כתיבת תוכן לחנות וירטואלית

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית, שונה מכתיבה לאתר רגיל בגלל אופן הקידום של חנויות אינטרנטיות.

באתרים רגילים, מקדמים דפים או פוסטים במנוע החיפוש ואילו בחנות וירטואלית מקדמים קטגוריות ודפי מוצר.

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית - jחותם המילה

אילו סוגי תוכן נרצה בחנות וירטואלית:

הלו סוגי התוכן אשר נרצה לכתובן תוכן עבורם:

דף אודות –

כמובן שנרצה לכתוב את דף האודות, שזהו דף בונה אמון. אנשים אשר נכנסים לחנות אינטרנטית חוששים להשאיר פרטי אשראי, במקום שהם לא מכירים ועוד באינטרנט.

לכן הם הרבה פעמים בודקים בדף האודות מי אנחנו, לכן נרצה לבנות דף אודות אשר משדר אמינות וביטחון.

 

דף הבית –

דף הבית בחנות, הוא דף המציג בעיקר את הקטגוריות, אולם בגוגל ישראל, שלא מתנהג כמו בגוגל חו”ל, היינו מציעים להכניס מלל כתוב למטה בדף וקצת מעל הקפל.

 

דף תיאור מוצר –

רוב עבודת הכתיבה היא בעיקר לדפי מוצר, אשר כל אחד מהם מתקדם בגוגל באופן עצמאי.

לדוגמה – מזרון יוגה או מזרון ספורט, נרצה להכניס בתיאור המוצר כמה שיותר מלל אשר יתאר את, הפונקציונליות של המוצר, אחריות, הדגמות לשימוש וכו’

כמובן שדפי מוצר ישולב בהם תוכן שיווקי, שכן המטרה של הדף היא למכור או במילים אחרות להניע לפעולה.

 

עמוד הקטגוריה –

אחד הדפים החשובים ביותר בחנויות אינטרנטיות זה, דפי הקטגוריה.

מבחינת קידום אלה הדפים החזקים ביותר באתר Ecommerce ולא משנה אם מדובר במערכת של וורדפרס, או שופיפי וכו’

בחו”ל להבדיל מהארץ, אין בכלל מלל בדפי הקטגוריה, אולם בארץ כן היינו ממליצים להכניס מלל כתוב כמו תיאור הקטגוריה.

 

מי אנחנו? ולמה כדאי לכם לעבוד איתנו?

 

חותם המילה עובדת עם עשרות אתרי Ecommerce מהגדולים בישראל ובמגוון תחומים. הניסיון המצטבר שלנו מוכיח שוב ושוב כי הדפים שאנו כותבים עבור לקוחתנו מדורגים במקומות הראשונים בגוגל בשל:

  • כתיבה טכנית טובה עם הקפדה על כותרות ומבנה פסקאות תיקני.
  • מחקר ספציפי של מילת המפתח (המוצר) עליו אנו הולכים לכתוב וזאת אנו עושים תוך הוצאת מילות מפתח מ 10 המדורגים הראשונים.
  • כתיבה שיווקית, מעולה שמביאה למכירות.
  • והכי חשוב כתיבה טבעית לקורא ולא למנוע חיפוש.

כמו כן, אנו עובדים באופן שותף עם חנויות על בסיס חבילות כתיבה חודשיות.

בנוסף אנו, מייעצים גם ללקוחתנו על כמות המילים הרצויה למאמר וכמובן על בסיס 10 המתחרים אשר נמצאים במקומות הראשונים. כאשר המטרה הסופית היא לתת ללקוח מאמר אשר מתעלה בכמה רמות על האחרים.

 

דוגמא למקרה אמיתי:

פנה אלינו לקוח וביקש לעזור לו על אסטרטגיית תוכן לחנות בתחום מסויים, מבדיקה שלנו עלה כי דפי הקטגוריה הם ללא מלל כלל.

ייעצנו ללקוח למלא קצת תוכן בדפי הקטגוריה וכמובן לא בהרבה השקע כספית והוא שמע לנו.

לאחר חודשיים כמות המכירות עלתה משמעותית והתחלנו לעבוד על מוצרים וטרנדים חדשים שמגיעים לחנות והחנות עובדת באמת בצורה נפלאה ורווחית.

 

לסיכום כתיבת תוכן לחנויות:

כפי שראינו בגוגל ישראל להבדיל מגוגל חול עדיין ישנה חשיבות לתוכן כתוב.

במסגרת כתיבת תוכן לחנות נרצה להשקיע בעיקר בדפי הקטגוריות ודפי המוצרים.

 

אנו מזמינים אותכם להיכנס לחנות שלנו או לדבר איתנו ישירות בכל אמצעי ההתקשרות באתר ואנו נשמח לסייע לכם באסטרטגיית תוכן במיוחד בשבילכם.

למעבר לרכישת המוצר

כתיבת תוכן לחנות ווירטואלית - jחותם המילה
כתבות נוספות
שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
תגיות
WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
0
    0
    העגלה שלך
    נקה עגלהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Unavailable Coupons
      gw7nygym Get 20% off
      Default Elementor CSS
      Default WooCommerce Styling
      Side Cart Plugin CSS

      סל הקניות שלך ריק כרגע.

      חזור לחנות

      דילוג לתוכן