אירוח בחוץ – יצירת האווירה המושלמת עם גריל ואביזרים

אין דבר ישראלי יותר ממפגש בין חברים ל”על האש” איכותי ומקרב בחצר הבית. כמעט כל אחד שתשאלו, ידע להסביר לכם מה הדרך הטובה ביותר לצליית בשר על גריל, וכיום ניתן לעשות זאת בדרכים פשוטות ומהירות יותר מאשר בעבר. רוצים ללמוד גם אתם כיצד לארגן את המפגשים החברתיים המהנים והטעימים ביותר בחצר ביתכם? הצעד הראשון הוא קניית גריל איכותי.

 

מתי מומלץ לעשות שימוש בגריל

הגריל הוא מתקן לצליית אוכל באמצעות חום. כיום קיימים סוגים רבים של גרילים שניתן למצוא בחנויות ובאינטרנט כמו גריל גז, גריל חשמלי, גריל גחלים ועוד. הגריל מוכר במיוחד בתור מכשיר לצליית בשר, אך כמובן שניתן לצרף גם סוגי ירקות רבים ולהיעזר בו להכנת מגוון מאכלים. השימוש בגריל מתאים במיוחד במהלך מפגשים חברתיים בחוץ, היות והוא מוסיף רובד של משפחתיות ולרוב הוא יהפוך להיות מרכז האירוע. הגריל מאפשר לכל האורחים לראות כיצד מוכן האוכל שלהם, ואף לבקש מידת עשייה מסוימת. כמו כן, הכנת האוכל בגריל מבטיחה את הטריות, וניתן להגיש כל מנה ממש מיד לאחר הצלייה במכשיר.

 

היתרונות בשימוש בגריל

מעבר להנאה והאווירה הקרובה אשר נוצרת באירועים בהם יש גריל, השימוש במתקן גם מקל על ארגון האירוע היות ומדובר במכשיר נוח ופשוט מאוד לשימוש. בשימוש במנגל פחמים למשל, על המארגן לרכוש מבעוד מועד גחלים, שמן ומצית – מה שהופך את כל הסיפור למורכב  יותר. באמצעות שימוש בגריל גז למשל, כל מה שנדרש לקנות זה את הבשר ומוצרי הגשה, היות והמכשיר ניתן להפעלה בלחיצת כפתור. בנוסף, הודות לנוחות בשימוש בגריל, האדם אשר מכין את האוכל לא מרגיש מרוחק משאר האורחים, והוא יכול אפילו להשאיר את האוכל להיצלות בעצמו בתוך המכשיר לאורך זמן.

 

אילו אביזרים יש לרכוש לפני תחילת האירוע?

האביזרים שעליכם לקנות לצורך קיום האירוע בצורה חלקה וללא דאגות, משתנים ביחס לסוג הגריל בו אתם משתמשים. במידה ויש בבעלותכם גריל שפעולת החימום בו מתבצעת על ידי גחלים – עליכם להשיג גחלים, מצית, נפנף (לצורך הגברת האש), מלקחיים, רשת ולרוב גם נייר דליק שיסייע בהדלקת הגחלים. במידה ויש בבעלותכם מנגל גז, מדובר באירוע פשוט בהרבה, וכל שיהיה עליכם להשיג זה מלקחיים וכלי הגשה. בדומה לגריל גז, גם בגריל חשמלי פעולת החימום נעשית בלחיצת כפתור, אך גריל זה דורש גישה לשקע חשמל כך שלעיתים אינו מתאים לאירוח בחוץ. כמו כן, בכל המקרים עליכם להשיג כלי הגשה, תבלינים ושיפודים במידת הצורך.

 

באילו מקומות ניתן לעשות שימוש בגריל גז?

השימוש בגריל גז ייעשה אך ורק בחוץ והוא מותאם במיוחד לאירוח בחצרות גדולות וביתיות. צליית אוכל בגריל גז במקומות סגורים מסוכנת, היות והיא תגרום להצטברות עשן וגזים ברמה שתזיק מאוד לבריאות ותהווה סכנה ממשית. בנוסף, השימוש בגריל גז בקרבה לאזורי בנייה אסור בהחלט, היות והשילוב בין חומרי הבנייה והגז עלול להביא להצתת שריפה חמורה.

צליית אוכל

Default Elementor CSS
Default WooCommerce Styling
Side Cart Plugin CSS
[woocommerce_cart]
דילוג לתוכן