כתיבת תוכן לאתרי תיירות

בעידן הגלובלי כשחופשה באירופה הפכה להיות  משתלמת יותר מנסיעה לאילת אין ספק שיותר ויותר ישראלים מבלים במדינות שונות וכתוצאה מכך התוכן העולה לרשתות רב ומגוון.

 

תודות לפתיחת השמיים לחברות תעופה רבות, עולם התיירות פורח והמוני ישראלים נוהרים לשלל מדינות בעולם לעיתים אף מספר פעמים בשנה

כמעט כל תייר המתחיל את מסע הנופש עושה את הצעד הראשון בחיפוש מידע בגוגל או מנועי חיפוש אחרים. מנועי החיפוש עמוסים במידע תיירותי רב ומספקים אין סוף המלצות, ביקורות וחוות דעת.

 

אם כן, כיצד ניתן לעלות תוכן תיירותי איכותי שיבלוט בין כל המידע הרב המציף את הרשת וידורג גבוה במנועי החיפוש? כיצד ניתן לרתק את הקורא ולהנגיש לו בדיוק את התוכן הרצוי שחיפש?

 

השתמשו במילות מפתח נכונות:

 

מילות מפתח הן הבסיס להצלחת כתיבת תוכן לאתרי תיירות.

מילות מפתח נכונות הן למעשה  המפתח להנגשת התוכן לקורא וחשיפתו בפני ציבור רחב יותר. כאשר אתם כותבים תוכן תיירותי יש לחשוב כיצד הקורא יחפש את המידע שברצונכם להעביר ולשתול בתודעתו של הקורא.

 

כך למשל, אם התוכן עוסק בספא ובריאות בראשון לציון אתם לא תכתבו “הספא של משה ישראלי” אלא אתם תכתבו “ספא בראשון לציון”. שימוש במילות מפתח נכונות הוא באמצעות ניסיון והכרת התחום וכן באמצעות חשיבה נכונה, חשיבה שתיכנס למוחו של הקורא.

 

מיקוד התוכן באמצעות מילות מפתח נכונות יגרום לתוכן שלכם להופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש ולהיחשף לכמות עצומה של גולשים. מילות מפתח הן הדרך להתברג למקומות הנכונים החשופים לגולשים המתאימים.

 

עריכת מחקר מקדים מקיף על הנושא:

 

ללא ספק, אין חכם כבעל ניסיון והדרך הטובה ביותר לקבל מידע על יעד תיירותי הוא פשוט לבקר בו. יחד עם זאת, מסיבות לוגיסטיות או כלכליות, לא תמיד ניתן לבקר בכל יעד ויעד עליו כותבים אך ניתן לעשות זאת גם ללא ביקור ביעד.

כתיבת תוכן על יעד שמעולם לא ביקרתם בו הוא דבר מקובל וקיים זמן רב אך דורש חקירה מעמיקה של היעד, הכרת המסורת הנהוגה במקום ושאר הפרטים הקטנים שמעניינים את הקורא.

צעד ראשון חשוב שיש לעשות טרם כתיבת התוכן הוא הכרת הנושא הנכתב על בוריו ועריכת מחקר מקיף שיוכל לספק כלים עשירי ידע לכותב התוכן אודות המאמר.

 

תכתבו קליל, סחפו את הקורא:

 

כתיבת תוכן מעניין וטוב לאתר תיירות, אחד כזה שיניע את הקורא לפעולה וידרבן אותו לרכוש דווקא מכם את כרטיס הטיסה או חבילת חופשה משתלמת הוא תוכן קליל, מרתק, אמין ועדכני. ידוע שכתיבה היא הדרך הטובה ביותר להביע רגשות אך במקרה זה כתיבה יכולה גם לסחוף את הקורא אל מחוזות רחוקים, להביאו אל היעד הרחוק דרך השורות והפעלת הדמיון.

כתיבה טובה היא כתיבה שתרתק את הקורא ותגרום לו להרגיש את הטעמים שבצלחת גם מבלי שכלל ביקר במסעדה, לשמוע את הגלים מתנפצים על החוף גם מבלי שכלל ביקר בו.

הדרך הטובה ביותר לשבות את הקורא ולרתק אותו היא כתיבה מעניינת ומושכת שבסופו של דבר תניע אותו לפעולה ותגרום לו להזמין דרכם את החבילה המשתלמת.

 

תמונה אחת שווה אלף מילים:

 

כתיבה אמנם היא דרך נכונה ומתאימה להעביר מסר ולבטא רגשות אך יחד עם זאת הוספת תמונה היא הדרך הטובה ביותר להמחיש לקורא את המסר המועבר. כך למשל, אם אתם רושמים על חופים בדרום פורטוגל רצוי ומומלץ לצרף תמונה מהחופים הללו ולרשום הסבר קצר תחת התמונה.

מחקרים מראים כי העברת תוכן באמצעות תמונה או סרטון וידאו גורמת למידע והתוכן להיחקק במוחו של הקורא טוב יותר. מעבר לך, תמונה יכולה להמחיש הכי קרוב למציאות במה מדובר ובגין מה התוכן הרלוונטי עוסק.

רצוי כי התמונה תהיה אמיתית, ברורה ותמחיש באופן המירבי עד כמה שניתן את התוכן המועבר במאמר. הוספת סרטון וידאו הוא דבר מבורך אף יותר וניתן באמצעות סרטון קצר לקחת את הקורא דרך המסך אל יעדים במזרח הרחוק או כל יעד אחר. קראו גם >> כתיבת תיאורי תמונות וההשפעה על אתר האינטרנט.

 

תוכן לתיירות - חותם המילה

 

הנגשת מידע רלוונטי ונכון:

 

לעיתים קרובות כותבי תוכן נוטים להגזים בתיאור הפרטים מתוך מחשבה שכך יכול להגדיל העסק הרלוונטי את קהל לקוחותיו. בפועל יוצא, כי מידע מוגזם או לא נכון לא רק שיסב עוגמת נפש ללקוח אלא יהפוך אותו לאויב העסק ואחד כזה שלא יהסס לכתוב ביקורת רעה נגד העסק שלכם.

חשוב להיצמד לתוכן נכון ומדויק גם אם הוא לא הכי נוח לנו מבחינת איכות או מיקום למשל.

זכרו, תייר משלם ממיטב כספו וזמנו עבור הנופש או הבילוי שרכש מכם והוא מצפה לקבל תמורה הולמת עבור כך. אין דבר יותר מאכזב מעוגמת נפש שנגרמה בעת בילוי וחופשה.

במצב בו אתם יודעים על נקודת תורפה בעסק שלכם עדיף לא להסתירה אך יחד עם זאת להבליט את היתרונות האחרים הקיימים. כך למשל אם אתם כותבים על שירותי תיירות בסרי לנקה ואתם יודעים כי העסק ממוקם הרחק מהחוף מומלץ לא לטשטש עובדה זו אך יחד עם זאת להבליט את היתרונות האחרים הקיימים במקום כמו קרבה למסעדות למשל או בתי קפה.

 

שיתוף תוכן אחר הקשור בעקיפין לתיירות:

 

תוכן השייך לתיירות יכול להיות קשור בעקיפין למגוון רחב של נושאים אחרים היכולים לעניין את הקורא. לדוגמה קורא המתעניין בחופשה באילת יתעניין גם מן הסתם במסעדות באילת, בארים באילת, צלילה, אטרקציות נוספות ועוד ועוד. קורא המעוניין בחבילת נופש לחו”ל כמעט תמיד יתעניין גם בביטוח נסיעות.

 

נסו כי מלבד התוכן התיירותי שאתם מעלים לאתר האינטרנט שלכם תשתפו גם תוכן רלוונטי נוסף, תוכן כזה שיגרום לקורא להישאר באתרכם יותר ויותר זמן. לשיתוף תוכן הקשור לתיירות מספר יתרונות משמעותיים.

 

  1. זמן שהייה באתר שלכם. ככל ותשתפו יותר נושאים הקשורים בתיירות כך הקורא ישהה זמן ארוך יותר באתר הבית שלכם ויגרום לגוגל להבין שמדובר באתר איכותי. זמן שהייה הוא אחד מהדברים שגוגל משקלל בדירוג של האתר.
  2. שיתוף תוכן רלוונטי הקשור לתיירות מהווה בסיס לשיתוף עסקי. שיתופים זהו דבר מבורך ויכול לתרום לכל הצדדים. שיתוף בין העסק שלכם לעסקים אחרים שבאמצעות אתר הבית שלכם נהנו מפעילות עסקית יכול להגדיל את הרווחים שלכם. כך למשל שיתוף מתבקש הוא בין עסק נסיעות לחו”ל לבין סוכני ביטוח.
  3. העשרת אתר האינטרנט שלכם. שיתוף תוכן הקשור לתיירות יציג את האתר שלכם באור חיובי ויגרום לקורא להבין כי מדובר באתר מקצועי, עשיר בידע מקיף ומספיק בעל ניסיון כדי להמליץ על תחומים נוספים הקשורים אליו.

 

כתיבת תוכן לאתר תיירות לבד או באמצעות כותב מקצועי:

 

אין ספק כי ניתן לערוך כתיבה באופן עצמאי לאתר האינטרנט שלכם ולשתפו ברשתות השונות ומנועי החיפוש. יחד עם זאת, יש לזכור כי בכתיבת תוכן ועל מנת שגוגל יעריך את איכותו כאחד שידורג גבוה, יש להשתמש במילות מפתח נכונות וביטויי זנב רלוונטיים. מעבר לכך, יש צורך בכתיבה מרתקת ומעניינת ולא לכולם יש את הכישורים המתאמים לכך.

 

בדיוק בגלל סיבות אלו מומלץ ורצוי להיעזר בכותב תוכן מקצועי אשר לו הידע והכלים להשתמש במילות מפתח נכונות וביטויי זנב מתאימים. כותב תוכן מקצועי הוא גם אחד כזה שבעברו ניסיון עשיר בכתיבת תוכן לאתרי תיירות וערך עשרות מחקרים על יעדים שונים בארץ ובעולם ולכן יוכל גם לרתק את הקורא.

 

יש לזכור כי בסופו של דבר הקורא מעוניין למצוא תוכן קליל ומעניין אחד כזה שבסופו של דבר יגרום לו לרכוש דרכם את המוצר המבוקש או אפילו סתם לעשות לייק ולשתף את האתר עם חבריו.

אם ברצונכם להיות חלק מקהל לקוחותינו הנהנים מכתיבה איכותית ומרתקת אנא השאירו הודעה ונדאג לשוב אליכם בהקדם.

 

נ.ב. כותב המאמר ביקר בעשרות מדינות בעולם. באפריקה, באירופה, במזרח הרחוק וכן במזרח התיכון.

להזמנת תוכן לאתרי תיירות כנסו לחנות ובחרו מאמרים אינפורמטיביים.

למעבר לרכישת המוצר

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן