כתיבת תוכן לנכס דיגיטלי

כתיבת תוכן לנכס דיגיטלי זאת המשימה הקשה ביותר בבניית נכסים וכמו כן, גם בתחזוקה שלהם. איך כותבים לנכסים דיגיטליים ואילו סגנונות כתיבה מומלצים? ריכזנו כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם

כתיבת תוכן לנכס דיגיטלי - חותם המילה

 

מה זה נכס דיגיטלי?

המושג נכס, הוא מושג מתחום החשבונאות ומשמעותו היא, שיש משהו בבעלותך והוא מכניס לך כסף. רגע, אם זה ככה אז קבוצת פייסבוק פעילה, עם חברים רבים, נחשבת לנכס? זה מאוד תלוי. במידה והקבוצה הזאת מניבה כסף, כמו קבוצות פייסבוק בעולמות הצרכנות, אז זה בהחלט נחשב כנכס דיגיטלי.

גם אתר נחשב ללא ספק לנכס דיגטלי ולא משנה אם מדובר על אתר תדמית, אתר תוכן, או על חנות אינטרנטית.

הדרך להרוויח מנכס דיגיטלי

אתם בוודאי שואלים, איך ניתן להרוויח מאתר אינטרנט? האמת, ישנם הרבה מודלים עסקיים שבעזרתם ניתו להרוויח מנכסים דיגיטליים:

  1. אתר מידע ותוכן – ניתן להקים אתר, העוסק ברפואת שיניים לדוגמא, לקדם אותו בביטויי מפתח שונים ולמכור את הלידים לרופאי שיניים – המחירים יכולים לנוע בין 50 ל- 100 ₪ לליד.
  2. השכרת אתר – הגעתם לביצועים מדהימים עם האתר שלכם? נהדר, עכשיו הגיע הזמן להרוויח מהעבודה הקשה. אתם יכולים להשכיר את האתר כל פעם לבעל מקצוע אחר שיוכל ליהנות מהלידים שהוא מניב.
  3. ביקורות על מוצרים – ניתן להקים אתר שהמהות שלו היא סקירת מוצרים. מתחת לכל מוצר תוכלו לשים קישור לרכישתו. כך בכל פעם תוכלו לקבל תשלום על מי שרכש דרך הקישורים, כלומר כל מי שיקנה את המוצר מהקישור שנתתם יניב לכם עמלה.
  4. מונוטיזציה – ניתן להרוויח מפרסום בתוך האתר ולהנות מרווח על כל לחיצה על באנר פרסומי. אפשר גם לעבוד במודל של חשיפות ולקבל תשלום על כל X אנשים שיצפו בבאנר

 

מאיפה מתחילים?

על מנת להיכנס לעולם קסום הנכסים הדיגיטליים, מומלץ לעשות מחקר על נישות, כלומר עדיף לא להתחיל מתחומים בהם יש אתרים עצומים, שכבר זוכים לטראפיק מעולה ודירוגים גבוהים. עדיף להתחיל מאתר בשוק פחות תחרותי.

 

אילו סוגי תוכן מומלץ לשלב בנכס דיגיטלי

בחירת סוגי המאמרים ברוב המקרים, יקבעו לפי סוג הנישה אותה בחרתם. אולם, אם בחרתם בנישה כמו השתלת שיניים לרוב האנשים יהיה קשה מאוד לכתוב מאמרים מקצועיים בתחום, שכן מדובר בתחום שדורש מומחיות גבוה על מנת לשלב תוכן איכותי.

 

מאמר SEO

מדובר על מאמרים, אשר אינם נמצאים בתוך הכנס הדיגיטלי שלנו, אלא, על אתרים חיצוניים. המטרה במאמרים האלו היא, לספק קישור יוצא לדף אותו אנו רוצים לקדם בגוגל. ככל שיותר קישורים מאתרים חיצוניים יפנו לדף שאתם רוצים לקדם, ככה התוצאות יהיו טובות יותר.

לדוגמא, אם אתם עוסקים בגביית שיקים ודף הבית נקרא, עורך דין לגביית שיקים. אנו נרצה לכתוב מאמר SEO , שעוסק בגביית שיקים על ידי עורך דין. את המאמר הזה נעלה באתר אחר אשר רלוונטי לתחום העיסוק שלנו. בתוך המאמר נכניס אנקור טקסט שיהיה משולב בתוך המאמר עם קישור עם מילת המפתח לדף שלנו.

מאמרי SEO, הם מאמרים זולים, היות והם לא דורשים מחקר מעמיק. יחד עם זאת, מומלץ לא לזלזל באיכותם, שכן, גוגל כיום מזהה מאמרים לא איכותיים. לכן, אני ממליץ שמאמרי SEO יהיו באיכות טובה, עם ערך מוסף.

 

מאמרים אינפורמטיביים

מאמרים אינפורמטיביים הם מאמרים איכותיים, אשר נותנים ערך מוסף לקורא. כלומר, מרחיבים את הידע, נותנים אינפורמציה וכדומה. לדוגמה, מאמרים אינפורמטיביים ניתן למצוא באתרי תיירות, בהם יש סיקור רב על יעדים שונים בעולם, על מקומות מומלצים, עלויות שונות ועוד.

כמו כן, ניתן למוצא מאמרים אינפורמטיבים גם באתרי עיצוב, בנושאים כמו איך לעצב את הסלון. לצורך הכנת מאמרים אינפורמטיביים, יש צורך בהכנת מחקר מתחרים, כאשר המטרה העליונה שלנו היא, להתעלות על המאמרים אשר נמצאים בעשירייה הראשונה של תוצאות החיפוש. אצלנו בחותם המילה, משתמשים בתוכנות פרמיום לסריקת המאמרים של המתחרים, כדי להבין מה מילות המפתח הרלוונטיות במאמר.

 

מאמרים מקצועיים

מאמר מקצועי כשמו כן הוא, מאמר המיועד למומחים בתחום, כלומר, קולגות מקצועיים. אבל למה שנרצה בכלל לכתוב מאמרים לקולגות שלנו? המטרה העיקרית היא, למתג אותנו כמקצוענים בתחומינו. למשל, אם ניקח לדוגמא נכס דיגיטלי בתחום השתלת שיניים, מומלץ לשלב מאמרים מקצועיים שהם מאמרים עם מחקר מתחרים מעמיק מאוד, היות ומדובר על תחום סופר תחרותי.

 

מאמרים בסגנון כתיבה שיווקי

כתיבה שיווקית הינה כתיבה אשר מניעה לפעולה. בעצם הכותב של המאמר צריך לגרום לקורא להשאיר ליד, לרכוש מוצר או לעשות פעולה אחרת. כתיבה מהסוג הזה תתמקד ברגש, שהוא אחד המנגנונים המשמעותיים בקבלת ההחלטות אצל אנשים.

 

האם לכתוב את המאמרים בעצמי או דרך כותבי תוכן ?

במידה והחלטתם, לרכוש או לבנות נכס דיגיטלי, תצטרכו לעמוד בהרבה משימות כמו: אופטימיזציה מתמדת ל-SEO, כתיבת תכנים, חשיבה יצירתית ועוד. הבעיה היא שכאשר מנהלים עסק, אין באמת את הפנאי לעשות את כל זה בצורה טובה.

לכן, תוכלו להיעזר בדיגיפארם, חברה המספקת כתיבת תוכן לאתרים של בעלי מקצוע שונים לרבות, עורכי דין, אתרי סלולר, סוכנויות קידום אתרים, חברות הייטק, אתרי רפואה ועוד.

 

לסיכום

כתיבת תוכן לנכס דיגיטלי, צריכה להיות בכל אתר אשר רוצה להשתלב במיקומים הראשונים במנועי חיפוש. כדי שזה יקרה, התוכן צריך להיות ברמה גבוהה מאוד, עם ערך מוסף ותמיד, יותר ממה שהמתחרים שלנו נותנים.

ניתן לכתוב תכנים לבד, אבל זה דורש הרבה זמן, יכולות ויצירתית. לכן, במידה ואתם מעוניינים בשירותי כתיבה, דיגיפארם כאן כדי לעזור!

בכל מקרה, החלטתם להקים נכס בנישה מסוימת אתם מוזמנים לדבר איתנו ולהנות מכתיבת פרמיום באיכות גבוהה ביותר.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן