כתיבת תוכן לאתרי תיירות

בעידן הגלובלי כשחופשה באירופה הפכה להיות  אפילו יותר משתלמת מנסיעה לאילת, אין ספק שיותר ויותר ישראלים מחליטים לצאת לטייל קצת בחו”ל. רוב המטיילים מתחילים את המסע שלהם בחיפושים ברחבי הרשת אחרי היעד האידיאלי. איך כותבים תוכן מעניין שיגרום לגולשים להישאר באתר ולקרוא?

 

בראש ובראשונה, השתמשו במילות מפתח נכונות

גוגל עובד לפי מילות מפתח ובאמצעות מילות מפתח רלוונטיות, האלגוריתם של מנוע החיפוש מתאים את האתרים שלדעתו יוכלו לתת מענה לשאילתה של הגולש בצורה הטובה ביותר. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום התיירות, מילות מפתח הן הבסיס להצלחת כתיבת תוכן.

מילות מפתח נכונות, הן למעשה השיטה להנגשת תוכן לקורא. כאשר אתם כותבים תוכן תיירותי, יש לחשוב כיצד הקורא יחפש את המידע שברצונכם להעביר ורק לאחר מכן להתחיל בכתיבת תוכן.

לדוגמא, אם התוכן עוסק בספא ובריאות בראשון לציון, לא מומלץ שתכתבו “הספא של משה ישראלי” אלא “ספא בראשון לציון”. שימוש במילות מפתח נכונות הוא חלק משמעותי וחשוב כדי לקדם את האתר שלכם. תמיד תנסו לשים את עצמכם בנעליים של הגולש. מיקוד התוכן באמצעות מילות מפתח נכונות, יגרום לתוכן שלכם להופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש ולהיחשף לכמות עצומה של גולשים.

 

עריכת מחקר מקדים מקיף על הנושא

ברור שהאידיאל הוא לשלב כותבי תוכן שטיילו ביעד התיירותי עליו אתם רוצים לכתוב. אבל, מסיבות לוגיסטיות וכלכליות, לא תמיד ניתן לבקר בכל יעד ויעד עליו כותבים.  כתיבת תוכן על יעד שמעולם לא ביקרתם בו הוא דבר מקובל, אבל יחד עם זאת, כתיבה באופן הזה, דורשת חקירה מעמיקה של היעד, הכרת המסורת הנהוגה במקום ושאר פרטים שמעניינים את הקורא.

 

תכתבו קליל ונסו לסחוף את הקורא

בתחום תחרותי כמו תחום התיירות, חשוב להשקיע בכתיבת תוכן מעניין וטוב לאתר, אחד כזה שיניע את הקורא לפעולה וידרבן אותו לרכוש דווקא מכם את כרטיס הטיסה, או חבילת הנופש. כתיבה היא דרך טובה להביע רגשות, לעורר רגשות ולסחוף את הקורא אל מחוזות רחוקים.

 

תמונה אחת שווה אלף מילים

כתיבה אמנם היא דרך נכונה ומתאימה להעביר מסר ולבטא רגשות. הוספת תמונה לצד המלל תגרום לחוויה מלאה ותעזור להמחיש לקורא את המסר המועבר. כך למשל, אם אתם רושמים על חופים בדרום פורטוגל, רצוי ומומלץ לצרף תמונה מהחופים הללו ולרשום הסבר קצר תחת התמונה.

מחקרים מראים כי העברת תוכן באמצעות תמונה או סרטון וידאו גורמים למידע והתוכן להיחקק במוחו של הקורא טוב יותר. מעבר לך, תמונה יכולה להמחיש הכי קרוב למציאות במה מדובר ובמה התוכן הרלוונטי עוסק. מומלץ לשלב תמונה אמיתית וברורה, שתמחיש באופן המירבי עד כמה שניתן את התוכן המועבר במאמר.

תוכן לתיירות - חותם המילה

 

הנגשת מידע רלוונטי ונכון

לעיתים קרובות, כותבי תוכן נוטים להגזים בתיאור הפרטים, מתוך מחשבה שכך יכולו להגדיל את העסק הרלוונטי ואת קהל לקוחותיו. אבל אם נודה באמת, מידע מוגזם או לא נכון, לא רק יסב עוגמת נפש ללקוח, אלא יהפוך אותו ללקוח לא מרוצה ואחד שלא יהסס לכתוב ביקורת מאוד לא טובה נגד העסק שלכם ובצד, אם מה שכתבתם היה מוגזם ולא מתיישב עם המציאות.

זכרו, תייר משלם ממיטב כספו וזמנו עבור החופשה, לכן, הוא מצפה לקבל תמורה הולמת עבור כך. אין דבר יותר מאכזב מעוגמת נפש שנגרמה בעת חופשה.

במצב בו אתם יודעים על נקודת תורפה בעסק שלכם, עדיף לא להסתירה ויחד עם זאת, כן חשוב להבליט את היתרונות האחרים הקיימים. כך למשל, אם אתם כותבים על שירותי תיירות בסרי לנקה ואתם יודעים כי העסק ממוקם הרחק מהחוף, מומלץ לא לטשטש עובדה זו, אך יחד עם זאת להבליט את היתרונות האחרים הקיימים במקום כמו לדוגמא, קרבה למסעדות או בתי קפה.

 

שיתוף תוכן אחר הקשור בעקיפין לתיירות

תוכן השייך לתיירות, יכול להיות קשור בעקיפין למגוון רחב של נושאים אחרים, היכולים לעניין את הקורא. לדוגמה, אם קורא מתעניין בחופשה באילת, סביא שהוא גם יתעניין גם במסעדות באילת, בברים, אתרי צלילה, אטרקציות מומלצות ועוד. דוגמא נוספת היא, קורא המעוניין בחבילת נופש לחו”ל כמעט תמיד יתעניין גם בביטוח נסיעות.

נסו כי מלבד התוכן התיירותי שאתם מעלים לאתר שלכם, לשתף גם תוכן רלוונטי נוסף, תוכן כזה, יגרום לקורא להישאר באתרכם יותר ויותר זמן.

 

לשיתוף תוכן נוסף מתחום התיירות מספר יתרונות:

  1. זמן שהייה באתר שלכם. ככל ותשתפו יותר נושאים הקשורים בתיירות וביעדים השונים, כך הקורא ישהה זמן ארוך יותר באתר הבית שלכם ויגרום לגוגל להבין שמדובר באתר איכותי. זיכרו, זמן שהייה הוא אחד מהדברים שגוגל משקלל בדירוג של האתר.
  2. שיתוף תוכן רלוונטי הקשור לתיירות מהווה בסיס לשיתוף עסקי. שיתופים הם דבר מבורך ויכול לתרום לכל הצדדים. שיתוף בין העסק שלכם לעסקים אחרים שבאמצעות האתר שלכם נהנו מפעילות עסקית, יכול להגדיל את הרווחים שלכם. כך למשל שיתוף מתבקש הוא בין עסק נסיעות לחו”ל לבין סוכני ביטוח.
  3. העשרת אתר האינטרנט שלכם. שיתוף תוכן הקשור לתיירות יציג את האתר שלכם באור חיובי ויגרום לקורא להבין, כי מדובר באתר מקצועי, עשיר, בעל ידע מקיף וניסיון כדי להמליץ על תחומים נוספים הקשורים אליו.

 

כתיבת תוכן לאתר תיירות לבד או באמצעות כותב מקצועי

אין ספק כי ניתן לערוך כתיבה באופן עצמאי לאתר האינטרנט שלכם ולשתפו ברשתות השונות ומנועי החיפוש. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כשאנחנו נגשים לכתיבת תוכן צריך לעשות זאת בהתאם לכללים ולחוקים שגוגל מגדיר, זאת על מנת שהוא יראה בתוכן שלנו כאיכותי ויעלה את דירוג האתר.

בגלל סיבות אלו, מומלץ ורצוי להיעזר בכותב תוכן מקצועי, אשר יש לו את הידע והכלים להשתמש במילות מפתח נכונות וביטויי זנב מתאימים. כותב תוכן מקצועי, הוא אחד שבעברו יש ניסיון עשיר בכתיבת תוכן לאתרי תיירות ובמהלך עבודתו ערך עשרות מחקרים על יעדים שונים בארץ ובעולם והוא מכיר את התחום.

סופו של דבר הקורא מעוניין למצוא תוכן קליל ומעניין, אולי אפילו בסוך הקריאה הוא ירצה לרכוש דרכם את המוצר המבוקש, או אפילו סתם לעשות לייק ולשתף את האתר עם חבריו. אם ברצונכם להיות חלק מקהל לקוחותינו הנהנים מכתיבה איכותית ומרתקת, אנחנו כאן בשבילכם. להזמנת תוכן לאתרי תיירות כנסו למערכת ההזמנות שלנו, דיגיפארם ותוכלו להזמין בקליק תוכן איכותי מכל מקום בכל זמן.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן