איך מתכננים מיתוג לעסק שיגדיל את ההכנסות?

עסק ממותג הוא עסק בעל פוטנציאל גדול יותר לרווח. על העסק הוא זה שבוחר עד כמה למתג את העסק שלו. אך בסופו של דבר, רמת המיתוג של העסק משפיעה בסופו של דבר על השדר שהוא מעביר לקהל היעד וממילא על ההכנסות שהוא מקבל בסופו של דבר. 

 

למה צריך מיתוג עסקי?

יש לכם עסקים ואתם רוצים שהלקוחות שלכם יכירו אותו. אתם רוצים לפנות לקהל יעד פוטנציאלי ואתם רוצים שיבחרו דווקא בכם מבין כל העסקים הנותנים שירות מתחרה לכם. כדי שזה יקרה, תצטרכו לבדל את העסק שלכם מכל האחרים, למתג אותו בליגה המקצועית יותר ולשדר לקהל היעד שאתם מציעים משהו אחר, בעל ייחודיות.

את הייחודיות הזו רוכשים באמצעות מיתוג עסקי. עליכם לפנות אל חברת מיתוג שתאפיין את העסק שלכם ותבנה אסטרטגיה שיווקית להגדלת ההכנסות שלכם בסופו של דבר.

חברת מיתוג ופרסום

מה מיתוג עסקי כולל?

המיתוג העסקי צריך לשדר את מה שאתם רוצים שיחשבו על העסק שלכם, המסר השיווקי שלכם צריך להיות אמיתי לאופי העסק. אתם צריכים לנקוב במדויק בתכונות שלכם, אם מטפל רגשי יכתוב שהוא מטפל גם בגמגום, גם בכישורים חברתיים, גם בעיבוד העבר וגם בעיבוד ושחרור טראומות, הרושם שהוא ייצור יהיה של “כלבויניק” העוסק בהכל מבלי להתמקד בדבר אחד באמת….

חשוב לבדוק מי קהל היעד שלכם ולדייק את המסר השיווקי שיגיע אליו. אתם צריכים להיות מתאימים לתת מענה לקהל היעד אליו אתם פונים אך גם המסר והמיתוג העסקי שלכם צריך לשדר שיש לכם את המענה לקהל היעד הספציפי.

את המיתוג העסקי עושים בהקמת העסק או בשלב בו רוצים לייעל את העסק ובעצם מממתגים אותו מחדש לצורך כך. חברת מיתוג ופרסום תדע לכוון אתכם בשלבי המיתוג ובמה שהוא צריך לכלול.

 

המיתוג העסקי כולל:

שם העסק שלכם –  חשוב ששם העסק יהיה קליט, אם מדובר בנותן שירות כדאי ששמו יופיע כשם העסק. מי שיש לו שם מאוד נפוץ יעדיף לתת לשם העסק ייחודיות משלו במקום להיות כמו כולם או לזכות במתחרה בעל שם זהה.

חברת מיתוג ופרסום

לוגו ואסטרטגיה שיווקית

הלוגו שלכם משדר את מה שאתם מעוניינים שהלקוח יראה בעסק שלכם. מאחורי בחירת הצבעים של הלוגו עומדת אסטרטגיית שיווק שנבחרה בהתאמה לאופי העסק שלכם.

 

סלוגן לעסק

הסלוגן הוא מעין סיסמא והוא יופיע מתחת לשם העסק. הסלוגן משלים את השדר שאתם מעבירים בלוגו שלכם. לא כל עסק מחייב סלוגן. לפעמים באמת ההמלצה היא לוותר עליו, במיוחד כאשר הסלוגן הקיים הוא לא מוצלח.

 

לסיכום

בחירת אסטרטגיה שיווקית לעסק מצריכה מחשבה ומקצועיות. יש לא מעט חברות שזכו להגדיל את הכנסותיהן תודות למיתוג עסקי מחודש. גם אתם יכולים להנות ממיתוג עסקי מניב רווחים עם קצת מאמץ.

חברת מיתוג ופרסום

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן