מרגעיו הבודדים של האדם בחייו בו אור הזרקורים מופנה אליו והפוקוס ממוקד אך ורק בו. כתיבת תוכן חדה ומדויקת תגרום לגולש להבין כי רק אצלכם יוכל לחגוג את האירוע הנכסף ולגרום לחבריו ובני משפחתו  לזכור את האירוע לתקופה ארוכה.

 

בכתיבת תוכן מסוג זה יש להבין כי אין מקום לטעויות. טעות בתיאור העסק או תיאור דל ומשעמם יבריח באופן מידי את הגולש. כתיבה לא מקצועית וחסרת ניסיון תציג את העסק שלכם באור שלילי ותציג אתכם כלא מקצועיים חרף העובדה כי דבר זה אינו נכון.

 

כאשר אנו נגשים לכתוב תוכן לאולמות אירועים, יש לעשות זאת בקצרה ושילוב של מספר גורמים משתנים כגון פן שיווקי ואגרסיביות מסוימת למכירה. כתיבה זו דורשת ניסיון ומיומנות ומסיבה זו מומלץ לפנות לגורם מקצועי שיעשה זאת עבורכם.

 

חברת חותם המילה הינה חברה המתמחה בכתיבת תוכן לאולמות אירועים ובידה ניסיון עשיר בכתיבה מסוג זה וניתוח מעמיק של סוג העסק ודרישותיו. אצלנו תוכלו למצוא את טובי כותבי התוכן אשר ישמחו להעניק לכם את שירותם ולהניע את עסקכם קדימה אל עבר ההצלחה.

קראו גם >> כתיבת תוכן לפייסבוק

למעבר לרכישת המוצר

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן