קידום אתרים באמצעות תוכן

כתיבת תוכן, הוא הבסיס לכל קידום אתרים. בעצם כל תהליך קידום אתרים מבוסס על קידום של מילות מפתח, שאותם מייצגים הדפים באתר, איך עושים זאת בפועל.

קידום אתרים באמצעות תוכן - חותם המילה

מחקר מילות מפתח –

עוד לפני שאנו בונים אתר ומתחילים בקידום נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח, שהוא מעין תוכנית עבודה לכל תהליך הקידום.

וננסה להבין על מה אנו מדברים באמצעות דוגמא –

נניח אני מעוניין להקים אתר של עריכת דין בתחום דיני התעבורה. אנו נצטרך להתחיל להכניס לתוך טבלת אקסל, מה הם מילות המפתח אשר חשובות לאתר שלי וכמה חיפושים יש עליהם בחודש.

 

אם ניקח את תוכנת SEMRUSH ונקליד את המילה נהיגה בשכרות, בתוך האטב של Keyword Magic Tool, נקבל רשימה של מילות מפתח קשורות אותם נכניס לרשימת האקסל שלנו.

חיפוש SEMRUSH - חותם המילה

 

 

אפשרות אחרת היא להשתמש בטאב שנקרא Domain Overview, שם נכניס URL של אתר מתחרה, ונקבל רשימה של הביטויים הכי חזקים בהם מדורג האתר המתחרה.

 

 

תוצאות חיפוש סאמראש דומיין - חותם המילה

לדוגמא קיבלנו כי האתר המתחרה מקודם חזק על מילת מפתח עם הרבה כניסות בחודש אשר נקראת “נהיגה בשכרות” וכמובן שנקבל עוד הרבה מילות מפתח מלבד זו.

את המילים נכניס גם כן לרשימה שלנו.

כמובן שניתן להיכנס פיזית לאתרים ונוכל למצוא, בבלוג / מאמרים הרבה רעיונות למילות מפתח וגם בפוטר ובהדר עוד רעיונות.

שיטה נוספת היא לחפש במנוע החיפוש ומיד, גוגל ייתן לנו הצעות למילים.

מה נעשה עם מילות המפתח אותם הוצאנו:

אם נמשיך אם הדוגמא של עורך דין לתעבורה, אז מילת המפתח הראשית באתר שלנו היא עורך דין תעבורה.

כמובן שאנו נרצה לקדם את מילת המפתח הזו בתור דף הבית, שהוא גם הדף החזק בכל אתר.

אז נצטרך לשבת ולכתוב דף בית.

 

אילו סגנונות כתיבה נשתמש בבלוג שלנו:

ישנם הרבה סגנונות של כתיבת תוכן ולכל סגנון יש את המטרה שלו. בואו נעבור על כמה מסוגננות הכתיבה הנפוצים ביותר:

 

כתיבה אינפורמטיבית –

 

אם נמשיך בדוגמה שהבאנו על אתר עורך דין לתעבורה, אז הרבה מהתוכן יהיה תוכן אינפורמטיבי ואם במחקר שלנו יש את ביטויי מפתח נהיגה בשכרות וערעור על דו”ח תנועה, נכתוב מאמר אינפורמטיבי על, מה עושים אם נתפסו נוהגים בשכרות, איך לערער על דו”ח תנועה וכדומה.

תוכן אינפורמטיבי, הוא תוכן שנותן ערך ואינפורמציה לגולש. דוגמא טובה לתוכן אינפורמטיבי זה, אתרי תיירות המתארים יעדי טיול.

כמובן שקהל היעד הוא נהגים אשר עברו עבירת תנועה, לכן נרצה לשלב במאמר גם מסרים שיווקיים אשר יניעו את המתעניינים להתקשר או להשאיר ליד.

 

כתיבה מקצועית –

כתיבה מקצועית מטרתה היא לעלות את המוניטין של הכותב, נניח ניתוח פסק דין אשר מיועד לעורכי דין.

כמו כן, יתכן ומאמרים מקצועיים יתפרסמו במגזינים מקצועיים ולא באתרנו, אבל גם להם יש תרומה לקידום האתר מבחינת סמכותיות, על כך נדון בהמשך.

 

כתיבה שיווקית –

כתיבה שיווקית היא כתיבה אשר מטרתה להניע לפעולה. כלומר לגרום לגולש להשאיר ליד או להתקשר.

מדובר בכתיבה מתוחכמת ומעניינת אשר פועלת על המנגנוני קבלת ההחלטות של בני האדם כגון, כתיבה המופנה לרגש ולא להיגיון.

מאמרים לקידום אתרים –

לאחר שבנינו את האתר, אנו נצטרך לקשר אליו מאתרים חיצוניים. למה? בעולם האמיתי בני אדם ממליצים מפה לאוזן. באינטרנט יש דבר דומה שנקרא קישורים, כלומר אם דף הבית שלי הוא עורך דין תעבורה, אני ירצה לקשר אליו מאתרים חיצוניים מאותו תחום.

על ידי הקישור החיצוני גוגל מבין שיש אתרים שממליצים על האתר שלי, בדיוק כמו מפה לאוזן.

 

חותם המילה כותבים עבורכם תכנים:

בחותם המילה אנו מספקים את כל סוגי המאמרים בהתאם לדרישות הלקוח. כמו כן כל מאמר שיוצא מחותם המילה עומד בכל כללי ה SEO ומוכן לקידום.

ורוב המאמרים אשר אנו סיפקנו עד היום נמצאים במקומות הראשונים בגוגל.

 

נקודה נוספת הקשורה לאתרי רפואה, עריכת דין ופיננסים:

לאחר עדכון YMYL של גוגל, אתרים בתחומי הרפואה, עריכת דין ופיננסים, אשר עוסקים בחיים ובכסף שלנו, צריכים להיות סמכותיים.

לכן יש חשיבות רבה למאמרים איכותיים וכן פיזור מאמרים ברשת החברתית ומאמרים נוספים באתרים אחרים, אשר מעלים את הסמכותיות שלנו.

לכן לאתרים מסוג זה, לא היית ממליץ להשתמש במאמרי SEO, פשוטים.

כמובן שגם מהצד הטכני באתר ישנם דרישות לביצוע בטוח האתר כמו דף אודות, קישור מהאתר שלנו לפרופיל ברשת החברתית ועוד.

 

למה כדאי לכם לעבוד איתנו –

חותם המילה עובדת בשיטה מאוד מסודרת ולא מקבלת עבודה בכמויות בלתי נתפסות וזאת על מנת לעמוד בסטנדרט של מאמרים איכותיים מאוד, בזמני הספקה קצרים.

אנו עובדים עם אתרי מסחר מהגדולים בישראל, עורכי דין, חברות מסחר והייטק ועוד.

כל הלקוחות שלנו הם לקוחות מרוצים וקבועים, אשר מספקים לנו עבודה מידי חודש ולא סתם הם עושים זאת.

אנו לוקחים את מילות המפתח אשר הם מספקים לנו ועושים מחקר על מילת המפתח הספציפית ביחס לעשרת המתחרים הראשונים בגוגל ודואגים כי המאמר יכיל את כל ביטויי הזנב ארוך, כמות מילים כפי שנדרש ביחס למה שכתבו המתחרים. כך שלבסוף כל מה שנותר למקדמי האתרים של הלקוחות שלנו זה להכניס את המאמר להוסיף כמה קישורים פנימיים וחיצוניים במידת הצורך והקסם קורה.

 

אם אתם בעלי אתר וגם אתר רוצים סטנדרט אחר של כתיבה אתם מוזמנים לנסות אותנו ואני בטוח שנעבוד לאורך זמן יחד.

למעבר לרכישת המוצר

קידום אתרים באמצעות תוכן - חותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן