קידום אתרים באמצעות תוכן

תיבת תוכן, הוא הבסיס לכל קידום אתרים. הסיבה היא, שכל תהליך קידום אתרים בעצם מבוסס על קידום של מילות מפתח. את מילות המפתח האלו משלבים בתוך מאמרים באתר. איך זה עובד? אספנו כל מה שצריך לדעת במאמר אחד.

קידום אתרים באמצעות תוכן - חותם המילה

 

מחקר מילות מפתח

השלה הראשון בכל תהליך כתיבת תוכן, הוא חקר מילות מפתח. המטרה היא לייצר אסטרטגיה ואותה לפרוט לתוכנית עבודה עבור כל תהליך הקידום. לדוגמא, אם אתם רוצים לבונות אתר עבור עורך דין המתמחה בתחום דיני התעבורה, תצטרכו קודם כל, להתחיל להכניס לתוך טבלת אקסל מילות מפתח אשר חשובות לאתר שלכם. בשלב השני, תבדקו  כמה חיפושים יש לכל מילה כזאת בחודש וכל תוכלו לדעת לאן לרכז את המאמצים שלכם.

כלי מעולה לחיפוש מילות מפתח הוא SEMRUSH. הפלטפורמה הזאת מאפשרת לכם להקליד חיפוש ולקבל מילות מפתח אפשריות עבור החיפוש הזה. אפשרות נוספת היא להשתמש בפונקציית Domain Overview, להכניס URL  של אתר מתחרה, ולקבל רשימה של ביטויים חזקים ומשמעותיים בהם מדורגים המתחרים שלכם.

חיפוש SEMRUSH - חותם המילה

 

מה נעשה עם מילות המפתח?

אם ניקח שובב את הדוגמא שנתנו קודם, מעולם עריכת הדין, אז מילת המפתח הראשית באתר שלנו היא עורך דין תעבורה. כמובן שאנו נרצה לקדם את מילת המפתח הזו בתור דף הבית, שהוא גם הדף החזק בכל אתר. בנוסף לכך, נשלב את המילים האלו גם בעמודים הפנימיים, באמצעות כתבות תוכן מסגנונות כתיבה שונים, על מנת שהאלגוריתם של גוגל ידרג אותנו כאתר איכותי.

 

אילו סגנונות כתיבה שווה לשלב באתר?

ישנם הרבה סגנונות של כתיבת תוכן ולכל סגנון יש את המטרה שלו. בואו נעבור על כמה מסוגננות הכתיבה הנפוצים ביותר:

 

כתיבה אינפורמטיבית –

 

אם נמשיך בדוגמה שהבאנו על אתר עורך דין לתעבורה, אז הרבה מהתוכן יהיה תוכן אינפורמטיבי ואם במחקר שלנו יש את ביטויי מפתח נהיגה בשכרות וערעור על דו”ח תנועה, נכתוב מאמר אינפורמטיבי על, מה עושים אם נתפסו נוהגים בשכרות, איך לערער על דו”ח תנועה וכדומה.

תוכן אינפורמטיבי, הוא תוכן שנותן ערך ואינפורמציה לגולש. דוגמא טובה לתוכן אינפורמטיבי זה, אתרי תיירות המתארים יעדי טיול.

כמובן שקהל היעד הוא נהגים אשר עברו עבירת תנועה, לכן נרצה לשלב במאמר גם מסרים שיווקיים אשר יניעו את המתעניינים להתקשר או להשאיר ליד.

תוצאות חיפוש סאמראש דומיין - חותם המילה

 

כתיבה מקצועית

המטרה של כתיבה מקצועית היא לעלות את המוניטין של הכותב. נניח ניתוח פסק דין אשר מיועד לעורכי דין. המטרה היא שגוגל יסיק שהכותב מומחה בתחומו ויעלה את דירוג התכנים. כמו כן, יתכן ומאמרים מקצועיים יתפרסמו במגזינים מקצועיים ולא באתרנו, אבל גם להם יש תרומה לקידום האתר מבחינת סמכותיות, על כך נדון בהמשך.

 

כתיבה שיווקית

המטרה של כתיבה שיווקית היא, לגרום לגולש לעשות משהו ולהניע לפעולה. ברוב המקרים המטרות שלנו יהיו השארת טופס ליד או לצלצל לבית העסק. סגנון הכתיבה הזה בכתיבה מתוחכם, מעניין ועובד על המנגנוני קבלת ההחלטות של הקוראים, כגון, כתיבה הפונה לרגש ולא להיגיון.

 

מאמרים לקידום אתרים

או בשמם השני, מאמרי SEO. המטרה במאמרים האלו זה להפנות לאתר שלכם דרך אתרים אחרים. אם דף הבית שלי הוא עורך דין תעבורה, אני ירצה לקשר אליו מאתרים חיצוניים מתחום דומה. על ידי הקישור החיצוני גוגל מבין שאתרים שונים בעצם ממליצים על האתר שלי, בדיוק כמו מפה לאוזן.

 

ומי כותב את התכנים?

בדיוק בשביל זה יש כותבי תוכן מקצועיים, שמכירים את גוגל ממש טוב ויודעים בדיוק איזה תוכן הוא אוהב. בדיגיפארם אנו מספקים את כל סוגי המאמרים בהתאם לדרישות הלקוח. וכמובן שכל מאמר שנכתב ע”י דיגיפארם, עומד בכל כללי ה-SEO ויתרום רבות לקידום האתר שלכם.

 

תקראו בעצמכם – חשיבותו של תוכן איכותי להצלחה של האתר.

 

למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

לעבוד עם דיגיפארם זה לעבוד עם מקצוענים בתחום. אנחנו דואגים ללקוחות שלנו ומעניקים להם את השירות הטוב ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר: מאמרים איכותיים מאוד ובזמני אספקה קצרים. אנו עובדים עם אתרי מסחר, משרדי עורכי דין, חברות הייטק ועוד.

בשלב הראשון של העבודה, נתחיל עם חקר מילות מפתח ובמקביל בודקים, מה מילות מהפתח החזקות ביותר אצל המתחרים שלכם. בשלב השני, נכין תוכנית תוכן מסודרת המיועדת לקידום האתר. לאחר האישור שלכם נצא למלאכת הכתיבה וזהו, מעכשיו תתחילו לראות תוצאות.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן