כתיבת תוכן לחברות וסוכני ביטוח

 כתיבת תוכן לחברות וסוכנות ביטוח, היא חשובה במעלה, היות ומדובר באתרים עם תחרותיות גבוהה במנוע החיפוש של גוגל.

לכן חשוב מאוד, שהתוכן אותו נכתוב או נרכוש יהיה ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות על האיכות.

כתיבת תוכן לחברות וסוכני ביטוח - חותם המילה

אלו סוגי תוכן נרצה לכתוב לחברות וסוכני ביטוח:

ישנם סוגים שונים של כתיבת תוכן, כאשר לכל סוג יש מטרה. כשאנו מדברים על ביטוחים, אנו בעצם מדברים על מוצר כלכלי, כאשר אנו נרצה לתת אינפורמציה לקורא על המוצר שלנו.

בנוסף לכך, מדובר גם על תחום שפועלים בו בעלי מקצוע (סוכני הביטוח), ונרצה גם שהאתר שלנו יהיה סמכותי, לכן נרצה גם תוכן מקצועי שיפנה לקהל המקצועי מהתחום.

 

היות ומדובר על מוצר, נרצה לשלב גם אלמנטים שיווקיים, אז התכנים שנרצה להכניס לאתר של חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח הם: ממאמרים אינפורמטיביים, מאמרים מקצועיים ונשלב בהם תכנים שיווקיים, כלומר להניע את הגולש לפעולה.

 

עדכון אלגוריתמים של גוגל בנוע לאתרים שמתעסקים בחיים שלנו ובכסף שלנו:

 

התחלתי בראשית דברי, שתוכן לחברות ביטוח וסוכנות ביטוח, צריך להיות איכותי בשל תחרות גבוה, אבל הסיבה היותר חשובה היא עדכון YMYL, של גוגל שבא ואומר, כי גוגל תיתן עדיפות לאתרים בכסף ובחיים רק אם הם אמינים סמכותיים וכדומה.

ושאנו מדברים על אתרים הקשורים לביטוחים, אז ברור לנו כי אלה אתרים שעוסקים בכסף שלנו ובחיים שלנו.

לכן התוכן צריך להיות כתוב, כאילו בעל מקצוע רציני כתב אותו ואין מקום לתוכן ספאמי או פייק ניוז.

 

יש לי סוכנות ביטוח או חברת ביטוח איזה תוכן לרכוש?

נכנסנו כבר לתכנים המומלצים לאתרים ביטוח עכשיו נסביר לכם, מה התפקיד של כל אחד מסוגי המאמרים:

 

מאמרים אינפורמטיביים:

מאמרים אינפורמטיביים, הלו מאמרים אשר נועדו לספק מידע לגולש עם ערך מוסף.

אתרים אשר משתמשים הרבה בתכנים הלו, הם אתרים תיירות בהם, הם מביאים מידע וערך לגולש על יעדי תיירות אותם הם מציעים.

 

כשאנו מדברים על ביטוח, נניח ביטוח חיים למשכנתא, או ביטוח רכב, נרצה לתת כמה שיותר אינפורמציה על, אלו אירועים מכסה הביטוח, באלו תנאים וכד’

אבל נרצה גם להניע את הגולש להשאיר ליד או להתקשר לסוכנות / חברת הביטוח, אז גם נדאג להכניס לתוך המאמר האינפורמטיבי גם משפטים שיווקיים, שתפקידם להניע לפעולה.

 

מאמרים מקצועיים:

מאמר מקצועי הוא מאמר, שנועד יותר לעוסקים בתחום של הביטוח מאשר ללקוחות.

ולמה שנרצה להכניס מידע זה? כמו שכבר הזכרנו גוגל רוצה להבין כי מדובר באתר סמכותי, במיוחד שמדובר בסוכנות ביטוח (כי את החברה היא תזהה), לכן אנו נשתמש במאמרים מקצועיים גם לאתר עצמו והוא ישמש את הקולגות שלנו להתעדכן על נושא או נושאים בתחום העיסוק וככה אנו נצטייר כאוטוריטות בתחום. וגם באתרים חיצוניים, על מנת למתג את העסק שלנו, כעסק רציני וסמכותי.

טיפ – באתרים שעוסקים בביטוח היינו מוותרים על מאמרי SEO פשוטים ומכנסים מאמרים יותר איכותיים, כמו מאמרים מקצועיים עם קישור לאתרנו.

 

מאמרים שיווקיים:

עדיין מעבר לשימוש של הכנסת אלמנטים שיווקיים למאמרים אינפורמטיביים, יש לנו גם דפי נחיתה, מפרסומים ברשתות פרסום כמו טאבולה ואוטברין, פייסבוק וכדומה.

ופה נרצה מאמרים שיווקיים אשר מטרתם להניע לפעולה, כלומר לגרום לגולש להשאיר ליד או לחייג.

לסיכום

לאחר שהבנו את החשיבות של תוכן איכותי בשל עדכון YMYL של גוגל, נבחר לאתר העוסק בביטוח מאמרים אינפורמטיביים ומאמרים מקצועיים, שהדגש בהם הוא סמכותיות.

במידה ואתרם עוסקים בביטוחים, אנחנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר בכל אחד מאמצעי ההתקשרות באתר ואנחנו נשמח לייעץ לכם על אסטרטגיית תוכן נכונה.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן