כתיבת תוכן לחנות וירטואלית

כתיבת תוכן לחנות וירטואלית, או בשמה השני, חנות אונליין, שונה מכתיבה לאתר רגיל בעיקר בשל אופן הקידום של חנויות אינטרנטיות. אם באתרים רגילים, מקדמים דפים או פוסטים, אז כשמדובר בחנות וירטואלית מקדמים עמודי קטגוריות ועמודי מוצר.

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית - jחותם המילה

 

אילו סוגי תוכן נשלב בחנות וירטואלית?

דף אודות

דף האודות, הוא בעצם הדף בו נסביר על העסק, על האג’נדה שלו, על התהליך המחשבתי של מקימי העסק וכד’. המטרה של הדף הזה היא בעיקר לייצר היכרות ראשונית עם הגולש ולייצר אמון. אפילו היום ב-2023 ואולי יותר מתמיד, אנשים שנכנסים לחנות אינטרנטית, חוששים להשאיר פרטי אשראי, בעיקר אם הם לא מכירים את המותג כלל. לכן, במקרים רבים, אותם גולשים יבדקו בדף האודות מי אנחנו, לכן נרצה לבנות דף אודות שמשדר אמינות וביטחון.

 

דף הבית

דף הבית בחנות וירטואלית, הוא הנדל”ן החשוב ביותר שיש לנו באתר. ברוב המקרים הדף יציג אופציה לתפריט איתו אפשר לנווט ועמוד הבית עצמו, יכלול באנרים עם מסרים שונים: מבצעים שיש באתר, מוצרים חדשים, קטגוריות מובילות ועוד.

 

דף תיאור מוצר

רוב עבודת הכתיבה בחנות וירטואלית, מסתכמת בעיקר כתיבת תיאור מוצר והכנסת מלל לקטגוריות. מה שכן, חשוב מאוד שהטקסטים יהיו ברורים, קוהרנטים וגם שיווקיים. חשוב שהם יתארו את המוצר ואת הקטגוריות, גם עבור הגולש וגם עבור גוגל. חשוב לזכור, המטרה העיקרית של הטקסט המלווה בעמוד מוצר הוא, להסביר על המוצר ובסופו של דבר למכור.

 

עמוד הקטגוריה

אחד העמודים החשובים ביותר בחנויות אינטרנטיות, הם עמודי הקטגוריה. מבחינת קידום אלה הדפים החזקים ביותר בחנות וירטואלית, ולא משנה אם מדובר במערכת של וורדפרס, שופיפי או מג’נטו.

 

מי אנחנו? ולמה כדאי לכם לעבוד איתנו?

דיגיפארם עובדת עם עשרות אתרי ה-E-commerce מהגדולים בישראל ובמגוון רחב של תחומים. הניסיון המצטבר שלנו מוכיח את עצמו  שוב ושוב. איך אנחנו עושים את זה?

  • כתיבה טכנית טובה עם הקפדה על כותרות ומבנה פיסקאות תיקני, או במילים אחרות, אנחנו יודעים מה גוגל אוהב.
  • כתיבה שיווקית, מעולה שמביאה למכירות, או במילים אחרות, אנחנוח יודעים מה הגולשים אוהבים.
  • והכי חשוב כתיבה טבעית לקורא ולא למנוע חיפוש, או במילים אחרות, אנחנו מאמינים שהפנייה היא לגולש ומניפולציה על מנוע החיפוש לא תעזור לטווח הארוך.

 

הניסיון שלנו מאפשר לנו גם לייעץ ללקוחות שלנו, מה כמות המילים הרצויה למאמר, מה מילות החיפוש הרלוונטיות, כמה מאמרים כדאי לשלב בחודש כדי להגיע לתוצאות, או בקיצור לקדם את האתר שלכם אורגנית, בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום

בגוגל ישראל להבדיל מגוגל חול עדיין ישנה חשיבות לתוכן כתוב. במסגרת כתיבת תוכן לחנות נרצה להשקיע בעיקר בדפי הקטגוריות ודפי המוצרים, כי אלו העמודים שגוגל נותן להם את החשיבות הרבה ביותר. חולמים על אסטרטגיית תוכן שתביא תוצאות? אנו מזמינים אתכם להיכנס למערכת שלנו, מערכת דיגיפארם ,או לפנות אלינו באחד מאמצעי ההתקשרות שיש באתר ונשמח לסייע ולהוביל אתכם לתוצאות.

רוצים ללמוד יותר? מוזמנים לקרוא על –  כתיבת תוכן לאתרי סלולר.

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן