כתיבת תוכן לנכס דיגיטלי

כתיבת תוכן לנכס דיגיטלי, היא המשימה הקשה ביותר בבניית נכסים והחזקתם, אבל רגע לפני שניכנס לעולם הכתיבה לנכסים דיגיטליים!

נשאלת השאלה מה בכלל יחשב כנכנס דיגיטלי? על מה כל המהומה?

כתיבת תוכן לנכס דיגיטלי - חותם המילה

המושג נכס, הוא מושג מתחום החשבונאות והוא אומר שנכס הוא משהו שבבעלותך ומניב לך פירות.

אם ניקח לדוגמה, קבוצת פייסבוק, האם היא עונה להגדרה –

לעניין הבעלות לדעתי לא, היות ומדובר על נכס שהוא בבעלות פייסבוק והיא נותנת לך לעשות בו שימוש, מה גם שפייסבוק תאורטית יכולה להחליט מחר שהיא מבטלת את כל הקבוצות ולך אין מה לעשות בעניין.

אולם אם ניקח – אתר אינטרנט, בבעלותי אז הוא בהחלט נכנס להגדרה של נכס. שכן השליטה המלאה בו היא שלי.

אוקי יש לי נכס דיגיטלי איך מרוויחים מזה?

אתם בוודאי שואלים איך ניתן להרוויח מאתר אינטרנט והאמת היא שיש הרבה מודלים עסקיים להרוויח מנכסים דיגיטליים –

  1. ניתן להקים אתר, לצורך הדוגמא העוסק ברפואת שיניים, לקדם אותו בביטויי מפתח שונים ולמכור את הלידים לרופאי שיניים – המחירים יכולים לנועה בין 50 ל 100 ₪ פר ליד.
  2. ניתן לקחת את אותו אתר שהבאנו בדוגמה למעלה ולהשכיר אותו לרופא כל חודש, בהנחה שהוא מספק, כמות לידים יפה בחודש.
  3. ניתן לבנות אתר אשר מסקר מוצרים ולשים קישור אפלייט למוצרים אותם אנו מסקרים, כלומר כל מי שיקנה את המוצר מהקישור שנתתי בסיקור, אנו נקבל עמלה.
  4. ניתן להרוויח מונטיזציה, כלומר להכניס פרסום לאתר במקומות שונים ולהנות מרווח על כל לחיצה על הפרסום וגם לכל X חשיפות, מערכות כאלה ניתן למוצא בגוגל אדסאנס, טאבולה, האוטברין ועוד.

ואני יכול למנות עוד הרבה מודלים עסקיים בהם ניתן להרוויח מאתרי אינטרנט.

איך נכנסים לעולם של נכסים דיגיטליים?

על מנת להיכנס לעולם קסום זה, יש לעשות מחקר על נישות, כלומר אדם אשר רוצה להיכנס לתחום לא ילך וילחם באתרים מפלצתיים, שלקדם אותם יקח לנו “שנות אור”, לכן אנו נרצה לבחור נישה.

 

מה יכולה להיות נישה? אם ניקח נושא כללי כמו רפואת שיניים, נשאל את עצמנו מה עושים ברפואת שיניים? אלה שירותים אנשים צורכים ברפואת שיניים?

 

לאט לאט נוכל להגיע להרבה נישות ותתי נישות, לדוגמא – השתלת שיניים, שזה שירות אשר עולה הרבה ללקוח ויש עליו נכון לרגע כתיבת מאמר זה, 1900 חיפושים כל חודש וזאת להבדיל מרופא שיניים שם התחרות קשה מאוד.

 

כמובן תוכלו למצוא אלפי מאמרים על איך בוחרים נישה לנכס דיגיטלי, ברחבי הרשת ולהעמיק בנושא, אולם לאחר שמצאתם את הנישה שעליה תרצו לבנות אתר, מגיע החלק המתיש של התוכן ועל כך בסעיף הבא.

אלה סוגי כתיבת תוכן לנכס דיגיטלי נצטרך לכתוב או לרכוש?

סוגי כתיבת תוכן יקבעו לפי סוג הנישה אותה בחרתם, אולם אם בחרתי נישה כמו השתלת שיניים לרוב האנשים יהיה קשה מאוד לכתוב מאמרים מקצועיים בתחום, שכן מדובר בתחום שבמומחיות.

כמו כן, מאמרי קידום אתרים יהיו חובה לכל אתר, מה ההבדל בין סוגי המאמרים נדון מייד:

מאמרי SEO לנכס דיגיטלי:

מדובר במאמרים אשר אינם יושבים על הנכס הדיגיטלי שלנו, אלה על אתרים חיצוניים כאשר מטרת מאמרים הלו, היא לספק קישור יוצא לדף אותו אנו רוצים לקדם בגוגל.

לדוגמא – נניח אני עוסק בגביית שיקים ודף הבית נקרא – עורך דין גביית שיקים. אנו נרצה לכתוב מאמר SEO שעוסק בגביית שיקים על ידי עורך דין. את המאמר הזה אנו נשים באתר אחר אשר רלוונטי לתחום שלנו, כאשר בתול המאמר נכניס אנקור טקסט = קישור עם מילת המפתח לדף שלנו.

 

מדובר במאמרים זולים, היות ומאמרים הלו לא דורשים מחקר מעמיק, אולם יחד עם זאת אני ממליץ לא לזלזל באיכות שכן, גוגל כיום מזהה מאמרים לא איכותיים, והמשקל יינתן בהתאם, לכן אני ממליץ כי מאמר SEO יהיה באיכות טובה ומעניינת עם ערך מוסף, כמובן שהמאמר גם יצייר אותנו כאוטוריטות בתחום.

 

לעיתים דווקא נתבקש להכניס מאמר, לעיתון או מגזין רציני, עם הרבה תנועת גולשים. לכן כן נרצה שהאיכות והתדמית שלנו, כפי שרואים אותה הקוראים תהיה חיובית.

לא מעט יצא לי לראות, אנשים אשר מזמינים מאמרי SEO לעיתון איכותי והכתבה שם תפסה דירוג יפה ועקב כך הם ביקשו טופס לידים לכתבה, אז גם במקרה זה האיכות חשובה מאוד שכן אף אחד לא ישיר ליד, לכתבה לא מובנת. אבל הבנתם את הרעיון וזה מה שחשוב.

 

מאמרים אינפורמטיביים לנכסים דיגיטלי–

מאמרים אינפורמטיביים הלו מאמרים איכותיים אשר נותנים ערך מוסף כל שלהו, כלומר אינפורמציה, מידע וכדו’

לדוגמה – מאמרים אינפורמטיביים ניתן למצוא באתרי תיירות למיניהם, שם תוכלו למצוא סיקורים על יעדי תיירות שונים.

 

כמו כן, ניתן למוצא מאמר אינפורמטיבי, באתרי עיצוב, כגון איך לעצב את הסלון.

לצורך הכנת מאמרים אינפורמטיביים, יש צורך בהכנת מחקר מתחרים, כאשר המטרה העליונה שלנו היא להתעלות על המאמרים שנמצאים בעשירייה הראשונה של תוצאות החיפוש.

אצלנו למשל בחותם המילה, משתמשים בתוכנות פרמיום לסריקת המאמרים של המתחרים, הוצאת מילות המפתח הרלוונטיות ועוד, לפני כל כתיבת מאמר אינפורמטיבי.

אם נבנה נכס דיגיטלי, בתחום התיירות, נניח תיירות בפורטוגל נצטרך מאמרים אינפורמטיביים על יעדי נופש אטרקטיביים בעיירות שבפורטוגל.

 

מאמרים מקצועיים לנכס דיגיטלי –

מאמר מקצועי כשמו כן הוא, מדובר במאמרים אשר, לא נועדו לב דווקא לקהל קוראים אקראי אלה לקולגות שלנו בתחום.

מאמרים מקצועיים יכולים להיות בכל תחום, ומטרתם העיקרית היא למתג אותנו כמקצוענים בתחמנו.

 

למשל נכס דיגיטלי בתחום השתלת שיניים, יכיל מאמרים מקצועיים שהם מאמרים עם מחקר מתחרים מעמיק מאוד. במאמר זה יכנסו מונחים מקצועיים ועוד.

 

כתיבה שיווקית –

כתיבה שיווקית הנה כתיבה, מניעה לפעולה. בעצם הכותב של המאמר צריך לגרום לקורא להשאיר ליד, לרכוש מוצר וכדו’

כתיבה מהסוג הזה תתמקד ברגש, שהוא אחד המנגנונים בקבלת ההחלטות אצל אנשים.

נרצה להשתמש בדפים אלה, בדפי נחיתה, דפי מוצרים ועוד מקומות שונים באתרנו, לעיתים נרצה לשלב במאמרים אינפורמטיביים גם מסרים שיווקיים.

 

האם כדאי לי לכתוב את המאמרים לנכס דיגיטלי בעצמי או דרך כותבי תוכן –

במידה והחלטנו, לרכוש או לבנות נכס דיגיטאלי, נצטרך לעמוד בהרבה משימות כגון, אופטימיזציה מתמדת, כמו כן רוב האנשים מלבד העיסוק של השקאות בנכסים גם עובדים בעבודה רגילה ולא תמיד נמצא את הזמן למלאכת הכתיבה. מה גם שלא כולנו ניחנים בכישרון כתיבה.

 

בעיה נוספת היא חוסר ידע על התחום בו אנו כותבים, כך למשל לאדם שאיננו רופא יהיה קשה לכתוב בתחום הרפואה.

לכן אם יש לנו המון זמן פנוי וכן יכולות כתיבה מעלות, ידע או יכולת לימוד על התחום בו אנו כותבים, אז אין בעיה ואכן ניתן להתחיל לכתוב בעצמו, אולם אם אין לנו אין כל הזמן שבעולם בהחלט שווה לבדוק כותבי תוכן לאתר.

 

חברת חותם המילה מספקת שירותי כתיבת תכנים לנכסים דיגיטליים:

חותם המילה, מספקת תכנים מכל הסוגים, לשלל לקוחות כגון, עורכי דין בתחומים שונים. אנו מתגאים במאמרים שלנו שנמצאים במקומות הראשונים בגוגל.

 

לא פעם אנו גם מספקים תכנים למתחרים שלנו. עוד בטרם התחלת מלאכת הכתיבה, אנו נבדוק את ביטויי המפתח שספקתם לנו דרך תוכנות פרמיום, כגון SEMRUSH, AHERF ועוד. כמו כן אנו ניקח את המחקר שערכנו בעיקר מול 10 המתחרים הראשונים ונספק לכם מאמר עם ערך מוסף אשר מתעלה על המתחרים שלכם.

לסיכום כתיבת תוכן לנכסים דיגיטליים:

כתיבת תוכן לנכס דיגיטאלי, צריכה להיות כמו בכל אתר אשר רוצה להשתלב במיקומים הראשונים ולכן התוכן צריך להיות ברמה גבוהה מאוד, עם ערך מוסף, יותר ממה שהמתחרים שלנון נותנים.

אכן ניתן לכתוב תכנים לבד, אם יש לנו בעיקר את משאב הזמן והיכולות היצירתית, אולם יש לקחת בחשבון שהקמת נכס דורש, כמות די נכבדה של מאמרים וזאת על מנת לתפוס כמה שיותר ביטויי מפתח, אשר מתורגמים לכסף.

בכל מקרה, החלטתם להקים נכס בנישה מסוימת אתם מוזמנים לדבר איתנו ולהנות מכתיבת פרמיום באיכות גבוהה ביותר.

למעבר לרכישת המוצר

החל מ-
250
מילים
75 ₪ (לפני מע"מ)
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן