כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע

מדוע כתיבת תוכן איכותי יכולה להפוך את אתר האינטרנט שלך למכונת עבודה המייצרת כסף

בסוף המאה הקודמת, פרץ האינטרנט לחיינו כרוח סערה ונגע כמעט בכל תחום אפשרי.

 

אם פעם, שימוש באינטרנט היה לצורך צפייה בסרטונים או חיפוש אודות שירותים ממשלתיים כאלה או אחרים הרי שכיום פרסום עסק באתר האינטרנט הפך לכלי בסיסי בתפעול העסק ממש כמו רגל שלישית.

כתיבת תוכן לאתרי בעלי מקצוע - חותם המילה

 

לא משנה איזה בעלי מקצוע אתם, טכנאי מזגנים, אינסטלטור, חשמלאי, בניית ציפורניים וכו’, אתם בוודאי יודעים, שאם אתם לא מופיעים בגוגל, משמע אתם לא קיימים.

 

אתם גם יודעים שהמתחרים שלכם מקבלים הרבה עבודה באמצעות פרסום נכון ומדיוק באינטרנט ומגדילים את ההכנסות שלהם בעשרות אחוזים ביחס אליכם. איך הם עושים זאת אתם שואלים? ובכן, הם עושים זאת באמצעות אתרים שונים אשר מדרגים בעלי מקצוע ו/או באמצעות אתר האינטרנט שלהם הכתוב וערוך בצורה מושלמת עם תוכן איכותי שגורם להם למכור והרבה.

 

בעקבות המודעות לתוכן המופץ ברשת, גוגל שם לעצמו מטרה להקפיד על תוכן איכותי בלבד אשר יספק ערך מוסף גבוה לקורא ובסופו של דבר אף ימיר את הקריאה לרכישה. פרסום נכון של העסק, יכול להיות באמצעות קשת רחבה של פלטפורמות שונות הכוללות פרסום ברשתות חברתיות, פייסבוק, אינסגרם וכו’ וכן פרסום ממומן.

במאמר זה, נעבור ונמנה את כל הדברים שהאתר שלכם צריך מבחינת תוכן איכותי אשר הופך גולשים מתעניינים לגולשים משלמים.

 

באיזו פלטפורמה כדאי לבעל מקצוע להשקיע את הפרסום:

כמובן, שאם כבר אתם משקיעים כסף על פרסום (כתיבה), עדיף שהשקעה זו תתבצע עבור אתר אינטרנט שלכם ולא על שכירת מקום באתרים של אחרים.

מדוע?

ננסה להדגים באמצעות הטבלה רק כמה יתרונות בולטים בהשקעה באתר שלנו לעומת אתרי צד ג’.

אתר אינטרנט פרטי שלכם אתר אינטרנט חיצוני שלא שייך לכם
מדובר בנכס שלכם שתמיד יישאר איתכם ללא תלות בבעל מקצוע כזה או אחר ברגע שתפסיקו לשלם, שמכם יורד ואתם תיעלמו
עלות פרסום זולה יותר. אתם מחליטים מה תקציב הפרסום שלכם ואינכם תלויים בגורם חיצוני בעניין זה עלויות פרסום גבוהות פר ליד או  דמי שכירות חודשית
חופש כתיבה מוחלט. אתם תחליטו איזה תוכן יעלה לאתר שלכם, מה יהיה היקפו ובאלו נושאים יעסוק לרוב מוגבל לעמוד 1
הגולשים יגיעו לאתר שלכם ישירות ללא מתווכים אחרים בדרך כגון אתרים חיצונים שהתוכן שלכם מפורסם בהם לרוב הגולשים יגיעו מגוגל ואז בתוך שיטוט באתר יצטרכו לחפש אתכם שוב. כלומר, חיפוש בתוך חיפוש מקטין את הסיכוי לאתר את אתר האינטרנט שלכם

כפי שכבר הבנתם ,אם החלטתם להוציא כסף על פרסום מומלץ לעשות זאת באמצעות אתר אינטרנט שלכם. הדבר נכון גם מבחינת עלות מול תועלת. כאשר אתם מפרסמים את התוכן שלכם באתר של מישהו אחר, אתם רק עוד עסק אחד מתוך עסקים רבים. השיטה של חיפוש בגוגל ואז בתוך האתר המפרסם יוצרת קושי באיתור אתר האינטרנט שלכם.

 

בהקשר של אפשרות פרסום ניתן לציין כי קיימת אפשרות לשלב בתחילת דרכו של אתר האינטרנט בין פרסום ממומן לקידום אורגני בגוגל. כך, באופן זה, תוכלו להופיע באופן מידי בתוצאות החיפוש ולהוביל בהן ומאידך ככל שיחלוף הזמן, תוכלו לקדם את אתר האינטרנט שלכם באופן עצמאי בשלבי הסולם עד למיקומו במקום הראוי לו והמכובד.

 

איזה סוגי כתיבת תוכן קיימים ומה המטרה של כל אחד מהם?

ישנם הרבה סוגי וסגנונות כתיבה ולכל סגנון מטרה שונה המשרתת תכלית מוגדרת מראש. חשוב לזכור כי כאשר מפרסמים תוכן באינטרנט, יש להגדיר תחילה איזה סוג תוכן אנו  מעוניינים לפרסם בהתאם לצרכים שלנו ורק לאחר מכן להתפנות למלאכת הכתיבה. להלן חלק קטן משירותי כתיבת התוכן אותם מספקת חותם המילה.

 

תוכן שיווקי – למילים יש כוח למכור והרבה

תוכן שיווקי נועד למכור וכמה שיותר. זהו תוכן אשר מטרתו להניע את הקורא לפעולה ולגרום לו בסופו של דבר לרכוש את המוצר שפרסמתם.

קיימים מספר שונה של סגנונות תוכן שיווקי אשר כל אחד משרת מטרה אחרת ושונה.

תוכן שיווקי אגרסיבי –

סגננון תוכן זה נועד לדחוף את הקורא לרכישת המוצר תוך שימוש באמצעים הממחישים לו את יתרונות המוצר וכן שימוש בביטוים המניעים לפעולה באופן אגרסיבי. תוכן אגרסיבי אינו מתאים לכל בעל עסק, ישנם קוראים רבים אשר שיטת הלחץ דווקא יוצרת את האפקט ההפוך וגורמת להם להתבצר בעמדתם ולא לנוע לפעולה.

 

תוכן אגרסיבי מתאים לעסק המפרסם מוצר אשר ברצונו למכור כמה שיותר ממנו וכמה שיותר מהר.

תוכן שיווקי שנועד לעניין את הקורא –

סוג תוכן זה נועד להעביר מסרים שיווקיים לקורא אך מאידך לאפשר לו את המקום לקבל החלטה אם לעבור לשלב הבא דהיינו רכישת המוצר אם לאו. תוכן זה לרוב מתאפיין במסרים המופעים בכותרות התוכן כמסרים מפתים אשר יגרמו לגולש להמשיך ולהתעניין במוצר או השירות שאתם מספקים.

תוכן שיווקי מתובל בתוכן אינפורמטיבי –

תוכן זה נועד מחד לדחוף את הקורא לרכוש את המוצר אך מאידך לספק לו גם ערך מוסף בגין המוצר או השירות שאתם מספקים. סגנון תוכן זה מתאים לעסקים רבים אשר אינם מעוניינים רק למכור אלא חפצים אף בהטמעת ידע ומסר במוחו של הקורא.

 

אם כן, ראינו כי גם בתוך קטגורית תוכן שיווקי ניתן למצוא סוגים שונים של תוכן זה וכי התאמת סוג התוכן יהיה בהתאם לסוג העסק ורצונכם. ניתן אף לשלב בין סוגים שונים של תכנים כך שתוכן יכול להיות כזה המעביר מסר שיווקי אך גם מספק ערך מוסף וידע לקורא.

 

קוראים רבים דווקא חפצים לקבל ידע אודות המוצר או השירות שאתם מפרסמים ולא רק לבצע רכישה. הטמעת ידע בקרב הגולשים שלכם יכולים אף להפוך את הגולש ללקוח קבוע כזה שלא רק קונה בעצמו אלא מפנה את חבריו ובני משפחות.

 

תוכן אינפורמטיבי – מילים מוכרת ידע ומעבירות מסרים

תוכן אינפורמטיבי בניגוד לתוכן שיווקי אינו נועד למכור. תוכן זה, נועד להעביר מידע ולפתוח אופקים חדשים בקרב הגולשים שלכם המתעניינים במוצר או השירות שאתם מספקים. תוכן אינפורמטיבי לרוב יכלול תיאור המוצר או השירות, יסקור בקצרה רקע היסטורי ככל ויש מקום לכך ובסופו של דבר יגרום לקורא להבין בדיוק מה אתם מעוניינים להפיץ.

תוכן אינפורמטיבי אינו כולל כותרות שיווקיות ואינו מפעיל לחץ על הקורא לעבור לשלב הרכישה. כמובן שניתן לשלב בין התכנים וליצור תוכן אשר ברובו יהיה תוכן אינפורמטיבי אך גם בסופו יניע את הקורא לפעולה ולהשארת הודעה. תוכן אינפורמטיבי הוא הכלי האפקטיבי ביותר שיש בידכם לשתף את קהל הגולשים שלכם בשירות שאתם מספקים.

מסיבה זו, חשוב להשקיע בתוכן זה ולערוך אותו באופן חד, ברור, קצר וקולע. זכרו, העמסת פרטים רבים חסרי משמעות על הגולש לא רק שלא יעניינו אתו אלא יגרמו לו להרגיש משועמם ולדפדף לעסק הבא של המתחרים שלכם אשר שם ימצא את מבוקשו.

לכתיבת תוכן אינפורמטיבי כללי כתיבה מוגדרים וברורים (מילות מפתח, כותרות, ביטויים וכו’) אשר במידה וייכתב כנדרש, גוגל ידע לדרגו באופן הראוי לו ובכך יקפיץ את אתרכם מעלה בשלבי הדירוג. מסיבה זו, יש להקפיד על כללי כתיבה נכונים ולהשקיע בעריכת התוכן.

 

תוכן קידומי SEO

מאמרי SEO הם למעשה מאמרים אשר נועדו להופיע באתרים אחרים מהם תרכשו קישורים לקידום אתר האינטרנט שלכם. כפי שידוע, קישורים הם מעין “ממליצים” הפועלים לקידום אתר האינטרנט שלכם בגוגל. מאמרי SEO מדורגים בבחינת איכות התכנים השונים ברמה הנמוכה ביותר משום שתוכנים אלו אינם מופיעים באתרכם ואינם משפיעים על דירגו באופן ישיר.

כתיבת SEO אינה דורשת הקפדה על שימוש בביטוים או מילות מפתח וכן אין צורך בשימוש בכותרות H1 כפי שיש לבצע בתוכן אינפורמטיבי. לרוב, תוכן SEO הוא התוכן הזול ביותר בהשוואה ליתר התכנים היות והוא מתבצע אך ורק לצורך קידום האתר באמצעות הקישורים השונים. אין זה אומר כי ניתן לזלזל בכתיבת SEO אך משום שמדובר בתוכן שממילא אינו מיועד לאתר האינטרנט שלנו, אין גם כל צורך להשקיע בו מעבר לרמה בסיסית.

תוכן SEO נחוץ ודרוש לכל בעל עסק המקדם את אתר האינטרנט שלו אורגנית. קידום אורגני דורש אחת לפרק זמן קצוב הכנסת קישורים חיצונים לאתר האינטרנט  שלכם על מנת לשמור על דירוגו הגבוה בגוגל.

 

תנו לתוכן לעבוד עבורכם

בעידן בו ניתן לרכוש כל דבר באמצעות האינטרנט, אין ספק כי מי שישקיע נכון ימכור גם הרבה. אם בעבר כמות המכירות הייתה תלויה ברמת ההיכרות של בעל העסק עם השוק המקומי הרי שכיום קניה מפה לאוזן כמעט חלפה מהעולם ומי שלא יעבוד באמצעות פרסום ברשת לא ימכור או ימכור עשירת מהמתחרה אשר השכיל להבין והקים אתר פעיל ומצליח.

 

תוכן שעובד עבורכם הוא תוכן אשר נועד להמיר קריאה לרכישה והרבה! החשיבות שיש לתוכן המפורסם באתר האינטרנט שלכם חורצת גורלות.

 

תוכן מושקע, איכותי ומעניין לא רק שיציף לכם את העסק בלקוחות אלא אף יגרום לגולשים להתעניין בכם ולדרג את אתר האינטרנט שלכם גבוה. תוכן מעניין אף יגרום לגולשים להישאר זמן ממושך יותר באתר האינטרנט שלכם ובכל להגדיל את זמן השהייה בו. זמן שהייה הוא אחד הפרמטרים שגוגל משקלל בדירוג האתר וציונו.

מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת

כן, כן, לא מדובר בעוד קלישאה אלא באחד הביטויים הרלוונטיים ביותר במיוחד עבור כתיבת תוכן לאתרי בעלי מקצוע. לעיתים, קידום האתר וכתיבת תוכן נראה כעוד פעולה חסרת משמעות אשר אינה מביאה לתוצאה מידית ולכאורה מיותרת. זכרו, כי דברים טובים באים לאט ותוכן איכותי אשר יכנס באופן עקבי לאתר האינטרנט שלכם יגרום לו אט אט לעלות מעלה ולהופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל.

 

אל תמעיטו בערכו של התוכן, וודאו כי התוכן שאתם מעלים לאתרכם נכתב ע”י גורמי מקצוע הבקיאים בכללי כתיבה נכונה ובעלי ידע בתחום הספציפי הרלוונטי עבורכם. האזרו בסבלנות וגם אם נדמה לכם כי התוצאות אינן נראות בשטח זכרו כי בסופו של דבר הזמן עושה את שלו ועם מעט השקעה העסק שלכם יהפוך למכונת עבודה.

כתיבת תכנים לבד או באמצעות כותבי תוכן

רבים נוטים להמעיט בחשיבותן של מילים מתוך תפיסה שגויה כי במה בסך הכול מדובר. האמת היא כי מילים יוצרות מציאות, מילים מעבירות מסרים ולעיתים אף חורצות גורלות. לא לחינם נאמר “החיים והמוות ביד הלשון”. למילים כוח כביר ומשמעות חסרת גבולות. ככל ומדובר על כתיבת תכנים, אין צורך להרחיב את המשמעות של תוכן איכותי המעבר מסר ברור וחד לקורא.

 

כתיבת לאתרים היא תכונה שלא כל אדם ניחן בה, ישנם כאלה שנולדו עם כישרון כתיבה וישנם כאלה שגם אם ינסו שעות ארוכות לא יצליחו להעביר את המסר הנדרש בכתיבה. כמו בכל מקצוע אחר, כאשר אנו זקוקים לרופא או עו”ד אנו לא מנסים לטפל בבעיה בכוחות עצמנו אלא ניגשים לבעל מקצוע אשר באמצעות הכישורים שרכש והניסיון שלו יסייע לנו למצוא מזור למצוקתנו.

 

כך גם בכתיבת תוכן, כאשר אנו זקוקים לתוכן איכותי לאתר האינטרנט שלנו כזה שיכפיל וישלש את כמות המכירות שלנו, אנו לא נרצה לזלזל בו ולערוך אותו כלאחר יד. אנו נפנה לבעל מקצוע אשר יקדיש לנו מזמנו ויפעל לכתיבת התכנים באופן מקצועי ואיכותי.

 

מעבר לכך, כתיבת תוכן לאתרי בעלי מקצוע לרוב תהיה עבור בעלי עסקים הטרודים בניהול העסק עד לצווארם. כתיבת תוכן היא עניין הדורש זמן, חשיבה וריכוז. בעל עסק הטרוד בניהול העסק שלו לא יוכל למצוא את הזמן המתאים והראוי לכתיבת תוכן או גרוע מכך, ינסה לעשות זאת ברגעי הפנאי שלו כאשר הדבר יבוא על חשבון זמן איכות עם המשפחה וללא ריכוז מתאים.

 

הכנסת תכנים לאתר, יש לעשות רק באמצעות בעלי מקצוע המתמחים בסוגי הכתיבה השונים ובידם הכלים המתאימים לערוך תוכן איכותי, משפיע ומעביר מסר, כזה שגוגל יעריך וידרג גבוה.

חותם המילה מתמחה בכתיבת תוכן איכותי לבעלי מקצוע על כול סוגיו ורבדיו. בחברתנו נמצאים טובי כותבי התוכן אשר מאחוריהם שעות ארוכות של כתיבה והתמקצעות בכל סוגי המקצועות השונים הקיימים בשוק. אם אתם מעוניינים לפרוץ קדימה ולתת לעסק שלכם להוביל בתחום, זה הזמן לעשות שינוי. השאירו לנו הודעה ואנו נדאג לשוב אליכם ולהפוך את העסק שלכם למכונת עבודה שלא תאכזב אתכם.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
כתיבת תוכן לאתרי בעלי מקצוע - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן