כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע

נגלה לכם סוד, כתיבת תוכן איכותי לאתר שלכם, יכולה להפוך את אתר האתר למכונת עבודה המייצרת כסף. בסוף המאה הקודמת, פרץ האינטרנט לחיינו כרוח סערה ונגע כמעט בכל תחום אפשרי. מאז, האינטרנט התפתח באופן משמעותי והיום, עסק שאין לו אתר, או שיש אתר אבל הקידום שלו בגוגל לא מספיק טוב, בשביל חלק מהאנשים פשוט לא קיים, וזה לא משנה מאיזה תחום אתם. אז איך הופכים מבלתי נראים לנראים ומביאים יותר לקוחות?

כתיבת תוכן לאתרי בעלי מקצוע - חותם המילה

 

באיזו פלטפורמה כדאי לבעל מקצוע להשקיע את הפרסום?

תראו, פרסום ממומן יכול להיות יקר מאוד בסופו של דבר. התחרות מאוד גדולה ומדובר על תקציב חודשי שרוב העסקים הקטנים, או בעלי מקצוע מתקשים לעמוד בו. לכן, ההמלצה שלנו היא להשקיע בקידום אתר באופן אורגני. בדרך הזאת, תוכלו להביא לקוחות רלוונטים. ואם כבר אתם מחליטים לקדם עבודת כתיבה, הכי טוב שתשקיעו אותה באתר שלכם.

למה להשקיע באתר שלכם? קודם כל, כדי שיהיה לכם נכס דיגיטלי שישאר איתכם לטווח הארוך ותוכלו ליהנות מתנועה של לקוחות אליו. הכנו טבלה שמסבירה את ההבדלים בין אתר חיצוני לאתר בבעלותכם:

אתר אינטרנט בבעלותכם אתר אינטרנט חיצוני שלא שייך לכם
נכס שלכם שתמיד יישאר איתכם ללא תלות בבעל מקצוע כזה או אחר ברגע שתפסיקו לשלם, שמכם יורד ואתם תיעלמו
עלות פרסום זולה יותר. אתם מחליטים מה תקציב הפרסום שלכם ואינכם תלויים בגורם חיצוני עלויות פרסום גבוהות פר ליד או דמי שכירות חודשית
חופש כתיבה מוחלט. אתם תחליטו איזה תוכן יעלה לאתר שלכם, כמה עמודים הוא יהיה ובאילו נושאים יעסוק לרוב מוגבל לעמוד אחד
הגולשים יגיעו לאתר שלכם ישירות ללא מתווכים אחרים וללא מתחרים. לרוב, הגולשים יגיעו מגוגל ואז בתוך שיטוט באתר יצטרכו לחפש אתכם שוב. כלומר, חיפוש בתוך חיפוש מקטין את הסיכוי להמרה

 

או במילים אחרות, אם החלטתם להוציא כסף על פרסום, מומלץ לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט שלכם. הדבר נכון גם מבחינת עלות מול תועלת, כאשר אתם מפרסמים את התוכן שלכם באתר של מישהו אחר, אתם רק עוד עסק אחד מתוך עסקים רבים. השיטה של חיפוש בגוגל ואז בתוך האתר המפרסם, יוצרת קושי באיתור אתר האינטרנט שלכם.

 

איזה סוגי כתיבת תוכן קיימים ומה מטרתם?

ישנם סוגים שונים של תכנים, לכל סוג תוכן יש מטרה שונה, המשרתת יעד שהגדרתם מראש. חשוב לזכור, לפני שמתחילים בתהליך כתיבת התוכן, יש להגדיר תחילה איזה סוג תוכן אנו מעוניינים לפרסם, בהתאם לצרכים שלנו וליעדים השנתיים. אז אילו סוגי תוכן קיימים?

 

תוכן שיווקי

תוכן שיווקי נועד למכור וכמה שיותר. המטרה של סוג התוכן הזה היא, להניע את הקורא לפעולה ולגרום לו בסופו של דבר לרכוש את המוצר שפרסמתם.

 

תוכן שיווקי שנועד לעניין את הקורא

סוג תוכן זה נועד להעביר מסרים שיווקיים לקורא מצד אחד ומהצד השני, לאפשר לו את המקום לקבל החלטה אם לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. תוכן זה לרוב מתאפיין במסרים אטרקטיביים, אשר יגרמו לגולש להמשיך ולהתעניין במוצר או השירות שאתם מספקים.

 

תוכן שיווקי מתובל בתוכן אינפורמטיבי

תוכן מהסוג הזה, נועד בצד אחד לדחוף את הקורא לרכוש את המוצר אך מאידך לספק לו גם ערך מוסף וידע על המוצר או השירות שאתם מספקים. סגנון תוכן זה מתאים לעסקים רבים אשר אינם מעוניינים רק למכור אלא חפצים גם בהטמעת ידע ומסר במוחו של הקורא.

התאמת סוג התוכן תיהיה בהתאם לסוג העסק והיעדים שלכם. ניתן גם לשלב גם תכנים אינפורמטיביים, כך שתוכן יכול להיות כזה שגם מעביר מסר שיווקי, אך גם מספק ערך מוסף וידע לקורא. הטמעת ידע בקרב הגולשים שלכם, יכול אף להפוך את הגולש ללקוח קבוע, כזה שלא רק קונה בעצמו אלא מפנה את חבריו ובני משפחתו.

 

תוכן אינפורמטיבי

תוכן אינפורמטיבי בניגוד לתוכן שיווקי אינו נועד למכור. המטרה של סוג תוכן זה, היא להעביר מידע ולפתוח אופקים חדשים בקרב הגולשים המתעניינים במוצר או בשירות שאתם מציעים. תוכן אינפורמטיבי לרוב יכלול תיאור של המוצר או השירות, יסקור בקצרה רקע היסטורי, ישלב עובדות מעניינות לכך ובסופו של דבר יתן לקורא ערך מוסף וידע.

תוכן אינפורמטיבי קלאסי, אינו כולל כותרות שיווקיות ואינו מפעיל לחץ על הקורא לעבור לשלב הרכישה. אבל, ניתן לשלב בין התכנים וליצור תוכן אשר ברובו יהיה אינפורמטיבי אך גם יניע את הקורא לפעולה. תוכן אינפורמטיבי הוא הכלי האפקטיבי ביותר שיש בידכם לשתף את קהל הגולשים שלכם בשירות שאתם מספקים, או בתחום שאתם מגיעים ממנו.

זיכרו, חשוב להשקיע בתוכן ולערוך אותו באופן חד, ברור, קצר וקולע. העמסת פרטים רבים חסרי משמעות על הגולש, לא רק שלא יעניינו אותו, אלא יגרמו לו להרגיש לנטוש את העמוד.

 

תוכן לקידום האתר בצורה אורגנית (SEO)

מאמרי SEO הם למעשה מאמרים שנועדו להופיע באתרים אחרים והאתרים האלו יפנו אליכם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות (אנקור) . קבלת קישורים מאתרים אחרים נחשב בעיני גוגל במעין “המלצות”. לרוב, תוכן SEO הוא התוכן הזול ביותר בהשוואה ליתר התכנים, היות והוא מתבצע אך ורק לצורך קידום האתר באמצעות הקישורים השונים. אבל, זה ממש לא אומר שאפשר לזלזל בכתיבת SEO .

 

תנו לתוכן לעבוד עבורכם

בעידן בו ניתן לרכוש כל דבר באמצעות האינטרנט, אין ספק שמי שישקיע נכון באתר שלו, יצליח למכור גם הרבה. אם בעבר כמות המכירות הייתה תלויה ברמת ההיכרות של בעל העסק עם השוק המקומי, הרי שכיום ההתנהגות הצרכנית השתנתה וקניה מפה לאוזן כמעט חלפה מהעולם. מי שלא יעבוד באמצעות פרסום ברשת, מאבד נתח שוק די גדול ומשמעותי. תוכן שעובד עבורכם הוא תוכן שמטרתו להמיר גולש ממצב של קריאה למצב של רכישה.

וודאו כי התוכן שאתם מעלים לאתרכם, נכתב ע”י גורמי מקצוע הבקיאים בכללי כתיבה נכונה ובעלי ידע בתחום הספציפי הרלוונטי עבורכם. האזרו בסבלנות וגם אם נדמה לכם כי התוצאות אינן נראות בשטח, זכרו שבסופו של דבר, הזמן עושה את שלו ועם מעט השקעה העסק שלכם יהפוך למכונת עבודה יציבה.

 

מה כדאי? לכתוב תכנים לבד או באמצעות כותבי תוכן

כתיבת תכנים לאתרים, שיהיו גם מעניינים היא כישרון שלא כל אדם ניחן בו, ישנם כאלה שנולדו עם כישרון כתיבה וישנם כאלה שגם אם ינסו שעות ארוכות לא יצליחו להעביר את המסר הנדרש. כמו בכל מקצוע אחר, כאשר אנו זקוקים לרופא או עו”ד, אנו לא מנסים לטפל בבעיה בכוחות עצמנו, אלא ניגשים לבעל מקצוע רלוונטי המומחה בתחומו.

כך גם בכתיבת תוכן, כאשר אנו זקוקים לתוכן איכותי לאתר האינטרנט שלנו, כזה שיכפיל או ישלש את כמות המכירות, נצטרך להיעזר במומחה לכתיבה. מעבר לכך, כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע, לרוב תהיה על ידי בעל העסק בעצמו. הבעיה היא שיש כל כך הרבה דברים לדאוג להם בניהול עסק, שכתיבה תמיד תהיה זאת שנדחקת למקום האחרון.

חותם המילה, מתמחה בכתיבת תוכן איכותי לבעלי מקצוע מכל תחומי העיסוק הקיימים בשוק. בחברתנו נמצאים כותבי התוכן הטובים ביותר, בעלי ניסיון של שנים בתחום לצד התמקצעות בסוגי המקצועות השונים. אם אתם מעוניינים לפרוץ קדימה ולהפוך את העסק שלכם למוביל בתחום, זה הזמן לעשות שינוי. השאירו לנו הודעה ואנו נדאג לשוב אליכם ולהפוך את העסק שלכם למכונת עבודה, שלא תאכזב.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן