יותר מרק תוכן – כל מה שחשוב לדעת על הקמת אתר לעסק

אז הגיע הרגע ואתם מרגישים שאתם רוצים להיות ביותר ערוצים, עם יותר נוכחות ולגרום לעסק לגדול מעבר למה שהוא היום, אז החלטתם להקים אתר. החלטה מצויינת! אתר הוא נכס דיגיטלי משמעותי שיכול להיות מכונה לייצור לידים אם עושים אותו נכון. ריכזנו לכם במאמר קצר וקולע, כל מה שחשוב לדעת על הקמת אתר.

 

אל תתחילו בלי להגדיר יעדים כמדד להצלחה

לפני שאנחנו רצים להקים אתר, חשוב להבין שפרוייקט הקמת אתר לעסק כרוך בלא מעט עבודה, לכן חשוב להגדיר מה המטרות אליהן אנחנו רוצים להגיע? בהסתכלות עסקית הרי לכל דבר צריך להיות KPI שיהוו מדד להצלחה, אחרת איך תדעו אם האתר עונה על הציפיות שלכם או לא?

חשוב להבין שכל סוג אתר משרת מטרה שונה בתהליך. אתר מכירות המטרה שלו מן הסתם זה יעדים מכירתיים. אתר תדמית לעומת זאת משרת אותנו למטרות אחרות ולכן אותו נגדיר על פי מדדי הצלחה אחרים, כמו לדוגמא כמות כניסות, זמני שהייה, כמות עמודים ממוצעת שגולש צופה בהם ועוד, או לחלופין כמות לידים נכנסים.

האתר צריך לשרת את המטרה שאתם רוצים ולהוביל את המשתמש למקומות שאתם רוצים. אם לדוגמא אתם מעוניינים באיסוף לידים, חשוב למקם כמה טפסי ליד במקומות שונים באתר ולעודד הכנסת פרטים.

הקמת אתר לעסק

אל תזלזלו בשלב האפיון

יש נטייה לפעמים “לזלזל” בשלב האפיון מתוך מחשבה שנפתור דברים מסויימים בשלב מאוחר יותר בפרוייקט וזאת ברוב המקרים תהיה טעות. למה? כי בסופו של דבר שלב האפיון הוא השלב החשוב ביותר לפרוייקט. הוא השלב שיגדיר כמה זמן עבודה, מה העלויות והוא מהווה מעין תיאום ציפיות בינכם לבין בונה האתר שלכם.

הקמת אתר לעסק

אל תשכחו לתת במה לחווית המשתמש

אם אתם רוצים אתר שיהיה גם יפה, גם מוכר וגם יגיע למקומות גבוהים בגוגל, ממש כדאי לכם לתת במה לחווית המשתמש. אם אתם לא מעוניינים להתייעץ עם מומחה UI\UX בשל אילוצים כספיים או אילוצים אחרים, הטיפ הכי טוב שאפשר לתת לכם זה פשוט תגלשו בעצמכם! הקליקו על שמות הקטגוריות בתפריט, נסו לבדוק אם מהירות האתר עונה על הציפיות שלכם, מלאו טופס ליד ותראו שקל ונוח למלא את הפרטים וכד’.

מעבר לזה שהגולשים יהנו מהאתר שלכם ויחזרו, או שהם יקבלו רושם טוב מהגלישה, גם גוגל מאוד שם דגש על חויית המשתמש. אתרים המעניקים חווית משתמש טובה, גלישה מהירה ונוחה ואבטחה איכותית, יקבלו רק על אלו דירוג גבוה יותר.

 

סיכום

במאמר דיברנו על טיפים חשובים בשלב הקמת אתר, על מנת לבנות אתר שיהיה נכס דיגיטלי עבורכם וישרת אתכם לאורך זמן. הסברנו שמדדי הצלחה הם בחשיבות עליונה וחייבים להבין מה המטרות שלנו לפני שמתחילים, אל תזלזלו בשלב האפיון הוא מהווה תיאום ציפיות ולא פחות חשוב, תחשבו על המשתמש וחווית הגלישה שלו באתר.

הקמת אתר לעסק

 

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן