כתיבת תוכן לחברות וסוכני ביטוח

כתיבת תוכן לחברות וסוכנות ביטוח, היא חשובה במעלה, היות ומדובר באתרים עם תחרותיות גבוהה במנוע החיפוש של גוגל. יתרה מזאת, עלויות הקידום הממומן בתחום הזה גבוהות במיוחד. אבל, היתרון הוא, שבעזרת תוכן איכותי אפשר להגיע למקומות ראשונים בגוגל בחיפושים של מילות מפתח מסוימות. איך עושים את זה? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

כתיבת תוכן לחברות וסוכני ביטוח - חותם המילה

 

סוגי התכנים המתאימים לחברות וסוכני ביטוח

ישנם סוגים שונים של כתיבת תוכן, כאשר לכל סוג יש מטרה. התכנים שאנו ממליצים לשלב הם, תכנים אינפורמטיביים, כלומר תכנים המעשירים את הידע. תכנים מקצועיים המיועדים לקולגות בתחום, זאת על מנת שגוגל תזהה אתכם כמומחים בתחום. וגם כמובן תכנים שיווקיים, כי בכל זאת אתם מעוניינים שהגולש יעשה פעולה כלשהי.

 

עדכון אלגוריתם של גוגל

גוגל משפרת ומשדרגת את האלגוריתם שלה בכל העת. לאחרונה, אחד העדכונים החשובים של גוגל מבחינת תכנים באתרים מקצועיים הייתה ספציפית עבור תחומי YMYL, כלומר, Your money your life.

מה זה אומר? זה אומר שגוגל שמה דגש על תחומים שיש להם השפעה ארוכת טווח על הגולש כמו לדוגמא, רפואה, פיננסים, מניות, פנסיות וגם ביטוחים. מהסיבה הזאת, תוכן לחברות ביטוח וסוכנות ביטוח, צריך להיות איכותי בשל תחרות גבוה והדרישות של גוגל בתחום.

ושאנו מדברים על אתרים הקשורים לביטוחים, אז ברור לנו כי אלה אתרים שעוסקים בכסף שלנו ובחיים שלנו, בעצם מדובר בכתיבת תוכן פיננסי. לכן, התוכן צריך להיות כתוב כמו שבעל מקצוע רציני היה כותב אותו ואין מקום לתוכן ספאמי או פייק ניוז.

 

יש לי סוכנות ביטוח או חברת ביטוח איזה תוכן לרכוש?

אז, איזה סוגי מאמרים קיימים ומה הכי טוב לתחום הביטוח?S

 

מאמרים אינפורמטיביים

מאמרים אינפורמטיביים, אלו מאמרים אשר נועדו לספק מידע לגולש עם ערך מוסף. אתרים אשר משתמשים הרבה בתכנים מהסוג הזה, הם אתרי תיירות. הסיבה היא כי הם מביאים מידע וערך לגולש על יעדי תיירות שונים אותם הם מציעים. כשאנו מדברים על ביטוח, נניח ביטוח חיים למשכנתא, או ביטוח רכב, נרצה לתת כמה שיותר אינפורמציה על סיפורים אישיים, חידושים ועדכונים בתחום, או הסברים פשוטים לנושאים מורכבים.

 

מאמרים מקצועיים

מאמר מקצועי הוא מאמר, שנועד יותר לעוסקים בתחום של הביטוח מאשר ללקוחות. אבל למה שנרצה להכניס מידע כזה? כמו שכבר הזכרנו גוגל רוצה להבין כי מדובר באתר סמכותי, במיוחד שמדובר בסוכנות ביטוח. לכן, נשתמש במאמרים מקצועיים גם לאתר עצמו והוא ישמש את הקולגות שלנו, ככה אנו נצטייר כאוטוריטות בתחום, גם בעיני הקולגות שלנו וגם בעיני גוגל.

 

מאמרים שיווקיים

מטרתם של מאמרים שיווקיים היא, להניע לפעולה ולגרום לגולש להשאיר ליד או לחייג. כאשר אנו מדברים על מאמרים שיווקיים, אנחנו לא מדברים רק על מאמרים בתוך האתר שלנו, אלא גם על מאמרי שיווק ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין וכמובן, בפרסום באתרים כמו טאבולה, או אאוטבריין שבאמת יכולים להביא הרבה טראפיק לאתרי ביטוח במחיר נמוך.

 

מוזמנים לקרוא – כתיבת תוכן ומאמרים לטאבולה.

 

לסיכום

לאחר שהבנו את החשיבות של תוכן איכותי, בעיקר בשל עדכון YMYL של גוגל, זה הזמן לבנות אסטרטגיית תוכן, שתשלב מאמרים אינפורמטיביים ומאמרים מקצועיים, שהדגש בהם הוא סמכותיות. אנחנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר, בכל אחד מאמצעי ההתקשרות באתר ונשמח לייעץ לכם על אסטרטגיית תוכן נכונה ויעילה שתוביל אתכם לתוצאות

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן