כתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה

הצמיחה של עולם האינטרנט מצד אחד מביאה הרבה מאמצים חדשים של באופן כללי, אבל לצד זאת, גם התחרותיות גבוהה מתמיד. אם פעם היינו מגייסים לקוחות בעיקר מפה לאוזן, או לפי אזורי מגורים, אז היום לקוחות מחפשים בתי עסק בגוגל והאמת? אם אתה לא שם אתה לא קיים. אז איך אפשר להשיג לקוחות באמצעות גוגל? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

כתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה - חותם המילה

 

למה כדאי בגוגל?

אם את קוסמטיקאית בתחילת דרככך, ככל הנראה שפתחת לאחרונה עמוד אינסטגרם, או עמוד פייסבוק כדי להשיג לקוחות, אבל אם נודה באמת, רוב העסקים מעלים קמפיינים “שקופים” ושופכים המון כסף ומצליחים להשיג אפס תוצאות. אנחנו כאן כדי לספר לך שהכוח הגדול נמצא בכלל בגוגל.

בסופו של דבר, גוגל מנוע חיפוש וכאחד כזה הוא מעריך מילים. ככל שגוגל מבין באמצעות המלל בעמודים שלכם, מה תחום העיסוק שלכם, אתם תהיו מדורגים גבוה במילות המפתח הרלוונטיות. לכן, כדי לקדם אתר של קוסמטיקאית בתחום התחרותי הזה, גוגל ידרוש יותר מכמה תמונות יפות. לצד התמונות צריך להשקיע גם בכתיבת מלל איכותי, בעיקר בשביל להתברג בתוצאות הראשונות בגוגל.

 

איפה עדיף לפרסם ברשת חברתית בגוגל?

יש הבדל מאוד גדול בעיקר בלקוח הפוטנציאלי בין שני העולמות האלו. כאשר אנחנוח מתייחסים לרשתות חברתיות, הלקוח הוא בעצם פסיבי, הוא לא חיפש את השירות שלכם עכשיו, אתם בעצם כמו “שלט חוצות”. מצד שני, כאשר גולש מחפש שירות בגוגל, הוא אקטיבי, הוא רוצה את השירות הזה, הוא מעוניין במוצר הזה, בקיצור הוא לקוח עם היד בכיס.

הדרך להתקדם בתוצאות האורגניות היא להקים אתר, את האתר הזה נזין עם מאמרים שונים בתחום והם יכללו את מילות המפתח הרלוונטיות. מה הכוונה במילות מפתח? הכוונה בעצם למילים או ביטויים רלוונטיים כמו לדוגמא: טיפול פנים במרכז הארץ, טיפול פנים מומלץ, קוסמטיקאית מומלצת וכד’.  את מילות המפתח האלו נכתוב כחלק ממאמרים, ככה גוגל יזהה שכדאי לו לשלוח את הגולש לאתר שלכם.

 

לפני שמחליטים על מילות חיפוש, בודקים תחילה מה נפח החיפושים של כל מילה, לדוגמא:

מילת המפתח המחופשת בגוגל נפח החיפוש החודשי
קוסמטיקאית 2400
קוסמטיקאית רפואית 880
קוסמטיקאית תל אביב 320
קוסמטיקאית בחיפה 260
קוסמטיקאית בירושלים 260
קוסמטיקאית ברמת גן 260
קוסמטיקאית לגברים 260

 

 אז יש לי אתר אינטרנט, לא כדאי לכתוב בעצמי?

תראו, תמיד ניתן לכתוב לבד, אבל כמו בכל תחום, צריך לדעת מה הדרישות ולהבין את זה לעומק. אתם גם יכולים לספר את עצמכם אבל אתם לא עושים זאת נכון? 😊 בנוסף לכך, בעלי עסק טרודים בניהול העסק, בלקוחות, בעובדים ועוד, אין להם זמן להתעסק גם עם כתיבת מאמרים. אז מה עושים?

 

שירותי כתיבת תוכן של חותם המילה

מעל לעשור שאנחנו בחותם המילה עוסקים בכתיבת תוכן למגוון סוגי אתרים כמו לדוגמא: אתרים של בעלי מקצוע, חברות הייטק, תוכן רפואי, עורכי דין ועוד.

הניסיון המצטבר שלנו עם קוסמטיקאיות, מאפשר לנו לתת את התוכן הטוב ביותר, שיוביל למקומות הראשונים בגוגל. זה לא משנה אם מדובר על מאמרים שיווקיים, מאמרים אינפורמטיביים, או מקצועיים. תהליך העבודה אצלנו, מתחיל בחקר מילות מפתח ביחס לעשרת האתרים המדורגים ראשונים בגוגל. לאחר מכן, נדאג להכין תוכן סופר איכותי, העומד בדרישות של גוגל גם מבחינת אורך המאמר וגם מבחינת מילות המפתח הרלוונטיות.

בא לך שנכיר? אנו מזמינים אותך לנסות את שירותי הכתיבה שלנו ולהתרשם בעצמך ברמת המיומנות והאיכות.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן