חשיבותו של תוכן איכותי להצלחה של האתר

כתיבת תוכן איכותי, היא אחת המשימות החשובות ביותר להצלחת האתר שלכם. האלגוריתם של גוגל בעצם עובר על האתר ועל התכנים שיש בו ובאופן הזה, מתאים את תוצאות החיפוש לשאילתות של הגולש. ככל שהתוכן יהיה יותר עשיר ואיכותי, ככה הדירוג של האתר יהיה גבוה יותר. אז מהו בעצם תוכן איכותי?

תוכן איכותי הוא תוכן שעונה, לשאילתות של הגולשים ומספק להם את התשובה הטובה ביותר. זאת להבדיל מתוכן לא איכותי, שברוב המקרים יהיה כתוב בצורה לקויה או חסרה. תוכן שכתוב בצורה לא טובה גורם לנטישה של הגולשים ובעצםל גורם להם לצאת מהאתר שלכם ולחפש את התשובה באתר אחר.

חשיבותו של תוכן איכותי להצלחה של האתר - חותם המילה

 

יש קשר ישיר בין רמת תוכן לבין הדירוג שלנו בגוגל

חשוב להבין כי גוגל הוא עסק לכל דבר והגולשים הם הלקוחות שלו. מהסיבה הזאת גוגל רוצה לתת לגולשים את התשובות הטובות ביותר לשאילתות החיפוש.

אנו רואים איך גוגל שידרג ועדכן את האלגוריתם, עד רמה שהוא מציג תוצאות אפילו ממילים בגוף המאמר. בעצם גוגל יעשה הכל על מנת לתת ללקוחות שלו, את התוצאות הטובות ביותר. אתר אשר משקיע בכתיבת תוכן איכותי, מתוגמל על ידי גוגל בתוצאות החיפוש וזה לא סוד שלהיות מדורג גבוה בתוצאות חיפוש מכניס טראפיק משמעותי לאתר ומוביל לתוצאות.

 

סוגי כתיבה של תוכן איכותי

ישנם סוגי תוכן שונים, שכל אחד מהם משרת מטרה אחרת. בחירת סוג התוכן שישולב לאתר תלויה בסוג האתר ותחום הפעילות. לדוגמא, אם מדובר על אתר של בעל מקצוע, תצטרכו לשלב תוכן מסוג אחד, לעומת אתר העוסק בתיירות בו תצטרכו לשלב תוכן אחרת. אז איזה סוגי תוכן קיימים?

 

מאמרים אינפורמטיבים

כתיבת תוכן אינפורמטיבי, היא כתיבה אשר נועדה לתת מידע, לייצר עניין, או לתת ערך לגולש. אתרי תיירות לדוגמא מלאים במאמרים אינפורמטיביים, כמו סקירה של יעד לטיול. אבל לא רק, ניתן לקרוא גם מאמרים אינפורמטיביים באתרי עריכת דין, או בעלי מקצוע אחרים כמו יועץ משכנתאות.

 

מאמרים מקצועיים

מאמר מקצועי, הוא מאמר שכתוב בז’רגון המקצועי של תחום מסוים והוא מיועד בעיקר לאנשי מקצוע (קולגות) בתחום בו הוא עוסק. אנו נרצה להשתמש במאמרים מקצועיים, בעיקר על מנת לעלות את המוניטין שלנו ברשת ולייצר סמכותיות ומומחיות. למשל, רופא המפרסם מאמר בכתב עת יוקרתי העוסק ברפואה.

 

מאמרים שיווקיים

מאמרים שיווקיים, הם מאמרי פרסום אשר מטרתם להניע בני אדם לפעולה מסוימת, כמו קנייה או רכישה ועוד. מדובר במאמרים אשר גורמים לקורא להעמיק ולעורר אצלו רגש כלשהו. כמו שאנחנו יודעים מתחום השיווק, אנשים מקבלים הרבה מההחלטות שלהם מתוך הרגש ולא תמיד מתוך ההיגיון.

 

מה זה מאמרי קידום?

מרבית מקדמי האתרים, חושבים כי תוכן קידומי הוא תוכן שלא צריך להיות איכותי אלא בעיקר לכלול בתוכו מילות חיפוש רלוונטיות. אבל כדאי מאוד להיזהר מזה, חשוב תמיד לדאוג לתוכן איכותי, שכן גוגל כיום יודע לזהות תכנים שהם  SPAM. גוגל עלולה גם “להעניש” אתרים שמציגים לגולשים תוכן שאינו איכותי. לכן, כדאי ומומלץ להשקיע גם במאמרי קידום, זאת על מנת שהגולש ימצא עניין בכתוב.

 

האם כדאי לי לכתוב את התוכן בעצמי?

זה תלוי בזמן, ביכולות הכתיבה ובהבנה הטכנית של איך קידום אתרים בגוגל עובד בכלל? בסופו של דבר, הזמן הוא משאב מוגבל ורוב האנשים טרודים בניהול העסק, כמו לדוגמא, מתן שירות ללקוחות, מענה לספקים ועוד.

מהסיבות האלו, אפילו מקדמי האתרים הטובים ביותר, דואגים לרכוש תוכן איכותי מכותבי תכנים.

 

מה יש לנו להציע לכם? ולמה כדאי לכם לעבוד איתנו?

להבדיל מרוב חברות הכתיבה, אנו מספקים שירותי כתיבת פרמיום. אנו עובדים עם אתרי המסחר מהגדולים בישראל במגוון תחומים רחב כמו לדוגמא: ספורט, הייטק, תעשייה כבדה, משרדי עריכת דין, בתי חולים ועוד.

אנו מזמינים אתכם לרכוש מאמרים מסוגים שונים ובכל תחום שתבחרו. אנחנו בהחלט יכולים להגיד, שכמעט כל המאמרים שלנו נמצאים בדירוגים הטובים ביותר בגוגל.

 

איך אנחנו עושים את זה?

בדיגיפארם תוכלו למצוא מאמרים מכל סגנונות הכתיבה ומכל התחומים האפשריים. אם גם אתם צריכים כתיבת תוכן איכותי לאתר שלכם וזה לא משנה אם אתם בעלי עסק, בעלי אתר או מקדמי אתרים, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הרשומות באתר ונשמח לסייע.

רוצים להרחיב את הידע? אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא – תוכן משוכפל באתר.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן